Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ell verdeeld zijn.

Het eten smaakte heerlijk en de bediening was vriendelijk en goed.

Petra

Frietjes zijn smakeloos en rubberachtig. Te veel saus op kipschnitsel. Wel snel bereid. Olie waarin wordt gefrituurd is oud. Mijn kinderen weigerde de patat te eten en zij eten altijd hun patat.

Megadeal gekocht en de Frieten waren inderdaad nog slechter dan de test die ik gelezen heb droog Taai en smakeloos

Wij delen niet dezelfde mening als de vorige slechte recensies. Wij komen hier heel vaak en het eten is hier altijd top. Hier krijg je nog waar voor je geld en genoeg te eten.
    Het buffet op zondag is heel goed en word snel aangevuld.
    De catering thuis beviel ons ook heel goed. Met feestdagen is het buffet ook heel netjes verzorgt en dat voor een betaalbare prijs.
    Er is een mooi groot gezellig terras en vriendelijk personeel. Kortom een aanrader voor iedereen.

Lekker gegeten en leuke bediening.

Met een groep gegeten van het buffet. De keuken kon het duidelijk niet aan; de meeste bakken waren steeds leeg. Smaak was goed, maar keuze mocht wel wat uitgebreider. Geen dessertbuffet inbegrepen. Bediening traag.

Super lekker vlees, soep en salades. Laatst catering gehad hiervan. Super lekker en prima service.
    Dikke 10 waard.

Nu al vaker van hun eten gehad maar de kwaliteit gaat hard achteruit. Een keer hadden we varkenshaasjes in een saus deze stonken naar varkens en stal.
    En nog eens een buffet met warm vlees dat was ook niet meer zo goed, weinig smaak er aan.
    De salades kunnen zeker beter lijken veel op die van saes.

Ben klaassens

Wij zaten op de camping in Ell. Dus dan ga je het eetcafe proberen. Het was verschrikkelijk!
    Hoe al de plaats- en streekgenoten dit kunnen waarderen is ons een raadsel. Het eten duurde lang voor het ter tafel kwam. Opgewarmd vlees onder een plas van satesaus. Boontjes uit blik met een plasje water op de bodem. Doppertjes verdroogd uit de magnetron en volstrekt overbodig.
    De bediening was nieuw en nog onervaren. Dat geeft niet maar het was een teken van weinig investeren in personeel en het eten (de kok).
    Beschamend om zoiets voor te zetten.

1,7

Lekker eten, vriendelijk personeel.

maria braun

Nog nooit ergens zo`n lekkere schnitzel gehad. Bediening was zeer goed en attent. Jammer dat dit restaurant niet korter bij Landgraaf ligt...

Vandaag gaan eten met vrienden. Een goede ontvangst. Er werd ook snel gevraagd of we wat wilden drinken. Daarna eten besteld. We hadden gemerkt dat de groenten zelf waren gesneden en vers waren. Het eten was voortreffelijk en er werd veel bij gepresenteerd.

De bediening krijgt ook een pluim van ons. Er werd geregeld gevraagd of alles naar wens was en eventueel bijbestellen was geen probleem. Voor de leuke prijs wat je betaald kunnen we alleen maar zeggen dat het eten super was.

Wil je gewoon goed en lekker eten voor een mooie prijs, dan is de Prairie een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

Van de kaart gegeten met zes personen. Het was niet druk, maar erg lang moeten wachten. Eerst kregen twee personen het eten. Die zijn maar vast begonnen, want de rest kwam maar niet. We kregen sla, rauwkost en een mini kommetje boontjes. Erg weinig voor zes personen. Twee zakjes friet. We vroegen om wat gebakken aardappeltjes, die werden gebracht toen we de borden zowat leeg hadden. Niemand die vroeg of het smaakte, of het genoeg was, of alles naar wens was. Ook niet toen we de rekening vroegen. Die werd zonder wat te zeggen op tafel gelegd. Oh ja, een persoon kreeg ook nog verkeerd eten. Hij had schnitzel besteld, maar kreeg varkenshaas. Hij heeft hier niets van gezegd, omdat het anders nog langer had geduurd. Al met al, het buffet is ons altijd goed bevallen, maar nooit meer van de kaart bestellen. En het personeel mag ook wel wat vriendelijker. Want zo maak je geen goede reclame.

