Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elsloo lb verdeeld zijn.

Rustig i.v.m. slechte weer. Eten goed, bediening vriendelijk.

Heerlijk gegeten. T 'zoervleisch' was heerlijk. De gastheer liet ons het lokale biertje proeven om tot een keuze te komen. Top! Attent, alert en ondanks de drukte toch de tijd voor je nemen en goede bediening. De moeite om terug te komen.

Wat is dit een gezellige zaak. Leuk ingericht. Vriendelijke bediening.
    Met fam. vandaag heerlijk gegeten, mooi opgemaakt en zeer smakelijk voorgerecht en ook de hoofdmaaltijd was voortreffelijk.
    We komen hier regelmatig.

Heerlijk eten voor weinig geld. Personeel is altijd super aardig en de sfeer is top.

Wij hebben afgelopen week bij restaurant concon gegeten en zijn erg onder de indruk. Het is een leuk restaurant waar je heerlijk kunt eten in "huiselijke sfeer", zoals zij dat zelf omschrijven. Wij hebben gekozen voor het menu van de chef. De amuse die onze smaak papillen moest wakker schudden zorgden voor een goed begin van de avond. De 4 gangen die wij daarna hebben genoten waren smaakvol en mooi gepresenteerd. Wat fijn dat de porties worden aangepast aan de hand van het aantal gangen, het klopte precies. Als speciaal bier liefhebber was ik erg onder de indruk van het bier arrangement. De keuzes waren verrassend en paste perfect bij de gerechten. De koffie met huisgemaakte friandises aan het einde was de kers op de taart. De bediening was zeer vriendelijk en vakbekwaam. Je voelt je echt gewaardeerd en welkom als gast.
    Wij hebben erg genoten deze avond en zullen zeker terug komen. Als iemand nog twijfelt...Hier moet je geweest zijn!

6. Chinees-Indisch Elsloo lb

Halen hier regelmatig af en iedere keer weer uitstekende gerechten. Met name het visgerecht is top. Veel knoflook en chilipepers (zeker als je extra pikant besteld!). Maar ook de Mihoen Goreng Singapore is voortreffelijk, ook weer heel super gekruid. De Tjap Kan Tjoy is een absolute aanrader voor de vegetariërs.

We hebben al vaker andere chinese (afhaal) restaurants geprobeerd, maar China steekt er voor ons met kop en schouders bovenuit. Vooral wat betreft de specialere gerechten is men niet bang om een extra knoflookteentje of chilipepertje te gebruiken.

Al jaren vaste klant en dat zal ook zo blijven.

De oude recensies kloppen helemaal niet (meer). Die zouden eigenlijk verwijderd moeten worden want ze doen de zaak geen recht. Wij hebben hier drie weken geleden gegeten en het was voortreffelijk. Lekker ruim zitten, waar kom je dat nog tegen tegenwoordig? Maar bovenal was het eten heerlijk. Het personeel was zeer vriendelijk, heeft duidelijk kennis van zaken en interesse in het werk. Gelukkig geen standaard menukaart maar gerechten die je thuis niet zo snel maakt. Ook de wijze van opdienen was bijzonder en duidelijk onderscheidend t.o.v. andere restaurants. Helaas voor ons zit Concon niet bepaald naast de deur. Als we weer in Limburg zijn komen we zeker weer eten! O ja, de sfeer was prima. Top!

Laatst wezen eten bij Restaurant Con Con. Een gezellige zaak met attent personeel. Leuke menukaart met bij ieder gerecht een bieradvies (leuk dat hieraan gedacht wordt).
    Gerechten zijn perfect qua portie en zijn erg smaakvol, je proeft dat er met liefde wordt gekookt.
    Leuk om in een klein dorpje als Elsloo een restaurant te vinden met een huiskamergevoel, bediening met kennis van zaken en gerechten met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Wij komen zeker terug (we zijn heel benieuwd naar de nieuwe wijnkaart).

De eindbestemming van Kwartaalhap bleek deze keer Kasteel Elsloo te zijn. De ober leek wel een beetje teleurgesteld toen hij onze jas wilde aannemen aangezien wij geen jas aan hadden.

