't Boothuis in Elburg

"Lekker genieten"

Achter ons restaurant is een grote parkeerplaats, gratis parkeren.

Buslijn 100 vanuit Zwolle en Harderwijk; uitstappen bij halte Elburg Centrum.

Uitzonderingen

Open

• Nieuwjaarsdag – 1 jan

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec

Uitstekende kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Een bekende en vertrouwde locatie maar een vernieuwd concept en een nieuwe naam. Vanaf 1 juli 2013 zijn de deuren van Restaurant ’t Boothuis in Hanzestad Elburg geopend.

Een gezellig restaurant voor lunch, high tea of diner. Betaalbaar en lekker. Onze gerechten uit eigen keuken worden zoveel mogelijk bereid met duurzame en biologische ingrediënten. Vraag gerust naar onze dagelijkse specialiteiten en mogelijkheden voor kinderen. Eventuele dieetwensen kunt u doorgeven aan onze bediening. Op onze menukaart hebben we diverse heerlijke vegetarische gerechten opgenomen.

• Buffet: € 29,50
  • High tea: € 16,95

5. Betalen pin Master Card Visa

Uitzonderingen

Open

• Nieuwjaarsdag – 1 jan

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1420850291 85
1451929680 76
1469196008 72
1507181928 77
1520994990 83

1. Niet bijzonder genoeg dit kan ik thuis ook eenvoudig op tafel zetten hoop op meer creativiteit van de keuken

2. We hadden een goede avond, werden vlot bediend. Eten was ruim voldoende en lekker divers, meerdere gerechten werden opgediend bij de proeverij.

3. Heerlijk gegeten, een verrassingsmenu van de kok.
    Er wordt ook rekening gehouden met de wensen van de klant, zoals geen vis, of geen kaas, omdat mijn partner dit niet lust.
    Echt een aanrader!

4. J.Bijlsma

Erg goed gegeten met smaakvolle gerechten. Hier kunnen andere koks in Elburg nog in de leer.

5. Heerlijk gegeten voor een goede prijs!

6. Heerlijk gegeten, mooie zaak, lekker verse produkten.

7. Jeannet westerink

Runder steak heel rood. Werd mij niet gevraagd of deze medium moest zijn. Bediening: alles werd neer gezet, zonder maar enig fatsoen. Nooit weer!

8. M van de Pol

Met vrienden heerlijk gegeten. Goede porties en bediening. Gezellig…
    Voor herhaling vatbaar!

9. Wij vinden het een prettig plekje met goede kwaliteit/ prijsverhouding. Een aanrader.

10. J Schat

Echt super lekker gegeten, en de kleine porties waren al super groot! Een echte aanrader 4 uur gezeten! En voor weinig! Echt top! Zeker weer!

11. Kim Huzen

Perfecte service en prijs kwaliteit dik in orde! Leuk restaurant 👍

12. Hebben goed avond gehad en heerlijk gegeten.

13. Het duurde erg lang voor we een kaart kregen. Daarna zat er een uur tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht. Bediening niet bijzonder vriendelijk. Het bestek werd in een bak op tafel gepropt, moest je zelf maar uitzoeken wie er een lepel nodig had e.d. Het concept 3 gangen menu voor 29.95 Is er niet meer, zoals uw site nog wel aangeeft. Dit was mijn derde en tevens laatste keer dat ik hier geweest ben.

14. fam. C. Meijer

In de veronderstelling in een visrestaurant te gaan eten. Jammer dat er als vis alleen kabeljauw op het menu staat. Bij de vraag welk deel van de vis dit is wordt na het gevraagd te hebben in de keuken gezegd dat het de rug is. Heb niet geweten dat dit bestaat. Hoop de volgende keer visfilet te krijgen.
    De vissoep is wel heerlijk.
    Verder staan op het menu geen groentes en geen aardappelen. Alleen het bijgerecht sla en frites.
    De sfeer is moeilijk te bepalen omdat we met 4 personen aanwezig waren.

15. Gisteravond hebben we opnieuw heerlijk gegeten in het Boothuis met 7 personen. De Menu kaart is niet heel erg uitgebreid maar er is voldoende keus. Het eten smaakte ons goed, de borden waren mooi opgemaakt, de hoeveelheid is prima. Van de rekening zijn we nog nooit geschrokken. De sfeer is goed en de bediening is altijd erg vriendelijk. We komen er graag.

