Gratis parkeren aan de haven.

1441904044 75
1451200599 76
1462046580 76
1474441986 76

1. De locatie is mooi, restaurant ook maar het gaat toch om het eten.
    Helaas weinig keuze… het was wel lekker maar we zijn niet enthousiast, helaas.

2. Prima eten en drinken, redelijk goede bediening, sfeer is uitstekend, interieur prachtig, lokatie is top! Toch is dit een gemiddeld restaurant, goed, maar zeker geen toppertje! Belangrijkste kritiek van ons allen (5 personen) was de prijs kwaliteit verhouding en de veel te kleine kaart! Vooral het laatste is zeker een urgent punt van aandacht. Almetal een goed restaurant, maar geen toppertje!

3. Ik ben nu al een aantal keer bij Lucca aan de haven van het mooie stadje Elburg geweest. Buiten het fantastische uitzicht op de oude haven vanaf het terras, is het de bediening die het afmaakt. Iedereen is altijd even vriendelijk en gastvrij. Normaal gesproken eet ik graag 's avonds hier, maar dit keer met de lunch geweest. Ook dat was weer even lekker als tijdens het diner. Heerlijke borrelplank gehad met een bijpassend wijntje. Daarna hebben we nog een lunchpasta gegeten.
    Al met al was het weer een feestje, van begin tot eind, om bij Lucca te zijn.

4. Super gezellig & heerlijk eten!!
    Ga er met liefde naartoe❤️

5. Gisterenavond met mijn vrouw hier gegeten. Lekker druk en gezellig binnen. We hebben vooral een heerlijk plankje met verschillende lekkernijen gehad. Als hoofd had mijn vrouw de zeeduivel. Daarna heerlijke espresso gehad. Super leuke bediening en debkleding ook heel erg een eigen stijl. We komen zeker terug

6. Heerlijk verassingsmenu gegeten. Was weer top zoals altijd! Zeer vriendelijke bediening, met altijd extra aandacht voor de kids! Tot snel!

7. De botterdagen waren net voorbij.
    Misschien dat daarom 2 pizza's verkeerd aan tafel kwamen en 1gerecht vergeten? En toetjes 3 verkeerde geserveerd werden.

De smaak van het eten is prima, maar kreeg helaas niet het WoW effect.

Voor de prijs zou ik nog een salade o.i.d verwachten.

Nu: 4 x verrassingsmenu besteld
    -gebaren kalfsmuis
    - eend
    - 1 persoon tiramisu de andere 3 chocolade taartje
    We zijn hier nu 3 keer geweest.
    Daarvan was de eerste keer ons het best bevallen.

Nog vergeten te zeggen:
    Onze tafelgasten hadden ook een kindermenu van ongeveer 12 euro.
    Dit is absoluut niet de moeite waard.
    Beetje soep. Kleine pizza magarita en een hoop witte slierten met wat rode saus.
    Dit mag eigenlijk niet gebeuren is mijn mening.

8. lilian Buis

Wij hebben vanavond genoten op het terras bij Lucca! Wat een super vriendelijke bediening, gezellig en vlot, gastvrij! Heerlijk gegeten en genoten van het uitzicht op de haven. Een aanrader!!!

9. Hedley Gertsen

Gezellige ambiance, super eten en goede service!

10. Gerard Top

Met ons personeelsfeest hebben wij met 70 man heerlijk gegeten bij Lucca. De ruimte was ideaal voor zo'n grote groep. Je kon zowel binnen als buiten zitten en de bediening was erg vriendelijk en er was meer dan genoeg. Wanneer iets op was kon je bijbestellen. Kortom aanrader!

11. Heerlijk gegeten bij Lucca met prachtig haven gezicht op leuk terras. Goede kaart met verrassende gerechten, mooi gepresenteerd op bord en uitstekende smaak. Een adres om vaker te komen.

12. A.de kruyff

Top restaurant op prachtige locatie met uitzicht op de haven. Vlotte en leuke bediening.
    Recentelijk hier een bruiloft gehad wat werkelijk top was.
    Leuk terras om lekker te chillen.
    Prima keuken en goede prijs/kwaliteit verhouding.

