Welp in Eindhoven

Lunch Borrel Diner

Parkeren is mogelijk voor de deur van het restaurant, tevens is er een grote parkeerplaats gevestigd op 50 meter van het restaurant.

• OV

Op loopafstand van verschillende bushaltes en het centraal station.

Lunch Diner
vr lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00
za lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00
zo lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 21:30

Omschrijving

Stadsrestaurant Welp is vernieuwd! Een hele nieuwe look&feel met een stads karakter. Ook een nieuwe kaart met o.a, heerlijke barbites, Gin&Tonic, high wine, uitgebreide diner kaart, meer dan 15 wijnen per glas en nog veel meer

Prijzen

1402098493 75
1419382202 74
1592219284 75
1713205242 73

1. Met ons 4-en voor een gezellig diner naar Welp. Het eten was lekker en de bediening deed haar best, al duurde het lang voor we konden bestellen en zat er ook veel tijd tussen voor- en hoofdgerecht. Hierna kregen we tot onze verrassing te horen dat de eigenaar vond dat er geen tijd was voor ons toetje. Toen we aangaven dat dit voelde als of we niet snel genoeg aten - terwijl het aan de lange bedieningstijd lag - barstte de serveerster uit in huilen "ik krijg al zo veel commentaar". In het kort betaalden we een forse rekening en konden zonder toetje - of excuus - het restaurant verlaten. De eigenaar heeft te weinig personeel in de bediening en in de keuken en daar is de klant de dupe van. Voorlopig gaan we niet - of wellicht nooit - meer naar Welp.

2. Anke Peters

Vriendelijk, gezellig, lekker en veilig in de corona tijd.

3. Prima eetgelegenheid, zeer vriendelijke bediening. Reserveren kon last minute nog. Gerechten zijn niet standaard, maar als je van lekker eten houdt moet je hier zijn. Let op alle bijgerechten dien je apart te bestellen.

4. Goed eten, gezellige ambiance, maar nogal prijzig.

5. Jan Dirks

Het was Heerlijk. Ook voor glutenvrij was veel aandacht.

6. Afgelopen weekend met een stel vriendinnen een high wine bij de Welp in Eindhoven gehad. Bij binnenkomst een heerlijke cava aangeboden gekregen. Vervolgens kregen we een redelijke witte wijn met 3 mini hapjes, op zich niks mis mee maar redelijk weinig eten in vergelijking met de hoeveelheid wijn. Vervolgens kregen we een lekkere witte wijn. Het hapje wat daarbij hoorde bestond uit rauwe vis en een kroketje. Het volgende hapje was wederom rauw, wel vlees ditmaal. Met een bijbehorende rode wijn of rosé. Ondertussen werd er zonder te vragen water geschonken in de lege glazen. Na deze hapjes werd er gevraagd of we een zoet dessert wilde of kaas.. Niet of we een dessert wilde maar welke.. Wij gingen er dus vanuit dat dit bij de high wine hoorde.. Toen we de rekening gepresenteerd kregen, bleek dat er voor het water 2 x €5.80 gerekend was (ongevraagd) en ook nog eens ongeveer €55.- voor de twee kaasplankjes (belachelijk!!). Het eten was prima, maar voor het bedrag absoluut niet in verhouding! Na deze high wine zijn we ergens anders heen gegaan om nog een drankje te doen met een paar porties bitterballen, omdat het gewoonweg niet voldoende was voor avondeten. Dit was persoonlijk voor mij de eerste keer high winen bij de Welp, maar tevens ook meteen de laatste keer.

7. Marjo van den Akker

Naar aanleiding van wat 'minpuntjes' tijdens een hightea die we een tijd geleden hadden waren we uitgenodigd door Mark Welp voor een herkansing. Vanmiddag met mijn dochter genoten van een voortreffelijke high tea.
    De hartige plank was echt voortreffelijk en meer dan voldoende. Prachtig gepresenteerd en heerlijke gerechten.
    Omdat ik niet zo dol ben op zoetigheid werd mij tijdens de zoete ronde een hartig alternatief aangeboden.
    Wat een service was dat! Een plank met een 5-tal zalige hartige verrassingen. Dit alles onder het genot van meer dan genoeg thee.
    Tot slot genoten van een cappuccino.
    In tegenstelling tot een eerdere ervaring was dit zoals het hoort te zijn: subliem en zéker voor herhaling vatbaar!!!
    Dank jullie wel gebroeders Welp!

