Bezorgrestaurants in de buurt van Hao Hua

1221942511 93
1577191445 68
1642632038 67

1. Erg gastvrij,
    Maar eten was erg weinig eigenlijk voor 1 persoon terwijl het een 2 persoons chinese rijsttafel was voor 51,00 euro.
    Foeyonghai was smakeloos en waterig.
    Viel heel erg tegen, voor ons geen herhaling en ook niet voor afhaal.
    Las dat je daar ook heel weinig krijgt voor veel geld wat je moet betalen!

2. Voor het eerst na lange tijd weer eens wat afgehaald. Maar wat is het eten duur geworden zeg. Niet normaal. Het eten is lekker maar zo'n prijsstijging vind ik niet normaal. Voor ons niet meer.

3. e.holstege

Wij hadden afgesproken om half 17.30 Te gaan wokken, komen daar stond niets klaar, wij moesten wachten tot dat er een grote groep aan was gekomen, anders hadden zij geen lekker eten, grote schande wij zijn om 18.15 Uur weggegaan zonder te eten, en mijnheer vond dat wij geen geduld hadden. Wat doen deze mensen hier om ons zo te kleinneren, walgelijke eigenaar, ik kom daar nooit weer, ik verrek nog liever van de honger dan daar ooit nog te gaan eten. Voor mij was dit de grootste aanfluiting van mijn leven, en dat noemt zich eigenaar van een wokrestaurant bah. 13-12-2019

4. Vriendelijk personeel/ eigenaar. Zeer behulpzaam en heerlijk gegeten. Eten zeer vlot op tafel en ruim voldoende.

5. van Overbeek

Uitstekend Chinees restaurant, zowel om er te dineren alsook voor afhaal gerechten.
    Wij kennen dit restaurant al sinds 1998 en zijn eigenlijk altijd erg enthousiast geweest over hun.
    Ook de reacties van mensen die wij spreken zijn erg positief.

6. Personeel is super vriendelijk. Eten is prima en voldoende. Zeer tevreden.

7. Weinig of geen vlees en/of kip en geen groente door foe yong hai.

8. Fam de Visser, Aagtekerke (ZLD)

Heel erg netjes restaurant waar ze echt aandacht schenken aan het eten. Jammer dat we zover weg wonen, maar als we weer in de buurt zijn, gaan we hier zeker weer eten. Prijs-kwaliteitverhouding prima!

9. Alsof ik een tijdsprong heb gedaan van 2016 terug naar 1990. De kaart, gerechten en interieur zijn niet meer van de tijd. De tipan kunnen wij niet aanraden. Het vlees zwemt in de saus. Maar de normale gerechten worden per bord opgemaakt. Dit zie je niet veel meer maar ook gewoon niet meer bij de tijd.

We werden eerst vriendelijk geserveerd door een mevrouw die na horen er net werkt. Ze deed het erg goed! Maar de bazin snauwde haar af en schreeuwde (in hun taal?) dat ze weg moest.

Ook de aankleding van het personeel is van vroeger. Het personeel droeg oude Chinese pakjes rond tijdperk chin dynastie. Het enige pluspunt was de bediening maar zelfs die werd weggesnauwd. Lekkere bazin heb je dan.

10. Kip in honing is om je vingers bij af te likken!! Alles wat ze bereiden heeft een unieke smaak. Bijzonder gastvrij.

Eén vorige recensie
  11. Begin september zijn mijn vrouw en ik in Elburg terecht gekomen. Wij wilden hier wat eten en zijn bij Hao Hua terecht gekomen.

Wat een beroerd eten wordt hier geserveerd zeg. Beiden hadden we ossenhaas in zwarte bonensaus besteld, mijn vrouw de pittige variant.

Binnen 5 minuten stonden beide gerechten al op tafel, wat mijn achterdocht al wakker deed worden. En ja hoor, niet te eten dit spul. De ossenhaas was flinterdun gesneden, dus totaal zonder smaak. Daarbij was de hoeveelheid niet meer dan 100 gram vlees verborgen onder een berg gewokte groente (veel te gaar) en dit plaatje was verdronken in een donkere massa wat dan de zwarte bonensaus moest voorstellen.

We hebben hier rond de 18 euro PP aan besteed en ik heb hier 2 weken later nog steeds spijt van. Voor ons de meest beroerde Chinees waar wij ooit hebben gegeten.

