Lucca in Elburg

Gratis parkeren op de grote parkeerplaats " de Oude Vos" aan de haven.

Lucca laten bezorgen?

ma lunch 11:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00
di lunch 11:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00

Een aantal jaren geleden zijn wij betoverd geraakt van het plaatsje Lucca. Lucca is de hoofdstad van de provincie Lucca in de regio Toscane in het midden van Italië. De stad Lucca heeft geen grote monumenten zoals bijvoorbeeld de toren van Pisa, maar is een authentiek Italiaans plaatsje met een nog echte Italiaanse sfeer. In ons restaurant Lucca, maken wij u graag deelgenoot van de authentieke Italiaanse smaak en de gezellige Italiaanse sfeer.

• Veganistisch

5. Betalen pin Visa Master Card Diners Club American Express

ma lunch 11:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00
di lunch 11:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00

1482057170 76

1. Heerlijk gegeten, leuke vlotte bediening prima prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader.

2. Dit was erg jammer. We waren als gezin bij Lucca. Hebben 2 gangen gegeten en toen de buik vol van de kleine en grotere missers. Voorgerecht was prima, mooi opgemaakt, een andere manier om carpaccio te maken, lekker. Het hoofdgerecht daarentegen. Mijn pasta melanzane dat ik als hoofdgerecht nam dreef in de olie. De pesto was met soeplepels erover heen gegoten, dus veel te vet, te overheersend. De pasta zelf, de aubergine, ik heb ze niet geproefd. Heb mijn bord wat scheef gezet om de olie naar één kant te laten lopen. Bij mijn partner was het vlees niet mals, was het een halve varkenshaas, en waren de patates vergeten. Die kwamen met de laatste hap vlees. Dan is het eten wel heel duur, als je niet tevreden bent. Bij het afrekenen doorgegeven (en tijdens het eten ook doorgegeven) dat de melanzane wel erg vet was. Kregen we antwoord dat dat zo hoorde. Het zal. Wij komen niet meer terug maar wensen ze veel succes. De pizza's zullen misschien beter zijn.

3. Zeer gastvrij personeel, vriendelijk en meedenken. Sfeervolle locatie aan de oude haven van Elburg.

4. Ron en Yvonne Dolmans

Noch vis noch vlees noch eigenlijk niets. Zeer teleurstellend. Na de Elburgse braderie bezocht te hebben terwijl het hartje zomer is. Denk je, even borrelen bij Lucca. Op de drank na kun je tussen 16.00 Uur en 17.00 Uur hier alleen een borrel pakken en droge nacho’s. De borrelhapjeskaart is er wel maar tussen deze tijd kun je hier (op nacho’s na) dus niets aan eten bestellen. Een goed commercieel verhaal.

5. Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen. Pizza gegeten, heerlijk. Alleen op de take away kaart is veel meer keuze dan op de menukaart in het restaurant? Helaas geen kindermenu's! De keuken bood geen alternatief naar wens voor onze jongste die niet van pizza/pasta houdt. Jammer dat deze service er niet is. Dessertkeuze is beperkt en hoge prijs/kwaliteit verhouding.

6. Ondanks de bijzonder warme (hete 35 graden) zomeravond van donderdag 25 juli is de kok er in geslaagd diverse heerlijke voor- en hoofdgerechten te realiseren zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit. Heerlijk gegeten en gedronken… goede bediening… zeker een aanrader!

7. Hetty van Leur

Nog nooit zo’n lekkere maaltijdsalades gegeten als bij Restaurant Lucca in Elburg!
    Voor de eerste keer hier maar we komen zeker terug om de rest op de menukaart te proeven en te genieten van de service, vriendelijkheid en locatie! TOP!

8. Heerlijk gegeten en bediening is altijd supervriendelijk! Op het mooiste plekje aan de boulevard! We komen altijd graag.

