1. Corrie Van Doorn

2. John Irma Femke En Nienke

Gisteren met mijn zus hier heerlijk gegeten. Eenvoudig maar met smaak bereid! Na het eten heerlijk naar onze pipowagen! Prima B&B, smorgens heerlijk ontbijtje met verse aardbeien en een eitje!

3. We gingen voor het Kerstdiner naar de Olde Tramhalte. Het hoofdgerecht, hertenbiefstuk, werd als plateservice opgediend en was slecht van kwaliteit. Beetje sla zonder dressing, koude (mis)gebakken aardappels en de biefstuk (medium besteld) te lang doorgebakken (taai). Het viel erg tegen en zeker de prijs/kwaliteit verhouding was ver te zoeken! Al met al geen aanrader dus.

2,1
  4. Herman en Corry Mulder

Regelmatig eten wij met vrienden bij u in De Olde Tramhalte.
    Het eten is van prima kwaliteit en de hoeveelheid is meer dan voldoende, zeker gezien de prijs.
    Ook de gastvrouwen zijn zeer vriendelijk en weten waar ze over praten.
    De inrichting is knus en doet vriendelijk aan.
    Wij gaan dan ook met een voldaan gevoel huiswaarts en bevelen iedereen aan het daar gewoon eens te proberen.
    Met vriendelijke groet en tot een volgend keer.

5. regelmatige gasten

Met de regelmaat van de klok eten en drinken we met meerdere gasten bij de Olde tramhalte en vertoeven
    wij daar met veel genoegen.
    Het eten is smakelijk en van prima kwaliteit en de prijs
    is gunstig te noemen.
    Ook met de dagelijkse pot mee eten is zeer goed te doen
    en prijsgunstig.
    Ons advies is gewoon doen!!!

Met vriendelijke groeten

6. Zojuist gegeten bij de olde tramhalte.
    Gevraagd om doorgebakken friet en geen appelmoes. Wat kregen we? geen doorgebakken maar witte friet, en appelmoes.
    Wortelen: te veel, te grof, lauw en gewoon niet lekker.
    Brood met kruidenboter had een hoog Sligro niveau en ook het overig aangebodene hield niet over.
    Vegetarisch gerecht is hier zeker niet aan te bevelen. Inspiratieloos bij elkaar geraapte groente met een kledder gesmolten kaas erover. Prijs voor 2 maal deceptie totaal €63,- [de gastvrouw zei dat onze verwachtingen te hoog liggen, en dat ze een eenvoudig eetcafe wilen zijn. Prima, maar dit is in de prijs zeker niet terug te vinden, veel en veel te hoog voor het gebodene.]
    Wij waren samen met 2 andere gasten, ook deze mensen hoorden wij hun beklag doen. Advies, aan voorbij rijden.

2,4