Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elburg verdeeld zijn.

1. Leo van Loon

Ok, ik ben best een zeikerd qua eten, maar dat kan ik niet over De Elburger. We hebben er allevier fantastisch gegeten voor een enorm schappelijk prijs. Ik heb nergens zo'n lekker broodje warm vlees gegeten!

2. Chinees-Indisch Elburg

Pascal Visser

Om te beginnen is het last om via de website te bestellen. Voor mensen die zelf chinees zijn of voor mensen die met grote regelmaat chinees eten bestellen, is het misschien allemaal erg vanzelfsprekend, maar bij veel dingen die je wilt bestellen, staat er niet bij wat het is. Ik heb bij veel producten die ik zag, eerst Google moeten raadplegen.

Verder viel het eerlijk gezegd in eerste instantie allemaal al tegen. De koe loe yuk, Pisang goreng en gebakken spek waren twijfelachtig. Proefde gelijk al anders dan ik gewend was. Het was overduidelijk niet vers bereid maar uit de magnetron. Het deeg om de Koe Loe Yuk was taai. Normaal zijn bovengenoemden normaal wat vettiger en sappiger, maar in dit geval waren ze allemaal erg droog. We hadden ook een beker pindasaus besteld, dat bleek een lullig klein bekertje. Bij lange na niet genoeg voor 2 personen.

De bami, nasi en de kipsaté waren wel gewoon goed.

3. Henk en Alida Pruis

Alle smaakpapillen komen aan hun trekken, compliment voor de kok en verder personeel.

4. Internationaal Elburg

marian waalewijn

Inmiddels ons favoriete restaurant in Elburg. Heerlijk en gevarieerd aanbod in gerechten. We laten ons graag verrassen door de kok met zijn speciale menu's. Goed op elkaar afgestemde smaken. En de bediening is zeer attent, vriendelijk en behulpzaam. Er is ruimte tussen de tafels waardoor je ook echt kunt richten op je eigen tafelgenoten. Kortom een fijne plek om uit eten te gaan.

5. De zelfgemaakte appeltaart was overheerlijk mét slagroom. Bediening top. De waard krijgt een 9
    Tot een volgende keer
    De 2 dames uit Nijmegen

6. Chinees-Indisch Elburg

jose blankestijn

Het is prima totdat het eten gevlambeerd werd vlak bij de tafels. Dit slaat namelijk op de keel.

• Eindcijfer 7,8
  7. Dinie Lokhorst

Wij waren heel tevreden! Plezierige bediening en heerlijk eten.

8. Italiaans Elburg

Tristan S.

Afgelopen zondag heerlijk gegeten, erg fijne avond gehad.

9. Italiaans Elburg

Heerlijk gegeten! Personeel was vriendelijk, heel gezellig om daar te zitten.

10. Italiaans Elburg

Laatst heerlijk gegeten hier! Personeel was erg vriendelijk en de prijs/kwaliteit verhouding is ook erg goed. Komen hier zeker weer eens!

11. Italiaans Elburg

Gezellige warme Italiaanse sferen. Het was een drukke avond, maar de bediening was vriendelijk. Bij elke gang een lekkere bijpassend wijntje gekregen. Wij komen zeker nog eens terug.

12. Italiaans Elburg

Erg lekker eten, ook kan je er heel fijn zitten! Personeel is heel vriendelijk en je word snel geholpen, de locatie is top. Ook kan je er heerlijk lunchen!

13. Italiaans Elburg

Valentijn spoelder

Het eten was heerlijk. Leuk en gezellige medewerkers. Prijs is zeer laag voor het eten wat je krijgt. Zeker een aanrader om een keertje langs te gaan.

14. Italiaans Elburg

Altijd lekker eten en drinken en altijd gezellig en fijne zweer.

15. Italiaans Elburg

Altijd lekker gegeten nu besteld wat een fiasco verbrande pizza niet een maar allebei slecht belegd weet niet misschien een slechte dag voor de chef maar was slecht koud en niet smakelijk zoals we gewend zijn van jullie hoop dat jullie de afhaal net zorgvuldig verzorgen als in jullie restaurant weet wel dat ik dit echt nooit heb gehad als ik bij jullie eten kom jammer is in de prullenbak beland.

16. Italiaans Elburg

Ronald Groen

Via luca thuis pizza besteld. Pizza’s waren karig belegd en verbrand. Was echt niet te eten, dus in de kliko beland, jammer wel €32 voor 2 pizza’s betaald en vervolgens nog naar de jumbo om wat eten te halen, slechte zaak.