9. Karel Tolsma

Afgelopen zaterdag hebben wij weer gegeten bij restaurant Lucca aan de haven van Elburg. Wij kunnen wel stellen dat we regelmatige bezoekers zijn van ons inmiddels favoriete restaurant. Deze zaterdagavond was anders dan anders, het bleek dat het kassa systeem er bijna de gehele avond uit lag. Behalve de zichtbare stress die dit opleverde bij het personeel hebben wij hier weinig van gemerkt. Een heerlijk drie gangen diner met bijpassende wijn, alles was weer even smaakvol met de als altijd vlotte en zeer vriendelijke bediening. Wij hebben weer een top avond gehad.

10. Zijn echt super traag, dat je er niet eens meer wilt eten. Eten was ook niet ‘je van het’ en normaal rate ik nooit, maar nu kon ik niet anders. Is het echt niet waard. Mensen waren wel vriendelijk, maar goed dat zijn mijn buren ook en dan kan ik dus beter thuis blijven. Voorgerechten kwamen trouwens ook niet gelijktijdig en mijn metgezel zijn pizza was gewoon koud! We hebben een uur gewacht op het voorgerecht en ook nog een keer een uur op het hoofdgerecht.

1,1
  11. Eten vrij smaakloos en flauw.

12. Jeannette Steenbergen

We hebben heerlijk gegeten, Italiaans met een twist! Prachtig opgemaakte borden, heerlijke smaken. Er was een storing, hierdoor moesten we iets langer wachten met bestellen. Maar we werden hiervan keurig op de hoogte gesteld en kregen zelfs een drankje van het huis. Prachtige 'bellen' van wijnglazen, met keurige hoeveelheid gevuld. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!

13. Janneke

Heerlijk gegeten, heel leuk vlot meisje in de bediening.

14. Met 19 mensen hebben wij een heerlijke avond gehad volgens het sharing diner concept. Het eten was mooi en lekker. De bediening zorgde ervoor dat ieder tegelijk kon beginnen. Genoeg tijd tussen de gangen, maar ook niet te lange wachttijd.
    Bediening door jonge, zeer professionele en vriendelijke dames. Goede verhouding prijs/kwaliteit.
    Aanrader!

15. Een prettige locatie en styling. Bediening zeer vriendelijk en meedenkend. Eten van een hele goede kwaliteit. Mooi opgemaakt en bijna zonde om aan te snijden. Prima om lekker en ongedwongen te eten.

16. Sandra Fens

We hebben heerlijk ontspannen gegeten. Gezellig ingericht restaurant met een prima bediening. Leuke kaart, geen doorsnee pizzeria. Met mooi weer kan je op het terras zitten en genieten van het fraaie uitzicht.
    Voor herhaling vatbaar.

17. Hier weten ze hoe het moet. Mooie producten goede wijnen leuke bediening en top terras aan het water. Vraag naar de prosecco mmmmmmmm.

18. Adri van der Zwaan

Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een mooie locatie, zeker voor herhaling vatbaar..

19. Rosanne

Lucca is een leuke tent aan de haven van Elburg. Wij hadden afgelopen zaterdag pech (denk ik) want na +/- 1.5 uur wachten hadden we ons hoofdgerecht nog niet terwijl mensen om ons heen dat al wel hadden die na ons besteld hadden. De bestelbon was op de grond gevallen en daardoor liep het verkeerd dat werd netjes gemeld bij ons aan tafel en als excuus kregen we een drankje van het huis.

20. Lekker gegeten, met dank aan de erg vriendelijke en hartelijke bediening.

21. Eten was prima, bediening ook.
    Pizza tonijn was rijkelijk belegd met, het leek wel een tonijnsaus.
    Misschien kwestie van smaak.
    Alleen de ‘grote’ glazen witte wijn waren zo minimaal gevuld dat we van een tweede afgezien hebben. Met toch marktconforme prijzen.
    Volgens ober was het een afgemeten maat van 220ml, maar omdat dit niet het eerste wijntje van mijn leven was wat ik bestelde, trek ik dit in twijfel. Daarom een 1 voor eten/drinken.