16. Een openbaring! Verrukkelijk gegeten!

17. Rob en An

Erg lekker gegeten!

18. Gisteren met mijn vriend gegeten. Viel erg tegen. Wachttijd tussen voor en hoofdgerecht erg lang. Tartaar steak was tweekleurig, vissoep goed op smaak. Rundersteak goed, zalmfilet veel te gaar, groenten waren koud. Frieten in een puntzak en salade zonder dressing. Geen aanrader.

19. Heerlijk gegeten met prima bediening! Dank.

20. Super prijs/kwaliteitsverhouding.

21. Lekker eten voor een keurige prijs.
    Mooie inrichting.

22. De stoelen zaten heerlijk! Verder gezellig schoon vriendelijke bediening en lekker gegeten.

23. M van Gaalen

Heerlijk ons laten verrassen door de proeverij, was voortreffelijk en meer dan genoeg. Complimenten.

24. Heerlijk gegeten! We komen weer terug!

25. F.Sijtsma

Zeer goed fijne bediening goede uitleg.
    En zeer gezellig.

26. Top bediening en heerlijk gegeten. Wij komen terug!!

27. Aalt van de weg

Prima eten, alleen jammer geen lekkere warme groenten erbij.
    Bediening was top.

28. Super lekker gegeten.
    Gezellige bediening.
    Sfeervolle locatie.

29. A de Graaf

Een mooie en heerlijke beleving van diverse smaken die elkaar aanvullen en een voldaan gevoel.

30. Voor de 2e keer binnen één maand geweest. Heerlijk eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening en het restaurant was sfeervol ingericht.
    Komen zeker weer terug.

31. Het was heel goed, kwamen door de kou op de Kerstmarkt eerder binnen, mochten meteen naar onze tafel. Goede bediening, lekker eten. Heerlijk gezellig.

32. Theo & Tanja

De gerechten waren uitstekend van kwaliteit en de presentatie was opvallend goed.
    De bediening is daar vriendelijk doch een tikje traag, kan een personeels tekort zijn natuurlijk.

De doordeweekse avond dat wij er waren wat het nogal stil en dat kan natuurlijk meegeholpen hebben dat de sfeer in zaak van ons een zeven krijgt. We hebben in gezelliger restaurants gegeten.

Maar als het om de kwaliteit van de keuken gaat hebben ze echt een tien verdiend.
    Ga zo door Chef.

33. marretje van der Wal

Lekker gegeten in een goede sfeer. Vriendelijke, zorgzame bediening.
    Hoop vaker op dit adres te komen eten.

34. Lekker gegeten, gewoon goed zeker prijs/kwaliteit. Toen wij er waren was het niet erg druk dus dat is wat 'ongezellig' maar we gaan zeker nog een keer terug!

35. Heerlijk gegeten met mijn dochters tijdens de intocht van Sinterklaas. Alles was heerlijk en de bediening slooft zich echt uit voor je. Ze geven je echt het gevoel dat je welkom bent. Al met al een topavond gehad

36. We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke gastvrouwen/serveersters en leuke sfeer.

37. We hebben heerlijk gegeten!

38. Hebben de proeverij genomen met een verrassing van de chef.
    Mooie niet al te grote hapjes van vele lekkere gerechten en een royaal uitgebreid toetje.
    Al met een tong-prikkelende ervaring.
    Goed geprijsd, net als de drankjes.

39. Rob Berghorst

We komen hier geregeld omdat wij het super vinden.

40. Heerlijk gegeten gisteren samen met mijn man, echt een aanrader!

41. Heerlijk gegeten gisteren samen met mijn ouders, echt de moeite waard om daar heerlijk te eten voor weinig geld.

42. Heerlijk gegeten fijne bediening vriendelijk, gezellig en knus restaurant.
    Als we weer een keer in de buurt zijn is dat ons adres.
    Prijs menu prima.

43. Super service en heerlijk gegeten.

44. Super lekker en goed gegeten.

45. frank hop[

Heerlijk gegeten en zag er fantastisch uit, leuke meiden in de bediening, komen zeker terug.

