Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elp verdeeld zijn.

Muziek stond iets te hard in het restaurant.
    Eten was lekker warm.

Marleen

Gezellige en snelle bediening van goed bereid voedsel. Kaart is wel wat mager.

3. Pannenkoekenhuis Elp

Kirsten Bogaert

Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Ruime kamer. Motelachtig. Prima bedden.

5. Pannenkoekenhuis Elp

Hele goede ervaring, zijn in heel wat pannenkoeken restaurants geweest, maar deze is echt heel goed. We waren met 9 personen, alles werd warm opgediend en precies goed van dikte en natuurlijk heerlijk, alles is schoon opgegaan. Jammer dat wij te ver weg wonen om hier regelmatig terug te komen, dus wie weet bij een volgende vakantie. De bediening was ook perfect. 👍😍

Hamstra-Hindriks

Top-hotel… erg gezellig en schoon. Personeel zeer vriendelijk en ervaren.

7. Pannenkoekenhuis Elp

Erik Jan Blauw

Samen met opa & oma wezen eten bij de Strohoed in Elp.

Iedereen heeft heerlijk gegeten. Pannenkoeken waren goed bereid, iedereen heeft hiervan genoten. Zeker een aanrader om hier te gaan eten!

Rustige omgeving en binnen een super sfeer gecreëerd.

Bedankt voor de gastvrijheid en tot de volgende keer!

Erik Jan

J.Minnema-Miske

We hebben heerlijk gegeten. Ook de kinderen en de kleinkinderen waren enthousiast .

9. Pannenkoekenhuis Elp

Pannenkoekverslinder

Erg leuk tentje, vlotte bediening en het belangrijkste, de smaak van de pannenkoeken in 1 woord geweldig

J.A. van de Maat

Heerlijk gegeten, gezellige en correcte bediening. Porties goed. M.n. de entree, maar ook de inrichting van het restaurant, is wat gedateerd.

Lekker gegeten bedienig was vlot

12. Pannenkoekenhuis Elp

Wij hebben genoten bij de Strohoed. Heerlijke ambachtelijke pannenkoeken en voldoende keuze. Het is goed bereikbaar en ook voor de kinderen zijn er voldoende mogelijkheden.
    De gastheer is is zeer gedreven en attent. Echt een aanrader! We komen zeker terug.

13. Pannenkoekenhuis Elp

Gisteravond hier heerlijk wezen eten, erg lekkere ambachtelijke pannenkoeken, zeer fijne bediening en een erg gezellige sfeer. Ben je in de buurt dan zou ik zeker hier even aan gaan. Wij komen iig zeker terug

14. Pannenkoekenhuis Elp

Nog even op het terras kunnen zitten afgelopen zondag! Prima vertoeven, keurige bediening en lekker Bockbier! Mooie omgeving om te wandelen. Speeltuin buiten is een goede zet.

15. Pannenkoekenhuis Elp

Goed eten. Vriendelijke bediening. Schone wc's. Buiten mooie speeltuin. We zijn 3 weken geleden geweest. Als we in de buurt zijn, komen we zeker terug.

16. Pannenkoekenhuis Elp

Zeer vriendelijke bediening en uitstekende pannenkoeken. Het personeel deed erg leuk tegen onze kinderen en de kinderen konden zich uitleven met speelgoed, konden wij ook nog even rustig met elkaar praten. De kinderen kregen zelfs een cadeautje mee naar huis van de eigenaar. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug!

17. Pannenkoekenhuis Elp

Met een groepje eten gaat hier niet. De eerste eters zijn al lang klaar als de laatsten nog wat krijgen. Als je de bediening en daarna de baas vraag naar het waarom reageren ze zeer onvriendelijk en boos. Toen de laatsten hun eten kregen was het niet gaar. Dus veel te duur voor deze kwaliteit en service.

Peter vd Lind

Gewoon goed! Ontspannen sfeer en prima bediening. Prijs-kwaliteit klopt helemaal. We komen terug.

20. Pannenkoekenhuis Elp

We hebben lekker gegeten met onze kinderen. De bediening was zeer vriendelijk en vlot. We staan vlakbij op de camping en de kinderen wouden graag pannenkoeken. Dat wil niet zo goed op een campinggassetje, dus zijn we erop uit getrokken. Wij hebben nog nooit zulke lekkere pannenkoeken gehad, ik wist niet eens dat je zoveel soorten had qua beleg! Het zijn net pizza's. En lekker!

We hebben afgelopen weekend heerlijk gegeten in de Koekoekshof. Een pluim voor de kok...! De sfeer was ontspannen en de bediening was vriendelijk en vlot. Een aanrader dus!

Heerlijk met familie gegeten. Prima sfeer en gemoedelijke ongeving en bediening. We hebben weinig gemerkt van de enorme drukte (aparte zaal). Het was dus een relaxte avond. Alles klopt gewoon!

Wat een heerlijk diner! Echt de moeite waard! Dit gaan we zeker vaker doen. Ontspannen sfeer, ja alles top.

Waar kun je nog een voortreffelijk driegangen valentijnsmenu krijgen voor 15 Euro!? Ongelooflijk, wat was alles weer helemaal tip top in orde bij de Koekoekshof! Heerlijk gegeten, gezellig gezeten en dat onder leiding van een gastheer en gastvrouw die het horecavak prima verstaan!!

Genoten van een driegangen valentijnsmenu bij de Koekoekshof! Het eten was heerlijk, zo heerlijk dat onze borden helemaal leeg waren behalve die van het toetje... dat paste gewoon niet helemaal meer. Kortom, meer dan genoeg en dat ook nog eens in een gezellige ambiance met prima service door de gastheer en gastvrouw.

Heerlijk gegeten, hartstikke gezellig, sfeervolle ruimte en hele vlotte vriendelijke bediening!!

Albert en Betty Geurts

Wij zijn net terug. Het is super, het eten, het ontbijt, zo lekker, alles vers. De hotelkamer mooi ruim en schoon.. de Bietenbonbon mmm heerlijk. Pluim voor de kok. Wij hebben heerlijk genoten.. Het echtpaar van het hotel ook geweldig. Dank je...

28. Pannenkoekenhuis Elp

Yannick van der Woude

Zaterdag echt een heerlijk paar pannekoeken gegeten. De sfeer was erg goed. Heb een uitstekende avond gehad! Zeer zeker voor herhaling vatbaar en voor de andere echt een aanrader!!

29. Pannenkoekenhuis Elp

Pannenkoeken waren heerlijk, vond de bediening i.c.m de prijs een beetje duur. Je moest zelf je bestek, drinken, pannenkoek op zijn plaats leggen, E 13,00.- voor een pannenkoek vind ik dus niet niet goed berekend. Daarentegen was de sfeer goed met al die leuke stro hoeden, en het is een diervriendelijk restaurant.

C.f Arends

Prima gegeten, vlotte bediening. Een aanrader!