8. Gister echt heerlijk gegeten! Zeer leuke ambiance. We hebben de Welp proeverij genomen en waren echt verrast door de smaakcombinaties. Voor ons zeker een van de betere restaurants van Eindhoven! Komen zeker nog een keer terug!

9. Heerlijk gegeten. Goed service, in een fantastische atmosfeer. Maar dat het eten lekker was (mag een beetje spannender), waren de begeleidende wijnen prima en de bediening uitstekend. Vorige keer was ik hier samen met mijn vrouw, vandaag met 10 van onze beste vrienden. Perfecte avond.

10. Jeroen

11. Erg goed gegeten. Gezellige ambiance. Aardig personeel wat ontzettend hun best deed het iedereen naar de zin te maken. Voorgerecht proeverij van gerechten, erg goed. Hoofd Ossehaas met truffelsaus, lekker en mooi gepresenteerd en de porties waren goed op maat! Mooie aankleding en gezellige kerstsfeer! Het grand dessert was te lekker. Super avond, gehad! Komen zeker terug.

12. J Kearney

Gearriveerd om 16.15 u en er werd ons verteld dat we om 18.00 u weg moesten zijn.
    Hele langzame service, ondanks het feit dat we op tijd weg moesten zijn.
    Om 17.30 u werd gevraagd of dat we een toetje wilde, wij zeiden ja maar vervolgens kwamen ze terug om te melden dat ze dat niet zouden redden binnen de tijd. Vanwege de langzame service, is een toetje aan ons voorbij gegaan.
    Verder waren de groentes op het bord koud en friet kwam 15 min later dan het hoofdgerecht zelf.

13. Peter 39 punten

Goed en lekker gegeten met 7 personen, niks op aan te merken hoor, voor ons allen zeker voor herhaling vatbaar.

14. Wolfgang Meidl

Super lekker gegeten, echt een gezellige zaak! Komen snel weer terug.

15. Alexander

Ik vond restaurant welp een zeer gezellig restaurant alleen de bediening viel een beetje tegen wat voor mij de sfeer al een klein beetje verpest. De enigste jongedame die er werkte verwelkomde ons wel maar niet al te vriendelijk, gewoon op een redelijk normale manier. Toch is het in een restaurant normaal dat het personeel je wel eens aankijkt en natuurlijk ook eventjes lacht, dat is vanavond niet eens 1 keer gebeurt terwijl ik altijd vriendelijk tegenover het personeel ben in restaurants.

Ook heb ik nog iets. Het eten was in mijn ogen zeer lekker, alleen als ik dan kijk naar de ossenhaas van € 24,50 vind de prijs zeker te doen alleen is het in mijn ogen echt te weinig. We hadden allebei een voorgerecht en een hoofdgerecht, we kregen alleen 1 bakje friet, wat we met z'n 2en moesten delen. Overigens vond ik wel dat bijvoorbeeld de drank netjes werd geserveerd. Ik ben zeker niet de enige die dit zegt.

Tip voor het personeel en misschien voor de eigenaren als die dit lezen: probeer mijn feedback alleen positief op te vatten en probeer eraan te werken.. Want zo had je van mij wel een dikkere fooi gekregen, en zou ik echt wel terug komen..

16. Sander van weert

Leuk restaurant, maar als je een ossenhaas besteld van 24,50 euro verwacht ik wel een goed stuk vlees op mijn bord en niet een stukje van pak en beet 135 gram... Voor de rest een leuk terras en goede gin tonic. Prima tentje verder.

18. Afgelopen zaterdag een high wine gedaan met een vriendin. Leuk restaurant en aardige bediening. De high wine was echter een tegenvaller. De gerechten (lees: gerechtjes) waren lekker en ook de wijnen smaakten goed. Echter, de prijs - kwaliteit verhouding was slecht. Zeker in vergelijking met een eerdere high wine die wij hebben gedaan.

Bij die andere zaak zat alles wat extra werd aangeboden bij de prijs inbegrepen, bij Welp leek het zo te zijn dat alles wat we naast de schrale high wine bestelden, met een toeslag werd berekend. De gerechtjes waren zoals eerder gezegd lekker, maar weinig en niet zo spectaculair als we hadden verwacht. We zijn geen grote eters, maar de twee broodplankjes die we nog naast de high wine bestelden, waren toch wel erg welkom.