46. 2 broodjes met paling besteld. Paling 4 centimeter lang 1 centimeter breed, 4 stuks. Meer sla dan paling en dat voor die prijs is een grote schande. Personeel middelmatig. Klaarblijkelijk Hoe drukker Hoe slechter de kwaliteit en kwantiteit.
    Eindcijfer een 5,5

47. Jan Kelder

Eten en bereiding te slecht voor die prijs.
    Ook was het niet correct gemaakt, zodat het oude vet me nu nog opstoot.

48. W.Boomkens

Lekker gegeten vriendelijke bediening.
    Een aanrader. Komen zeker terug.

49. Hans van der Heiden

Via site eet.nu op dit restaurant gekomen. Op de site zelf is niets te zien over gluten- en suikervrij eten. Daarom van tevoren binnen informatie ingewonnen. Het kon. Na uur bezoek aan de stad terug. Ze wisten het nog. Uitstekend eten. De thee als 3e gerecht was met aroma (suiker). Ze kwamen zelf met het aanbod van verse muntthee. Heerlijk eten en prima bediening. Echt aandacht. Aan te raden!

50. We hadden een leuke avond, lekker gegeten! Voor herhaling vatbaar.

51. B.G. 28 punten

Lekkere ontspannen sfeer, geweldige en vriendelijke bediening. Verrassende gerechten en de klassiekers zijn ook top. Vooral de schnitzels zijn een aanrader. Vlees zoals vlees hoort te zijn. Hier komen we zeker vaker!

52. ak 27 punten

Het had een leuk etentje moeten zijn met ons gezin, Teleurstellend!
    2 Van ons bestelde gerechten waren op zich goed maar de schnitzel was vol vet en pezen als bewijs een stuk laten liggen maar dat was niet voldoende. Heel beroerd slecht stuk vlees! We moesten de volle mep betalen geen korting, ijsje of andere compensatie, en de bediende die het eten bracht was heel vriendelijk… maar die het opnam en afhaalde erg stuk en zeer onvriendelijk. Dat maakt het dat het voor ons een onaangenaam etentje was. Dit restaurant ziet ons nooit weer! Ook heel harde schreeuwerige muziek. Alstublieft mevrouw de bediende... deze recensie heb ik u bij de betaling al beloofd.

1,3
  53. Heerlijk gegeten, vriendelijke flexibele bediening, voor herhaling vatbaar.

54. Jaap en Willy Riphagen

Netjes ontvangen en keurig bediend. Vriendelijke en professionele service. Eten prima. Vers, fris lekker, voldoende hoeveelheid en we hebben rustig kunnen eten. Prijsstelling is prima. Sfeervol ingericht en goed meubilair.

55. C. Douwes

We hebben er lekker gegeten, geen heel bijzondere gerechten. Het kindermenu was eenvoudig, daar had van mij wel iets van groente bij gemogen (rauwkost of een gekookte groente). Vriendelijke bediening en een gezellige entourage. Prijs/kwaliteit/exclusiviteit is niet helemaal in balans. Niet echt goedkoop voor wat we hebben gegeten. Over all wel een ruime voldoende.

56. Anneke

De tafel was gedekt voor ons toen we aankwamen. Het eten was goed en er werd geregeld gevraagd of alles naar wens was. het was rustig en de service goed. vriendelijke bediening.

57. Prima eten, goede bediening, mooie locatie, reservering was correct.

58. Reservering was correct, inclusief een herinnering. En we hebben er heerlijk gegeten, er was voldoende.

59. R. Helmig

Het eten was prima en ook de locatie en het interieur was uitstekend, maar de reservering was helemaal niets. Toen ik me melde bij het aanwezige personeel was niets bekent van mijn reservering, zowel niet op mijn naam als op het reserveringsnummer hadden ze niets vermeld staan in hun reserveringsboek. Er was overigens plek genoeg en we kregen een tafeltje met uitzicht op de haven, dus helemaal niets mis mee, maar dat er niets was vastgelegd klopt niet. Dat moet duidelijk beter.

60. Prima eten, goede sfeer en mooie ruime opzet. Veel ruimte tussen de tafels. En ook fijne stoelen.

61. Anja Foppen-Schuchard

Lekker gegeten, gezellige ambiance en gevarieerde kaart.
    Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Prachtige locatie, zeker 's zomers een aanrader!

