Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elahuizen verdeeld zijn.

Wij hebben heerlijk gegeten! Het was een klein, gemoedelijk restaurantje waar je je meteen op je gemak voelt.
    Het vlees was voortreffelijk, zo mals. De bediening was goed, lekker gewoon, ook nog tijd voor een gesprekje.
    Bedankt!

Groeten van Izaak en Annie Talsma uit Achlum.

Anoniem

Voortreffelijk. We kwamen onbedoeld buiten openingsuren, maar werden toch vrolijk en goed bediend, met lekker eten.

corine

Gereserveerd voor 8 personen waarbij we lekker gegeten hebben. Een fijn en warm welkom. Heerlijk ongecompliceerd en lekker eten met producten uit de omgeving. Hele vriendelijke en enthousiaste gastheer/gastvrouw. Aanrader.

Uiterst vriendelijke ontvangst. Kleine kaart, alsnog moeilijk kiezen. Alles lijkt lekker. Gastheer is zeer betrokken en behulpzaam hierbij. Alles blijkt ook lekker te zijn! Na lange tijd weer eens verrassend leuk en lekker gegeten. Aanrader.

marijke van der veer

Gezellig klein restaurant, sfeervol, de eigenaars willlen je het echt naar je zin maken... Er is veel mogelijk!

Henri Damen

Wat een leuke gelegenheid, zeker in combinatie met het B&B van Mary. Heerlijk gegeten. Spare Ribs die zo van het bot vallen. Je kan ze " met schone vingers" eten is het adagium daar.
    En ook een lekker biertje/wijntje paraat.

Sjors

Hoogekam

Leuk gastvrij restaurant, welke is gevestigd in een oude boerderij. Wij kwamen hier met 6 personen voor de lunch en bestelden diverse gerechten/broodjes. Alles was rijkelijk belegd en echt vers net als de jus de orange. De bollen/broodjes zijn zo groot dat als je een grote eter bent er ook aan eentje genoeg hebt. Tevens vroegen wij iets wat niet op de kaart stond en ook dit was geen probleem voor de keuken. Niets op aan te merken en normale prijzen voor de gerechten. Helaas wonen we niet in de buurt anders zouden we zeker vaker terugkomen. Deze gastvrouw (Nienke) heeft eigenlijk ieder restaurant nodig en ze geeft je het gevoel dat je thuis komt

Prima en super gezellig - heerlijke plek na een dag op het water - eten is eenvoudig maar super smakelijk / goed klaargemaakt - en zeker een aanrader onder de warme begeleiding van De eigenaresse Nienke - een aanrader!!

Wij hebben hier nu al enkele keren gegeten. Eeen ongedwongen sfeer, prima kwaliteit voor een redelijke prijs, een absolute aanrader. Ik zou zeggen dit is nou een restaurant waar je voor omfietst.

maarten smids

Ik heb er al vaak heel lekker gegeten en gedronken.
    Altijd vriendelijk, supergoede kok en ook een leuke sfeer.
    Echt een aanrader.

Marcel & Mireille

Als we in de buurt zijn is dit ons vast adresje voor een heerlijk en eerlijk bord. Steeds verse kwaliteit en een mooie presentatie.

Prime gegeten. Gebakken Zeebaars was uitstekend.

Goede prijs kwaliteit.

biefstuk smaakt zo als het hoort,de eend heerlijk mals,mooie presentatie.Fryslân Boppe!

Deze mensen doen er alles aan om het je naar de zin te maken.En dat is uitstekend gelukt.Een leuke kaart en zeer goede prijs kwaliteit

zondag13mei
    3xappelgebak met een kop koffie
    heerlijk.we komen nog wel eens weer