Los van de slechte (vooral) prijs - kwaliteit verhouding, vonden wij het ronduit slecht dat de gerechten en wijnen niet op elkaar werden afgestemd. Wij kregen onze wijn bijna een half uur voordat we het bijpassende gerechtje kregen. Of wij hadden - ter compensatie van onze trek - op eigen initiatief een extra wijn en broodplankje besteld, en terwijl we dat nog niet ophadden, werd ineens een snelle bediening ingezet om ons te voorzien van de volgende gang met gerechtjes.

Ik heb een gezellige avond gehad met leuk gezelschap en in een sfeervolle ambiance, maar de high wine is zeker geen aanrader. Een drie gangen menu met bijpassend wijnarrangement kost je net zoveel. Bij het verlaten van het restaurant heb ik het aangegeven, met een simpel 'het was chaotisch in de keuken' werd ik afgewimpeld. Ik vond het jammer, ik had meer van Restaurant Welp verwacht.

19. Gerwin

20. Heerlijk gegeten zonder al die poespas op je bord! Eerlijk & heerlijk tegen een prima prijs. Bediening heel vriendelijk en attent. We komen zéker terug!

21. Super gezellig gegeten op deze tweede kerstdag!! Heerlijk samengesteld diner, goed gecombineerd met heerlijke wijn. Gastvrijheid en vakmanschap. Bedankt!

22. Fijne avond gehad met een bijzondere uitvoering van de gerechten, het concept is niet nieuw maar werkt nog steeds fantastisch! Daarnaast leuk om de bijpassende wijnen te drinken die in de menukaart vermeld worden, door een professionele bediening geserveerd. Al met al een top avond gehad!

23. Bettina Buissink

Vorige week zijn mijn man en ik bij Welp wezen eten. Nou, dat was eens maar nooit weer. Toch was het eten niet slecht. Maar de bediening was niet alleen bedroevend traag en onhartelijk, de meisjes deden -ongetwijfeld in opdracht- hun uiterste best je op kosten te jagen.

Meteen bij binnenkomst, we werden niet bepaald verwelkomd, kregen we de wijnkaart en de uitgezochte fles werd ook meteen gebracht. Daarna kregen we een half uur lang niet eens de menukaart te zien, terwijl het niet druk was en de bediening met elkaar stond te kletsen (in de hoop dat we de fles alvast zouden leegdrinken?). Er werd in de tussentijd ook geen enkel borrelhapje gebracht, zelfs geen brood, laat staan een amuse. Toen uiteindelijk de kaart werd overhandigd, vroeg het bedienmeisje meteen: 'Zal ik ook maar meteen wat brood met truffelcreme brengen?' Mijn man stond op het punt bevestigend te antwoorden maar ik had de kaart al ingekeken en gezien dat het onder borrelhappen stond vermeld voor 5! euro. Dat ging dus niet door.

Bij het voorgerecht, dat na drie kwartier kwam maar wel best lekker was, bestelden we uiteindelijk toch het brood maar, want aan gratis brood deden ze niet. Bij het hoofdgerecht probeerde dezelfde juffrouw het weer. Of we niet ook wat frietjes en salade erbij wilden? Ik reageerde verbaasd: 'ik dacht dat er groente en aardappelpuree bij de vis werd geserveerd?' Dat moest ze beamen. Ook koffie bestellen zonder zoete lekkernijen bleek niet mogelijk.

Bij het tafeltje naast ons ging het al net zo. Die mensen namen net hun laatste hap van het hoofdgerecht toen het meisje kwam vragen of ze nog een fles wijn wilden. Ze reageerden zeer verbaasd, want hun fles was nog niet leeg en ging niet leeg komen ook, ze moesten nog rijden.

Uiteten gaan is een avondje uit, niet alleen een bord warm eten dat door een ander is klaargemaakt en dan is de sfeer van de eetgelegenheid van groot belang.

