Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elburg verdeeld zijn.

Jack Dekker

Uitstekend gegeten en vooral prettige ongedwongen sfeer.

2. Internationaal Elburg

Lekker gegeten, gewoon goed zeker prijs/kwaliteit. Toen wij er waren was het niet erg druk dus dat is wat 'ongezellig' maar we gaan zeker nog een keer terug!

Le Papillon

4. Internationaal Elburg

Heerlijk gegeten met mijn dochters tijdens de intocht van Sinterklaas. Alles was heerlijk en de bediening slooft zich echt uit voor je. Ze geven je echt het gevoel dat je welkom bent. Al met al een topavond gehad

Marjan Verkuijl

Dit is echt ons favoriete restaurant, we worden altijd even vriendelijk geholpen, het eten is er altijd heerlijk, er hangt een fijne sfeer.

6. Italiaans Elburg

De locatie is mooi, restaurant ook maar het gaat toch om het eten.
    Helaas weinig keuze… het was wel lekker maar we zijn niet enthousiast, helaas.

J. Berends

Een aanrader! Lekker gegeten en gezellige sfeer. Gastvrij en fijne bediening!

8. Internationaal Elburg

We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke gastvrouwen/serveersters en leuke sfeer.

Gisteren met z'n achten heel lekker gegeten bij le papillon.
    In Elburg. De bediening was prima en vrolijk. Een aanrader.

Heerlijk gegeten. Sfeervol restaurant. Service en prijs/kwaliteit prima. Oogt wel vol, omdat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan. Maar daar geen last van gehad omdat we in goed gezelschap waren.

11. Internationaal Elburg

Luinenburg

Sfeervol, vriendelijk en heerlijk gegeten. Het herfstmenu was een ontdekkingsreis voor mij. Gebakken mosselen in een Italiaanse bol, mmmmm.
    Het wildstoofpotje was even wennen voor mij. Ik had nog nooit wild gehad. Een wat vreemde smaak en dat zou ik niet nog eens bestellen, maar dat is zeer persoonlijk. Het dessert was verrukkelijk: ijs met speculaas en slagroom. Dat zag er ook feestelijk uit. Daarna nog een kopje thee gedronken, wat een keuze.
    We gaan zeker het wintermenu ook nuttigen!

12. Internationaal Elburg

We hebben heerlijk gegeten!

13. Internationaal Elburg

Hebben de proeverij genomen met een verrassing van de chef.
    Mooie niet al te grote hapjes van vele lekkere gerechten en een royaal uitgebreid toetje.
    Al met een tong-prikkelende ervaring.
    Goed geprijsd, net als de drankjes.

14. Internationaal Elburg

Rob Berghorst

We komen hier geregeld omdat wij het super vinden.

15. Nederlands Elburg

Het eten is wat je ervan mag verwachten maar de bediening is erg slecht. Is echt een aandachtspunt. Zou nu onderhand bij De Haas moeten doordringen.

J.P. van de Beek

Weer uitstekend gegeten. Beiden een voor- en hoofdgerecht genomen, resp. vis en vlees. Heel mooi gepresenteerd en heerlijk van smaak. Knus en sfeervol restaurant, gastvrij en deskundig personeel.

17. Italiaans Elburg

Prima eten en drinken, redelijk goede bediening, sfeer is uitstekend, interieur prachtig, lokatie is top! Toch is dit een gemiddeld restaurant, goed, maar zeker geen toppertje! Belangrijkste kritiek van ons allen (5 personen) was de prijs kwaliteit verhouding en de veel te kleine kaart! Vooral het laatste is zeker een urgent punt van aandacht. Almetal een goed restaurant, maar geen toppertje!

Jan Agterhuis

Super goed restaurant! Kwaliteit eten is perfect en personeel uiterst vriendelijk en erg vakbekwaam. Een echte aanrader!

Verrukkelijk gegeten op een zeer gezellige plek met erg vriendelijk personeel! Enorm genoten en het restaurant verlaten met een grote glimlach op ons gezicht!