12. Dit is pas goed chinees eten nog niet vaak zo lekker chinees gegeten en zeer aardig personeel.

13. Rachel van Boven

14. Heb 2 keer afgehaald en precies dezelfde bestelling. Babi Pangang is het meest standaard gerecht op de kaart maar deze was beide keren niet goed. Te lang doorgekookt zacht soepvlees in zoetzure saus. Flauwe smaak. Pangang betekent geroosterd en meeste restaurants doen nog moeite om het vlees vlak voor serveren te frituren om het knapperig te krijgen. Een buurtchinees smaakt meestal als alle andere en dit gaat 8 van de 10 keer goed. Helaas behoort dit restaurant bij de mindere 2.

15. Hier afhaalchinees gehaald. Een onvriendelijke dame achter de kassa. Werden gewoon afgesnauwd bij vragen. Uiteindelijke rekening was schrikbarend hoog vergeleken met andere zaken waar we chinees afhalen. Eten was verder wel lekker. Alleen jammer van de bediening en de prijs, volgende keer weer ergens anders.

16. Genoten, op zaterdag middag onverwacht binnen gelopen. Er werd plek gemaakt voor 10 personen, geen probleem! Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten, ook mijn familie uit Indonesië. Top!

17. Verrassing van de Kok menu genoten. Super lekker eten en goede bediening in een relaxte sfeer entourage!
    Komen zeker weer!

18. Mooi restaurant. Vriendelijk en gastvrije bediening. En het eten is ech heerlijk. Zeker een restaurant om nog eens te gaan eten. En echt een aanrader.

19. Daan en Wil van Es

20. Wij zijn afgelopen weekend hier wezen eten, en het was heel goed. Goede service, goede kwaliteit vlees, kortom alles geweldig! Wij komen zeker nog een keer eten

21. Hallo afgelopen weekend heerlijk gegeten in dit wokrestaurant..
    Vlees en vis keuze genoeg en volop!!
    Groente was ook heel veel keuze.
    Koks en bedienend personeel was heel aardig maar om een lang verhaal kort te maken.
    Heerlijk Gegeten en een Gezellige Avond gehad.
    Dus zeker aan te raden

22. Maarten

Gister gegeten bij het wokgedeelte. Wokgedeelte was erg ondermaats. Punten: - Geen bakplaatprodukten als buffet. (alleen keuze uit kip of zalm waar je eerst naar moet vragen, dit krijg je eerst ook als voorgerecht geserveerd).

- Drinken lang op moeten wachten (na 3 keer aangedrongen te hebben kregen we eindelijk wat).

- Erg weinig keus om te wokken. (in groente en in vlees/vis)

- Het Chinese gedeelte (loempia`s, bami, nasi etc) was zeer slecht.

- 1 kok die het veeeeels te druk had (restaurant zat nog geeneens halfvol) maar desondanks erg vriendelijk bleef waarvoor hulde!

-Doordat hij het druk had het vlees niet goed gaar

- Bij een klacht onprofessioneel handelen van het personeel. Zien dit niet als punten om te verbeteren. Gingen er niet op in.

Hier zal je mij niet meer zien, in ieder geval als dit zo mocht blijven.

23. Weinig keus wok, te druk, kunnen het wokken dan niet aan, vlees is dan niet goed gaar.

24. Nummer 7 in de Top 100 van 2011, klasse! Wij komen regelmatig eten ophalen, alles met kip i.p.v. Varkensvlees en het is altijd superlekker en constant van kwaliteit. We hebben een paar keer in het restaurant zelf gegeten en ik heb daar één keer gewokt. Het gewokte eten zelf was erg lekker, maar vond wel dat er niet zo heel erg veel keus was. Maar het klopt inderdaad dat het één van de beste chinese restaurants is! Je kunt je wensen kenbaar maken, ze doen niet moeilijk. Ze zijn altijd vriendelijk.

25. Ik kom zelf uit Hoogeveen en kom er regelmatig. Niet tijdens mijn vakantie, maar het hele jaar door. Ik heb bij veel Chinese restaurants gegeten door heel Nederland, maar deze springt er echt tussen uit. Zeer zeker een aanrader.

Tienen geef ik niet, vandaar een vette 9.

