Rainer + Susanne

Sehr freundliche Gastwirte, das Essen ist super und besondere Wünsche werden auch erfüllt. Nette Atmosphäre.
    Fahren jedes mal dort Essen wenn wir in der nähe sind.
    🌟🌟🌟🌟🌟

Joke en Frans

Al meerdere keren gegeten en nog nooit teleurgesteld. Zeer vriendelijke ontvangst, samen doen de eigenaren alles om het je naar je zin te maken. Kwaliteit van het eten is zeer goed, mooie wijnen en lekkere bieren, hier zien we echte liefhebbers aan het werk. En dan ook nog een prima prijs/kwaliteitverhouding, kortom een echte aanrader!!

Wat een leuk bedrijfje. Van buiten denk je gewoon een snackbar misschien iets leuker aankleden, maar van binnen word je verrast, leuke stoelen, gezellig.
    Maar het eten, gewoon super. Heb er met de paasdagen gegeten, wat een smaak en kwaliteit, dit is beter dan menig restaurant in de omgeving en dan praten we over een snackbar; voor ons is de naam verkeerd en moet het zijn "Brasserie 't Ellemeetje". Geen snacks meer, alleen mooie producten verkopen. Voor mij een van de betere eetgelegenheden van Zeeland.
    Tot gauw Peter en Simone.

Jedesmal sehr netter Empfang und lecker gegessen, echt weiter zu empfehlen!

(Vertaling door Eet.nu)
    We zijn iedere keer zeer goed ontvangen, en hebben altijd lekker gegeten. Echt aan te bevelen