4,3
  24. Vanavond met kinderen en aanhang bij Welp gegeten. Was niet de eerste keer en zeer zeker ook niet de laatste keer. We werden hartelijk ontvangen. Het eten was weer voortreffelijk en de bediening ( de eigenaar zelf) zeer vriendelijk en ondanks dat het druk was gaf hij ons ruime aandacht .
    De rekening was overeenkomstig met het geboden eten en drinken; een prima verhouding en zeker niet te duur.
    Mark en Wouter , tot een volgende keer weer en bedankt voor de fijne avond.

25. Gisteren bij welp gegeten. Leuke zaak met een knipoog naar de bediening. Lopen leuke meiden rond die wel weten hoe je met gasten om gaat. Gastvrij en ook het eten was een topper. Al met al, fijne wijn die leid tot een fijne avond. Ons zie je snel weer terug.

26. GoodFood

Via social deal gegeten, overpriced menu gezien de erg kleine porties, maar dat risico loop je via zo'n aanbieding. Eten was op zich lekker maar de prijs staat niet in verhouding tot de kwaliteit. Stukje brood 4.50, glaasje wijn bijna 5 euro. Op zich wil ik die prijs wel betalen alleen dan verwacht ik dan wel met het gevoel naar buiten te lopen dat ik lekker en voldoende heb gegeten, dus voor mij helaas niet voor herhaling vatbaar.

27. Met de social deal bon op pad zijn we hier vanavond aanbeland. Enigszins afgeschrikt door ook negatieve reacties op het internet toch de gok gewaagd. Ik kon perfect online reserveren, helemaal super. Het restaurant ziet er gezellig en zeer smaakvol ingericht uit. Het eten en de service vond ik in een woord suberb! Het zag er heel bijzonder uit en de smaak was echt voortreffelijk. Er wordt weinig bij het hoofdmenu geleverd maar wij hadden zeker voldoende (de opmerkingen op het internet over de hele kleine porties vonden wij - grote eters - echt overtrokken). In geen tijden zo lekker en culinair gegeten als hier (en ik ga regelmatig uit eten!). De waardebon aan het eind van de rekening (- 40 euro) maakte de avond gewoon af. Maar ook voor de eigenlijke prijs: 85 euro voor een 3-gangen menu en drank had ik het gedaan. Misschien is het wat duurder maar dan heb je wel iets heel lekkers gegeten. Ik ga hier zeker nog eens eten en raad dat verder ook iedereen zeker aan om ook te gaan doen. Veel en smakelijk eetplezier!

28. We hebben lekker gegeten en de bediening besteed veel aandacht aan service. Even een snelle hap omdat we geen zin hebben om te koken. Voor herhaling vatbaar.

29. Leuke omgeving. Gezellig uitziende zaak. Personeel niet echt geintresseerd wat ze verkopen geen product kennis. Matige wijn spijs.
    Eten was qua prijs kwaliteit in orde.

3,5
  30. anna

31. Met 2 personen gegeten bij restaurant Welp.
    Onze ervaring:
    Gerechten waren goed op smaak, echter vooral hoofdgerecht erg weinig.

Bediening duurde vaak erg lang voordat ze wijn bij kwamen schenken en/of vragen of alles naar wens was. Hadden beide ook het idee dat de grote groepen meer aandacht werd gegeven dan tafels met minder personen..

32. Frederique

Heerlijke wijnen, lekkere gerechten, een originele aankleding van het restaurant en een prima service! Kortom een echte aanrader voor een avondje uit of om lekker op het terras een hapje of drankje te eten!

33. Mark Welp

34. Hebben vanavond een heerlijk 5 gangen menu gegeten op het terras. Eerlijk is eerlijk, het was met een Groupon en dan wordt de prijs-kwaliteit verhouding natuurlijk snel voldoende. Maar het was wel de BESTE deal ooit. Het eten was echt superlekker. Vooraf lekker wat knabbeltjes van het huis, daarna keuze uit vlees, vega of vis. Porties waren echt meer dan voldoende (we zijn grote eters).
    Enig minpuntje vonden we het groentegarnituur dat bij het tussengerecht en hoofdgerecht hetzelfde was en bij vlees en vis ook, allebei peultjes en boontjes. Maar dat is ook het enige. Heerlijk gegeten. Alles was exact juist bereid en heel vers en prima kwaliteit. De wijn was ook bijzonder lekker en op de goede temperatuur. Alles werd op mooie borden geserveerd en zag er verzorgd opgemaakt uit. Voor ons het grootste pluspunt was dat alles lekker vol en krachtig van smaak was en net een tikje extra had, het ene gerecht had meegeroosterde kruiden, het ander een bijzondere saus, de mayonaise had wat mosterd erbij, de kazen waren lekker pittig en werden met leuke dingetjes erbij geserveerd, zoals gecaramelliseerde noten. Kortom: een heerlijke avond met perfect bereid smaakvol eten.
    Dankzij de actie was het laagdrempelig kennismaken met dit voor ons onbekende restaurant maar we komen zeker terug.