Geweldig catering bedrijf. Alles mooi op gemaakt en het belangrijkste lekker eten. De broodjes, boter, warm vlees soorten, de koude schotel, vis, garnalen, groenten, salade, fruit, gevulde eieren, gevulde tomaten etcetera waren geweldig. Ook de hoeveelheden waren zeer goed.

men.

Het buffet is van goede kwaliteit, voor ieder wat wils. 2 soepen, enkele soorten vlees, vis, genoeg soorten warme groenten, salades , koude groenten friet gebakken aardappelen, rijst en nog meer. Alleen zijn sommige dingen te zout.

Personeel is vriendelijk.

Tot weer eens.

Jammer dat je in een kleine ruimte zat zonder eigen muziek op achtergrond of boxen uit cafe. Leuk gedecoreerd maar klinkt erg hol.

Eten was goed bereid en er waren meer dan genoeg verse groenten voor 2 personen. Personeel wil heel graag dat het restaurant goed loopt en helpt de kok hier graag bij.

Het is geen hoogstaand culinair hoogstandje maar met veel passie. Je kunt er voldoende eten.

Leuke eet café vlakbij onze camping (Lemmenhof). Het heeft de uitstraling van een gezellige tent, maar het interieur is erg donker. Wij hebben er op een vrijdagavond goed kunnen eten. De schnitzel was wel echt te vet, maar de verse groenten als bijgerecht deed veel goed. De groenten uit de potjes (zo zag het er in elk geval uit), vind ik echt een dikke min-punt. Patatjes en aardappels waren lekker gebakken. Voor een snelle hap moet je er ook niet wezen, want het duurde nogal lang voordat het eten geserveerd werd. Dat zou kunnen doordat ze niet gewend zijn om een grote groep tegelijk te serveren. Alles werd wel tegelijk uitgeserveerd, maar daardoor waren de aardappels en patatjes wel lauw geworden. Ik vond de service wel heel goed en erg vriendelijk.

Heel goed eten en een geweldige sfeer.

Prijs-kwaliteit is uitstekend. Prima zaakje en terras. Helaas kost een 1 liter karaf water € 7,50 en dat voor 30% ijsblokjes en 70% (kraan?)-bronwater. Dan toch liever een fles Spa blauw in koeler voor € 4,00.

Dit restaurant is zeker een aanrader! Vriendelijk personeel en wij hebben er heerlijk gegeten. Wij wensen Petra de nieuwe eigenaresse veel geluk met de nieuwe zaak en hopen dat het een groot succes word.

Gister een kapsalon besteld met fernandes, bleek de fernandes er niet bij te zitten terwijl ik daar wel voor heb betaald. En laatst had ik ook weer besteld en duurde het zeker een uur, terwijl het binnen een half uur er zou zijn. Het is wel heel lekker!

Heel goed, smaakt super. Patat is de beste die ik ben tegen gekomen.
    Fijn dat ze bezorgen, binnen paar minuten bezorgd.

Gewoon met 1 woord perfect

Groetjes,
    Smeets BV

ufukjwzz

C scheerders

Gister wat besteld ... duurde ong. 45 minuten wat ik wat lang vond.. Ik heb een grote kapsalon besteld die gewoon niet echt lekker was ! patat was al vaker gebakken en gewoon niet lekker ! en dan ook nog eens zeker 3 cm patat.. heeeeeel dun laagje kebab en sla en kaas .. De kebab was niet echt smaakvol dus kortom geen suc6 ! volgende keer zelf halen en even melden wat mijn irritatie puntjes zijn .. wie weet helpt het !

Echt een aanradertje daar!

Ik had een broodje kebab van 6,50 (groot) en die was echt GROOT (half turks brood) zeker waar voor je geld! Smaakte ook erg goed. Telefoonnummer helaas niet bereikbaar !?

Was erg snel klaar, smaakte fantastisch, ik ben vaste klant geworden gezien ik tog in Ell woon, hehe:-)