Achter de Poorte in Elburg

Kwaliteit hoeft niet duur te zijn

Corona informatie

Bij de haven is grote parkeerplaats waar je vrij parkeren kunt, vandaar 400 meter lopen naar ons restaurant ( onder de poort door gelijk rechts )

Buslijn 100 vanuit zwolle en harderwijk.

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 1 jan t/m 27 apr

Onze geschiedenis
In 1991 volgen Marco en Alie Bijl hun hart en starten restaurant Achter de Poorte in Elburg. Het echtpaar richt zich op een hoger segment dan de bestaande horeca in Elburg.

Dat doen ze succesvol, want binnen enkele jaren komen gasten uit de wijde omgeving naar het restaurant van de familie Bijl. Gasten genieten van de unieke gerechten van chef-kok Marco en de gastvrijheid van gastvrouw Alie. Ze weten met een klein team een huiselijke sfeer te creëren en de kwaliteit in de keuken constant hoog te houden. In 2018 doen Marco en Alie hun restaurant over aan dochter Natasja Bijl.

Missie
“Kwaliteit hoeft niet duur te zijn. Het is onze missie om voor een betaalbare prijs onze gasten culinair te laten genieten van mooie gerechten met bijpassende wijnen. Wij werken met ingrediënten als eendenlever, coquilles en langoustine. Onze gasten kunnen in een gezellige en informele sfeer dineren. Onze vide, beschikbaar voor maximaal 24 personen, zorgt voor een intieme sfeer.”

Tweede generatie
Dochter Natasja Bijl staat sinds kort aan het roer. Ze werkt al ruim 15 jaar in het restaurant van haar ouders: “Ik wil de kwaliteit die mijn ouders hebben neergezet vasthouden. We hebben een jong en ambitieus team. Samen zorgen we ervoor dat onze gasten een onvergetelijke avond beleven. Van keuken tot bediening.”

1. Personeel

1436200755 90
1470052047 91
1591916700 94

1. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Schöne Atmosphäre, prima Service, lekker Essen!

2. Lekker gegeten en leuke bediening!

3. Als je een avond wilt genieten.
    Wat hebben wij lekker gegeten zeg.

4. Prima; ook de 1,5 rivm regels; goede bediening en uitleg; lekkere wijn en 3gangen menu erg goed bereid.

5. Liselotte Out

Fantastische avond gehad! In het 6 gangen menu zat een mooie opbouw, ieder gerechtje een ware smaaksensatie van bijzonder lekkere niet alledaagse combinaties. Bijpassende wijnen waren goed uitgekozen en de timing tussen serveren van de wijn en gerechten was perfect, zodat we ook echt van de wijn/spijs combi konden genieten. Fijne service maakte de avond compleet!

6. Mark de Rooij

Sfeer, eten was goed, goede bediening en uitleg, super.

7. Wat hebben wij een heerlijke avond gehad. Qua sfeer en verzorging, maar zeker ook qua eten. Alles klopte. En zo zorgvuldig richting de coronamaatregelen. Soms zelfs daarin, op een vriendelijke manier, sturend als wij al te jolig werden.
    Eén groot compliment is hier op z'n plaats!

8. Een paar dagen er tussenuit en dan hier mogen dineren. Lekker ontspannen genieten van het lekkere eten op een een mooie locatie in Elburg. Gewoon laten verrassen door de chef, je zult er geen spijt van krijgen.
    Zeer gastvrije en vriendelijke bediening om het geheel af te maken!

9. Heerlijk gegeten, eten ziet er ook prachtig uit! Het was wel druk waardoor we even moesten wachten voordat we iets te eten kregen en het geheel af en toe een wat gehaaste indruk maakte. Maar zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

10. Zoals altijd, enthousiast ontvangen door Natasja; drankje vooraf buiten aan de straat. Heerlijk gegeten en gedronken aan de vooraf bestelde tafel; Wij komen hier regelmatig; relaxen en genieten!!