35. Gisteren via Groupon bij dit restaurant gegeten. Eten was echt heel erg lekker! Eerdere recensies geven aan dat het eten te weinig was. Wij zijn helemaal geen kleine eters maar hadden meer dan genoeg op! Zaten echt vol!
    Restaurant ziet er erg gezellig uit.

36. Dennis Kortraken

Dit weekend weer eens bij Welp wezen dineren, via een bekende begreep ik dat ze een nieuwe kaart hadden. Wat een verrassing zeg, van één van de medewerkers begreep ik dat ze sinds een maand een nieuwe chef hebben. Heerlijke, eerlijke gerechten! Welp is tijdens al onze bezoeken goed geweest maar gisteren hebben zij onze verwachtingen ruimschoots overtroffen!

37. Gisteren met twee personen gaan eten bij Welp. De ontvangst was vriendelijk. Helaas waren er daarna steeds kleine puntjes die niet goed waren, bij elkaar opgeteld was het "aardig" maar wij zullen er niet snel een tweede keer terug komen.

Zoals gezegd is de bediening vriendelijk maar niet professioneel. De bestelling werd lange tijd niet opgenomen terwijl we al in de kaart hadden gekeken, het bordje "gereserveerd" bleef op tafel staan todat we het zelf meegaven, het kaarsje was uit en werd wel weggehaald maar er kwam geen nieuw kaarsje, we moesten zelf om de wijnkaart vragen, de wijn werd zomaar ingeschonken zonder de mogelijkheid deze te keuren etc. Zoals gezegd, kleine dingen maar hier vielen naar onze smaak iets te veel steekjes.

Het meubilair is half-hoog, dat levert een nogal actieve zit op, het heeft meer iets van een lunchcafe dan meubilair waar je een avond lekker aan kan tafelen.

Dan het eten. Dat was aardig tot goed. Goed: Voorgerecht, de hoeveelheden, het garnituur en de saus. Aardig: De vis, deze was absoluut te flauw en het kaasplankje (ook hier weer geen uitleg van de bediening, vrij standaard kazen)

Kortom: We hebben een leuke avond gehad met aardig eten, maar voor het geld wat je kwijt bent zijn er in Eindhoven leukere alternatieven!

38. Heerlijk gegeten, een absolute aanrader! Erg vriendelijke bediening. Toiletten zijn prachtig, met oog voor detail. Dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar!

39. Om kennis te maken met restaurant 'Welp' kochten we een Grouponbon voor een 5-gangendiner.
    Het is ons hier reuze goed bevallen.
    Het restaurant is erg mooi ingericht en beschikt tevens over een mooi terras met lekker veel zon.
    Onze gastheer was aangenaam vriendelijk en we voelde ons erg welkom.
    Het eten was erg lekker. Sommige gerechten misten wat extra kruiding. Het 5-gangenmenu bestaat uit 5 gerechten, maar deze porties waren, naar gewoonten, erg klein, doch ruim voldoende om onze lusten te stillen. Ik kan me inbeelden als je er echt komt met honger en zin in 'veel', dat je teleurgesteld kan zijn.
    Voor het gene wat ik gegeten heb, zou ik de volledige prijs - dus niet via Groupon - direct voor betalen. Er werd alleen gebruik gemaakt van verse producten.
    De service was goed. We voelden ons welkom en de bediening verliep - min of meer - vlot. De wachttijden waren, naar mijn mening, soms iets te lang. Zeker als je aankomt met honger.
    Kortom, ik vond het erg gezellig en lekker en restaurant 'Welp' ziet ons zeker nog een keertje terug!