26. Altijd goede Chinees, ook vriendelijke behandeling.

27. Zeer goed restaurant. Gisteren weer gegeten. Is niet te merken dat de chefkok weg is gegaan. Smaakt zoals altijd. Komen gasten vanuit de wijde omgeving om hier te eten. Komen zelf uit Nunspeet.

28. Goed en gastvrij restaurant. Eten is van prima kwaliteit. Dit geldt zowel voor het restaurant als voor het afhalen. Minpuntjes zijn dat het op feestdagen erg druk kan zijn. Maar tijdig reserveren is de oplossing of vooraf bellen alvorens de bestelling af te halen. Daarnaast zijn de de prijzen de afgelopen jaren wel (bovenmatig) gestegen. Maar ja, dat zal wel een gevolg zijn van de prima kwaliteit die geboden wordt.

Ergo: een echte aanrader voor een heerlijkje avond eten in een goede ambiance.

29. Gefeliciteerd met jullie 15 jarig bestaan, we hebben vanavond weer lekker gegeten. Het personeel is altijd heel vriendelijk, groetjes en een fijn weekend. Herman en Jannie Veenstra.

30. Komen er al jaren naar volle tevredenheid. Prettige bediening en wanneer je af wil wijken van de standaard gerechten, kun je alle kanten op (ze denken dan graag met je mee). Aanrader.

31. Na onze eerdere positieve recensie moeten wij nu helaas met een negatiever bericht komen. Het was ons bekend dat een van de chefkoks het restaurant eind vorig jaar heeft verlaten en helaas is dit te merken aan de kwaliteit en de smaak van het eten. Eerder waren de smaken vaak 'vol' en 'authentiek', maar daar is nu geen sprake meer van. Moet wel zeggen dat onze ervaring nu bij het afhalen is, want wij hebben er dit jaar nog niet in het restaurant gegeten. Maar wij vrezen dat ook daar een negatieve lijn naar onderen is ingezet.

Eén vorige recensie
  32. We hebben hier heerlijk gegeten. Ondanks dat onze dochter niet naar een Chinees/Indisch restaurant wilde heeft het haar uitstekend gesmaakt en wil ze er nog wel een keer heen.

33. Na een wandeling door het oude Elburg en lnags de haven heerlijk gegeten. Mooie tafels en een leuke goudvissenvijver voor de kinderen. Vriendelijke bediening. Ruimte genoeg om te parkeren. Een aanrader.

34. Wij hebben hier een paar weken geleden het menu Hao Hua genomen. Het was geweldig. Nog nooit zo lekker Chinees gegeten! Onderdeel van het menu was een salade (ooit salade gegeten bij een Chinees?), de geweldigste salade ooit! Ook heel attente en vriendelijke bediening. Wij hebben genoten. We wonen niet in de buurt, maar gaan hier graag nog een keer naar toe!

35. Gewoon goed Chinees eten! Misschien wel de beste 'Chinees' in een straal van 20km. Goed eten van constante kwaliteit, vriendelijke bediening en niet te duur.

36. Dit restaurant is gewoon voortreffelijk wat Chinees eten betreft. Jammer dat we niet meer mogen roken, daarom halen we nu op. De bediening is altijd vriendelijk en niets is hun te veel. Al wil je iets bijzonders, het wordt gewoon doorgegeven aan de kok en je krijgt precies wat je wilt. Omdat ik niet in Elburg woon, haal ik 's winters minder vaak op. Maar 's zomers minstens 1 maal per week. Zó lekker is het daar. Een aanrader!

37. De plaats in de top 100 is volledig terecht. Zonder twijfel net zo goed in top 10 kunnen staan. Keuken en bediening hoge kwaliteit. Locatie heel prettig.... Mede vanwege het feit dat Elburg een hele mooie plaats is.

38. jan 152 punten

De allerbeste Chinees die ik ken!

Prima keuken en attent personeel.

Al jaren top!

Jan, Almere.

39. Antoinette

Prettig restaurant. Het is er rustig en beschaafd. A la carte vind ik daar aangenamer dan wokken, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.

40. Vaste klant, echt een goede chinees.

41. Rob Wouters

Dit is echt een top chinees, zo heb ik er in mijn leven maar weinig gezien. Zowel afhaal en het wok buffet is geweldig. Binnenkort nog een keer het a la carte gaan proeven.