Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ellecom verdeeld zijn.

marja jansen

De avond bij de peerdestal was zeker geen flop.
    De open haard, het eten en de bediening het was top.
    Zeker voor herhaling vatbaar, iets om te vieren.
    We komen zeker terug de musketiers uit dieren.

Nambikai&Monique

Vanavond hier gegeten. Wat een bijzondere ervaringšŸ˜„ Allereerst kregen wij een warm welkom. Er was tijd voor een praatje, kregen nog wat info over de geschiedenis van de locatie. Sfeer was super! Eten tong- en oogstrelend!! Wij hadden het herfst keuze menu. Ons dessert mochten wij nuttigen bij de openhaard. Wij voelden ons zo thuis dat wij wel wilden overnachten, dit kon helaas nietšŸ˜ Een aanrader voor betaalbare culinaire hoogstandjes, met als kers op de taart geweldig personeel en fantastische huiselijke sfeer.

Het eten waas subliem. Bediening erg vriendelijk en de sfeer goed.
    Wij komen hier regelmatig en altijd komen wij met plezier omdat het gewoon prima is.

V. de Groot

Woensdag 12 oktober j.l. hier gegeten. Fantastisch!! We verbleven 1 nacht in Fletcherhotel Avegoor in Ellecom. Wij zoeken altijd een restaurant in de plaats zelf en/of omgeving. Omdat de recensies van de Peerdestal goed zijn, leek dit ons wel wat. We hebben genoten en het eten was fantastisch. We hadden gekozen voor het 3-gangenmenu. Beiden met verschillende gerechten. Een echte aanrader dit restaurant in Ellecom!!

Thea Berends

Het was een leuke avond. De ontvangst was goed. Zo ook de sfeer. We hebben lekker gegeten.
    De prijs is goed.
    Het is altijd echt een avondje uit. We komen al meer als veertig jaar in de Peerdestal, dus voor ons is het ook een stukje nostalgie. Belangrijke feesten vieren wij in de Peerdestal

Hier hebben wij 18 augustus gegeten, het eten was prima, maar de service was onder de maat
    We hebben een uur op het eten moeten wachten, omdat ze de bestelling kwijt waren. Daarvoor zouden ze twee consumpties van de rekening halen voor het lange wachten, maar bij betaling bleek dat deze er niet af waren gehaald. Beloven, maar niet doen. Fout dus. Kom hier niet weer.

Prima en gezellig gegeten, prettige sfeer, goede bediening. Mooie kaart.

Marjolein Faasse

Afgelopen zondag heerlijk op het terras gegeten. Onder de platanen. Het eten is hier altijd erg lekker. Speciale vermelding verdient het gerecht met de coquilles. Prachtig opgemaakte borden en een heel bijzondere smaak-combinatie. De mensen van de Peerdestal zijn allemaal erg aardig, attent. En gevoel voor humor hebben ze ook. Een heerlijk terras onder platanen geeft je een echt zomers gevoel. Een aanrader!!

Gewoon top en gaat er heel, heel af en toe eens wat mis dan wordt dat tot volle tevredenheid opgelost. Kortom een aanrader!!

Heb er gisteren met een vriendin geluncht, we hadden een salade met geitenkaas. Erg jammer dat de sla duidelijk over de datum was, was verlept en al bruin verkleurt.

Wilma en Jack reubsaet

Prijs-kwaliteit voortreffelijk. Heel sfeervol.

Dirk

Wij hebben heerlijk gegeten. De service was heel vriendelijk. Het is een van de weinige restaurants die ook op maandag open is en gezellig bezet. Wij gaan zeker terug komen.

Een aanrader. We hebben er heerlijk gegeten. Prima vegetarische hoofdschotel. Borden worden leuk opgemaakt. Bediening is prima en gastvrij. Je krijgt vooraf een schaaltje met olijven en daarna een stokbroodje met toebehoren van het huis. Restaurant is leuk ingericht.

Lekker gegeten leuke sfeer en goede bediening. Het eten is ook origineel, weer eens wat anders.

Na weer een keer heerlijk gegeten te hebben neem ik toch maar eens de moeite om De Peerdestal te promoten op eet.nu. Geweldig lekker eten.Parkeren naast de deur, goede bediening lekkere losse sfeer. Restaurants in de binnenstad van Arnhem kunnen hier niet aan tippen. Voor ons goede reden om regelmatig richting Ellecom te rijden!! Echte aanrader!!!

H.Lentink

Tijdens de kerstdrukte hadden we onverwacht andere gasten mee, met allerlei moeilijke dieet wensen (allergieƫn). Dus niet vooraf vermeld, maar ze werden op hun wenken bediend!!
    Mijn complimenten voor de grootse service.

Edwin

Het is al een tijdje geleden dat wij daar gegeten hebben maar ik kan wel zeggen dat de kwaliteit van het eten heel goed is. Bediening en sfeer helemaal oke. Bij mooi weer buitenterras geopend maar zodra het frisjes wordt kan men zonder problemen naar binnen om je diner te vervolgen. Een aanrader.

