Genieten bij Van der Valk

Ontdek ons restaurant

à la carte restaurant

Brasserie Martinus

Brasserie Martinus is het à la carte restaurant van Van der Valk Hotel Eindhoven. U bent hier van harte welkom voor een lunch en diner waarin verse, ambachtelijke en duurzame streekproducten centraal staan in het menu.

Brasserie Martinus is elke dag van 11:00 - 17:00 uur geopend voor lunch en van 17:00 - 22:30 uur voor diner.

OZZO Food & Drinks is de exclusieve, trendy hotelbar van Van der Valk Hotel Eindhoven. Naast verrukkelijke cocktails kunt u hier ook terecht voor een heerlijke verse sushigerechten, ambachtelijke huisgemaakte burgers of een malse steak.

Ook de echte wijnkenners kunnen hun hart ophalen bij OZZO Food & Drinks. De wijnkaart bestaat uit meer dan 25 zorgvuldig geselecteerde wijnen. Altijd wel een wijntje dat past bij uw smaak.

Restaurant Het Buffet is het buffet restaurant van Van der Valk Hotel Eindhoven. Onze koks bereiden hier à la minute de heerlijkste gerechten. U bent elke dag welkom voor een heerlijk ontbijtbuffet en elke vrijdag en zaterdag voor een dinerbuffet.

Bij restaurant Het Buffet kunt u onbeperkt eten en drinken voor de scherpste prijs in Eindhoven. Kom langs en ervaar zelf hoe veelzijdig het aanbod is!

De bekende Lazy Sunday Brunch is terug! U bent elke zondag van harte welkom voor de Lazy Sunday Brunch in Restaurant Het Buffet. Tijdens de brunch wordt u feestelijk ontvangen met een sprankelend welkomstdrankje en aansluitend volgt een uitgebreid brunchbuffet. Kom langs en ervaar zelf hoe uitgebreid het aanbod is!

Restaurant Het Buffet

Familie Dinerbuffet

In Restaurant Het Buffet serveren wij op vrijdag- en zaterdagavond een heerlijk uitgebreid familie dinerbuffet waarbij het u aan niets zal ontbreken.  Van voorgerecht tot dessert, geniet van de steeds wisselende gerechten. U kiest uw eigen gerechten en kunt zo eindeloos combineren.

Brasserie Martinus

High tea

Bij Van der Valk Hotel Eindhoven geniet u bij Brasserie Martinus gedurende 2,5 uur van de lekkerste en meest uitgebreide High Tea in heel Eindhoven. Met deze High Tea bent u verzekerd van een geslaagde middag. Geniet van 5 gangen gevuld met heerlijke huisgemaakte en ambachtelijke hapjes.

Het Buffet

Ontbijt

Geniet van een heerlijk uitgebreid Van der Valk ontbijt in Restaurant Het Buffet. Tijdens ons royale ontbijtbuffet kunt u uw eigen ontbijt samenstellen. Ook maken onze koks à la minute verschillende gerechten naar wens voor u klaar.
Maandag - vrijdag: 6:30 - 10:30 uur.
Zaterdag - zondag: 7:30 - 11:30 uur.

Roomservice

Roomservice

Wilt u tijdens uw overnachting genieten van een heerlijk ontbijt of diner op uw kamer? Maak gebruik van onze roomservice en ontdek onze heerlijke gerechten. Voor roomservice wordt een toeslag van € 12,50 gerekend.

Iets te vieren?

Verjaardagen & borrels

Iets te vieren?

Een feestje op de planning of zomaar een borrel doen met een groep collega’s? Dat is mogelijk in één van onze twee barren. Denk daarbij aan een walking diner in onze trendy hotelbar OZZO Food & Drinks of een gezellige borrel met lekkere hapjes in Café Cinema Parisien.

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de laatste aanbiedingen en activiteiten