Op dit adres zit nu: Royal India

1319219064 80
1395381951 65
1464620939 75

1. Ron Koppelmans

Enkele weken geleden gereserveerd via SocialDeal, afgelopen zaterdag 31 Maart gereserveerd voor deze geweldige aanbieding. Echter bij aankomst was de hut dicht. En bedankt Tout le Monde zonder enkel telefoontje te hebben gepleegd om af te bellen, doei!

2. 2e Kerstdag 2012 met z'n zessen gegeten bij Tout le Monde. De afgelopen 3 jaar op een rij hebben we daar op 1e kerstdag gegeten met een groepje vrienden en we waren toen uitermate tevreden, zo uitgebreid en verfijnd. Daarom besloten we weer te gaan.
    We zijn dit jaar echter echt teleurgesteld in het eten. Niet in de bediening want die was heel vriendelijk en correct. Het eten smaakte goed, niks mis mee, wel wat een voudig in vergelijking met de jaren daarvoor. Maar wat ons tegenviel was dat het niet feestelijk en verfijnd was. De soep in een kom, niets erbij, niet aangekleed, alleen bouillon, klaar. Het visgerecht, niets speciaals. Onder de vis lag puree en een nattig ondefinieerbaar groente prutje. Verder niets. Ja 2 sneetjes stokbrood (wat moesten we daarmee?). Geen aankleding in de vorm van bijv. Aardappelaccessoires of groentes of sausje, niet feestelijk. Wel werd er volop gestooid met kale rucola. Bij de, overigens heerlijke wijn, vroegen we of we een kan water mochten hebben i.v.m medicijnen. Kon niet, we kregen flesjes water. Op de rekening bleek dat we per flesje (klein flesje) €4,50 moesten betalen.
    Omdat er niet teveel klanten waren zaten we allemaal in de serre. Ongezellige ruimte. Hierdoor hadden we continue zicht op de groep rokende mensen die voor het raam stonden te schuifelen. Hinderlijk. Alles bij elkaar heeft ons doen besluiten volgend jaar een ander restaurant te zoeken.

3. We waren nog niet in Tout le Monde geweest sinds het vetrek van de vorige eigenaar, te lang dus weggebleven. Steeds erg lekker en goed gegeten bij Richard. We hadden het "Trip aurond th World" menu.
    Ge gerechten waren erg lekker, we kunnen niets anders zeggen. Vlees ook helemaal goed gebraden. Toch wat opmerkingen t.w.:
    de hoeveelheid (lekkere) sla was wat overdadig. De bediening was prima - goede uitleg van de gerechten - alleen werd ons halverwege niet meer gevraagd of we nog wat wilden drinken. Ook zou een klein karafje water wel fijn geweest zijn. Neutraliseert weer ietwat. Maar wat ons zeeeeer verbaasde was wel het feit dat je voor het stokbrood met boter bijna euro 3,00 moet betalen. Dit werd er niet bijgezegd toen we gevraagd werden of we stokbrood wilden. En ja, het kan dan wel op de kaart staan, maar als je zo'n uitgebreid menu neemt, kijk je verder niet meer in de kaart en weet je dus van niets. Wij gaan zeker 1 x p.mnd. ergens uit eten en hebben het echt nog nooit meegemaakt dat we voor stukjes stokbrood moesten betalen. We krijgen meestal een amuse, en er staan verse warme kleine broodjes op tafel of stokbrood. Ik vind dit ook zeker niet gastvrij staan. Of men moet de gast erop wijzen dat het niet bij een menu is inbegrepen. Dat betekent in de praktijk echter wel dat er geen sprake is van een hapje/amuse vooraf. Zoals gezegd: wij hebben dit nooit meegemaakt.

4. Hans 137 punten

Met 2 personen op woensdagavond het keuze menu genomen na een aperitiefje en een amuze. De kwaliteit van het eten is uit balans in vergelijking met de ambiance en de bediening die allebei gewoon erg goed zijn. Broodmandje was OK helaas kruidenboter hard/koud. Knoflookpasta met garnalen was teleurstellend omdat er in de mie geen knoflook te bespeuren was, garnalen ok. Koffie na afloop wordt mooi aangekleed maar was helaas beetje zuur. Probeer a.u.b. de keuken op een hoger nivo te krijgen !

5. Paul 189 punten

Gewoon goed. Niets op aan te merken, maar ook niet echt iets wat eruit springt.
    Kinderhoek niet gezien.

6. Helemaal niet zo slecht als ik misschien had verwacht door verschillende recensies. Erg lekkere zalm als hoofdgerecht, prima gebakken, het was super zacht. Anderen in onze partij hebben tournedos gegeten, ook lekker. De 'amuse' was niet lekker (boullion-ui achtige creme) maar verder zijn we tevreden. Vriendelijk bediening.