22. Thomas Broekhuizen

We hebben erg genoten van het eten en het drinken!
    Ook het personeel is zeer vriendelijk!
    Een echte aanrader.

23. Wij hebben hier heerlijk gegeten.
    Vlotte, gezellige bediening.
    Er wordt keurig gevraagd of je al toe bent aan het hoofdgerecht.
    Echte Italiaanse kaart, de risotto is een aanrader.
    Borden worden smaakvol op gemaakt.

24. We hebben wederom heerlijk gegeten bij Lucca! De vis van de dag is een aanrader 👌

25. Bram de Later

Bijna waren we afgelopen zondag niet gegaan door een slechte recensie van de dag ervoor. Maar gelukkig zijn we wel gegaan, want het was geweldig. De entourage, de bediening en het eten. Volop aandacht, goede uitleg en heerlijke en betaalbare gerechten. Wij begrijpen niets van de recensie waarin wordt gesproken over prijzige voorgerechten en nagerechten. Wij vinden voorgerechten van € 7 tot € 12,50 en nagerechten van € 7,50 tot € 13,00 niet duur, zeker als ze zo lekker zijn als wij hebben gehad. Wij gaan snel weer.

26. Heerlijk gegeten en een leuke sfeer! Ondanks dat het gezellig druk was in het restaurant werden we snel geholpen door het vriendelijke personeel! Zeker een aanrader🤗

27. T. Kattenburg

Zeer matige service: langzaam, vergeetachtig, ongeïnteresseerd en geen productkennis.
    Eten was werkelijk belabberd slecht. O.a smakeloze pasta in een plas vet (olie) en bij retourneren werd gezegd dat de 'chef-kok' het toch echt zo bedoeld had. Hij moet zich schamen!

28. Peetje

Prima gegeten en gerechten die met aandacht zijn gemaakt en geserveerd.
    Prijzen zijn wel iets bovengemiddeld, maar passend bij deze gerechten. Voor goede eters mogen de pastagerechten wat groter.
    Al met al prima avond en fijn personeel.

29. Fred mulder

De voorgerechten waren behoorlijk prijzig. Elders kun je daar bijna een hoofdgerecht van betalen. Daarom maar geen voorgerecht gekozen.

1 Schaaltje gebakken aardappeltjes bij het hoofdgerecht wat droop van het vet en bijna allemaal waren aangebrand. Een tweede schaaltje was niet veel beter. De rood baars was behoorlijk klein maar wel er lekker. De op het bord liggende groente stelde echt niets voor.

Keuze uit 3 desserts waarvan de prijzen er niet om logen.

Voor ons geen restaurant waar we nog eens spontaan zullen binnenlopen.

30. Wij houden van Lucca!
    Altijd een hartelijk ontvangst en heerlijk eten. Met liefde bereid. In de zomer een fijn terras waar je gezellig op de haven van Elburg kijkt. Écht een aanrader!!!

31. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij restaurant Lucca. Wij hebben een heerlijke pizza en entrecote gegeten en als dessert allebei het mangotaartje. Daarnaast zat het restaurant bomvol en hoefden wij niet lang te wachten op ons eten. Ook was de bediening enorm vriendelijk en hadden ze veel kennis over het eten, maar zeker ook over de wijnen, dat maken wij niet vaak mee! Wij hebben genoten en komen zeker terug!

32. Jil Kappers

Onlangs hebben wij een kookworkshop gevolgd omdat wij iets te vieren hadden met ons team. Het is dankzij Bea en Jorvik ook werkelijk een super feestje geworden. Niks was te gek en we hebben (dank zij Jorvik) heerlijke gerechten bereid en gegeten. Top avond!

33. Leukste restaurant aan de haven van Elburg.
    Superleuke bediening, mooie gerechten en fantastische wijnen.
    Goed eten voor een betaalbare prijs. Een beetje Italië in Elburg.
    Aanrader!

34. Bonestroo

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening complimenten aan de kok.

