Ruime parkeergelegenheid, ± 100 auto`s

1377194417 79
1401994974 80
1501197202 81
1567332021 81

1. Slecht ongeïnspireerd standaard eten. Vis waterig. Capaccio zo koud uit de koelkast met bruin randje aan het vlees en rare zoutjes erop.
    Prijs kwaliteit, veel te duur voor dit standaard eten. Zeer middle of te road.
    Wij komen uit de randstad waarprima restaurants zijn die zelf goede en eerlijke gerechten maken en de sterren van de hemel koken.
    Kennelijk kom je met dit eten weg in deze contreien.
    MN.

2. marja jansen

De avond bij de peerdestal was zeker geen flop.
    De open haard, het eten en de bediening het was top.
    Zeker voor herhaling vatbaar, iets om te vieren.
    We komen zeker terug de musketiers uit dieren.

3. Nambikai&Monique

Vanavond hier gegeten. Wat een bijzondere ervaring😄 Allereerst kregen wij een warm welkom. Er was tijd voor een praatje, kregen nog wat info over de geschiedenis van de locatie. Sfeer was super! Eten tong- en oogstrelend!! Wij hadden het herfst keuze menu. Ons dessert mochten wij nuttigen bij de openhaard. Wij voelden ons zo thuis dat wij wel wilden overnachten, dit kon helaas niet😏 Een aanrader voor betaalbare culinaire hoogstandjes, met als kers op de taart geweldig personeel en fantastische huiselijke sfeer.

4. Het eten waas subliem. Bediening erg vriendelijk en de sfeer goed.
    Wij komen hier regelmatig en altijd komen wij met plezier omdat het gewoon prima is.

5. V. de Groot

Woensdag 12 oktober j.l. hier gegeten. Fantastisch!! We verbleven 1 nacht in Fletcherhotel Avegoor in Ellecom. Wij zoeken altijd een restaurant in de plaats zelf en/of omgeving. Omdat de recensies van de Peerdestal goed zijn, leek dit ons wel wat. We hebben genoten en het eten was fantastisch. We hadden gekozen voor het 3-gangenmenu. Beiden met verschillende gerechten. Een echte aanrader dit restaurant in Ellecom!!

6. Thea Berends

Het was een leuke avond. De ontvangst was goed. Zo ook de sfeer. We hebben lekker gegeten.
    De prijs is goed.
    Het is altijd echt een avondje uit. We komen al meer als veertig jaar in de Peerdestal, dus voor ons is het ook een stukje nostalgie. Belangrijke feesten vieren wij in de Peerdestal

7. Hier hebben wij 18 augustus gegeten, het eten was prima, maar de service was onder de maat
    We hebben een uur op het eten moeten wachten, omdat ze de bestelling kwijt waren. Daarvoor zouden ze twee consumpties van de rekening halen voor het lange wachten, maar bij betaling bleek dat deze er niet af waren gehaald. Beloven, maar niet doen. Fout dus. Kom hier niet weer.

8. Prima en gezellig gegeten, prettige sfeer, goede bediening. Mooie kaart.

9. Marjolein Faasse

Afgelopen zondag heerlijk op het terras gegeten. Onder de platanen. Het eten is hier altijd erg lekker. Speciale vermelding verdient het gerecht met de coquilles. Prachtig opgemaakte borden en een heel bijzondere smaak-combinatie. De mensen van de Peerdestal zijn allemaal erg aardig, attent. En gevoel voor humor hebben ze ook. Een heerlijk terras onder platanen geeft je een echt zomers gevoel. Een aanrader!!

10. Gewoon top en gaat er heel, heel af en toe eens wat mis dan wordt dat tot volle tevredenheid opgelost. Kortom een aanrader!!

11. Heb er gisteren met een vriendin geluncht, we hadden een salade met geitenkaas. Erg jammer dat de sla duidelijk over de datum was, was verlept en al bruin verkleurt.

12. Wilma en Jack reubsaet

Prijs-kwaliteit voortreffelijk. Heel sfeervol.

14. Wij hebben heerlijk gegeten. De service was heel vriendelijk. Het is een van de weinige restaurants die ook op maandag open is en gezellig bezet. Wij gaan zeker terug komen.

15. Een aanrader. We hebben er heerlijk gegeten. Prima vegetarische hoofdschotel. Borden worden leuk opgemaakt. Bediening is prima en gastvrij. Je krijgt vooraf een schaaltje met olijven en daarna een stokbroodje met toebehoren van het huis. Restaurant is leuk ingericht.

