Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elsloo lb verdeeld zijn.

1. Frans Bluemers

Wij hadden een weekend Andre Rieu. Zaterdagavond hebben we gegeten bij jullie en het was echt fantastisch, een zeer vriendelijke eigenaar en ook het personeel, de gerechten waren echt TOP en dat voor die prijs. De hoeveelheden van het hoofdgerecht zouden voor ons iets minder mogen, maar dat komt waarschijnlijk door onze leeftijd. Ga zo door. Nogmaals onze dank jullie zijn Toppers.
    Vriendelijke groeten. Lucia en Frans Bluemers. Ruurlo.

2. Helaas! Wij kwamen hier best veel inclusief diverse kerstarrangementen, altijd heel voorkomend, nooit vervelend en uitstekende verzorging en mooie diners. Nu is de zaak overgegaan in andere handen en dat is te merken:

Bediening uit de hoogte en bijzonder arrogant. Het kopje kofje was zo klein geworden dat met 3 slokjes dat wel leeg was. De prijs? Omhoog natuurlijk. Ik maakte hier een opmerking over die zeer vakkundig door de kelner werd genegeerd.

We hebben de lunch maar niet meer besteld, hebben afgerekend en zijn gegaan. Wat jaren gewoon erg goed was wordt in een bezoek te niet gedaan. Jammer.

3. Chinees-Indisch Elsloo lb

Anita scharis

Ik had zin in een loempia, was de eerste keer dat ik die daar haalde.
    Zoals gewend snijd ik hem bovenop open.
    Ik wist niet wat ik zag.
    Bah het lijkte of die al eens gegeten was.
    En stinken.
    Wat een vieze zaak nooit meer.

4. Leo Logister

Heerlijk mogen genieten van de 4 gangen proeverij.
    Lekker verse producten en mooi opgemaakt. Mooie keuze biertjes en wijntjes. Vlotte bediening en relaxte sfeer.
    Aanrader en voor herhaling vatbaar.

5. K. Janssen

Waardeloze frituur, ijskoud eten, als je daarna meld dat eten koud is wordt mevrouw erg boos aan telefoon. Frieten voor 50 euro en wilt je dan een korting geven van 5 euro op volgende bestelling. Mijn tip, koop hier NOOIT maar dan ook echt NOOIT iets!. Ga lekker naar een andere frituur in de buurt

6. Wat een gore tent, eigenaar een kleffe man, frieten oud, snacks druip het vet vanaf. Snap niet dat deze tent nog bestaat.

7. Vlees was goed gebakken. Verder nauwelijks groenten, geen jus, saus of aardappels in welke vorm dan ook.

3,9
  8. Ria Bartelink-Hendriks

Ongezellig verblijf buiten
    Geen empathische bediening.
    Oude verkleurde sla bij een broodje van 9 euro.
    Receptionist niet sympathiek

3,1
  9. Chinees-Indisch Elsloo lb

Wist niet dat Nederland nog een goede Chinees had. Eten is gewoon erg goed. Hoeveelheden prima zeker niet op bespaard. Prettige mensen.

10. Chinees-Indisch Elsloo lb

Beste Chinees in de omgeving, Bestellen hier met de ploeg 1 x per 2 wkn prima levering en lekker eten.

11. Chinees-Indisch Elsloo lb

Het eten is altijd prima, en vooral genoeg voor die prijs. Ik kom er al jaren, blijf ik ook gewoon doen.

Natuurlijk gaat er ook wel eens iets mis met de bestelling, je moet er alleen niet op rekenen dat het ze ook maar iets kan schelen of ze het herstellen of het de volgende keer alsnog gratis mee krijgt.

12. Op een zondagmiddag heb je soms het verlangen even weg te zijn en te genieten van een terrasje op een unieke Locatie. In dit geval Kasteel Elsloo. Aangekomen worden we hartelijk verwelkomt door de gastvrouw en gastheer en naar onze tafel begeleid.
    Bij het aanreiken van de lunchkaart werd ook vermeld dat er een Surpise tussengerecht geserveerd kan worden dat niet op de kaart staat.
    Dat triggert natuurlijk. Als je weet dat kwaliteit bij dit restaurant voorop staat, durf je die keuze zeker aan.
    We kregen een heerlijk gerecht geserveerd met Coquilles, Garnaal, Vegetarische Gyoza, Knolselderij creme en heerlijke spinazie.
    Gyoza.... wat een gedurfde aangename surprise. Chapeau voor dit culinaire fusion gerecht.

13. Gisreravond onverwacht bij Concon gegeten. Het was héérlijk, en zeer verzorgd. Prijs kwaliteit verhouding meer dan prima. Ook de bediening was attent en deskundig. Klasse.