62. Nienke van Os

Wij zijn met een groep van 13 personen bij 't Boothuis geweest en hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk, we hebben helemaal niet lang gewacht en alles was goed verzorgd. Zeker een aanrader.

63. Herwin Fekken

Heerlijk gegeten. Ruime keuze vlees, vis en vegetarisch.

64. Heerlijk gegeten, de service was erg goed en het is een prachtig gelegen restaurant aan de haven.
    Het eten was van bovengemiddelde kwaliteit, goede maar geen overdreven hoeveelheden en aantrekkelijk opgediend.
    De bediening was zeer goed, vriendelijk en niet opdringerig.
    Dit is een restaurant waar we zeker nog een keer terug gaan.

65. Yvonne van der Mey

Erg goed eten, goede timing met bereiden.

66. A.A. Bos

Mooi restaurant met aardig personeel. Het eten was goed bereid, ruim voldoende en op een mooie manier geserveerd. Personeel was voorkomend. Kwaliteit prijs verhouding heel goed. Mede doordat er een speciale aanbieding was. Komen we zeker nog een keer terug.

67. Heerlijk gegeten, drie gangen menu. Geweldige service en leuke ambiance. Leuk meubilair, maar de stoelen zijn wat laag t.o.v. de hoogte van de tafel, zeker voor mensen die niet erg lang zijn. Ligging aan de haven en gratis parkeren op parkeerterrein "De Oude Vos" achter het restaurant.

68. Met een gezelschap van 7 dames hebben we gebruik gemaakt van de huidige aanbieding 3 gangen voor € 19.95 (normaal € 29.95), we mochten kiezen van de kaart dus zaten niet vast aan samengesteld menu.

Uitstekende actie (geldig tot 1 april) om zo je restaurant in de spotlights te zetten! Gevarieerd aanbod en alles supervers. Ook zag het er uit als een plaatje op je bord, kortom, zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan!

69. Heel gezellig restaurant, de ligging is prachtig tegenover de haven, dus mooi uitzicht! Het eten is erg smakelijk, veel aandacht aan besteed! De menukaart is zeer uitgebreid, dus voor elk wat wils. De bediening is heel prettig en adviseert je goed.

Wij komen zeker terug, en het liefst zo gauw mogelijk!

70. Marcel Van de Kamp

71. Bibiane

72. Heerlijke gelegenheid om te eten. Aanrader als u in Elburg bent.

73. K.C. Kalkman-van Kalkman - van Duin, K C

Gisteren met 7 personen heerlijk gegeten bij het Boothuis.
    Vlotte bediening en de gerechten waren heel lekker en de borden mooi opgemaakt!
    Een echte aanbeveling!!

74. Jan 124 punten

Heel simpel: uitstekend gegeten, prima bediening en acceptabele prijs!

75. Een gezellig restaurant met een leuke kaart en het eten is heerlijk! Ik kom hier regelmatig en het eten is er altijd heerlijk, het personeel is super klantvriendelijk en zorgen dat je een fijne avond hebt. Het restaurant is echt aan te raden.

76. We hebben hier laatst gegeten toen we in Elburg waren. Ambiance is op het eerste gezicht gezellig. De bediening was echter uiterst onvriendelijk en snauwde ons zonder enige reden af, we hadden nog niet eens iets gezegd. Het eten van wisselend van smaak; de meeste gerechten missen net dat beetje extra aandacht om het restaurantkwaliteit te maken. Sausjes flauw en weinig smaakvol, vlees net te lang gekookt. Uiteindelijk kreeg ik zalm geserveerd die nog half bevroren was. Navraag gedaan bij de onvriendelijke serveerster, echter was er volgens haar niets aan de hand en was het normaal. De sfeer wordt dermate gedrukt door het onvriendelijke personeel dat je er simpelweg geen fijne avond hebt.

1,3
  77. Gisteravond gegeten bij 't Boothuis. Het eten was geweldig en uitstekende, vriendelijke bediening (maak het vaak anders mee). Bedankt voor deze fijne avond! Een aanrader!

78. Gisterenavond 07-9-2015 hier gegeten met vrienden via een Groupon Voucher! Het eten was top, een heel gezellige ambiance en wat vooral opviel een ontzettend vriendelijke bediening!
    Wij komen hier graag terug. Chapeau voor jullie....

