Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elburg verdeeld zijn.

1. Het was gezellig. Uitgebreide informatie over de gerechten van de ober. De kleinere porties (ook qua prijs) zijn niet alleen heerlijk je kunt er ook meerdere van kiezen en eten.
    Wij hebben genoten. Beslist een aanrader!

2. Internationaal Elburg

Sylvia en Ted vd Burg

We werden gezellig en vriendelijk geholpen.
    Eten was heerlijk.
    Echt een aanrader.

3. Internationaal Elburg

Mariska

Lekker eten en goede bediening!

4. Fred Overdiek

Voortreffelijk gegeten, fijne attente bediening.
    Plaats bij de deur af te raden, ivm kou van buiten.

5. Internationaal Elburg

Caroline

Gezellig zitten en lekker eten.

6. Internationaal Elburg

Saskia

We hebben er afgelopen weekend voor het eerst gegeten. Het personeel was vriendelijk en het restaurant heeft een gezellige sfeer.
    Het eten was lekker, goede vis, voor de niet vis liefhebbers staat er ook vlees op het menu.
    Vlees en vis worden geserveerd met groenten en patat, daarnaast is er ook keuze uit diverse pasta’s.
    Kortom zeker een aanrader.

7. Claudia Schmitz

Heerlijke avond gehad, geweldig lekker gegeten.

8. Lastminute nog gereserveerd en hadden geluk met een tafeltje voor 2. We waren op vakantie dus kenden het concept van dit restaurant niet maar hebben heerlijk gegeten. 3 gangen menu a 45 euro en we kregen nog lekkere amuse, pre dessert en friandise erbij. Prachtige kleuren, mooie opmaak en goede smaakcombinaties. Zeker een aanrader!

9. Italiaans Elburg

Harry

10. Leuk idee om wat kleinere porties aan te bieden zodat je meer gerechten kan kiezen. Kaart is ook wat minder standaard en heeft leuke uitstapjes naar verschillende landen.
    Prijzen zijn alleszins redelijk.
    Aanrader!

11. Cor Slooff

We gingen voor een 3 gangen diner
    De amuses waren over het algemeen ok.
    Voorgerecht zalm op een bijzondere manier bereid, gerecht was prima en smaakvol
    Hoofdgerecht zou een tournedos moeten zijn en men vroeg hiervoor 15 € als toeslag, dit was een volkomen mislukking het vlees was absoluut geen ossenhaas maar een stukje rundvlees en had niets met ossenhaas te doen.
    We hadden rood gebakken gevraagd echter zelfs dit was mislukt.
    Gerecht laten staan, werd gevraagd of het gesmaakt had, negatief beantwoord verder geen reactie van de bediening.
    Toetje eenmaal zoet en eenmaal kaas. Zoet was ok, kaas plateau (toeslag 5€) was zeer matig.
    Huiswijnen waren kwalitatief als prijs technisch ok.
    Bediening ok behalve dat er geen op opvolging over onze klacht kwam.
    Al met al beter verwacht en niet voor herhaling vatbaar.

12. Internationaal Elburg

Zeer lekker en prijs kwaliteit dik in orde

13. Het eten was perfect. Qua prijsstelling misschien iets aan de hoge kant maar overall een goede prijs/kwaliteit verhouding. De sfeer viel wat tegen. Weinig tafels waren bezet en de achtergrondmuziek was nauwelijks hoorbaar.

14. Internationaal Elburg

Ineke van Oorschot

Heerlijk gegeten met mijn partner en mijn ouders. We hebben gekozen voor een maaltijdsalade ‘t Boothuis en Riche. Alle vier zeer uitgebreid, vers en erg lekker. We komen zeker terug!
    Bediening ook erg vriendelijk en leuke locatie.

15. M van Boven

Ontzettend genoten van de smaken en kwaliteit van de producten. Goede combinaties en een perfecte service maakten ons etentje compleet!

16. Internationaal Elburg

Carolien

Eerste Paasdag weer gezellig wezen eten. Ons verzoek op een rustig plekje werd meteen geregeld. Ik heb genoten van het 3 gangen Paas dine! Mijn man heeft genoten van het straatje vlees en daarna de runder steak! De borden waren mooi opgemaakt met lekker veel groenten! Wij gaan zeker nog een paar keer terug.

17. Joop de Jager

Heerlijk gegeten, hele klantvriendelijke bediening. Prijs kwaliteit verhouding prima.

18. Jacqueline

Bediening goed en vriendelijk, eten vers en snel op tafel, kleinere porties maar ook uitnodigen tot delen met elkaar

19. Schiettecatte Katrien

Super gezellig restaurant en zeer vriendelijke bediening, prijs /kwaliteit is zeker ok, we hebben heerlijk genoten, toprestaurant! Ik durf dit zeker aan iedereen aanbevelen! Reserveren is wel een must.

20. Internationaal Elburg

Dit restaurant is een echte aanrader voor een lunch of diner.

Het eten is van een uitstekende kwaliteit en je voelt je echt te gast.

21. Heerlijk gegeten. Sfeervol en iedere keer weer goede prijs/ kwaliteit verhouding.

22. We hadden een 5 gangen verrassingsmenu en dat waren inderdaad verrassingen. Heerlijke smaken, bijpassende wijn en zeer vriendelijk personeel. Zo werd het een heel gezellige avond.

23. Enorm verheugd op ons etentje ivm goede reviews, hoge score. Het eten was heerlijk (4 gangen menu), helaas liet de bediening enorm te wensen over. Hebben continu andere dames aan tafel gehad, de één wist niet van de ander wat er reeds gevraagd was, laatste hap van de gang zat nog in de mond en tafel werd al afgeruimd. Wij zelf moesten vragen naar wijnarrangement. Wijnen werden te laat geserveerd (toen wij ons gerecht inmiddels zo goed als op hadden). Nadat we 2 wijntjes bij de gangen hebben overgeslagen ivm te laat serveren kregen we wel het volledige wijnarrangement op de rekening gepresenteerd. Toen we daar een opmerking over maakten werd er gezegd dat ze de wijn toch had aangeboden en wij hadden geweigerd. Zo zijn er nog aantal zaken tijdens het eten niet goed gegaan. Wat we eigenlijk willen zeggen is dat de service een enorme afbreuk is op de fantastische gerechten. Groot compliment aan de keuken. Onze avond is verder helaas teleurstellend verlopen.

24. Claudine

Een sfeervol restaurant met zeer vriendelijke dames in de bediening. We genoten van 5 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement en alle gangen waren zeer divers en smakelijk met welgekozen bijpassende wijn.
    Het kaasplankje was de enige gang die iets specialer had gekund. We komen zeker terug

25. Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was weer top.

26. Thérèse

Het jubileummenu is ook nu weer een waar genot. Mooie verfijnde combinaties, kunstwerkjes op je bord met exquise wijnen erbij. Wij komen, zoals altijd, zeker weer terug!

27. Mignon van Kuijk

Mooi restaurant met vriendelijk personeel en heerlijk eten! Een echte aanrader.

28. Chris Fransman

Het eten was ronduit fantastisch. Elk gerecht mooi opgemaakt en van uitstekende kwaliteit. Vriendelijk en attent personeel, komen zeker weer terug.

29. Heerlijk gegeten, lekkere wijn erbij. Gezellig avondje uit eten.

30. Internationaal Elburg

nel turksma