35. J. de Graaf

Een gezellig en sfeervol restaurant waar we lekker hebben gegeten. De gastvrijheid en service waren enorm groot.

36. joke van der stoel

Degene die ons bediende gaf ons (8 personen) geen gevoel van de klant is koning. De bejegening kwam ons enigszins uit de hoogte voor. We hebben een uur en 20 minuten op onze pizza moeten wachten. Alle gasten na ons kregen hun eten eerder. De "smoes" was: 2 van de 8 namen een voorgerecht. Dat was naar ons idee geen reden om de andere zes maar liefst 80 (!!) minuten op hun pizza te laten wachten. Die pizza's smaakten toen ook nog eens nergens naar. Er zat letterlijk geen smaak aan. Een van ons klaagde daarover en kreeg een schoteltje oliefolie om er overheen te gieten. Kortom een absolute afrader om daar te gaan eten.
    Wij alle 8 eten zeer regelmatig buiten de deur, maar zó zout hadden we het nog niet gegeten. Figuurlijk dan. Niet naar toe gaan!

37. Judith v Garderen

Heel vriendelijk ontvangen, goede gastvrij. Prijs-kwaliteitverhouding prima!

38. mannes en bea

Heerlijk gegeten, fijne sfeer en vlotte/leuke bediening.
    Gewoon TOP.

39. Maureen van Veen

Het eten is van hoge kwaliteit. De bediening vriendelijk en persoonlijk. PRIMA.

40. A.Geurts

We hebben heerlijk gegeten. Mooie locatie en een fijne bediening.

41. Heerlijke, culinaire en sfeervolle avond gehad!

42. Verhoeve

We hebben vanavond, ter ere van een verjaardag, gegeten bij Lucca. We kozen voor een 4 gangen diner en daar hebben we geen spijt van, het eten was echt heerlijk! Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. We voelden ons thuis bij Lucca. De grootste verrassing was wel de biersoep die we kregen. Mocht u binnenkort bij Lucca eten dan raden wij u deze soep aan! De biersoep is een eigen recept van de chef, Jorvik. Het restaurant is bezig met een omschakeling van Italiaans naar Mediterraans en een veel hoger niveau van de keuken en dat proef je. Je hoeft niet lang op je eten te wachten en aan tafel wordt prettig uitgelegd wat je gaat eten. De bediening is heel prettig en de borden zijn fraai opgemaakt. Nou ja, in het kort, wij gaan zeker weer een keer terug naar Lucca en dat raden wij iedereen ook aan!

43. Christian van d

Heb weer heerlijk gegeten! Goede service lekker eten en snelle levering.

Top!

44. Dit nooit weer. Vlees besteld waarbij een schaaltje spaghetti werd geserveerd verder niets. De prijs/ kwaliteit verhouding is hier goed scheef. Bij navraag of er nog wat anders geserveerd kon worden was het antwoord ontkennend. Nu er achter gekomen dat je aardappeltjes uit de oven kan krijgen of spaghetti onbeperkt.. Wat een bediening. Heel slecht.

45. Karin van unen

Door misverstand bij onze bestelling had 1 van ons niet het goede eten, na tel contact te hebben gehad een prima oplossing gevonden, ze brachten kosteloos het goede gerecht wat een top service, super personeel ‼️

46. Eten van goede kwaliteit. Goede menukaart.
    Prima entourage.

47. Leuke sfeer en vriendelijk personeel waar je een praatje mee kunt maken, zeker aan te raden!

48. Martin Lammertink

Was weer helemaal top! Heerlijk gegeten en erg hartelijke bediening.

49. Gerda Jansen

Erg lekker gegeten. Vriendelijk en hartelijke bediening. Hele fijne avond met ons gezinnetje gehad.

