Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elburg verdeeld zijn.

1. Italiaans Elburg

Toen we aankwamen voor de gereserveerde lunch bij Lucca, was alles donker. We hadden om 13.30uur gereserveerd en waren 10min te vroeg. Dus we dachten dat het daarmee te maken had. Toen ik ging bellen, bleek het restaurant niet open te zijn. Dat was een grote domper. Wel reserveringsbevestiging ontvangen maar niet open zijn. Niet handig.

2. Italiaans Elburg

Gister heerlijk gegeten samen met mijn man! Zeer attente en goede bediening, en het eten was super smaakvol! Wij komen zeker terug!

3. Steeds weer als wij bij Papillon eten worden wij letterlijk verrast met heerlijkheden in het verrassingsmenu. Gezellig eten in een fijne relaxte sfeer. Het eten (en ook de huiswijn) is van uitzonderlijke kwaliteit en een echte culinaire aanrader. Wij komen zeker weer terug voor de 6e keer :)

4. marieke

Sfeervol gezeten, heerlijk gegeten, en een hele fijne, vriendelijke service.

5. Henk Molenaar

Sfeervol restaurant. Service gericht personeel. Goed eten en heerlijke Italiaanse wijn.

6. Nelleke Bruggink

Weer hebben lekker gegeten. Fijn personeel!
    Wel hebben we een glas wijn teveel betaald en het was heel erg koud. We kregen uitleg waardoor dat kwam maar het was niet zo fijn eten. Maar personeel is super en het eten verder top!

7. Uitermate geslaagd bezoek. Heerlijk gegeten. Prima ontvangst.
    Een aanrader.

8. Marc van den Hoek

Ontzettend lekker gegeten. Alle gangen waren voortreffelijk. Goede wijn bij de gangen geserveerd.

9. Gert Jan

We zijn inmiddels vaste bezoekers! Iedere keer opnieuw een feestje: Arno is een creatieve kok die in staat blijkt telkens weer bijzondere smaaksensaties tot een smaakvolle harmonie te brengen! In combinatie met een zeer verzorgde opmaak van de diverse gerechten! Een regelrechte aanrader!

10. Zondagavond heerlijk genoten van het jubileum menu. 20 gangen verrast met lekkere gerechtjes. Zeer goede prijs kwaliteit! Leuke bediening. Wij hebben genoten!

11. Zeer smakelijk gegeten, we hebben gekozen voor een 14 gangen jubileummenu, welk zeer uitgebreid was. Accurate bediening.

12. Marieke Meijer

We hebben het jubileum menu gegeten wat bestond uit 20 gerechtjes en het was weer fantastisch. Ook de geschonken wijntjes waren heerlijk. De service was zoals altijd weer voortreffelijk. Het blijft ons favoriete restaurant!

13. I westerink

20 gangen diner was geweldig! Heerlijk wijn arrangement erbij genomen. Wát een belevenis! Zeer vriendelijk personeel, wat wil een mens nog meer?

14. Petra Feikema

Gisteravond weer fantastisch gegeten bij de Papillon! In een ontspannen sfeer waar personeel aan het werk is die er echt zin in heeft om de gasten er een top avond van te maken!

15. Hilvert Wijnholds

Zeer vriendelijke intvangst.
    Uitleg bij alle gerechteb.
    Rustige sfeer zonder harde muziek.

16. Harry mouris

Ik denk dat dit toch echt het beste restaurant van Elburg is. Telkens weer een verrassende kaart en de gerechten en amuses zijn en smaak explosie. De bediening is professioneel maar niet te stijf. Vakkundig!

17. max van dorp

Een super gezellig restaurant met een grote gastvrijheid en waar veel aandacht aan de gerechten wordt gewijd.
    Wij komen graag nog weer terug.

18. Italiaans Elburg

Gezellig restaurant en het eten was heerlijk. Vriendelijke bediening kom graag weer snel terug

19. Italiaans Elburg

Het was weer fantastisch ga zeker nog een keer goed personeel, schoon zaak, mooie uitstraling.

20. Tom Roymans

Wat een fijne zaak. Ontvangst hartelijk. Ik was alleen en had het verzoek gedaan voor een rustig plekje in de hoek. Ondanks de drukte werd hier uitstekend in voorzien.

Mooie smaakbeleving, fijne sfeer voor mij en een knappe vriendelijke tafeldame die haar werk uitstekend verstond. (Haar ogen hadden veel goed gemaakt mocht dit niet zo zijn geweest)

een prima beleving in alle opzichten. 👌👌

Jullie verstaan je werk 😊!

21. Italiaans Elburg

Het eten was heerlijk en het personeel erg vriendelijk. Leuk, sfeervol tentje!

22. Bert Kwakkel

Heerlijk gegeten in een gastvrije, warme en gezellige omgeving. De ontvangst is hartelijk, de bediening voorkomend en vriendelijk. De gerechten zien er mooi uit en zijn erg lekker. Aan alles is aandacht besteed en dat maakte ons etentje tot een feestje.

23. Juan Plijnaar

Heerlijke franse keuken. Wijnarrangement past perfect bij menu. Service buitengewoon goed.

24. Fijne avond gehad met lekker eten, aangename bediening. Met een goed gevoel naar huis gegaan!

25. Wat een heerlijke high-tea! Top!! 👌Paprikasoep mmmm!! Allemaal verse producten en super goede bediening! Komen zeker weer terug🙋‍♀️

26. Internationaal Elburg

Samen met vrienden genoten van een heerlijk en verrassend Valentijsarrangement. We kregen als voorafje een broodplank en romige tomatensoep dasrna een etagere met verschillende soorten vlees, aardappeltjes, frites en uiteraard ontbraken de sausjes en groenten niet. Het toetje was heerlijk. De bediening heel attent. Wat ons betreft komen wij zeker nog een keer terug.

27. Italiaans Elburg

Van Meurs

Erg gezellig restaurant! En het eten was erg goed!

28. Internationaal Elburg

EK

29. Lekker eten, goede bediening, gezellig en knus restaurant. Een aanrader.

30. Italiaans Elburg

De Lucca in Elburg is een restaurant met potentie, maar die het net niet helemaal voor ons wist waar te maken.
    Het eten was prima, echter met toch redelijke prijzen wil je een betere ervaring. Daarnaast duurde het zeker 15 minuten voordat er iemand bij ons aan tafel kwam terwijl het zeker niet druk was. Daarna moesten we zeker nog 10 minuten wachten tot er menukaarten beschikbaar kwamen omdat er te weinig beschikbaar waren.

Als wij weer in Elburg zijn zullen we ongetwijfeld weer eens binnen stappen. Hopende op een iets beter ervaring.