7. We vroegen ons af of de kok net voor kerst afwezig was, want al die goede resenties die ik las kwamen niet overeen met onze ervaring. Slechte bediening, 2 uur gewacht op een maaltijd met weinig kwaliteit. Iets leek er mis te zijn gegaan, maar we moesten toch 150 euro betalen voor een lepeltje rijst, nat en te zout, wat zoetzuur uit een potje en sate waar niks indisch aan was, maar qua smaak meer in de buurt van mora kant en klaar kwam. Het was net voor kerst en we vermoeden dat het daar aan ligt, maar dat kan de bedoeling toch niet zijn. Je stopte het geheel in je holle kies. Eens en nooit meer.

8. Bart Veldhuis

9. Het personeel uitje. Het valt niet mee om het een ieder naar de zin te maken maar na enig zoekwerk is het dan toch gelukt. We hadden hulp van de Smulweb-gids waarin het restaurant *** krijgt, in combinatie met een korting waarbij iedere 2e persoon gratis mag eten mits je het 3 gangen keuze menu neemt. Dit kon overigens tegen meerprijs geüpgraded worden wat duidelijk op de kaart was aangegeven.

Er zijn voor iedere gang drie keuzemogelijkheden. De gerechten zijn typische streekgerechten die uit verschillende landen van de aardbol komen. Opvallend is dat de Hollandse keuken bij iedere gang vertegenwoordigd is.

Het is een langgerekte bistro die in vier ruimtes is ingedeeld. Bij binnenkomst een wat luxer restaurant gedeelte waarna een gezellige bar komt, het gedeelte waar wij zaten en het achterstuk waar leuke kozijnen tegen de muur geplaatst zijn. Op de krijtborden die boven de tafels hangen rondom het restaurant vind je de specialiteiten. Een fleurige gezellige inrichting met sfeervolle verlichting.

Als aperitief een niet te complexe witte Braziliaanse wijn met milde fruittonen. Er werd in kleine bierpullen een milde kaasmousse uitgeserveerd om de mond wat op te warmen. Op een langgerekte houten plank vier soorten brood met gekruide opgeklopte roomboter en wat pesto.

De rode huiswijn gemaakt van Merlot afkomstig uit Australië was aardig. Het Hollandse pasteitje gevuld met een wildragout en bospaddenstoelen zag er leuk uit. Het pasteitje was mooi krokant en de ragout had een volle smaak, de rauwkost combineerde wat minder. (7)

Voor het hoofdgerecht een Braziliaanse rode genomen die van drie druivensoorten is gemaakt en die duidelijk wat complexer was. De Ierse lamsstoof met groenten. Het vlees, waar gelukkig niet te veel vet aan zat, werd in een klein stoofpannetje uitgeserveerd, er zaten wat krielaardappels en zilveruitjes in de jus en de smaak was goed. De rauwkost die erop lag had voor mij niet gehoeven. En aan een spiesje een cherrytomaat, stronkje broccoli, gele paprika, champignon en een stukje maiskolf. Verder nog een driehoekje gegratineerde aardappel. Er werd voor de liefhebbers een schaal frites uitgeserveerd met een milde mayonaise. (6.5)

Daar ik een dessert met chocolade koos heb ik er een rode dessertwijn bij gekozen, ik kreeg een Spaanse versterkte wijn waar ik tevreden mee was. De Zuid-Afrikaanse mousse van bruine en witte chocolade met mango en een rode fruitsaus werd uitgeserveerd in een glas. Er zat in plaats van de mango een koekje ingeprikt en de slagroom was overheersend aanwezig. De mousse zat onder in het glas en dat vond ik wel jammer omdat de smaak teveel door de room werd verdund. De wijn combineerde goed met de bruine chocolademousse en van de witte heb ik maar weinig geproefd maar die was erg lekker. (6)

Als afsluiter nog een espresso die wat onder de maat was. Mijn buurman had er wat van gezegd en hij kreeg een nieuwe die wat sterker was.

De bediening komt regelmatig langs en is correct, geen uitleg over de gerechten maar dat wees zichzelf. De wijnen komen in het glas aan tafel.

Ik kom zelf niet zo vaak in bistro's, ik heb in Parijs enkele malen een bistro bezocht en die vond ik duidelijk iets verfijnder maar hier stonden dan ook alleen franse gerechten op de kaart. We hebben het allemaal gezellig gehad.

10. Nu twee keer gegeten in Tout le Monde: één keer het verrassingsmenu 'trip around the world' genomen en één keer a la carte gegeten. Beide keren zijn erg goed bevallen, echt een restaurant waar we naar toe gaan als we iets te vieren hebben of als we echt een keer goed willen eten!

11. Altijd weer even heerlijk en gezellig. Absolute aanrader! Als we heerlijk willen genieten dan gaan we altijd hier heen!

12. Mijn man en ik en de kinderen en een zus zijn hier al meerdere keren komen eten.

In een woord: Heerlijk gegeten en iedereen zeer tevreden na afloop met een goede en gezellige bediening.

En... goede wijn.

04-03-2010

13. Met onze Engelse vrienden hier gegeten. Erg leuk en gezellig ingericht met zeer gastvrije bediening. Het eten en de wijn waren erg lekker, dus zeker een aanrader.