Ze waren de wijn van iemand vergeten te bedienen en je moest tussen de gerechten redelijk lang wachten, tevens was de kraan op de wc lastig te bedienen, en daarmee hebben wij alle negatieve momenten die wij konden vinden benoemd.

Wij kregen een amuse en dat is natuurlijk altijd een pluspunt, meteen ook handig als de amuse ook een smakelijke amuse is. Tussen alle gerechten door was de stagiaire erg vlijtig sneetjes brood aan het bedienen. En de kelner was zo nu en dan een echte ninja, het was altijd schrikken als hij plotseling achter je stond met een menukaart.

Het voorgerecht was bij iedereen een succes en aangezien het een nette aangelegenheid was moesten wij ons inhouden om niet de borden af te likken. Vlees was mals en goede combinaties.
    Hoofdgerechten vielen ook in de smaak, de desserts konden nu alleen nog maar het punt gaan beïnvloeden. De nagerechten hebben het punt uiteindelijk beïnvloed. Het was stil aan tafel tijdens het nagerecht en je kon als je niet te afgeleid was van je eigen dessert zien dat mensen bijna in tranen zaten te genieten.

Het is dus een echte aanrader.

Harca

Zeer vriendelijke ontvangst in dit voornamelijk door vrachtwagenchauffeurs bezochte restaurant. Hier ga je heen om te eten, en hoe.... grote portie, zeer smaakvol. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Gemeende aandacht voor de klanten door medewerkers. Een aanrader als je lekker wilt eten, honger hebt en niet geeft om een sfeervolle of romantische omgeving.

12. Chinees-Indisch Elsloo lb

Theike oet Aelse

Voor een afhaalrestaurant een prima keuze. Smaakt allemaal heerlijk. Nog nooit een klacht gehad. Menu China Elsloo is een aanrader!! Ga zo door.

men.

Gezellig knus restaurant met veel gerechten.
    Betaalbaar, fatsoenlijke portie's, parkeerplaats genoeg, geen overdreven personeelsleden.

Hier kun en mag je als arbeider binnen komen en als mensen van stand en men kijkt je er niet uit.

Tot weer eens.

men.

We zijn er geweest met enkele mensen. Het was redelijk druk, veel personeel dat her en der door elkaar schiet. Als je erop let gaat het je draaien.

We hadden hier enkele wijntjes en zeer speciaal bier genuttigd, kei lekker maar we vonden het te druk voor ons eten. Zal ook wel komen dat we de dag ervoor bij dikke stein waren.

De volgende keer beter.

Verschrikkelijk restaurant! 1 keer, nooit meer! De amuse was een blik fruit opengetrokken, gemengd met wat kip en cocktailsaus. Biefstuk was droog, zalm leek uit de friteuse te komen. Geen sausje bij de vis en over de biefstuk balsamico (?!). Zeer onaardige eigenaar. Absoluut niet voor herhaling vatbaar!!

Gegeten met een groep van 20, 5 gangen voor 25,- pp. Eten was karig, smaakloos en taai. Soep wat nergens naar smaakte, taai biefstuk zonder saus, weinig friet en als toetje een bolletje ijs met slagroom.

Eigenaar heeft zich niet laten zien nadat er was geklaagd en de meid die ons de hele avond heeft bediend heeft alles maar moeten aanhoren/oplossen.

Hij was er wel als de kippen bij, toen we langzaam de jas aan waren aan het doen, dat nog 10 mensen niet betaald hadden alsof we weg zouden rennen en dan ook nog klagen dat hij €2 miste. Zoals hij zelf zei: "alles leuk en aardig maar er hebben nog 10 mensen niet betaald"... nou het was niet leuk en ook niet aardig!

Zeer dom allemaal, want als het eten beter was en de service goed, dan had hij nog vaker aan ons kunnen verdienen maar nu zal niemand ooit meer terug gaan, en heeft hij flink wat slechte recensies erbij...

