Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elburg verdeeld zijn.

1. Achter de Poorte is gezellig. We komen er al een aantal jaar. Maar: het maakt geen ontwikkeling door. Cuisson van vlees en vis is echt zeer goed, naar het gaat mis in een tweetal dingen: geen duidelijk concept in keuken/gerechtjes en geem balans in de keuken. De servicen is echt goed, wijnen ook, maar de keuken is de zwakke schakel: te zuur, te zout, te hoog op smaak, niet kwalitatief genoeg en slechte garnituren. Vreemde structuren, bolletjes, moussejes, net niet uitvoeringen en rare combi's. Werk aan de winkel. Kook nou eerst eens goed in de basis. goede pasta, top meditteraans, vers, geen fratsen zonder basis! Gas erop. Ik eet zeer vaak op goed niveau en dit restaurant heeft een hoge gunfactor, maar laat het nu wel erg liggen.

2. Geusebroek

Top avond gehad bij Achter De Poorte. Sfeervolle tent, eten was geweldig en de bediening was top. Zeker voor herhaling vatbaar!

3. Chinees-Indisch Elburg

We bestelden een afhaalmaaltijd ter waarde van 72 euro. Thuis openden we ons favoriete gerecht, Sha Sieuw (nr 122 op hun lijst) we roken allemaal meteen dat dit gerecht niet goed was. Het rook een beetje zuur. Ik heb ze meteen telefonisch op de hoogte gebracht en ze vroegen me meteen langs te komen, maar wij (onze familie en gasten) waren allemaal al klaar om te eten. Geen excuses op dit punt. We spraken af om na het eten langs te komen. Toen we aankwamen, pakte de vrouwelijke eigenaar het bakje. Toen we vroegen wat hun mening hierover was, antwoordde ze terloops met, we gaan het beoordelen. Geen verontschuldigingen op dit punt. Toen begon ze een heleboel veronderstellingen te maken, dat we waarschijnlijk geen nieuw gerecht wilden omdat we al vol zaten. Ik legde haar uit dat 72 euro betalen en ons lievelingsgerecht dat er met gasten aan tafel af was, onze hele ervaring wegnam die de waarde van 72 euro heel snel naar het slechtste moment van de dag stuurde. Ze bood het geld voor het gerecht terug en gaf me 15 euro terug. Op dit punt voelde ik me echt totaal niet gehoord en geen enkel empathie, nog steeds geen excuses. De mannelijke eigenaar mengde zich ook in de discussie door te zeggen dat zij en alle vier de koks het gerecht hebben geproeft en dat het hetzelfde is als altijd. Nu kregen we een discussie, omdat het gerecht duidelijk niet goed was. Voor mij is dit iets wat kan gebeuren en als ze konden toegeven dat geen probleem, zullen we de volgende keer terugkomen, maar dit ontkennen ging een beetje te ver. Ik zei kom op dit is niet ok, als jullie zo met klachten omgaan kom ik hier nooit meer terug. De mannelijke eigenaar antwoordde met, ok dat is prima. Ik zei NEE dat is helemaal niet prima.
    Ze bleven maar doorgaan met we hebben het gerecht beoordeeld… waarom beoordelen jullie je eigen eten? Is dat niet iets wat wij als gasten, klanten horen te doen? Toen zeiden ze het ergste, trouwens nog steeds geen verontschuldiging op dit moment, wil je dat we iets anders doen>? Je hebt je geld al terug! Sorry maar op dit punt kon ik de terugbetaling niet eens accepteren, alsof het daar om gaat. Ik gooide het geld op de toonbank en beloofde hen een geweldige recensie! Nooit meer, zal ik hier terugkeren, en ja, ik zal mijn verhaal met de wereld delen. Neem aub een les klantenservice en klachtenbehandeling!

1,4
  4. Chinees-Indisch Elburg
  5. Menno M. Holterman

Wat een fantastische verrassing, heerlijk gegeten en verwend door een enthousiaste en uiterst vriendelijk team!

6. Nederlands Elburg

Henny van Kampen

Eten geweldig, bediening meer dan geweldig.
    We hebben genoten.

7. Dinand Reiling

Echte food-art presentatie van culinaire hoogstandjes. Een aanrader.

8. Internationaal Elburg

Teggelove

Top gegeten. Leuke locatie aan de haven. Mooie kwaliteit en hoeveelheid voor prima prijs. Snelle en vriendelijke bediening.

9. Internationaal Elburg

Stephanie Maas

We hebben hier met de kinderen heerlijk gegeten, het kindermenu was goed, mijn dochter van tien wil de volgende keer wel graag de spaghetti met mosselen eten… want dit was toch wel het allerlekkerst! Het eten kwam snel en was goed!

10. Chinees-Indisch Elburg

Leuk restaurant op een mooie locatie.
    Goed, vriendelijk personeel en goed eten voor een goede prijs.

11. Eten van zeer goede kwaliteit met leuke amuses en mooi opgemaakte borden. Altijd feestje om hier te mogen eten, personeel ook heel vriendelijk.