13. Grotenhuis

Heerlijk geluncht bij Lucca ! Erg leuke zaak in Elburg. Voor de lunch kun je ook halve pizza's bestellen dus eerst maar een pizza pastrami besteld deze was zo lekker dat ik daarna nog een pizza carpaccio heb bestelt . De bediening was ook top . Zeer de moeite waard om hier te lunchen of te dineren.

14. Feest gehouden in bovenzaal. Afspraken mbt bediening genegeerd, afspraken mbt gerechten niet waargemaakt, aandacht erg afhankelijk van drukte in restaurant beneden. Erg slecht gevoel aan over gehouden. Niet voor herhaling vatbaar, ontraad reservering met grote groepen.

15. Waardeloos gegeten.
    Kok was niet aanwezig en wel de klus aannemen voor een groot gezelschap zonder compensatie.
    Ook de kinderen volle pond berekenen.
    Koude smakeloze gerechten.
    Kortom niet voor herhaling vatbaar

16. Hele fijne ontdekking. Goede ontvangst, super lekker eten en heel erg betaalbaar. Allemaal goed!

17. Met drie personen bij Lucca op zaterdag avond gegeten. Vooraf lekker brood met toppings, leuk opgediend en lekker broodje. Als hoofdgerecht alle drie een pasta. Hoeveelheid was op het eerste gezicht niet veel maar uiteindelijk meer dan genoeg! Daarna nog genoten van de tiramisu en een kopje koffie. Gewoon lekker en prima eten. Sfeer/ambiance was fijn, hele mooie locatie en inrichting. Bediening zeer vriendelijk en gastvrij. Komen zeker nog een keer terug!

18. Fiet Koning

Dramatisch!! Uiensoep zonder uien, maaltijdsalade met alleen sla ten bedrage van 17,50 euro. Bijgerechten zoals brood en aardappeltjes moeten worden bijgekocht. Na een vraag van de serveerster of het naar wens was, gezegd dat de maaltijdsalade niet de salade was die we besteld hadden, in deze zaten namelijk veel meer ingrediënten. Ze kwam terug en vertelde dat we wel meer sla konden krijgen, niet gesnapt dus. Later kregen we te horen dat de kok de ingrediënten was vergeten. Bijzonder slecht!

19. Helaas een slechte ervaring in dit restaurant. Het eten is qua smaak niet echt geweldig. De hoeveelheid is ronduit weinig. Bijgerechten moeten gekocht worden. Een stukje brood moet worden bijgekocht. Frustrerend omdat de prijs niet echt laag is. Wil je dus een beetje een verzadigd gevoel hebben dan kost je dat veel geld. Dit is niet wat ik verwacht als ik ga eten. De bediening kent de kaart niet en er ging veel niet goed. Kortom treurig als je moet vaststellen dat je nog gewoon honger hebt als je het restaurant verlaat. Het is wel een leuk pand op een leuke plek en een gezellige inrichting, maar het eten moet echt beter!

20. We gingen hier uiteten met een groep. Ben zelf Italiaans dus wou graag het restaurant uitproberen van hun specialiteiten. Ik had als hoofdgerecht pizza besteld. De bediening was top, drankjes kregen we snel op tafel, desondanks dat het druk was. De pizza was heerlijk, goed gemaakt. Sfeer van het restaurant, de inrichting vonden we allemaal heel mooi en warm. Prijs en kwaliteit niet te klagen, was allemaal perfect.
    Wat ons betreft een aanwinst voor de regio.

21. 2x hier gegeten, beide keren niet bijzonder. Service en bediening vriendelijk, eten simpel (zat weinig bij) en pizza's slecht. Toetje was prima! Beetje jammer van zo'n mooie open keuken waar je als als gast terwijl je aan je tafel zit in kunt kijken, de kok zelf de hele tijd als het rustig is ziet eten achter de warmhoud lampen!

22. We waren een beetje ongerust vanwege een zeer slechte recensie, maar dat was beslist niet nodig. Prima pizza voor een redelijke prijs, vriendelijke bediening een heerlijk toetje. Mooi uitzicht op het haventje.