11. Jannie de Breuk

Een sfeervol restaurant, gastvrij en vriendelijke medewerkers. Voortreffelijk gegeten.

12. Monica van Schooten

Het eten was buitengewoon creatief en zeer smakelijk. De bediening was zeer vriendelijk en dit allemaal in een prachtige omgeving.

13. Prachtige gerechten met een mooie wijn/spijs combinatie. Zeer vriendelijke en vakkundige gastvrouwen. Wij komen graag weer terug.

14. Hier een 3 gangenmenu gekozen. Tussen de gangen door verschillende amuses gekregen! Al deze gangen zijn prachtig opgemaakt met een ware smaaksensatie! Je bent echt een avond uit. Vonden wel de drankjes flink geprijsd, deze staan helaas ook niet vermeld op de kaart.

15. Heerlijk restaurant! Iedere keer weer verassend lekker en bijzonder gezellige sfeer. Van harte aanbevolen!

16. Miranda van der Wagt

Speciaal op de terugweg van onze vaarvakantie weer een overnachting gemaakt in de haven van Elburg om nogmaals heerlijk te kunnen eten in dit sfeervolle restaurant!

17. Steenvoorden

Als gevraagd hadden we een leuke tafel gekregen. De bediening was uiterst correct en professioneel en nam de tijd voor antwoorden op vragen.
    Het eten was vers en fijn van smaak, voldoende en mooi op de borden neergezet.
    De nagerechten waren niet helemaal naar verwachting, al waren ook die met goede ingredïenten gemaakt. We hebben over het geheel toch zeer genoten.

18. Ingeborg en Miriam

Eten bij ‘Achter de Poorte’ is echt een feestje. We bestelden een 3 gangen menu en werden verrast met wel 7 gangen. Alle gerechten zijn een echte smaakbeleving, met veel liefde bereid. Bediening was top, een dikke 10 voor dit restaurant.

19. Wij hebben een ontzettend leuke avond gehad, we hadden gekozen voor het 3 gangen menu, maar werden verrast en hebben uiteindelijk wel 7 x een hapje of gang gehad! Alles was lekker en beslist geen standaard schnitzel met patat, maar allerlei totaal andere, nieuwe dingen. Personeel was vriendelijk, sfeer gezellig.

20. Wim Brouwer

E hadden een prachtige plek bij de openslaande deuren. De sfeer en de uitleg over het eten was goed...

21. Er was alles gedaan om de gasten geheel "corona proof" te kunnen ontvangen en te bedienen. Ondanks die maatregelen: de hele avond een prettige sfeer.
    Heerlijk gegeten en gedronken, dat laatste mede door een uitstekend wijnadvies.

22. Dick de Bruin

Eten was goed op paar zaken na de risotto van onze partners was een combinatie die gewoon niet pasta de combi met atjar uit potje? Vonden de dames een grote teleurstelling.
    Bij ons was de Tournado prachtig gebakken de paddestoetjes etc waren bremzout dood zonde vroeg mij af of de chef er wel was verder leuke locatie en zeer vriendelijke bediening.

23. paul weststrate

Heerlijk gegeten, buiten in romantisch oud straatje, heel vriendelijke en voorkomende bediening, heerlijk eten met originele 'twists' in diverse gerechten. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding!

24. Het eten was heerlijk. Het drinken was veel te lauw. De bediening deed enorm hun best ondanks het warme weer. Ze bleven heel vriendelijk. Top!!

25. Perfect! Niets anders dan lof. Goed eten, goede wijn en bediening bezorgd je een fijne avond!

26. Jeroen en Sara

Nog weinig meegemaakt dat alles zo lekker en bijzonder was! Wij hadden een driegangenmenu maar kregen nog zoveel tussendoor, wat stuk voor stuk zo lekker was. En het leuke was dat we aan het einde van de avond niet eens zo propvol zaten. Gewoon perfect! Echt een aanrader!