79. Welgemanierde, professionele, vlotte en aardige bediening. Het eten was goed op smaak, lekker warm en een mooie opmaak. Met een prima prijs.

80. Nog nooit eerder hier gegeten. Gisteren langs gefietst. Even een terrasje pakken. Dure grap. Koffie muntthee en twee appelkruimeltaart met slagroom. 13 euro. Appeltaart van de hema is net zo lekker voor minder. We gaan het eten daar maar niet proberen.

81. Afgelopen week hebben we hier weer eens ons jaarlijkse bezoek gehad. Zoals afgelopen jaren hebben we er heerlijk gegeten. De bediening is erg vriendelijk (zelfs tegen de rennende kinderen), kwaliteit van het eten is super voor de prijs die je ervoor betaalt, en de locatie is prachtig. Wat ik wel bijzonder vind is dat mensen refereren naar wat er mis ging jaren geleden, wij zijn hier aan het begin ook geweest en het was toen ook nieuw en alles verliep nog wat ontwennend, maar ze zijn er een stuk op vooruit gegaan. En persoonlijk denk ik dat je voor speciale culinaire gerechten wel naar een ander restaurant moet, maar volgens mij is dit niet de prioriteit voor de gemiddelde klant van 't Boothuis. Al met al, een aanrader!

82. Rob de Ronde

Op donderdag gereserveerd voor 6 pers, om 19:30 aangekomen. Reservering was bij de bediening wel bekend, maar in de keuken niet. De keuken meteen van slag. Na 25min kregen we pas drinken en moesten daarna zelf om de kaart vragen. Uiteindelijk pas na 1,5 uur ons hoofdgerecht gekregen. Het gehele terras zat te wachten. Eten was ook niet super. Laatste keer, geen aanrader. Ze moeten nog veel leren.

83. JMTK 240 punten

We hebben hier gegeten toen het nog niet zo lang open was. Iemand gebruikt hier het woord fantasieloos als het over het eten gaat; dat vat het denk ik wel samen. Het was op zich lekker maar niks wat ik niet ook thuis kan. Bediening ging niet heel vlot, was wel vriendelijk. Weinig reden om terug te komen

84. Joke Petersen

85. Net restaurant, het eten smaakte goed maar was niet meer dan gewoon goed. Het hoofdgerecht was fantasieloos en er was geen warme groente bij geserveerd, alleen een bak salade. Ook de grote frieten smaken goed, maar wat meer keuze zou beter zijn... De kaart is wat beperkt.

87. Onlangs gegeten met een thema avond "kun je kleuren proeven". Leuk bedacht met een kunstenares die over kleuren vertelde en daarbij een schilderij maakte. Maar wat vooral indruk maakte waren de kunstwerken op het bord. Fantastisch, creatief en erg lekker. Genoten!

88. Waren met z'n achten op een maandagavond hier aan het eten. Enige opmerking was dat de bediening rommelig was vanwege een nieuwe (?) serveerster. Eten meer dan perfect dus voor herhaling vatbaar. Eigenaresse bood excuses aan en gratis drankje. Zijn er gaan eten op basis van de goede recensies hier op eet.nu. Geen spijt van :-)

89. Gisteravond met zijn vieren voor de eerste keer wezen eten. In 1 woord geweldig. Vriendelijk personeel. Wij hebben gekozen voor de proeverij. Mooie kleine gerechten. Maar een echte smaaksensatie. Werd gelijk gevraagd wel of geen liefhebber van vis en of er mensen zijn met een allergie voor bepaalde ingrediënten. Goede uitleg van de gerechten op het bord. Een bedankje aan keuken en de bediening is zeker op zijn plaats.En...we komen hier zeker nog eens terug.

90. Wat een supermooi restaurant is dit; straalt gezelligheid en klasse uit. Vooral het personeel, de blonde dames die daar rondlopen weten waar ze het over hebben, nemen de tijd voor je, super vriendelijk! Zeker een aanrader.

91. Net nieuw. Alles binnen oogt kwaliteit en sfeer. Heerlijk gegeten, fijne smaken, mooi aangekleed. Aanrader!

92. Heerlijk eerlijk eten. Vriendelijke professionele bediening.