20. Italiaans Elburg

Ik ben nu al een aantal keer bij Lucca aan de haven van het mooie stadje Elburg geweest. Buiten het fantastische uitzicht op de oude haven vanaf het terras, is het de bediening die het afmaakt. Iedereen is altijd even vriendelijk en gastvrij. Normaal gesproken eet ik graag 's avonds hier, maar dit keer met de lunch geweest. Ook dat was weer even lekker als tijdens het diner. Heerlijke borrelplank gehad met een bijpassend wijntje. Daarna hebben we nog een lunchpasta gegeten.
    Al met al was het weer een feestje, van begin tot eind, om bij Lucca te zijn.

21. Italiaans Elburg

Super gezellig & heerlijk eten!!
    Ga er met liefde naartoe❤️

Heerlijk gegeten tegen een heel redelijke prijs. Verrassende recepten met een goede twist. Service zeer goed. Wij hadden aangegeven op een bepaalde tijd weer weg te moeten ivm een andere afspraak en daar werd perfect rekening mee gehouden zonder dat het gehaast voelde. Goede toelichting op het eten. Vlotte jonge bediening, spontaan maar niet te nonchalant. TOP!

23. Internationaal Elburg

Heerlijk gegeten gisteren samen met mijn man, echt een aanrader!

24. Nederlands Elburg

Ernst & Thea

De serveerster liep al rond met een gezicht wat op onweer stond en bij het bestellen bleek dat ze er niet veel zin in had.

Onze broodjes kroket werden zonder bestek geserveerd en na enig wachten en een keer wenken waar niet op gereageerd werd ben ik zelf maar bestek gaan halen.
    De kroketten waren niet echt warm (meer) en de broodjes die ze er bij deden waren totaal niet geschikt om met mes en vork te eten (korst hard en binnenkant zeer zacht) misschien heel sjiek bedacht maar totaal niet handig!
    Toen ons gevraagd werd of het gesmaakt had, gaven we te kennen dat de sneetjes brood niet echt in de smaak waren gevallen icm kroket/mes en vork, we kregen als antwoord dat het brood vers gesneden was, en daar moesten we het dus mee doen.
    Helaas, de fooi die ik altijd geef zat er deze keer niet in.
    We lopen hier in het vervolg voorbij.

25. Italiaans Elburg

Gisterenavond met mijn vrouw hier gegeten. Lekker druk en gezellig binnen. We hebben vooral een heerlijk plankje met verschillende lekkernijen gehad. Als hoofd had mijn vrouw de zeeduivel. Daarna heerlijke espresso gehad. Super leuke bediening en debkleding ook heel erg een eigen stijl. We komen zeker terug

Gloria Hak

Het was er erg gezellig. Goed verzorgd en vriendelijke bediening. Wel een kleine ruimte.
    Het toilet is voor mensen die moeilijk ter been zijn onpraktisch via een stijle trap te bereiken.

27. Nederlands Elburg

We hebben hier een gezellige avond gehad. Inrichting was knus en gezellig. We zaten met zijn tweeen aan een grotere tafel wat ik prettig vond. De tweepersoons tafeltjes oogden klein.
    De bediening was vlot en attent. Ze waren oprecht en geïnteresseerd in de klant.
    Het eten was prima. Het was erg smakelijk en de porties waren voldoende. We hebben heerlijk gegeten.
    Kortom, we hebben een prima avond hier gehad. Jammer dat we niet in de buurt wonen, anders waren we zeker nog een keer gegaan.

28. Internationaal Elburg

Heerlijk gegeten gisteren samen met mijn ouders, echt de moeite waard om daar heerlijk te eten voor weinig geld.

Lunch gehad in dit leuke restaurant, was erg lekker en fijne bediening. De eend met hoisin als voorgerecht, super lekker. Aanrader dit restaurant.

Paola de Jong

Gezellig restaurantje, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening die je heel goed informeert over wat je eet!
    Jammer dat de salade weinig voorstelde.