27. Bijzondere ervaring qua smaakbelevingen. Gezellige sfeer in mooie setting met vriendelijk personeel

28. Zeer lekker eten met veel variatie.
    Bediening erg leuk. Zeker de moeite waard.

29. Henny Jansen

Uitstekende plaatjes bij alle 8 gerechten en een bijzondere fijne bediening top locatie.

30. Judith Ostendorf

Het eten voortreffelijk. Gemoedelijke sfeer en zeer vakkundig personeel. Chardonnay huiswijn top! We komen absoluut terug!

31. Henk en Jannie

Op 22 juli met onze zoon en schoondochter een mooie avond gehad bij Achter de Poorte. Het 5- gangen specialiteitenmenu was uitstekend. Daarbij een verrassend lekker wijnarrangement en een heel vriendelijke en accurate bediening, kortom: een aanrader! Ook de manier waarop de coronamaatregelen werden toegepast zorgde voor een goed en veilig gevoel.

32. Jeanette Goddard

Zoals altijd werden we weer hartelijk ontvangen en ondanks de goede Corona maatregelen was het heel gezellig.
    De gerechten zagen er prachtig uit en smaakten nog beter.
    De bediening is ongedwongen en toch heel subtiel. Altijd weer een feestje om hier te eten.
    De kwaliteit/prijs verhouding is heel goed.
    Mijn favoriete restaurant in Elburg en omgeving.

33. Wij hebben boven gezeten en onze gastvrouw was Mirne, jeugdig, vlot en attent, leuke Dame in omgang en bediening, zo mogen er meer zijn.
    Achter de Poorte is ondertussen één van onze favorieten geworden.

34. Greetje van den Hoed

Het was een mooie warme dag, we werden hartelijk ontvangen en vroegen om een tafel buiten, dat was geen enkel probleem, we kregen een mooie tafel en een paar hapjes tussendoor wat echt een verrassing was. Het eten was vol kleur en smaak, prima wijn erbij en wij hadden een heerlijke afsluiting van onze vakantie ☀️

35. Van Loo

Erg lekker gegeten!! 8-gangen gegeten met de specialiteiten van de chef. Echt een aanrader!

36. Erg lekker gegeten en gedronken. Ook de vegetarische gerechten waren prima.

37. Dr. Gert Jan Eikmans

Het eten was perfect! Evenals de ambiance. De bediening uitmuntend! Erg aardige jongen en dames. Proficiat met zo'n staf! Kleine tip: iets meer groente zou het geheel een ster opleveren!

38. jj hoogendoorn

Vier gangen diner all inn genomen.
    Mooie gerechten en perfecte smaken. Een geweldige vriendelijke service aan tafel. Goede bijpassende wijnen. Goede pauzes tussen de gerechten en goed gekozen amuses.
    Kortom een heerlijke avond in een prettige omgeving. De prijzen zijn in overeenstemming met de kwaliteit.

39. Wát een beleving! Héérlijk gegeten met zeer verrassende gerechten. Echt álles was lekker!
    Heerlijke bijpassende wijn. En het personeel… top!
    Aanrader!

40. Bernadette Boone

Zoals altijd weer geweldig gegeten bij Achter dePoorte. Super super lekker! Alles klopt. De smaken, de presentatie, en het genot van deze culinaire avond samen met een lekker glas wijn. Prijs/ kwaliteit verhouding; top!
    De bediening vriendelijk en attent. Wij hebben het er graag voor over om hier drie kwartier voor te komen rijden.

41. CL Körner

Een heerlijk verrassingsmenu genoten. Met bijpassend wijnarrangement.
    Op een doordeweekse maandag met inachtneming van corona maatregelen. Maar die hadden geen invloed op de sfeer.
    Het was mogelijk om het wijnarrangement aan te passen. Dus halve glazen, wel zo prettig voor een matige drinker. De kwaliteit en service waren prima, attente ontvangst, originele gerechten en goed warm geserveerd. De accoustic in een historisch pand is meestal een zwak punt.