14. We hebben hier met heel de familie (21 personen) gegeten omdat opa 89 jaar was geworden. We kozen voor het 3-gangen menu, vooraf een amuse en stokbrood met kruidenboter en tapenade. Het eten was heerlijk! We zaten met z'n allen aan een lange tafel, de bediening was goed. Ik kom hier zeker een keertje terug met vriendinnen om weer te genieten van zo'n menu! Toppie.

15. Wij komen hier regelmatig want we vinden dat je er heerlijk kunt eten. De kaart is heel afwisselend, allerlei soorten vis, vlees, noem het maar op! De service vinden we ook oké.

Ik weet niet of er een soort speelhoek is omdat dat voor ons niet van toepassing is, maar het restaurant bevindt zich wel aan een drukke weg, dus de kindjes kunnen niet buitenspelen.

16. Sjef 5 punten

Zeer lekker, goede ambiance. We komen al vanaf de opening.

Altijd gezellig, goede mensen met goede bedoelingen.

17. Hugo 7 punten

In een woord super!

Samen met mijn vrouw van een heerlijke maaltijd genoten.

Heel gastvrij, schoon, leuke bediening een gevarieerde kaart en goed lekker eten. Er liep zelfs een man met gitaar live te zingen.

Wat een supertent en zeker de moeite waard om vaker terug te komen.

18. Pim & Anita

Afgelopen zaterdag hebben we het 4 gangen landen-surprise menu gekozen. Deze maand was Polen aan de beurt. Het was werkelijk een surprise want het was verrassend lekker!

Ook complimenten voor de huiswijn. Bij veel restaurants zijn de huiswijnen een beetje vlak maar hier heeft men, zowel wit als rood, uitstekende wijnen gekozen.

Kortom, het was heerlijk en perfect.

19. Sevice was erg slecht. Vergeten ons voorgerecht te serveren. Er werd niets eens sorry gezegt! Misschien is de prijs wel aardig maar de kwaliteit en service is zeker net zo belangerijk.
    Voor mij in ierdergeval geen reden om hier nogmaals te gaan eten.

20. Koos van der Breggen

Moeder werd 75 jaar en dat moest gevierd worden. We reserveerden bij dit restaurant waar we alleen maar goeds over hadden gehoord. De avond was in een woord perfect. De kleinkinderen kregen een aangepast menu en werden beziggehouden met kleurplaten waarbij de medewerkers ook nog zo ver gingen om de potloden regelmatig bij te slijpen. Geen grapje...!! Moeder werd door de eigenaar extra in het zonnetje gezet en we hebben alle 12 fantastisch gegeten. Uiteraard word je dan nieuwsgierig hoe anderen over deze zaak denken en de vele positieve reacties op allerlei sites liegen er niet om, een enkele nietszeggende, uit afgunst geschreven zg. haatrecensie daargelaten.

Wij hebben, van jong tot oud(er) genoten van het eten, de gastvrijheid en de zeer milde nota voor deze onvergetelijke feestavond. Van het hele gezelschap zijn er nog mensen individueel naar teruggegaan en het was telkens perfect.

Een Topper en een aanwinst voor Eindhoven.

21. Niet prettig. Veel knoflook!! Na drie ervaringen die erg tegenvielen, kom ik er niet meer. En met mij de diverse gezelschappen ook niet.

Het is een beetje boel van "veel geschreeuw en weinig wil".

Echt vriendelijk, nee.
    Wel zolang het om de omzet draait...............

22. Ad Mulder

Prettige bediening.
    werden door le chef persoonlijk welkom geheten.
    Lekker eten.mooi opgediend.Als Francofiel heb ik genoten van de chansons.

23. Peter & Cisca

We komen er al jaren en telkens weer is het genieten. De verrassingsmenus zijn echt een verrassing en telkens anders. De wijnaanbeveling perfect.

24. Jac Thielemans

Een goede kennis van ons heeft restaurant Tout Le Monde aanbevolen en we hebben daar een geweldige avond gehad, live muziek was zeer goed, ambiance geweldig en het eten was uitmuntend. Aanbeveling waard. We gaan daar zeker vaker eten.

25. Wehebben nu al verschillende malen gegeten bij tout le monde,blijft heerlijk en vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.

26. Prettige bediening. Goed eten. Gerechten worden smakleijk gepresenteerd. Prijs / kwaliteit in evenwicht.

27. Echt een aanrader.
    Een sfeervolle bistro waar je heel goed kunt eten voor een zeker niet te dure prijs.
    De bediening was gastvrij en attent
    Wij komen zeker terug !

28. iedereen zei tegen ons van: "daar moet je echt eens gaan eten".
    maar dat was toch niet zo goed als ze zeiden.
    ik bestel mijn tournedos medium: krijg ik deze doorbakken!
    de prijs was wel om te doen. en aardige bediening. maar voor het eten zal ik het zeker niet meer doen.