23. Leuk restaurant. De eerste keer dat we hier waren... Ik houd het kort, eten smakelijk maar wat prijs/kwaliteit betreft erg karig! Nauwelijks bijgerechten bij het hoofdgerecht... hier ook wat van gezegd! Weinig keuze wat hoofdgerechten betreft... dus er mag nog wel gesleuteld worden aan het een en ander!

24. H.van het Goor

Niet ons restaurant helaas. De bediening liet ons in de steek toen wij op het terras zaten. Drie maal om een menukaart moeten vragen. Zelf naar binnen moeten gaan om te vragen of wij nog iets te drinken konden krijgen. Helaas, voor ons een gemiste kans.

25. Vanavond lekker gegeten bij Lucca. Wat een mooi restaurant. De sfeer is top, het eten is heerlijk en de service is goed. Ik kom hier zeker vaker!

26. Mooie tent, leuke sfeer en lekker eten voor een goede prijs, echt een aanrader en een aanwinst!

27. JMTK 230 punten

2 keer hier geweest. De eerste keer voor een broodje tijdens de lunch. We waren de enigen op het terras. Bestelden verse munt thee en een tonic en ieder een broodje. In de muntthee zat 1,5 echt verlept takje munt en het citroentje in mijn tonic leek hergebruikt... We hebben ruim een half uur op ons broodje moeten wachten terwijl we dus de enige op het terras waren. Na 15 minuten kwam iemand ons melden dat het wat langer duurde omdat er iets mis was gegaan met de bestelling. Ondertussen zat het personeel binnen lekker een paar broodjes vol in het zicht te eten, leuk als je zelf zo lang moet wachten. Ook hoorden we de gastvrouw meerdere keren hard door het restaurant roepen of ze ons al nieuw drinken hadden aangeboden en ook of de broodjes al klaar waren e.d. Tot de broodjes werden opgediend door de gastvrouw was er geen nieuw drinken aangeboden maar de gastvrouw zelf vroeg het ook niet... Mijn broodje was niet slecht maar wel wat simpel en mager belegd; ik had nog steeds honger. Het andere broodje was karig. Prima als we zelf zout en peper moeten toevoegen alleen stond het nergens op de tafels.

Een week later ofzo hebben we het nog 1 kans gegeven met een diner daar. Hoe de gewone thee werd opgediend was wel grappig: een schoteltje met suiker, koekje en lepeltje en de kop thee werd ernaast gezet. Op zichzelf helemaal niet erg maar het bleek een voorbode voor de rest van de avond. Mijn voorgerecht was weinig onderscheidend maar smaakte op zich. Het andere voorgerecht was best leuk, alleen wel erg vet, de olie was rijkelijk gebruikt. Bij het hoofdgerecht begon het ge-emmer echter. Na 40(!) minuten wachten maar eens gevraagd waar het bleef. De enige persoon die echt ervaring leek te hebben met horeca sprak ik aan en die ging ineens een versnelling hoger. Of we nog een drankje van het huis wilden. Ik zei dat ik net een nieuwe cola had, m'n vriendin wou wel een thee. Ok, probeerde iets goed te maken, op zich positief. De hoofdgerechten waren er nu ook wel snel. Mijn hoofdgerecht op zich was goed. De garnering wat beperkt en wederom erg vet. De pizza van m'n vriendin, een kaaspizza, had echter geen tomatensaus...Dus het was een soort megakaaskoek. We besloten toen al hier geen toetje te nemen. Bij het afrekenen bleek dat alleen de thee van m'n vriendin van de bon af ging. Ik geloofde het allemaal wel. Er werd ons nog gevraagd of we het naar onze zin hadden gehad en toen heb ik vooral wat gezegd over de wachttijden beide keren. We kregen een excuses maar dat was het dan wel.

Er kunnen dingen fout gaan maar er zijn meerdere kansen geweest om dit goed te maken. Daar is echter niks mee gedaan. Het eten varieert van redelijk tot zeer matig. Dus het is voor ons hier wel afgelopen. Mede omdat een ander Italiaans restaurant in Elburg voor hetzelfde geld veel beter eten en bediening heeft.