40. Verschrikkelijk restaurant. Mooie inrichting maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Voor 154 euro met 4 dames een high wine gedaan en allemaal met honger naar huis (en dat terwijl we echt geen grote eters zijn). Een bij binnenkomst als standaard uitgeserveerde prosseco vooraf op de rekening voor 5.80 per glas. Buiten alle proporties. Toen we hierover een opmerking maakten dat we die Prosseco niet op de rekening verwacht hadden kregen we een erg grote mond en gingen met een rotgevoel weg. Einde gezellig dag.

Uitbater moet nog veel leren.

2,9
  41. Met een grouponbon bij Welp gegeten.
    Eten was best goed. Echter de porties waren kennelijk aangepast aan de prijs van Groupon: ook 50%!
    Met 5 gangen nauwelijks genoeg gegeten.

42. Heel sfeervolle ambiance. Geweldig aardig personeel. Wat een mooie inrichting. We hebben voortreffelijk gegeten, zeer de moeite waard. Hier komen we zeker terug.

43. Na veel goede verhalen zijn we afgelopen vrijdag gaan eten bij Welp.
    Wow wat was dat lekker!
    We hebben ons laten verrassen door de chef met een 4 gangen menu.
    De eend met ganzenlever was heerlijk en ook de gamba's met pastinaak was net zo lekker als dat het er uit zag.
    Maar het hoogtepunt was voor ons de wilde fazant filet met grand marnier saus. Perfect rosé gebakken met een heerlijke saus.
    Ook de bediening was top, al kwam de dame in de bediening een beetje vreemd over. Voor de rest was het een grote verrassing en heeft Eindhoven er weer een topper bij!
    We gaan zeker terug om de rest van de kaart te proberen.

44. Dirk van Dijk

Welp is gelegen aan de Kleine Berg, dé straat van Eindhoven. Genoten met een stel vrienden op het terras van alles wat er te zien is. Wij hebben ons laten verrassen door de chef en dat is gelukt. Een van de vrienden had de wijn uitgekozen dus de avond kon niet beter. Snel weer een keer naar Eindhoven voor Welp en de Kleine Berg!

45. A 12 punten

Vorige week bij Welp gegeten. Ik en mijn tafelgenoot waren erg enthousiast. Leuke kaart; goed uitgevoerd en qua inrichting prachtig!

46. Monique

Zeer vriendelijk personeel, lekker eten en geen "hijg-hijg" in onze nekken wat je wel bij meeste drukke trendy restaurantjes hebt.

47. Welp, een modern restaurant waar het toch heel erg gezellig toeven is. De bediening is super aardig en het eten smaakt er prima. Gezellig in het centrum van de stad zodat je naderhand ook zo bij de cafe's in de buurt bent. Welp, een absolute aanrader.

48. Uit eten geweest bij Welp. Nieuw restaurant dus ik geef ze een kans. De ambiance was super, leuke decoratie met betrekking tot mode. Paspoppen, catwalk, P(l)askamer. Met eten was niets mis, maar het had echter meer een niveau van een eetcafe dan van een restaurant. De gastheer/vrouw waren heel vriendelijk, maar de productkennis bleef helaas achterwege. Zo botste de aanbevolen wijn compleet met het gerecht.

Toen de rekening kwam werd het gerecht in mijn mond alleen maar zuurder. Prijs kwaliteit verhouding is bij Welp totaal zoek.

Kortom leuk uitziende tent waar het niveau van een restaurant ver te zoeken is.

49. Vorige week gaan lunchen met een vriendin, allemaal heel gezellig.

Een prosecco erbij besteld, het eten was super!

Wat ik niet snap dat een simpele prosecco 32,50€ moet kosten?

In verhouding met het eten is dat niet normaal.

Moeten vlg keer beter op de prijslijst kijken!

50. Heerlijke avond gehad met als afsluiter Welp.

Eten was heerlijk en de sfeer relaxed. We komen zeker terug want de risotto met kalfsukade was voortreffelijk.

51. Henriette De Vogel

Net voor de carnaval bij deze zaak op de Kleine Berg wezen eten. Leuke en fijne avond gehad. Het is ons zo goed bevallen dat mijn vriendin meteen heeft geboekt voor de Restaurantweek! Ga zo door.

Laten we hopen dat niet alleen het cafe van deze heren op Culinair staat maar ook Welp, dan heb ik mijn stekje gevonden.

52. Ik ben vorige week zaterdag met een paar vriendinnen een hapje gaan eten bij restaurant Welp.

We werden vrolijk ontvangen door het bedienende personeel, we kregen een gezellig tafeltje in een van de ronde banken.