50. Lekker eten in een gezellig restaurant met uitermate vriendelijk personeel

51. Voor ons de eerste keer. Sfeervol restaurant, prettige, ruim vriendelijke bediening. En wat hebben we lekker gegeten. Heerlijke verse, knapperige garnalen vooraf, wat zalige zeevruchten pasta gedeeld en toen was het tijd voor misschien wel de lekkerste Dorade die we hebben gegeten (en we zijn zeer ervaren). Klaargemaakt met nootjes, iets van appel, volgens ons zo uit het water op ons bord. Heerlijk gegeten, gaan zeker terug om de rest van de leuke kaart te verkennen.

52. Een doordeweekse winteravond waarop je niemand buiten de deur verwacht was toch nog gezellig gevuld bij Lucca: goed teken dus! Ondanks dat er een groot gezelschap zat was er voldoende aandacht voor ons 2, maar we moesten wel ietsje langer wachten tussendoor.
    Heerlijk gegeten! Alles Supervers en kwaliteit op je bord. En dat voor een heel schappelijke prijs.

Een aanrader!

53. Ria Deelen

Eten was heerlijk en er hangt een gezellige sfeer. Ook de bediening is vriendelijk en behulpzaam. Dus zeker de moeite waard!

54. Positief verrast door het creatieve vegetarische menu. Erg lekker gegeten!

55. Een aanrader! Lekker eten. Sympathieke bediening. Gezellig kader.

56. Eten is er over heerlijk met een zeer goede prijs kwaliteis verhouding.
    Personeel super vriendelijk en je kunt er eten in een gezellige sfeer.
    Ook de thuis bezorging is goed verzorgt. Het eten komt lekker warm op tafel. Ook dit is een aanrader.

57. H. van der Veen

Het was sfeervol ingericht. Menu was verrassend en lekker. Probleempje: als je geen vis lustte, geen alternatief.
    Bediening zeer vlot! Alert en vriendelijk.
    Al met al een heerlijk avondje.

58. Helma en Richard Hoogerwerf

Nadat we gisteren twee diner-cadeaukaarten hadden gekregen van onze (ex-) collega's vanwege ons voorgenomen vertrek vanuit Nederland met onze zeilboot richting Italië gezocht op de website van diner-cadeaukaarten naar een restaurant in de omgeving van onze (tijdelijke) nieuwe woonplaats. Ons oog viel, als liefhebbers van de Italiaanse keuken, meteen op Lucca. Alhoewel het buiten rondom het vriespunt was, waanden we ons binnen enkele minuten in Italië. Bij de bestelling van een wijntje vooraf, werd door de bediening uitgebreid verteld welke wijnen er waren en gevraagd van welke wijnen wij hielden. Resultaat: een bijzonder smaakvolle rode wijn, precies in onze smaak. Het drankje werd gevolgd door een met zorg gemaakt, subliem diner (verrassingsmenu en Risotto alla barbabietola) wat werd opgediend door zeer enthousiast personeel, die een uitgebreide toelichting gaven over de ingrediënten op je bord.

Op zoek naar een sublieme Italiaanse keuken met de Italiaanse gastvrijheid en vindt je een ritje naar Italië wat te ver voor een culinair avondje, ga naar Lucca Elburg!

59. van schoten

Is super top daar, vriendelijk personeel, heel sociaal en belangstellend, mooi gezellige inrichting en het eten van de kok is fenomenaal. Gewoon top!

60. gea Groothand

Heerlijk gegeten goeie en vriendelijke service.
    Zeker een aanrader voor anderen.

61. Herman Slager

Het was heel gezellig. Prima bediening. Heel gastvrij. Top. Tot volgende keer.
    Groet vanuit zeeland.

