Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ellecom verdeeld zijn.

1. Wij zijn hier nu malen wezen eten en altijd naar volle tevredenheid. Zeer vriendelijke en attente bediening. Het eten eten is heerlijk. De wijnen zijn eveneens zeer goed verzorgd, de huiswijnen van goede kwaliteit. Kortom, een aanrader!

2. Vrij veel bij dit restaurant geweest, alleen de laatste tijd wordt het minder. De meeste wijnen zijn veel te duur voor de geboden kwaliteit en de kwaliteit van de hoofdgerechten laat ook hier en daar te wensen over. De frieten die bij het hoofdgerecht geserveerd zijn zijn over het algemeen goed, maar zelfs die waren de laatste keer pappig. De gewurztraminer was net ranja en we moesten veel te lang wachten op de bediening. Al met al viel het tegen en we gaan op zoek naar een ander leuk restaurant

4,5
  3. Eerste indruk was prima. Eten viel tegen. Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Slecht op smaak gebracht eten, flauw, geen fantasie. Dessert was ronduit slecht! Pure chocolade gebruikt zonder op smaak te brengen met suiker/likeur of andere smaakmakers, bitter en wrang! Witte chocolademousse waarin de chocolade ver te zoeken was. Veel te grote hoeveelheden. Voor hetzelfde geld eet je een sterrenmaal in een BIB gourmand restaurant. Inrichting was aardig, alleen koud vanwege slecht afgestelde airco. Bediening was aardig maar onprofessioneel. Teleurgesteld huiswaarts gekeerd!

4. Kom hier best vaak voor een niet- Gelderlander. Sfeervol met een prima bediening. Het lijkt wel of hier alleen maar positief ingestelde mensen komen en dat moet ook wel gezien de prijs van de produkten. Verschillende voorgerechten geprobeerd. Eigenlijk allemaal om van te genieten. De hoofdgerechten zijn niet bijzonder en voor de geleverde kwaliteit aan de prijzige kant. De droge entrecote was helaas een regelrechte aanfluiting. Gegrild, maar geen randje vet te bespeuren. Met een ondefinieerbare prut met rode pepertjes erop. Rrrr. Entrecote hoort gegrild/rood en sappig te zijn, kok!

De wijn was van prima kwaliteit, alhoewel er prijstechnisch niet veel viel te kiezen: op een enkele wijn na veel te duur.

Het is echt een leuke gelegenheid, maar je moet wel uitkijken wat je nuttigt.

5. willy

Wij zijn hier een paar keer geweest: gewoon voor een kopje koffie of soep op het terras, een dinertje binnen, maar ook met recepties en bruiloftsfeesten.

Het was altijd goed verzorgd. De bediening is prettig en geeft goed uitleg over de gebruikte producten die op het bord liggen.

De laatste keer dat ik er was, had de eendenlever in de lauw-warme salade een onaangenaam bittertje.

Maar iedere keer dat ik er kom geniet ik van de aangenaam landelijke sfeer.

6. B

Sfeervol, goed eten, attente bediening en prijs/kwaliteit verhouding goed.

Leuke avond, echte aanrader!

7. geert

Na een flinke wandeling, bezweet en stinkend met een natte hond gewoon op het terras gezeten. No problemo! Fijne salade met wit wijntje! Terras is top.

8. geert

9. Ben voor het eerst gaan paasbrunchen bij de Peerdestal, op aanraden van de fam. Trausel.

Het eten en de bediening waren uitmuntend. Wel raar dat er geen koffie en thee bij inbegrepen zat, dat is wel normaal toch?

En ook dat er geen scherpe messen bij de broodjes waren.

Maar ondanks dat we komen zeker terug,

Groetjes,

Tonny.

10. Annemiek

Een cadeautje, zo kijk ik altijd naar een bezoekje aan de Peerdestal. Je wordt er enorm verwend door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is gevarieerd en erg goed. Zo'n verwennerij. En goede adviezen. En het personeel weet wat er geserveerd wordt, dus kunnen ook smaken en adviezen daarin geven. Top!