Het eten is zonder meer goed, maar de porties zijn matig in verhouding met de toch wel behoorlijk stevige prijzen (met name de voor en nagerechten). De kaart is erg beperkt. Door de tegenvallende prijs/hoeveelheid verhouding slechts voldoende.

Prijs kwaliteit heel goed. Gezellig sfeertje. We komen er vaak en het bevalt altijd erg goed.

19. Chinees-Indisch Elsloo lb

Ik ga hier af en toe heen, 1x in de 4 maanden zoiets. Vorige week dus ook. Ik bestel de vegetarische bami altijd omdat ik geen varkensproducten eet, maar zag bij thuiskomst toch de gewone bami. Ben ik terug gegaan, "dan haal je het er toch uit". Ik ga toch niet al die ham en weet ik wat erin zit eruit halen. Mensen kiezen wat en het eten moet de goede bestelling zijn, warm, en lekker! Ze hebben inderdaad geen goede redenatie, denken er te makkelijk over. Je runt een zaak, doe het dan goed! Als er klachten komen, probeer dan tot een oplossing te komen. Vraag of ze iets nieuws willen hebben en kom het dan langsbrengen, en zo niet een andere keer gratis het krijgen. De klantenservice moeten ze nog verbeteren. Ik zal hierbij dus ook niet meer teruggaan. Wel jammer want ik vond het redelijk lekker hier, ben normaal niet zo chinees-fan maar als dit gebeurd en ze bieden je niks nieuws aan dan tot nooit meer.

We komen er regelmatig. Het eten is altijd goed, smaakvol en eerlijk. Service is ook super. Zeer kindvriendelijk, mede dankzij speelhoek. Er wordt altijd rekening gehouden met je wensen. Kaart is seizoensgebonden en er zijn vaker leuke themadagen. Daarnaast ook een goede plek voor besloten feesten. Wij hebben er geluncht, gedineerd en gefeest, altijd alles naar tevredenheid.

men.

Enige tijd geleden zijn we hier geweest, aardige eigenaar.
    We hadden lamskoteletten, deze waren prima met veel groente. De bief was klein, maar goed met weinig groente. De fout met de asperges werd prima opgelost, maar nadat ze uit de keuken kwamen waren het er een stuk minder. De zalm was wat aan de harde gebakken kant. De in kwart gedeelde aardappelen waren niet geweldig, de friet wel.
    Voor mensen die bij het eten geen honden willen, kunnen beter doorlopen.

Rachid is de beste kok en iedereen die bij atlas werkt is heel klantvriendelijk. Het eten is 100% lekker, hier kan je niets over zeggen. Het eten is lekker en de bezorger is snel bij u. Echt ik kan u aanraden om daar te gaan eten.

erik lucassen

Lekkere pizza's en schotels. Tevens een snelle bezorging.

24. Chinees-Indisch Elsloo lb

Twee loempia's gehaald, thuis uitgepakt, blijkt dat ze nog half bevroren waren. Heb de chinees gebeld en gezegd dat ze nog bevroren waren. Kreeg als antwoord dan leg ze maar in de magnetron.

Josien Damoiseaux- Strijkers

Vandaag gegeten met gezelschap van ons zangkoor. Was de eerst keer en moet zeggen het was heerlijk. Grote porties, heerlijke soep, heerlijk toetje. Gezellig ingericht. Goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Het was weer leker als voorheen! Alleen het broodje moet apart erbij.Anders word het broodje zacht.

27. Chinees-Indisch Elsloo lb

L. Lensen

Dit is een afhaal restaurant met een uitmuntende kwaliteit. Ik heb hier regelmatig eten gehaald en iedere keer was de maaltijd een oosters feest. Een echte aanrader!!

29. Chinees-Indisch Elsloo lb

Snelle service, soms de pangang te doorbakken, de spaarkaart raakt niet zo snel vol :)
    Bami is van superkwaliteit
    Bezorgen kost 2,50

Gisteravond wederom uitstekend gegeten.
    Zeer constante kwaliteit met liefde bereid.
    Prijs kwaliteit is top.