62. Gezellig restaurant, fijne bediening en heerlijk eten! Uitzicht op de haven in Elburg!
    Echt een aanrader!

63. Bril-JANT!

Wat een onverwacht sublieme verrassing; heerlijk eten, mooi opgemaakte borden, lekker wijntje, aandacht voor de kids, alles kon naar wens worden aangepast, supervriendelijke bediening… echt subliem en een dikke aanrader wat ons betreft :)

64. Linda van Nieuwenhuizen

Wat een geweldig restaurant om te gaan eten! Prachtig uitzicht!
    Maar vooral superlekker eten, goede kwaliteit, wisselende kaart.
    Voor elk wat wils. Heel gemoedelijk, ontzettend leuke bediening met het hart op de tong! Aanrader!
    Ga zo door mensen, wij komen vaker 😘

65. Marco Smit

Betrokken gastvrouw, mooie locatie, fijne sfeer en je krijgt echt tijd om te tafelen, de gangen worden achter elkaar geserveerd maar in overleg met je. Zeer goed bevallen.

66. JoAnn DiGilio
    Vertaal van English naar Nederlands

This was my second visit to Lucca. The first was for dinner, the second for lunch. Both visits were memoriable. The food is fresh, the staff are very pleasant and speak very good English. The chef prepared a vegetarian pasta for my dinner, the sauce was very light, the vegetables were crisp and the pasta el dente. I shared the goat cheese salad and pizza for lunch. The pizza was a thinner, lighter crust with a very tasty sauce. The salad was very fresh with plenty of goat cheese. This is a very relaxing restaurant, you are encouraged to stay after coffee and enjoy the harbour sights.

67. Voorgerechten soepen Gamba’s waren heerlijk de pasta met gerookte zalm was niet te eten en bremzout. hebben eten laten staan en maar afgerekend, werd nog wel gevraagd of alles naar wens was maar om geen stennes te maken in nabijheid van andere klanten dit niet kenbaar gemaakt aan tafel. Hebben de indruk dat de kok het niet snapt of geen interesse heeft hoe hij het eten doorgeeft. Jammer als de andere medewerker er wel alles aan doen om je een prettige avond te bezorgen. Hopen dat er verbetering in komt.

68. We were visiting friends in Elburg who suggested Lucca for dinner. The room is very inviting and comfortable. The wait staff was attentive and professional and spoke perfect English. The menu includes some very interesting selections. As vegetarians, we sometimes have to settle for lesser meals, but in this case the menu included some very nice options. Plus, the chef was willing to make a custom meal to our liking. I chose the Eggplant Lasagna. The egglplant was cooked to perfection and the sauce and seasoning were very good. It was a very nice meal. The owners visited our table and were gracious and appreciative. All in all, it was a great dining experience. And, with all of that, the prices were very reasonable.

69. Wederom weer prima gegeten bij Lucca voor een prima prijs. Het was een gezellige avond en de bediening liep ook goed.

70. Wij hebben hier met een gezellig groepje van 8 man ook nog eens gezellig gegeten! Het was erg druk, we waren ook nog eens te laat, waar ik mij van tevoren voor geëxcuseerd heb, kreeg de mannen de kroeg niet uit!, en daar werd heel sportief op gereageerd, dat was een hele opluchting, ondanks alle drukte kregen we een hele goede en adequate service. Eten was prima, de pizzabodem had wel een goed snijmes nodig, dat wel....

71. Hanneke Westendorp

Geweldig puur en heerlijk eten. Mooie menukeuzes, voor ieder wat wils. Zeer verfijnde smaken en heerlijke wijn. Hartelijke ontvangst en bediening. Echte aanrader om te genieten van elke hap!

72. Cathelijne van Kranen

Heerlijk eten 😍 en het aller leukste en liefste personeel everrrrrr!!! ❤️

73. Remco en Danielle

Op advies van kennissen naar Lucca geweest aan de haven vlak voor de poort van de Vesting. Goede tip! Echt lekker geluncht, heerlijke koffie ook. Zoals je dat bij een Italiaans restaurant ook verwacht.

Fijne ambiance, leuk ingericht, als een Italiaanse wijnboer. Zaten heerlijk op de veranda naast het restaurant.

Open keuken, dus je ziet je eten (vers) bereid worden (Carpaccio-salade en broodje Vitello Tonato). Goed van smaak, niet te veel dressing of overbodige "extra ingrediënten" toegevoegd (wat andere restaurants nog wel eens willen doen om het "op te leuken").