14. 2 Maal gaan eten, 1 maal in het weekend en 1 maal op dinsdagavond.
    4 Gangen verrassingsmenu gehad. Zwaardvis, langgegaarde varkenswang eendeborst en een subliem nagerecht. Borden waren zeer mooi opgemaakt. Lekkere goed gekoelde witte wijn en zeer aangename bediening. Op dinsdagavond is het restaurant niet zo druk bezet, waardoor minder sfeervol.

15. Tevreden klant met kleine kant tekening

We komen geregeld bij de Concon voor een lekker kop koffie met overheerlijke vlaai, wijntje of lekkere borrel, bediening is prima echter de laatste paar keren niet van hele goede aard. Lang wachten op bestelling op helemaal niet bezorgd. Jammer aangezien het een leuke zaak dag is en meer uit te halen valt, mits de bestelling ook naar behoren word afgehandeld.
    Tip… misschien handig om bestellingen te noteren zodat je niets kan vergeten en een medewerker extra op de vloer, 1 persoon achter de bar en koffie automaat en een alleen maar op de vloer, die de tafel goed voorziet van bestellingen en vraagt of er nog iets gewenste is.

16. Leuk gezelschap, heerlijk eten en de bediening was goed en erg aardig.

17. Dit is mijn allereerste 'eet-review' ooit… dus let op! Vanavond (23 JAN) in Kasteel Elsloo het 4-gangen Bib Gourmand diner genuttigd, met bijpassend 'wijn arrangement' en vanaf het voorgerecht is het een groot genieten! Vooral de langzaam gegaarde 'varkenswang' was een superbe eetervaring! Afgesloten met een espresso macchiato met een glaasje Bowmore en de avond kan niet meer stuk. Niet over twijfelen… gewoon doen… prachtige tuin met de Geul door het terras… nu in de sneeuw maar in 't voorjaar buiten met asperges ook een betoverende omgeving om heerlijk buiten te dineren. Misschien jammer dat ik dit juweeltje nu prijsgeef maar mijn liefde voor lekker eten wil ik graag delen met lotgenoten! Aad.

18. Josée Vroomen

Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar!

19. Wat een leuk concept, daar waar vroeger alleen een café was. Kun je nu ook tegen zeer scherpe prijzen smakelijk eten.
    Keuze is divers, voor ieder wat wils.

Mensen zijn vriendelijk, komen met kleurplaat aan voor de kinderen.

Hier komen we zeker terug.

20. Prima restaurant. We hadden gekozen voor het verrassingamenu en dat was top…

21. Debets. Op het veld

Alle componenten prima in orde, acoustiek iets minder.
    Wij gaan zeker terug, aanrader.

22. Chinees-Indisch Elsloo lb

Vegetarische gerechten op de kaart zien er heerlijk uit dus besteld. Bij thuiskomst helaas alleen de vleesproducten voor de overige familieleden geleverd dus ik heb t gedaan met witte rijst. Teruggaan geen optie, dan is de rest al klaar met eten :-( Jammer!

23. Annemarie

Heerlijk gegeten, en onwaarschijnlijk lekkere koffie. We komen graag nog eens terug.

24. Astrid Chorus

Genoten van een overheerlijk Kerst vijfgangendiner, mooie bijpassende wijnen en een relaxte bediening.

25. Rustig i.v.m. slechte weer. Eten goed, bediening vriendelijk.

26. Heerlijk gegeten. T 'zoervleisch' was heerlijk. De gastheer liet ons het lokale biertje proeven om tot een keuze te komen. Top! Attent, alert en ondanks de drukte toch de tijd voor je nemen en goede bediening. De moeite om terug te komen.

27. Wat is dit een gezellige zaak. Leuk ingericht. Vriendelijke bediening.
    Met fam. vandaag heerlijk gegeten, mooi opgemaakt en zeer smakelijk voorgerecht en ook de hoofdmaaltijd was voortreffelijk.
    We komen hier regelmatig.

28. Heerlijk eten voor weinig geld. Personeel is altijd super aardig en de sfeer is top.

29. Wij hebben afgelopen week bij restaurant concon gegeten en zijn erg onder de indruk. Het is een leuk restaurant waar je heerlijk kunt eten in "huiselijke sfeer", zoals zij dat zelf omschrijven. Wij hebben gekozen voor het menu van de chef. De amuse die onze smaak papillen moest wakker schudden zorgden voor een goed begin van de avond. De 4 gangen die wij daarna hebben genoten waren smaakvol en mooi gepresenteerd. Wat fijn dat de porties worden aangepast aan de hand van het aantal gangen, het klopte precies. Als speciaal bier liefhebber was ik erg onder de indruk van het bier arrangement. De keuzes waren verrassend en paste perfect bij de gerechten. De koffie met huisgemaakte friandises aan het einde was de kers op de taart. De bediening was zeer vriendelijk en vakbekwaam. Je voelt je echt gewaardeerd en welkom als gast.
    Wij hebben erg genoten deze avond en zullen zeker terug komen. Als iemand nog twijfelt...Hier moet je geweest zijn!