16. Lekker gegeten leuke sfeer en goede bediening. Het eten is ook origineel, weer eens wat anders.

17. Na weer een keer heerlijk gegeten te hebben neem ik toch maar eens de moeite om De Peerdestal te promoten op eet.nu. Geweldig lekker eten.Parkeren naast de deur, goede bediening lekkere losse sfeer. Restaurants in de binnenstad van Arnhem kunnen hier niet aan tippen. Voor ons goede reden om regelmatig richting Ellecom te rijden!! Echte aanrader!!!

18. H.Lentink

Tijdens de kerstdrukte hadden we onverwacht andere gasten mee, met allerlei moeilijke dieet wensen (allergieën). Dus niet vooraf vermeld, maar ze werden op hun wenken bediend!!
    Mijn complimenten voor de grootse service.

19. Het is al een tijdje geleden dat wij daar gegeten hebben maar ik kan wel zeggen dat de kwaliteit van het eten heel goed is. Bediening en sfeer helemaal oke. Bij mooi weer buitenterras geopend maar zodra het frisjes wordt kan men zonder problemen naar binnen om je diner te vervolgen. Een aanrader.

20. Ja het was wel lekker maar het voorgerecht van het kindermenu was echt een aanfluiting. Onze dochter bestelde Meloen spies met rauweham maar kreeg geen meloen maar er werd een grote appel aan een spies gedaan i.p.v. een meloen. Nou dat is echt geen lekkere combinatie. De bediening kwam dit ook niet van te voren vermelden, toen wij daar een opmerking over maakte kregen wij als antwoord "Tja helaas de meloen was op". Tja dat zagen wij ook wel, maar wij kregen ook niets anders aangeboden, dat was wel een minpunt hoor ook al gaat het maar over het kindermenu. De rest van het eten was erg lekker.

21. Telkens weer zijn we heel gerust als we weten dat onze ingewikkelde diëten in goede handen zijn. Goed overleg over wat we willen eten en waar op gelet moet worden. Prima. En dat heerlijke terras... en die lekkere wijn. Weer genoten gisteravond!

22. Wij zijn hier nu malen wezen eten en altijd naar volle tevredenheid. Zeer vriendelijke en attente bediening. Het eten eten is heerlijk. De wijnen zijn eveneens zeer goed verzorgd, de huiswijnen van goede kwaliteit. Kortom, een aanrader!

23. Vrij veel bij dit restaurant geweest, alleen de laatste tijd wordt het minder. De meeste wijnen zijn veel te duur voor de geboden kwaliteit en de kwaliteit van de hoofdgerechten laat ook hier en daar te wensen over. De frieten die bij het hoofdgerecht geserveerd zijn zijn over het algemeen goed, maar zelfs die waren de laatste keer pappig. De gewurztraminer was net ranja en we moesten veel te lang wachten op de bediening. Al met al viel het tegen en we gaan op zoek naar een ander leuk restaurant

24. Kom hier best vaak voor een niet- Gelderlander. Sfeervol met een prima bediening. Het lijkt wel of hier alleen maar positief ingestelde mensen komen en dat moet ook wel gezien de prijs van de produkten. Verschillende voorgerechten geprobeerd. Eigenlijk allemaal om van te genieten. De hoofdgerechten zijn niet bijzonder en voor de geleverde kwaliteit aan de prijzige kant. De droge entrecote was helaas een regelrechte aanfluiting. Gegrild, maar geen randje vet te bespeuren. Met een ondefinieerbare prut met rode pepertjes erop. Rrrr. Entrecote hoort gegrild/rood en sappig te zijn, kok!

De wijn was van prima kwaliteit, alhoewel er prijstechnisch niet veel viel te kiezen: op een enkele wijn na veel te duur.

Het is echt een leuke gelegenheid, maar je moet wel uitkijken wat je nuttigt.

25. willy 826 punten

Wij zijn hier een paar keer geweest: gewoon voor een kopje koffie of soep op het terras, een dinertje binnen, maar ook met recepties en bruiloftsfeesten.

Het was altijd goed verzorgd. De bediening is prettig en geeft goed uitleg over de gebruikte producten die op het bord liggen.

De laatste keer dat ik er was, had de eendenlever in de lauw-warme salade een onaangenaam bittertje.

Maar iedere keer dat ik er kom geniet ik van de aangenaam landelijke sfeer.

26. B 70 punten

Sfeervol, goed eten, attente bediening en prijs/kwaliteit verhouding goed.