Ik ben erg benieuwd naar de diner-kaart. We komen hier dus zeker weer een keer terug!

74. Een aanrader! Heerlijk gegeten.

75. Ruud en Alie

Een fijne avond bij Lucca gehad. Ivm 2 grote groepen werd vooraf al aangegeven dat de wachttijden wat langer konden zijn. Altijd prettig als dit even aangegeven wordt. Gaf ons mooi even de tijd om met ons wijntje buiten een sigaret te roken. Uiteindelijk viel dat wachten reuze mee! De gerechten waren top! De tomatensoep was heerlijk. De ossenhaas en de zalm waren outstanding! Mooi opgemaakte borden. Een heerlijk dessert en de perfecte Irish Coffee als afsluiting. Complimenten voor de kok en bediening. We komen zeker terug.

76. Pizza gegeten, pizza bodem was niet goed gaar.

77. Viel wat tegen. Eten was goed maar voor een eenvoudige plate service te duur. Bediening kwam enigzins nerveus over. Nadat er besteld was werd er nog een keer gevraagd wat we wensten. Mooie ambiance, maar er ontbrak een sfeer die je in andere pizzeria wel vindt. Ik geef een magere zes.

78. Liese-Lotte

Wij waren Met 5 Personen. 3 van ons kiten pizza. Helaas waren alle drie de Bodens veel te hard gebacken.
    De Lasagne Met Aubergine kam wat kruidiger zijn. Er zat niet veel smaak aan. Ook erg grof gemaakt.
    De spaghetti met garnalen was wel heerlijk.

Verder een een gezellig restaurant en goede bediening.

79. Een groot compliment voor de mensen van Lucca, zeer vriendelijk, goed informeren, correct, attent en bovenal heerlijke gemaakte gerechten!

Deze week al voor de derde keer genoten van eerst een avond vlees, een lunch en vanavond heerlijk pasta zalm! Allemaal heerlijk!

Bea en team, jullie zijn toppers!!!!

Laat je niet gekmaken door mensen die hier een domme reactie plaatsen en vertrouw op je kwaliteit en oprechtheid! Een dikke 8,5

80. L.G. Veenstra

Na een dag meer dan 300 schapen opgedreven en ingeënt te hebben vond ik het gezellig om mijn vrouw uit eten te nemen. Spontaan kwamen we bij Lucca terecht. Daar zijn we met open armen ontvangen en hebben we heerlijk gegeten. We zijn voldaan naar huis gegaan.

81. Wij komen hier regelmatig eten.
    Bediening altijd vriendelijk.
    Knoflook pasta met garnalen is een aanrader.

82. Zeer slechte ervaring met dit restaurant. Pizza van karton en heel weinig smaak. Bediening kan niet tegen kritiek.

83. Het was gezellig en lekker eten in een gemoedelijke sfeer. De bediening was vriendelijk.

84. Joke drouven

Ze waren erg overboekt, keuken kon de druk niet aan (ligt niet aan de keuken, maar aan eigenaar of manager. We zaten er om 19.00 Er werd wel gelijk gezegd dat het erg druk was we konden nog niet bestelling van eten doorgeven maar wel drinken en brood bestellen.
    Om 20.00 Kwamen ze t eten opnemen. 20.30 Kregen we ons voorgerecht daarna tot 20.50 Niemand van de bediening meer langs geweest. Om 21.00 Maar eens na vraag gedaan waar ons eten bleef.
    Eten zou pas doorkomen als een tafel van 17 personen (welke na ons waren gekomen) hun eten hadden. Wij zijn toen weggegaan, drinken en voorgerecht afgerekend maar zonder hoofdgerecht. Als je een pizza wilt eten is Lucca Oke voor echt Italiaans eten moet je daar niet zijn. Heb ook sterk het idee dat ze totaal geen horeca ervaring daar hebben.
    1E en tevens laatste keer lucca! Ik schrijf dit niet om de zaak af te branden maar meer dat ze er wat van leren. Je kan beter zeggen dat je vol bent dan ontevreden gasten die er al zitten.