1,1
  17. We hebben heerlijk gegeten in ongedwongen sfeer. We hadden het 4 gangen verrassingsmenu dat zich kenmerkte door vakmanschap en creativiteit. Alle gerechten waren plaatjes om te zien en met ingrediënten van het seizoen waarvan de kok het oorspronkelijke karakter wist te versterken. Bijvoorbeeld een voorafje van makreel met bietjes, beide ingrediënten op verschillende manieren bereid. Of een dessert van passievruchten op 3 manieren bereid. Dat maakte het eten spannend smaakvol. Het halve en hele glazenwijnarrangement was niet wereldschokkend, maar paste wel goed bij de gerechten.
    Je wordt hier als gast serieus gehouden. We kregen bijvoorbeeld na het dessert nog een extra dessert. Dat was niet nodig geweest en men speelde daar goed op in.
    Kortom: een inspirerende keuken in een ongedwongen, aandachtige sfeer.

18. Internationaal Elburg

Bij aankomst vroeg ik naar de dinerkaart.
    Naast ons waren tafeltjes vrij.
    Kom ik zo brengen… lekker kortaf.
    Voor beide een drankje besteld. Broodplankje werd ons aanbevolen. Die erbij gedaan. Ondertussen aan beide kanten gasten. Die hebben hun bestelling ook gedaan. Hun hond kreeg een waterbak. Onze hond niet. Ons is niet meer gevraagd of wij nog wat te drinken wilden. Onze buren zaten ondertussen aan hun 2e drankje. Wel kijken bij ons maar niks zeggen.
    Voelden ons verre van welkom.

19. Hans van Maanen

Perfect in alles. Echt genieten echt een beleving. Veel aandacht, mooi gepresenteerd.

20. Internationaal Elburg

Vandaag alleen koffie gedronken, omdat het kopje koffie zo klein was kreeg ik het niet op de foto! Klein kopje en dan ook nog eens niet echt lekker!
    Prijs kwaliteit ver buiten proporties.

21. Chinees-Indisch Elburg

Maandmenu gehaald en porties zijn gehalveerd. Groente wortel was denk ik in de aanbieding. Jammer en dat voor 24,00 euro.

22. Internationaal Elburg

Kwam hier vaak eten.
    Mooie plek aan de haven.
    Eten is goed, niet bijzonder.
    Weinig medewerkers, merk wel stress bij de bediening.
    Schrok wel van de rekening na wat we gehad hadden.

4,9
  23. Nederlands Elburg

Eerste keer: heel redelijk.
    Tweede keer : matig en stuk plastic in gerecht.
    Derde keer: ongeïnteresseerde bediening matig eten.
    Nooit meer dus.

24. Nederlands Elburg

Hposthouwer

Op vrijdag 04 aug 2023 was ik op bezoek in het restaurant, met nog 35 leden van zangkoor de waterlanders uit Lelystad.

Wat we van tevoren hadden besproken was helemaal top uitgevoerd. Heel leuk de menukaart met onze naam erop. Dat was een leuke verrassing.

Het eten was heerlijk. Alles werd gelijk op tafel gebracht door de gezellige bediening. Complimenten voor de kok. Dat vond ik niet alleen, alle 35 koorleden vonden dat ook.

We gaan zeker nog terug komen.

Groet Hans Posthouwer.

25. Fantastisch eten, leuke enthousiaste bediening, Goede sfeer, mijn favoriete restaurant uit de hele omgeving.

26. Internationaal Elburg

Zonnestraaltje

Gisterenavond met een gezelschap in het Boothuis gegeten. Het eten was goed, waarom de voor- en achterdeur tegen elkaar open zetten, zodat wij op de tocht zaten, wat niet bevorderlijk voor mijn longaandoening is. Daar wat van gezegd en af en toe ging de achterdeur dicht met gevolg dat onze kleding naar frituur roken, dat hebben wij nog nooit gehad. Het zou geen overbodige luxe wezen om een goede afzuiging aan te schaffen, i.p.v. de klanten op de tocht te zetten.

27. Nederlands Elburg

Jolanda

We komen vaak in Elburg en we eten daarna altijd ergens maar nu een paar keer bij jullie gegeten en ik moet zeggen het eten was super en de bediening heel goed we komen zeker weer terug super

28. Het gerecht was heerlijk maar sober geen leuke aankleding van het bord maar waar ik van schrok was de serveerster, ze was druk met kauwen op kauwgum en zetten borden op tafel zonder een woord, geen eet smakelijk, er werd achter de bar ook snibbig tegehaar collega's gesproken.

29. T de Vries

Super fijn gegeten, gastvrij en vriendelijk onthaalt. We hadden een verassingsmenu en iedere gang was echt een verassing qua smaakjes, kleur en creativiteit.
    Leuk ook om met de keuken mee te kijken. Kortom we hadden een superavond!