Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elburg verdeeld zijn.

1. Italiaans Elburg

Jan Willem

Prima gegeten bij vriendelijker en zeer gastvrije mensen met mooie wijn. Abslolute aanrader zeker ook wegens de prijs / kwaliteit verhouding

2. Nederlands Elburg

Aalt Fikse

Eten goed. Prijzen best wel hoog. Nadeel; alle gasten werden in één kamer gezet (luidruchtig), terwijl aangrenzende zaal leeg was.

3. Italiaans Elburg

Da Pietro in Elburg heeft een nieuwe eigenaar in de persoon van Martin Zwart.
    Deze jonge gastheer heeft met zijn team de formule van DaPietro doorgezet en wij hebben er zeer prettig gegeten. Mooie gerechten met prima bijpassende wijnen zeer prettig geserveerd door vakkundige en prettige mensen. Vooral het afsluitende kaasplankje (vernieuwd) was van hoge kwaliteit.
    Een absolute aanrader.

4. Internationaal Elburg

Super lekker gegeten.
    Gezellige bediening.
    Sfeervolle locatie.

5. Internationaal Elburg

A de Graaf

Een mooie en heerlijke beleving van diverse smaken die elkaar aanvullen en een voldaan gevoel.

Culinair echt prima verzorgd, de ambiance kan je bij binnenkomst een beetje verrassen maar ga lekker zitten en laat maar komen.

K de weerd

Fantastische avond, waarbij het eten en de bediening weer van een geweldig niveau waren.

Saskia Kramer

Heerlijke gerechten met mooie smaakcombinaties.
    Enige minpunt was dat gerechten erg snel na elkaar kwamen.

9. Chinees-Indisch Elburg

Vriendelijk personeel/ eigenaar. Zeer behulpzaam en heerlijk gegeten. Eten zeer vlot op tafel en ruim voldoende.

Genoten van een heerlijk, verrassend kerstdiner.
    Prima bediening, die geweldige uitleg geeft over de geserveerde gerechten.

11. Italiaans Elburg

Wat hebben wij genoten 1e kerstdag. Super heerlijke gerechten. Fantastische combinaties en bij ieder gerecht een ander drankje. Juiste porties zodat je van iedere gang kon genieten. Lucca bedankt.

Zoals altijd weer geweldig goed gegeten met bijpassend wijnarrangement. Absoluut waar voor je geld in alle opzichten! Top.

Wij hebben heerlijk gegeten, bediening was ook uitstekend, komen zeker weer.

14. Italiaans Elburg

Lucca een restaurant wat ik aanbeveel bij iedereen, eten goed, prijs kwaliteit in balans, bediening altijd vriendelijk. kortom een aanrader.

Voortreffelijk verrassend gegeten! Eten wat de pot schaft. Het was heerlijk!

Hanneke Groeneweg

Wij hebben heel plezierig gegeten bij le Papilllon in Elburg. Het is een knus en gezellig restaurant waar het personeel echt aandacht heeft voor de klant. Wij kozen voor het menu van de chef, wat in alle opzichten voortreffelijk was. Bij het opdienen worden de gerechten toegelicht, wat wij erg waarderen. Ter afsluiting dronken wij een cappuccino, die werkelijk bereid was zoals je 'm wenst. Kortom een fijne culinaire ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Ali van Bon

Zoals iedere keer hebben wij weer uitstekend gegeten. Iedere keer staat er wel weer iets nieuws op de menukaart.

Gezellig op de etage voor de open haard werd ons een prima lunch geserveerd. Prettige bediening!

19. Internationaal Elburg

Voor de 2e keer binnen één maand geweest. Heerlijk eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening en het restaurant was sfeervol ingericht.
    Komen zeker weer terug.

Bob van Veen

Zeer goed gegeten hier! De bedienig is perfect, het eten smaakt heerlijk. De wijn bij het eten is zeer goed. Ster waardig eten voor een aantrekkelijke prijs. Ik kan het iedereen aanraden die lekker uit eten wil. Personeel lijkt plezier in het werk te hebben. Wij komen zeker terug!

We hebben fantastisch gegeten! Alles was super, echt genoten.
    Alles zag er geweldig uit en kwaliteit van de gerechten was een 10!
    Ook de bediening was geweldig..
    Topavond en komen zeker terug.

Jan

Voor de derde keer bij "Le Papillon" gegeten. Gezellig, ongedwongen sfeer, lekkere combinaties in de gerechten. Kundig personeel.

Het was voor de tweede keer een leuke ervaring. Wat meer culinair dan het gemiddelde restaurant. Leuk personeel. Knusse omgeving. En de hoeveelheid is prima. Je kunt eventueel bij vragen. Er wordt niet luk raak neergezet en dan misschien weggegooid.

25. Internationaal Elburg

Het was heel goed, kwamen door de kou op de Kerstmarkt eerder binnen, mochten meteen naar onze tafel. Goede bediening, lekker eten. Heerlijk gezellig.

Heerlijk gegeten, goede en vlotte bediening.

Lunch op weekdag, hartelijke ontvangst. Tafel voor 3, goede plek.
    Aandacht voor dieetwensen en uitleg bij de gerechten.
    Je voelt je meteen thuis en toch echt uit in een mooi oud pandje en dito stadje.
    Een adres om door te geven en terug te komen.

Je proeft de liefde voor het vak.

28. Chinees-Indisch Elburg

van Overbeek

Uitstekend Chinees restaurant, zowel om er te dineren alsook voor afhaal gerechten.
    Wij kennen dit restaurant al sinds 1998 en zijn eigenlijk altijd erg enthousiast geweest over hun.
    Ook de reacties van mensen die wij spreken zijn erg positief.

Wederom heerlijk gegeten. Hadden het jubileumenu. Verrassend lekker.

30. Internationaal Elburg

Theo & Tanja

De gerechten waren uitstekend van kwaliteit en de presentatie was opvallend goed.
    De bediening is daar vriendelijk doch een tikje traag, kan een personeels tekort zijn natuurlijk.

De doordeweekse avond dat wij er waren wat het nogal stil en dat kan natuurlijk meegeholpen hebben dat de sfeer in zaak van ons een zeven krijgt. We hebben in gezelliger restaurants gegeten.

Maar als het om de kwaliteit van de keuken gaat hebben ze echt een tien verdiend.
    Ga zo door Chef.