85. Jem van wandelen

Van te voren werd aangegeven dat het wat langer zou duren ivm drukte.
    Helaas duurde het echt véél te lang.
    Zelfs op de kaart moesten we wachten.
    Dus voordat we besteld hadden al een half uur voorbij.
    Bediening wel aardig maar onhandig met bestellen via telefoon.
    Gelukkig was het eten heerlijk.

86. Trijntje en Gelein

Het was geweldig zo aan het water… heerlijk en genoten. Hartelijk dank nogmaals.

87. Heerlijk geluncht met een plankje voor twee personen op een mooi terras aan de haven van Elburg.

88. Gezellige avond gehad bij Lucca.

Wel een aantal verbeterpuntjes, de geitenkaas bij de rode biet werd wat ondergesneeuwd; deze mag zeker sterker qua smaak. Daarnaast was de kabeljauw heerlijk maar ontzettend klein van stuk. Bij de tiramisu miste ik de sterke koffie smaak, het deed meer denken aan mokka.
    Zeker ook positieve punten, heerlijk brood, pasta was lekker en de dessert-sherry was ook fijn.

Prijs vond ik wel aan de hoge kant voor wat we hebben gekregen, dat ben ik normaal niet gewend bij Lucca.

89. We aten met een groep van 15 personen bij Lucca. Heb probleem. Mooie plek over de overkapping. Met elkaar typisch Italiaans deelgerechten gegeten met een primo, secunda en desert in Italiaanse stijl. Vriendelijke en gastvrije bediening. Gewoon een goede avond gehad.

90. Yvonne Antonides

De moeite waard om bij Lucca te gaan eten!!
    Sfeervolle inrichting, prettige enthousiaste bediening en super lekker gegeten!!

91. Heerlijk gegeten! Kwaliteit van het eten is goed.
    Lekker rustig kunnen tafelen. Vriendelijke bediening.

92. Heerlijk gegeten, leuke 'kaart', gezellige ambiance, ongedwongen en goede service

93. P vd Graaf

2e & laatste keer.
    Vooraf broodje, net 1 sneetje op en slokje wijn komt het eten al! Pizza was niet eetbaar en hebben we terug gestuurd. Bodem leek niet gaar. Was droog en taai.
    Knoflookpasta met gebakken garnalen: geef de garnalen dan ook een knoflookbite. Knoflook was haast niet merkbaar in de pasta. De lente ui erin maakte het smaakje. Van ellende nagerecht ergens anders genuttigd. Zonde was het vd dinercadeau kaart die we eraan gespendeerd hebben. Leuke locatie voor een drankje aan de mooie haven, meer dus niet.

94. e. van raalte

Ook dit keer hebben we prima bij lucca gegeten.
    Toen het later op de avond wat frisser werd konden we ook gewoon van tafel buiten naar binnen verkassen

95. Lekkere pizza’s en leuk terras. Wat eruit springt is de vriendelijkheid van de bediening.

96. Ton van der Geld

Heerlijk gegeten met een zeer vriendelijke bediening.

97. 3 mei was er een bier/spijs ervaring voor ons mooie kans om bij Lucca een andere beleving op te doen. Het bier Gulpener en van dezelfde brouwerij Gerardus deze bieren passen bij het restaurant Lucca. Bier met een eigen gezicht, natuurlijke producten, en een beetje eigenwijs.
    Wij hebben deze avond als top ervaren.

98. Rene en Sharon

Prima gegeten, heerlijk warm broodje met zalige olijfolie, verder pizza was uitstekend en het nagerecht tiramisu ook. Bediening was erg vriendelijk.

99. De Schutter

Lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening.

100. Jan Goeree

Het eten was prima alleen ik begreep niks van, alleen een schaaltje aardappelen en geen groente er bij

Volgende pagina