Leuke avond, echte aanrader!

27. geert 117 punten

Na een flinke wandeling, bezweet en stinkend met een natte hond gewoon op het terras gezeten. No problemo! Fijne salade met wit wijntje! Terras is top.

28. Ben voor het eerst gaan paasbrunchen bij de Peerdestal, op aanraden van de fam. Trausel.

Het eten en de bediening waren uitmuntend. Wel raar dat er geen koffie en thee bij inbegrepen zat, dat is wel normaal toch?

En ook dat er geen scherpe messen bij de broodjes waren.

Maar ondanks dat we komen zeker terug,

Groetjes,

Tonny.

29. Annemiek

Een cadeautje, zo kijk ik altijd naar een bezoekje aan de Peerdestal. Je wordt er enorm verwend door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is gevarieerd en erg goed. Zo'n verwennerij. En goede adviezen. En het personeel weet wat er geserveerd wordt, dus kunnen ook smaken en adviezen daarin geven. Top!

30. Wij komen regelmatig bij de Peerdestal en laten hier graag een avondje stappen voor schieten.

De sfeer, het personeel en het eten zijn erg fijn.

Er zal altijd moeite voor je worden gedaan om alles naar wens te maken. Als je iets niet lust of niet mag eten zullen ze de moeite doen om je iets aan te bieden wat wel in de smaak valt.

Kortom, echt de moeite waard!

31. Hans Rutgers

Op vrijdagavond met een gezelschap van 17 personen uitgebreid gedineerd. Voortreffelijk van de borrel tot en met de koffie. Alle smaken klopten, de porties waren goed en persoonlijke aanpassingen aan de gerechten werden direct vervuld.

Personeel was bijzonder vriendelijk en attent. Volgend jaar komen we graag terug en individueel zeker al eerder.

32. We komen hier al jaren. Zomers heerlijk terras. De rest van het jaar sfeervol binnen. Lekker openhaardje. Kaart: voorgerechten goed. Hoofdgerechten wisselend. Niet heel erg bijzonder, valt vaak tegen. Voor de prijs verwacht je beter. Salades zijn lekker, maar te klein. Toetjes zien er leuk uit, smaken goed, maar ook karig. De slageroom is de beste ooit. Goede koffie ook.

Bediening: We zijn fan van Wietske.

33. Hier kom ik regelmatig, wisselende menu's van zeer goede kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel en een gezellige inrichting met heerlijke open haard.

34. Begin 2010 hebben wij gereserveerd voor ons 50 jarig Huwelijkfeest. Als data vastgezet oktober 2010. In september ons 1e gesprek omtrent invulling van onze verlangens.

In goed overleg heeft de PSTL aan alles voldaan. Wij waren met 110 personen en van af het begin tot het einde was het naar tevredenheid. In 1e instantie dachten wij, wat moeten wij doen v/a 16 uur t/m 22 uur.

Maar voor dat wij het in de gaten hadden was dit tijdstip bereikt.

Veel van onze gasten hebben na het feest gereageerd en bij leven en welzijn, willen wij het overdoen bij ons 60 jarig huwelijk.

Vriendelijke groet,
    Fam. Terberg Koenders.

35. susan grijseels

Gisteren heerlijk op het terras gezeten bij jullie en prosecco met limoncella gedronken, heerlijk. Daarna lekker gegeten de rode mul en de limousin biefstuk waren verrukkelijk het toetje trouwens ook.

36. De sfeer van het restaurant was goed, Helaas was de piepkuiken rauw, werd ook niets mee gedaan door de ober, alleen een oh oh, geen excuses of wat dan ook! Leek wel of de ober niet goed tegen kritiek kon...

De soep was wel lekker.

Kwaliteit/prijsverhouding vond ik persoonlijk minder aangezien ik 21.50 voor een kuiken, wat sperciebonen/peultjes en een aardappelrosti toch best veel vind.

37. J. de Prieëlle

zaterdag 8 november 2009 kwamen wij onaangekondigd met 13 mensen om te dineren. Hoewel de restaurantagenda vol zat wist het management met de nodige creativiteit plaatsen beschikbaar te stellen en ons in korte tijd een uitstekende maaltijd voor te zetten. Het smaakte voortreffelijk, de wijnen waren zeer bijpassend en overheerlijk en de bediening uitstekend!Hulde voor dit restaurant.

38. ik kom er jaarlijks op de verjaardag van mijn vader we drinken vooraf bij de gezellige open haard en vervolgens is er een goed menu