42. Brandje

Geweldig Entourage, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Een echte aanrader.

43. Hedwig Boerrigter

Een hele fijne avond met uitstekend eten. De wijn was prima. De service was plezierig. Fijn rekening gehouden met onze corona-wensen. Hele fijne avond!

44. Wij komen al jaren bij Achter de Poorte en het is telkens weer een feestje! De gastvrijheid is zeer goed en het eten is altijd top. We nemen vaak het all in specialiteiten menu. De wijn/spijscombinatie is uitstekend. We hebben al menigmaal de gedronken wijnen later voor eigen gebruik gekocht.
    Dat deze parel van Elburg nog lang mag bestaan!

45. Wat zijn we verwent deze avond. Het plezier onder het personeel om het de gasten naar de zin te maken was overduidelijk te voelen. Werken vanuit je hart, dat is wat er hier gebeurd, nog die echte aandacht geven. Begrijpen waar je mee bezig bent. Fantastisch eten, van begin tot eind. En daarbij wijnen die helemaal klopte bij elk gerecht. Ben je in Elburg, zorg dan dat je vooraf gereserveerd hebt want op de dinsdag helemaal vol zegt al genoeg. Ingrid

46. De vries

Prima sfeer, de smaken speelden tikkertje in je mond.

47. Karin Moralee

Wat een geweldige avond hebben we beleefd! We hebben voor het verrassingsmenu met wijnarrangement gekozen en daar hebben we geen spijt van gehad. Heerlijke gerechten met tussendoor wat lekkere hapjes van het huis, goed op elkaar afgestemd. Zeer vriendelijke en alerte bediening. We komen zeker weer als we in de buurt zijn!!

48. Heerlijk gegeten, super vriendelijk bediend.
    Een aanrader.

49. Super lekker gegeten vóór niet al te veel geld.
    Doordat we met 2 huishoudens waren en buiten zaten konden we elkaar niet altijd goed verstaan. Binnen zaten de mensen veel dichter op elkaar.
    Vriendelijke bediening.

50. Het was geweldig!!
    Goede sfeer en heerlijk eten.
    Aardige bediening echt een aanrader!!

51. Geerlig-Slot

Het was zeer smaakvol, de bediening erg vriendelijk. De plek waar we zaten vond ik niet prettig. We zaten boven, waar het erg donker was. Beneden was nog plaats, want er kwamen ook mensen spontaan binnen en kregen daar een plek. Omdat het licht was en buiten de zon nog scheen was het niet leuk daar te zitten. Ondanks de reservering

52. Heerlijk restaurant, met super bediening. Ook het wijnadvies was top!
    Kortom echt een heerlijke avond ouderwets dineren. We hebben genoten!

53. Willia Jacobs

Weer uiteten in de Coronamaatschappij. Netjes op 1,5 meter.
    Het weer was geweldig, het eten heerlijk, zoveel smaken op het bord. Bediening gezellig en correct. Allemaal ingrediënten die het plaatje compleet maakten en dus bij alles 5 sterren oplevert!

54. Richard slagmolen

Het ontvangst was uiterst warm. Eten was echt heerlijk, ook als het werd gebracht werd alles goed uitgelegd wat er voor je stond. Bediening was super aardig. Wij komen zeker een keertje terug
    Wij hadden de 8 gangen surprise menu van de chef.

55. Heerlijk eten, culinair genieten, personeel wat hard werkt op je een plezierige avond te geven, alertheid op lege glazen etc.

56. Sandra Kaandorp

Geweldig lekker gegeten voor een hele mooie prijs op de dinsdagavond. We komen zeker nog een keer terug.