Als voorgerecht hadden we het borrelplateau, wat een aanrader! Het zag er prachtig uit. Allemaal verschillende gerechtjes mooi gepresenteerd op 1 bord.

Als hoofdgerecht had ik de tournedos rossini...ook al super. Het vlees is mals, zacht en heeft een perfecte smaak. Er zijn maar weinig zaken die zo'n lekker stuk vlees hebben! De truffelsaus maakte het af. Super! Mijn vriendinnen hadden bruchette la mer (scampi's en coquilles), de gewone tournedos en het konijn. Allemaal hebben we enorm genoten van dit heerlijke eten.

Als toetje hebben we de kok z'n vrijheid gegeven. We konden niet kiezen. We kregen een heerlijk plateau vol lekkernijtjes: chocolade taartje, tarte tartin, caramelmousse en super lekker ijs!

Kortom: heerlijk! Wat een verwennerij, een echt avondje uit!

De prijs-kwaliteit is zeker goed. Het eten is goed, de bediening is goed, interieur is vernieuwend en sfeervol. We zijn echt een avondje uit geweest. Dank jullie wel daarvoor!

We komen zeker terug.

53. Afgelopen weekend bij Welp wezen eten, heerlijk!

We kregen een gezellig tafeltje midden in de zaak. De menukaart zag er goed uit, keuze uit vele gerechten!

Als voorgerecht namen we de ''warme vijgen met seranoham''. Echt een aanrader! Wat een lekkere combi! Als hoofd had ik ''konijnenbout'', prima! Mijn man had de ''Brochet La Mer'' en was ook zeker tevreden. Ook het dessert heeft ons zeer goed gesmaakt. Gewoon lekker gegeten!

Het interieur is prachtig, daar is zeker over nagedacht.

De bediening was goed, heel vriendelijk en netjes.

Wij komen in ieder geval zeker nog eens terug!

54. van Leeuwen

Afgelopen weekend uit eten geweest bij rest. Welp op de Kleine Berg, nadat we van een vriendin vernomen hadden dat het eten er erg goed was.

Ik kan niet anders zeggen dan dat het een enorme tegenvaller was. We hebben gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu voor 37,50 en ik denk dat we per persoon voor nog geen 10 euro hebben gegeten. Als aperitiefje kregen we met zijn zessen 1 klein bakje dipsaus met welgeteld 6 mini soepstengeltjes om er in te dippen en 6 wasabinootjes. Het voorgerecht was een matige carpacciosalade, het tweede gerecht bestond uit 3 schijfjes tomaat met wat plakjes mozarella en het toetje bestond uit twee borden met van alles erop om vervolgens met zes man te delen. De enige troost die geboden werd was dan het hoofdgerecht; de vis smaakte goed maar zat helaas vol graten.

De bediening was alles behalve professioneel maar wel aardig, maar al met al kan ik stellen dat het enige positieve aan restaurant Welp de inrichting is. De ronde tafels zijn gezellig en de inrichting is sfeervol. Jammer dat wij hier in ieder geval niet meer terug zullen komen, Restaurant Welp heeft ons zwaar teleurgesteld.

55. Henk 128 punten

Zeer goede ervaring bij restaurant Welp. Zelfs meerdere keren. Fijne en vriendelijke bediening, zeer sfeervolle inrichting en altijd een vriendelijke groet van een van de eigenaren. Je voelt er je snel thuis.

Dus ze weten hun gasten te verrassen en zich thuis te laten voelen.

Vaak genoten van een lunch met een heerlijke salade en goede wijnen.

Ook de koffie is er zeer goed en aan te prijzen. Personeel zeer gedienstig met verlangens, i.v.m. extra licht voor mijn slecht ziende moeder. Zeker de kabeljauw is aan te bevelen, maar als slagerszoon is vooral de tournedos een aanrader.

Welpies, ga zo door.

56. Een geweldige ervaring! Heerlijk gegeten in een fijne sfeer. Prima bediening. Kom zeker weer terug!

57. Helaas een slechte ervaring. Van een gezellige avond uit was geen sprake.

Bediening was matig, met name de eigenaar, had geen interesse in de klanten. De toon was gezet, helaas kon het eten dit niet compenseren.

Geen aanrader dus!

3,5