Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elsendorp verdeeld zijn.

1. Snackbar Elsendorp

De tomatensoep van De Ruif staat op nummer 1! Nette en vriendelijke eigenaren. Veel keuze.

2. Nederlands Elsendorp

Prima geregeld alles naar wens.

3. Nederlands Elsendorp

Rob de Bruin

4. Snackbar Elsendorp

Babi pangang

Wokmenu's zijn van harte aan te bevelen, alles lekker vers, en heerlijk van smaak.
    Eigenaars, zeer vriendelijke mensen!

Gewoon lekker en gemoedelijk! Top bediening, doet de naam eer aan. Brabants, op en top!

Fam. Huijben

Wij hebben heerlijk gegeten het is zeker voor herhaling vatbaar.
    Fam. Huijben.

7. Nederlands Elsendorp

Wij zijn hier gisteravond wat gaan eten met wat vrienden. We hadden op voorhand telefonisch gereserveerd, bij aankomst werden we ontvangen door zeer vriendelijk en kundig personeel. Uitstekende begeleiding tijdens het diner, met goede uitleg over alles wat we te eten en te drinken kregen, (zelfs de chef kwam bij ons aan tafel nog even vragen of alles naar wens was). Het eten was in een woord uitstekend. De gangen niet te groot en alles even lekker, met mooie smaken en prachtig opgemaakt. De prijs/kwaliteit verhouding sluit perfect op elkaar aan dus het was het dubbel en dwars waard. Een dikke aanrader!

8. Nederlands Elsendorp

Heerlijk gegeten bij restaurant Keizersberg..! De spareribs en de tournedo zijn echte aanraders.
    Ik kom hier met plezier weer terug. Bedankt!

9. Snackbar Elsendorp

nikoletta

Heel slecht ervaring mee.
    Een uur wachten voor nasi en fricandel met friet.
    Helemaal verbrand en smakeloos.
    Een ster is ook te veel vind ik.
    Nooit meer.

10. Snackbar Elsendorp

Felix Spierings

Aardige mensen, goed eten.

11. Nederlands Elsendorp

Half januari met onze familie gegeten (17 personen) in restaurant Keizersberg.

We hadden gekozen voor het Sharing Dinner. Wat een succes!! Meerdere kleine gerechten (voor, hoofd en na) die tezamen 1 volledige maaltijd vormen. Dit alles, per gang, heel mooi opgediend op schalen, plateaus en houten planken. Volop keuze!!

Voorgerechten: o.a. carpaccio, koude vissoorten, soepje, worsten en hammen
    Hoofdgerechten: o.a. hazenpeper als stoofpotje, zalm, varkenshaasje, spareribs, salade, friet, groente.
    Nagerecht: o.a. crème brulée, ijs, bavarois (verschillende smaken), chocolademousse.

Alle gangen werden vooraf netjes uitgelegd door chefkok. Bediening was goed en erg vriendelijk. Dit alles is zeker een aanrader, maar ook voor losse gerechten kun je hier goed terecht.

12. Snackbar Elsendorp

Nieuwe eigenaars/ondernemers die we de kans moeten geven om iets moois toe te voegen aan Elsendorp.
    De cafetaria is opnieuw geverfd en ingericht. Ziet er erg mooi uit.
    Hartelijke ontvangst. Succes!

Dirk

14. Snackbar Elsendorp

Het aantal snacks waaruit je kunt kiezen vindt je nergens. Wij komen er nu 14 jaar en zijn, op een uitzondering na, altijd tevreden. De eigenaar is vriendelijk en loopt z'n benen uit z'n lijf om alles goed te laten verlopen. De snacks zijn altijd goed heet. Als de eigenaar niet altijd vrolijk is dan komt dat omdat hij zorgen heeft. Als je dat weet is het niet zo moeilijk om er rekening mee te houden.

Schepens

Op doorreis nu de tweede keer bij d'n Brabander gegeten.
    Heerlijke asperges met zalm en of beenham met gebakken aardappeltjes. Ik en mijn vrouw hebben, evenals de eerste keer, bijzonder genoten. Komen vast en zeker vaker!

Hans en Els
    Lichtenvoorde

17. Snackbar Elsendorp

De frieten zijn hier hard en veel te veel zout. Het broodje hamburger is niet eens goed doorbakken! De eigenaar wil niet eens luisteren naar onze klacht over het niet te eten voer.

18. Nederlands Elsendorp

Heerlijk gegeten hier. De carpaccio was erg lekker. Het hoofdgerecht was ook erg lekker. Helaas was ik een beetje enthousiast met het hoofdgerecht waardoor ik geen desert heb genomen. Maar ik geloof wel dat dat ook lekker was want mijn tafelgenoten waren er erg tevreden over. Dit alles werd netjes en professioneel geserveerd door het personeel. We gaan hier zeker weten nog een keer heen als we in de buurt zijn.

19. Snackbar Elsendorp

Wat een slechte frietent. Mijn friet smaakte naar een soort van verbrande chips. Het broodje van mijn hamburger was nat en de bami schijf was van binnen nog bevroren. De hele frietent hangt vol met reclame posters van eten wat ze niet meer hebben. Prijs is het zelfde als een andere friettent. Ik kan wel zeggen dat we hier niet meer heen gaan.

20. Nederlands Elsendorp

Jeroen Geerts

21. Snackbar Elsendorp

Prima gegeten tijdens een tussenstop! Fijne frites met lekkere snacks en niet vet!

22. Snackbar Elsendorp

Wisselende kwaliteit, 1 keer goed en lekker gegeten, maar heb ook meegemaakt dat de satesaus en de fricandel speciaal niet lekker roken en smaakten.

Kan er allemaal wel mee door niets bijzonders maar gewoon.

Miranda

Leuk gezellig terras, vakantiesfeer! Weinig keus, vooral in kindermenu's, maar ook in hoofdmenu's en desserts. Smaakte allemaal prima! Verse groenten, lekker vlees, heerlijke aardappeltjes en frietjes. Snelle bediening!

25. Snackbar Elsendorp

Lekker eten hier hoor en de service is helemaal top!

cor

Wij zijn er wezen eten. Hadden een asperge menu besteld, het voorgerecht was goed, de aspergesoep was niet om te pruimen en het hoofdgerecht, de asperges waren veel te hard, niet goed gekookt. Dus het was in een woord voor ons slecht.

fam. van Kaathoven

Het eten was super voor een goede prijs!

Gaan zeker nog een keertje terug, de sfeer was ook erg goed en het vlees was lekker mals.

peter & anne

We waren 4 maanden geleden Bij Restaurant Keizersberg geweest en hebben toen het maandmenu gegeten, zeetong, 500 gram was lekker en goed gebakken.
    2 weken geleden zijn we weer geweest om nog een keer van het maandmenu te genieten, kijgen we voor dezelfde prijs een zeetong van 250 gram, droog en niet te eten.
    Je kunt wel zien dat ze op de kosten moeten letten, jammer van de kwaliteit.

We komen hier nooit meer.

Perfekt gegeten hier, heel betaalbaar en alles zo lekker vers!

Probeerden het dagmenu, echt 'n aanrader dus!

Verse boontjes, broccoli wat slapjes, da's jammer maar 't toetje maakte dat weer goed!

Lekker gezellig, lekker eten en een hele vriendelijke bediening!