57. Het is een sfeervol restaurant, waar zelfs op maandagavond meerdere tafeltjes bezet waren. Het waren mooi opgemaakte borden, maar vooral de gastvrijheid was erg hoog. Er was natuurlijk een menukaart, maar ze waren heel flexibel. Ze willen de gast van dienst zijn. Een mooi wijnarrangement en goede uitleg

58. Thom van der Meulen

We hebben weer genoten van het 3 gangen seizoens diner bij Achter de Poorte.
    Dit keer hadden we als voorgerecht asperges met Zalm en kalf, coquilles (uitbreiding) en als hoofdgerecht Rund en Zeebaars.

Het was echt weer smullen na 3 maanden niet bij ze geweest te zijn.

59. Bert Schonewille

Een echt avondje uit bij een “sterretje” waardig restaurant! Echt voortreffelijk met een mooie kaart en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader.

60. Jacqueline

Zoals we inmiddels gewend zijn: ook nu weer mogen genieten van de prachtig geserveerde gerechten en de spannende smaakcombinaties. Complimenten!

61. Nelleke Bruggink

Weer hebben lekker gegeten. Fijn personeel!
    Wel hebben we een glas wijn teveel betaald en het was heel erg koud. We kregen uitleg waardoor dat kwam maar het was niet zo fijn eten. Maar personeel is super en het eten verder top!

62. Uitermate geslaagd bezoek. Heerlijk gegeten. Prima ontvangst.
    Een aanrader.

63. Marc van den Hoek

Ontzettend lekker gegeten. Alle gangen waren voortreffelijk. Goede wijn bij de gangen geserveerd.

64. Gert Jan

We zijn inmiddels vaste bezoekers! Iedere keer opnieuw een feestje: Arno is een creatieve kok die in staat blijkt telkens weer bijzondere smaaksensaties tot een smaakvolle harmonie te brengen! In combinatie met een zeer verzorgde opmaak van de diverse gerechten! Een regelrechte aanrader!

65. Zondagavond heerlijk genoten van het jubileum menu. 20 gangen verrast met lekkere gerechtjes. Zeer goede prijs kwaliteit! Leuke bediening. Wij hebben genoten!

66. Zeer smakelijk gegeten, we hebben gekozen voor een 14 gangen jubileummenu, welk zeer uitgebreid was. Accurate bediening.

67. Marieke Meijer

We hebben het jubileum menu gegeten wat bestond uit 20 gerechtjes en het was weer fantastisch. Ook de geschonken wijntjes waren heerlijk. De service was zoals altijd weer voortreffelijk. Het blijft ons favoriete restaurant!

68. I westerink

20 gangen diner was geweldig! Heerlijk wijn arrangement erbij genomen. Wát een belevenis! Zeer vriendelijk personeel, wat wil een mens nog meer?

69. Harry mouris

Ik denk dat dit toch echt het beste restaurant van Elburg is. Telkens weer een verrassende kaart en de gerechten en amuses zijn en smaak explosie. De bediening is professioneel maar niet te stijf. Vakkundig!

70. max van dorp

Een super gezellig restaurant met een grote gastvrijheid en waar veel aandacht aan de gerechten wordt gewijd.
    Wij komen graag nog weer terug.

71. Rob van der Zande

Hier komen wij graag. Het was nu enkele maanden geleden maar de gastvrouw vertelde ons gelijk dat zij op advies van mijn vrouw alcoholvrije wijn op de wijnkaart had gezet. En die was dus echt heel lekker. Het eten was qua presentatie en smaak een feestje. Bij het 3-gangen menu wilde ik graag een ander hoofdgerecht dan vermeld stond. Geen enkel probleem. We hebben werkelijk genoten. En dan was ik bij het afrekenen ook nog eens blij verrast, wat een super goede prijs-kwaliteitsverhouding. Niet voor niets zat het gisteravond ook weer helemaal vol. Tot de volgende keer dus.