Wij wonen zelf in Hengelo en als we in Arnhem en omgeving zijn eten we eigenlijk altijd bij De Peerdestal. Er zijn maar weinig restaurants in Arnhem en omgeving waar je voor de deur parkeert, erg goed eten kunt, de sfeer warm is en de bediening vlot en goed opgeleid. Ik merk dat het mij steekt als gasten weer iets pietluttig om over te zeuren op eet.nu zetten over dit restaurant. Wij eten doorgaans erg lekker. We vinden het leuk dat de eigenaren ons herkennen. Een erg bevlogen driemanschap. Als het eten een keer niet mijn smaak is wordt dit ruimschoots gecompenseerd door de gezelligheid en de vriendelijkheid van het personeel en de omgeving. Als ik vergelijk met andere gelegenheden vinden wij dit nog immer een topper en een echte aanrader!!!

Ja het was wel lekker maar het voorgerecht van het kindermenu was echt een aanfluiting. Onze dochter bestelde Meloen spies met rauweham maar kreeg geen meloen maar er werd een grote appel aan een spies gedaan i.p.v. een meloen. Nou dat is echt geen lekkere combinatie. De bediening kwam dit ook niet van te voren vermelden, toen wij daar een opmerking over maakte kregen wij als antwoord "Tja helaas de meloen was op". Tja dat zagen wij ook wel, maar wij kregen ook niets anders aangeboden, dat was wel een minpunt hoor ook al gaat het maar over het kindermenu. De rest van het eten was erg lekker.

Telkens weer zijn we heel gerust als we weten dat onze ingewikkelde diƫten in goede handen zijn. Goed overleg over wat we willen eten en waar op gelet moet worden. Prima. En dat heerlijke terras... en die lekkere wijn. Weer genoten gisteravond!

Helaas was het eten over de hele breedte ondermaats; vooraf zalmsalade. Helaas was de zalm haast niet te vinden. Hoofdgerecht eend zonder smaak. Toetje ijs met een stuk gedroogde taart. Pfffff wat een afknapper!

Erg lekker maar qua ambiance mag het iets sfeervoller! Erg vriendelijk personeel!

Wij zijn hier nu malen wezen eten en altijd naar volle tevredenheid. Zeer vriendelijke en attente bediening. Het eten eten is heerlijk. De wijnen zijn eveneens zeer goed verzorgd, de huiswijnen van goede kwaliteit. Kortom, een aanrader!

Vrij veel bij dit restaurant geweest, alleen de laatste tijd wordt het minder. De meeste wijnen zijn veel te duur voor de geboden kwaliteit en de kwaliteit van de hoofdgerechten laat ook hier en daar te wensen over. De frieten die bij het hoofdgerecht geserveerd zijn zijn over het algemeen goed, maar zelfs die waren de laatste keer pappig. De gewurztraminer was net ranja en we moesten veel te lang wachten op de bediening. Al met al viel het tegen en we gaan op zoek naar een ander leuk restaurant

Eerste indruk was prima. Eten viel tegen. Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Slecht op smaak gebracht eten, flauw, geen fantasie. Dessert was ronduit slecht! Pure chocolade gebruikt zonder op smaak te brengen met suiker/likeur of andere smaakmakers, bitter en wrang! Witte chocolademousse waarin de chocolade ver te zoeken was. Veel te grote hoeveelheden. Voor hetzelfde geld eet je een sterrenmaal in een BIB gourmand restaurant. Inrichting was aardig, alleen koud vanwege slecht afgestelde airco. Bediening was aardig maar onprofessioneel. Teleurgesteld huiswaarts gekeerd!

Kom hier best vaak voor een niet- Gelderlander. Sfeervol met een prima bediening. Het lijkt wel of hier alleen maar positief ingestelde mensen komen en dat moet ook wel gezien de prijs van de produkten. Verschillende voorgerechten geprobeerd. Eigenlijk allemaal om van te genieten. De hoofdgerechten zijn niet bijzonder en voor de geleverde kwaliteit aan de prijzige kant. De droge entrecote was helaas een regelrechte aanfluiting. Gegrild, maar geen randje vet te bespeuren. Met een ondefinieerbare prut met rode pepertjes erop. Rrrr. Entrecote hoort gegrild/rood en sappig te zijn, kok!

De wijn was van prima kwaliteit, alhoewel er prijstechnisch niet veel viel te kiezen: op een enkele wijn na veel te duur.

Het is echt een leuke gelegenheid, maar je moet wel uitkijken wat je nuttigt.

willy

Wij zijn hier een paar keer geweest: gewoon voor een kopje koffie of soep op het terras, een dinertje binnen, maar ook met recepties en bruiloftsfeesten.

Het was altijd goed verzorgd. De bediening is prettig en geeft goed uitleg over de gebruikte producten die op het bord liggen.

De laatste keer dat ik er was, had de eendenlever in de lauw-warme salade een onaangenaam bittertje.

Maar iedere keer dat ik er kom geniet ik van de aangenaam landelijke sfeer.

B

Sfeervol, goed eten, attente bediening en prijs/kwaliteit verhouding goed.

Leuke avond, echte aanrader!