12. Chinees-Indisch Elburg

Vriendelijke bediening en prima eten.

13. Chinees-Indisch Elburg

Ron Tuijnman

14. Peter van Biljouw

Mijn vrouw en ik hebben hier gedineerd na ontvangst van een dinerbon van onze dochter. Wij waren blij verrast: vriendelijke ontvangst en zeer professioneel bedienend personeel, de amuses waren verrassend en erg lekker. Dit beloofde veel goeds en we werden niet teleurgesteld. We namen een 3-gangen diner, werkelijk perfect, mooie bereidingen, zeer goed van smaak en tussen de gangen precies genoeg tijd. Werkelijk chapeau. Deze mensen doen echt hun best om hun gasten een mooie avond te bezorgen. Een bezoekje meer dan waard.

15. Wat een geweldige eet belevenis kan je hier ervaren, zeer vriendelijk personeel, goede prijs kwaliteit verhouding.

16. Internationaal Elburg

Bettine

Eten was heerlijk, bediening supervriendelijk! Kok kwam zelf het hoofdgerecht opdienen.

17. Connie ten hove

Goed bediening goed gezellig terras.

18. Internationaal Elburg

Carolien Wolfsen

Wij komen hier regelmatig het is altijd genieten hele vriendelijke bediening, gastvrij, heerlijk en goed verzorgd eten, prima service, prima prijs voor wat je krijgt, gezellige aankleding gewoon goed!

19. Heerlijk eten, top service en een ontspannen ambiance. Aanrader 👍

20. Internationaal Elburg

Anja van der Linde

Echt super lekker gegeten, de bediening was ook prima. Komen zeker terug!

21. Internationaal Elburg

Fijne bediening, heerlijk gegeten. Jammer genoeg dat we eerder weg moesten vanwege de gezondheid van mijn vrouw.
    Maar we komen zeker terug om het dessert nog een keer te nuttigen.

22. Henk & Henriette

Het was fantastisch. Erg genoten van het eten en de heerlijke wijnen

23. Italiaans Elburg

Marjo Borsboom

Het broodje beenham was om te huilen! Smakeloos! Dun plakje ham druppel saus broodje niet lekker. En dat voor 9.50!
    Broodje brie met heel dun plakje brie wat je bijna niet proefde. Broodjes kroket prima. Maar bezoek aan Lucca dus niet meer vlgd. keer.

24. Bij binnenkomst begint het feest. Naast een warm onthaal is de inrichting sfeervol. De bediening is wat je hoopt namelijk persoonlijk en klantgericht. De kaart is beperkt maar geeft voldoende ruimte voor experimenten. De beloofde smaken zie je graag terug op je bord. En daar maakt Achter de Poorte het verschil. De gerechten zijn hoog op smaak en fraai gepresenteerd. De review van Michelin bewijst de kwaliteit van dit gave restaurant. Een dikke aanrader dus ben je in de buurt reserveer even vooraf zodat je zeker weet dat je een geweldige avond tegemoet gaat.

25. Leuke sfeer en voor Nederlandse begrippen een hoge prijs/kwaliteit verhouding. Wat een heerlijke afwisseling van smaak met verrassende decoraties!

26. R.J. Van den Heuvel

Verrassend mooi restaurant met heerlijke gerechten en fijne bediening.

27. Italiaans Elburg

Heerlijk geluncht, 6 glazen wijn gedronken maar voor de paar glaasjes water vroegen ze €0,50 per glas. Water uit de kraan in Nederland is perfect en om daar geld voor te vragen toont weinig gastvrijheid

28. Jong team met goede koks en fijne bediening. Lekker eten. Bijzondere gerechten. Echt anders dan anders. Een aanrader. Wel aan de prijs maar daar eet je dan ook lekker voor.

29. Internationaal Elburg

Jim Kohl

Keurige bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

30. w. Hooiveld

Professionele bediening maar erg afstandelijk. Jonge meisje dreunt een ingestudeerd riedeltje op met de ingrediënten van het gerecht.
    Tong bestelt. Was erg droog. Op verzoek van iets boter waar de vis in gebakken was, werd geklaarde boter gebracht. Dit was niet echt smaakvol over de vis.
    Het garnituur bestond uit 2 baby worteltjes en een stuk of drie minuscule stukjes broccoli.
    Verder 3 toefjes aardappelpuree en twee spatjes ondefinieerbaar gepureerde groente.
    Totaal indruk van het garnituur… stop hier a.u.b. mee. Het is erg over de top en groente mag best wel groente blijven. Zonder te veranderd te worden in een drapje.
    De tong droog serveren is het ook niet.
    Verder was het restaurant erg donker. Slecht verlicht. Het visvlees nuttigen zonder de zijgraatjes is lastig te doe zo.
    De kosten vergeleken met het geleverde vind ik niet in verhouding.
    In voorgaande jaren meermaals gegeten. De Poorte stond hoog genoteerd bij ons, doch deze keer was het een domper. Of we nog terugkomen kan ik niet zeggen.

3,4