72. J

73. J. Verbunt

74. We komen al jaren in dit geweldige restaurant, in de prachtige binnenstad van Elburg. Na de laatste metamorfose is het nóg moderner en hipper geworden en inmiddels is er ook een groter terras, waardoor je met de zalige zomerse temperaturen buiten kunt vertoeven. Het personeel is uiterst kundig en vriendelijk. Het eten, tja... alsof er een engeltje over je tong.... prachtige smaak combinaties! We proberen ook wel eens andere restaurants, maar weinig kan voor ons tippen aan Achter de Poorte. Ook aan heerlijke wijnen, bieren en koffie zal het niet ontbreken. Kortom, gaan!

75. De kwaliteit was zonder meer goed. De bediening was fantastisch. Maar! Wij waren daar om te eten. We hebben echter alleen maar kunnen proeven de kwantiteit stelde zeer teleur.
    Een tip: eet thuis goed want U staat met honger op.

Het was een zeer teleurstellende avond.

76. Van der veen

Geweldig gegeten, alle smaakjes even lekker, bediening top!

77. Jannie de Breuk

78. Hele fijne persoonlijke bediening en erg mooie kaart!
    Goede wijntips ook.

79. gert mossink

Heerlijk gegeten, uitstekende ambience. Het klopte gewoon!!!

80. Onverwachts hier gekomen. Lekker buiten gegeten. Het eten was erg lekker alleen hadden de asperges en de aardappels net iets langer gekund. Vooral de asperges waren nog wat hard.
    Mijn man had een tournedos en die was perfect. lekkere proeverij en amuse.
    Bediening relaxed en gezellig.
    Komen zeker nog terug om binnen te eten. Daar zag het er ook leuk uit!

81. JMTK 270 punten

We hebben hier 2 keer gegeten. Een keer het 5 gangen verassingsmenu en een keer 20 gangen proeverijmenu. Allereerst is de service zeer goed, vlot, vriendelijk en afhankelijk van wat als gast je voorkeur is informeel of iets formeler maar niet afstandelijk (zelf zijn we altijd van het informele). De eerste keer hadden we wat bijzonders te vieren en heb ik mijn vriendin verrast waarbij enige medewerking van het restaurant geen probleem was en het een topavond maakte. Ook valt het ze op wanneer je geen drinken meer hebt, in deze tijd is dat helaas geen vanzelfsprekendheid meer. Maar hier wel!

Het eten is top. Het is misschien iets duurder dan gemiddeld maar dat merk je overal aan. Er wordt zoveel meer aandacht geschonken aan het eten en dat merk je terug aan de opmaak, smaken, texturen, garing enzovoort. Helemaal te gek. Ook staan er niet alledaagse smaakcombinaties op de kaart; zo kun je eens wat nieuws proberen. En het is allemaal erg lekker. Om een en ander in context te plaatsen: we gaan normaal naar restaurants die iets goedkoper zijn dan dit, varierend van 20-35 euro per persoon aan eten. Een goede snackbar kunnen we waarderen evenals een lekkere pannenkoek. Maar voor eten bij Achter de Poorte leggen we graag wat extra neer.

De sfeer is door het personeel en het pand zelf dik in orde. Wel oogt de vloer nogal ouderwets.

Al met al een geweldig restaurant dat we op geen een fout hebben kunnen betrappen.

82. Bart Pruis

83. Zondagavond hier heerlijk gegeten. Werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw, allebei het lente keuze menu besteld. Op tafel stond al een heerlijke chips met eigengemaakte kerriesaus, daarna verrast door een heerlijke amuse van asperges gevolgd door breekbrood. Daarna 3 gangen diner, afgesloten met koffie en diverse lekkernijen. Echt een aanrader, komen zeker weer.

85. Geweldig gegeten met 4 culinaire vrienden. De smaakbeleving was van grote klasse van deze jonge kok, misschien wel een beetje brutaal. Dit restaurant met zo'n kok en een goede bediening zal het in de toekomst ver schoppen. Bedankt namens ons voor deze voortreffelijke avond

86. Geweldige vlotte service, wat tegenwoordig erg bijzonder is.

Gerechten zien er fantastisch uit, smaken vielen ons erg tegen. Ik ben zeker geen kok, maar ik kan zelf gerechten ook zo maken. Ook hoeveelheden maar net genoeg, wij hadden een gerecht met spinazie maar gelukkig waaide het niet in het restaurant anders was de spinazie van het bord geweest voordat het bij onze tafel was... "Eet twee ons groenten per dag" is bij dit restaurant niet van toepassing.