11. Wij komen regelmatig bij de Peerdestal en laten hier graag een avondje stappen voor schieten.

De sfeer, het personeel en het eten zijn erg fijn.

Er zal altijd moeite voor je worden gedaan om alles naar wens te maken. Als je iets niet lust of niet mag eten zullen ze de moeite doen om je iets aan te bieden wat wel in de smaak valt.

Kortom, echt de moeite waard!

12. Hans Rutgers

Op vrijdagavond met een gezelschap van 17 personen uitgebreid gedineerd. Voortreffelijk van de borrel tot en met de koffie. Alle smaken klopten, de porties waren goed en persoonlijke aanpassingen aan de gerechten werden direct vervuld.

Personeel was bijzonder vriendelijk en attent. Volgend jaar komen we graag terug en individueel zeker al eerder.

13. We komen hier al jaren. Zomers heerlijk terras. De rest van het jaar sfeervol binnen. Lekker openhaardje. Kaart: voorgerechten goed. Hoofdgerechten wisselend. Niet heel erg bijzonder, valt vaak tegen. Voor de prijs verwacht je beter. Salades zijn lekker, maar te klein. Toetjes zien er leuk uit, smaken goed, maar ook karig. De slageroom is de beste ooit. Goede koffie ook.

Bediening: We zijn fan van Wietske.

14. Hier kom ik regelmatig, wisselende menu's van zeer goede kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel en een gezellige inrichting met heerlijke open haard.

15. jenny

16. Begin 2010 hebben wij gereserveerd voor ons 50 jarig Huwelijkfeest. Als data vastgezet oktober 2010. In september ons 1e gesprek omtrent invulling van onze verlangens.

In goed overleg heeft de PSTL aan alles voldaan. Wij waren met 110 personen en van af het begin tot het einde was het naar tevredenheid. In 1e instantie dachten wij, wat moeten wij doen v/a 16 uur t/m 22 uur.

Maar voor dat wij het in de gaten hadden was dit tijdstip bereikt.

Veel van onze gasten hebben na het feest gereageerd en bij leven en welzijn, willen wij het overdoen bij ons 60 jarig huwelijk.

Vriendelijke groet,
    Fam. Terberg Koenders.

17. susan grijseels

Gisteren heerlijk op het terras gezeten bij jullie en prosecco met limoncella gedronken, heerlijk. Daarna lekker gegeten de rode mul en de limousin biefstuk waren verrukkelijk het toetje trouwens ook.

18. S

Het eten was heerlijk, maar wat moesten we ontzettend lang wachten op het eten.

Bij een leeg glas drank werd pas laat gevraagd of we nog wat wilden drinken.

19. De sfeer van het restaurant was goed, Helaas was de piepkuiken rauw, werd ook niets mee gedaan door de ober, alleen een oh oh, geen excuses of wat dan ook! Leek wel of de ober niet goed tegen kritiek kon...

De soep was wel lekker.

Kwaliteit/prijsverhouding vond ik persoonlijk minder aangezien ik 21.50 voor een kuiken, wat sperciebonen/peultjes en een aardappelrosti toch best veel vind.

20. J. de Prieëlle

zaterdag 8 november 2009 kwamen wij onaangekondigd met 13 mensen om te dineren. Hoewel de restaurantagenda vol zat wist het management met de nodige creativiteit plaatsen beschikbaar te stellen en ons in korte tijd een uitstekende maaltijd voor te zetten. Het smaakte voortreffelijk, de wijnen waren zeer bijpassend en overheerlijk en de bediening uitstekend!Hulde voor dit restaurant.

21. g.j.van den Hoek

Personeel dat achter het produkt staat en dat proef je!

22. Theresa

over het algemeen zeer goede ervaringen. Relaxte sfeer waardoor je je thuis voelt en jezelf kunt zijn.

23. ik kom er jaarlijks op de verjaardag van mijn vader we drinken vooraf bij de gezellige open haard en vervolgens is er een goed menu