Nee sorry, prijs/kwaliteit is niet goed.

87. Op een mooie zomeravond met vrienden 'op straat' dagmenu besteld, verwacht geen toppers, maar prima eten voor een keurige prijs. Aardige bediening, kortom: aanrader in een prachtig stadje.

88. Een verrassing het verrassingsmenu. Elk gerecht was een genot om naar te kijken en te proeven. Prettige bediening, erg attent. Alles verliep prima. De keuken half open. Maakt zeer nette indruk. Bij binnenkomst heerlijke amuse gevolgd door breekbrood etc, daarna een 4 gangen diner ter afsluiting een heerlijke koffie met 3 zoete afsluiters. 3 uur culinair genieten. Wij gaan zeker terug.

89. Robbert

90. Via een tip moesten wij maar eens gaan uiteten In Elburg, en dan bij Achter de Poorte.
    Nou in de vrieskou van Urk naar Elburg gereden. De kou was snel verdwenen bij binnenkomst in dit pittoreske restaurant. Al snel werd duidelijk dat we hier op onze plaats waren, heerlijke amuses, bijzondere smaken die we nog niet eerder geproefd hadden. Vis, wild, zwezerik( wat was dat lekker) Echt een bijzondere smaakvolle avond. Komen zeker nog eens terug, en dat is een groot compliment aangezien wij op Urk een zeker restaurant ook zeer waarderen.

91. Elke keer als wij hier in de buurt op vakantie zijn, zijn wij hier te vinden. De sfeer en inrichting is strak, gezellig, luxe en mooi.
    Het eten is geweldig, verschillende smaken komen hier mooi samen. Gerechten die je niet snel ergens anders zou kunnen vinden, krijg je hier op je bord. De service is goed, ze vertellen duidelijk wat je krijgt en wat je kunt verwachten. Altijd een feestje als we hier gaan eten. Jammer dat we twee uur er vandaan wonen anders waren wij hier meer te vinden!

92. Lourens

Met vader in de keuken, dochter in de bediening een top locatie om heerlijk te eren. Chapeau voor de dochter in de bediening, zoals zij alleen alles op rolletjes laat lopen. Compliment ook aan de keuken wat betreft creativiteit, zeker in het "grand dessert"

93. Karin 598 punten

Dat de uitbaters echt liefde voor horeca hebben, is overduidelijk in dit zeer goede restaurant.
    Vaak proeverij menu's met veel gangen. Nog nooit teleurgesteld, altijd even lekker. Flevoland is niet bepaald de culinaire top in Nederland, dus rijden we graag een blokje om naar Elburg als we er in de buurt zijn.

94. Martin

95. 11-11-11 heerlijk wild gegeten bij jullie!!!!!! Het was een heerlijke avond en we zijn flink door jullie allemaal verwend!!!!!!
    Alles klopte gewoon. De sfeer, bediening, eten. Geweldig!!!!!!
    Bedankt voor een heerlijk avondje uit.
    Gerrit en Gerda Grotenhuis

96. Niet de goedkoopste maar wel een van de betere restaurants in Elburg. Hier met de restaurantweek gegeten en alle gerechten waren lekker en zagen er super mooi uit.

97. Nelleke Dansen

Wij hebben heel lekker en goed gegeten in een sfeervol en rustig (! - niet wat bezoekersaantallen betreft, maar wel wat ambiance betreft) restaurant. Op onze vragen en opmerkingen werden we zeer persoonlijk te woord gestaan. Een aanrader voor wie niet gaat voor wat 'the millions' willen.