Op dit adres zit nu: Le Bua Plaza

Thai Anek in Eindhoven

€€€

Gratis in de onmiddelijke nabijheid van het restaurant.

• OV

Stadsbus stopt 20 meter van het restaurant vandaan, schuin tegenover hotel "Best Western" (voormalig hotel Pierre).
    Lijnen: 7 & 17 & 173

1420096003 86
1542022121 88
1645190374 88
1692085035 88

1. Gisteren op zich wel lekker gegeten. Hoofgerecht best lang op moeten wachten. En viel voor de prijs tegen. 5 Gamba s in curry saus. En nagerecht ijskristallen in ijs. Verder was het wel goed.

2. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant.

3. Uiterst vriendelijke ontvangst en bediening! Smaakvol en gevarieerd menu, prima plek om gezellig en lekker samen te eten.

4. Aangezien we niet zo vaak meer in Eindhoven komen, want woonachtig in het buitenland, kunnen we zeggen dat we altijd in ons tijdelijke verblijfprogramma aldaar een middag of avond reserveren om heerlijk te gaan eten bij Wil en Anek´s Thai Aneks restaurant. Succes altijd verzekerd. Het is er sfeervol, bediening uiterst vriendelijk en hartelijk, en garantie voor een geslaagde maaltijd!
    De laatste keer was in september 2017, en we werden zoals altijd met warmte ontvangen, en konden weer teugkijken op een bijzondere avond. We kunnen dit adres iedereen aanbevelen, die wil uitzien naar een culinaire middag of avond!

5. Wederom heerlijk gegeten. De beste Thai in Eindhoven

6. Van de week heerlijk hier gegeten. Het menu dat we namen was een voltreffer. Prima bediening en een sfeervolle locatie. Zeker een plek om vaker te bezoeken.

7. Kom hier regelmatig is en blijft de beste van Eindhoven met zeer gezellig en vriendelijk personeel.
    Ook altijd leuk dat je als vaste bezoeker nets wat extra's krijgt.

8. Sander van weert

Zeer fijn restaurant met echt lekker eten en goede service. Smaakt naar Thailand in ieder geval! Wij komen zeker terug.

9. Gisteravond, zaterdag 30-01-2016, lekker gegeten bij Thaianek. Gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk en alles was lekker vers en goed. Voor herhaling vatbaar.

10. Ik wil al enige tijd een recensie plaatsen over dit restaurant omdat ik vind dat ze dit meer dan verdienen, zeker in verhouding tot de waardering van andere (Thaise) restaurants op deze site. In de afgelopen jaren heb ik met mijn vrouw diverse Thaise restaurants bezocht in Eindhoven, maar Thai Anek is toch echt onze favoriet. Hier zijn we al diverse malen teruggekeerd.

Het eten is top, echte Thaise smaakvolle gerechten en alles wordt dagelijks vers gemaakt. Daardoor kan je ook per gerecht de pittigheid eventueel laten aanpassen mocht je dat willen. De aankleding is authentiek en aan veel details is aandacht besteed, de gastheer is altijd vriendelijk en heeft voor iedereen persoonlijke aandacht. Wanneer je een goed Thai's restaurant zoekt zit je hier zeker goed. Wij komen zeker terug.

11. Zojuist heerlijk gegeten bij dit restaurant.

Ik was toevallig in Eindhoven en dit restaurant ligt in de buurt van de plek waar ik moet zijn. Ik hou van Thais eten en zag de positieve recensies hier, dus de keus was snel gemaakt.

De Thaise tuktuk die buiten staat is slechts het begin, het restaurant is erg Thais ingericht met bijpassende muziek.

De bediening was vriendelijk en redelijk snel. Ik bestelde de Moe Krapauw en hoefde niet lang te wachten tot ik hiervan kon genieten. Het was lekker pittig en erg smaakvol!

Uiteindelijk 25€ afgerekend voor een hoofdgerecht, drank en cappuccino. Niet te duur, maar ook niet goedkoop.

Als ik weer in de buurt ben zal ik waarschijnlijk vaker gaan eten hier om de rest van de gerechten te kunnen proeven.

12. Great food! Amazing service! Love it !!

13. John en Sylvie

Thai Anek is een authentiek Thais restaurant met vele verse producten. De smaak is ook echt Thais. Wij zijn al een paar keer op vakantie geweest in Thailand dus waren erg blij met dit restaurant. We komen er al een paar jaar met zeer veel plezier.

Het eten is er altijd super lekker. Echt een aanrader als je lekker echt Thais wilt eten, en dat kan van mild tot heel pittig.

De gastheer Will is super vriendelijk en echt Brabants gastvrij. Hij komt geregeld bij de gasten een praatje maken en ook vragen of alles naar wens is. Ook het personeel is super vriendelijk en geven je goede service.

Thai Anek is een echte aanrader.

14. Zeer sfeervol Thais restaurant aan de Leenderweg te Eindhoven, mooi gedecoreerd met vriendelijke bediening. Eten is kruidig en smaakvol, en op een prachtige wijze geserveerd in ruime porties. Toch 1 minpuntje: ondanks de voortreffelijke smaak is het vlees wat droog. De Thai hebben het roerbakken niet onder de knie zoals de Chinezen dat kunnen, want bij hun is ossenhaas en kipfilet altijd botermals. Jammer, als het vlees malser zou zijn is het eten een 10 waard bij Thai Anek.

15. Ik vraag me werkelijk af waar de mensen die negatief zijn over Anek's kookkunsten hebben gegeten! Ik kom er al 4 jaar regelmatig en ik vind dat de service en kwaliteit van eten meer dan een 10 waard is!
    En ik weet ook zeker dat als men ontevreden is over het eten, en dit netjes wordt gemeld, dat Wil en Anek er dan serieus naar kijken. Prijs kwaliteit verhouding is prima, je krijgt altijd verse producten. Verder is sfeer heel relaxt, echt op z'n Aziatisch. Vanuit mij alleen maar positieve woorden.

16. Fantastische keuken. Ik ben bekend met meerdere Thaise restaurants, Thai Anek staat bij uitstek op nummer 1 voor mij. Bediening zeer vriendelijk en altijd een warm welkom.

17. Heerlijk eten, vol Thaise culinaire verassingen als je er naar vraagt en zeer vriendelijke bediening. Ik kom er graag!!

18. Adrian Bowmer

Al jaren onze favoriete "thai" ! Authentiek eten met de echte smaak van Thailand. Super verse ingredienten en kwaliteit. Vriendelijke bediening en leuke " thaise" sfeertje :-)
    Kortom, echt de moeite waard !

19. Na vele positieve recensies gelezen te hebben zijn wij met 2 personen bij Thai Anek gaan eten.
    We werden vriendelijk onthaald en bij het bestellen kregen we duidelijke uitleg over de gerechten.
    We kozen het specialiteiten menu Thai Thai.
    Vervolgens hebben we zo'n 1,5 uur gewacht op het voorgerecht. Gelukkig hadden we een gezellig plekje aan de raam met uitzicht op de Leenderweg dus genoeg te zien. We begrepen van de serveerster dat er maar 1 kok aanwezig was.
    Het voorgerecht bestond uit diverse warme hapjes. Lekker maar niet heel bijzonder. Vervolgens bestelde we een 2e drankje waarop we ongeveer een half uur hebben gewacht. Beetje vreemd om te zien dat de serveerster alles alleen deed terwijl de gastheer achter de bar duimen stond te draaien.
    De soep die we vervolgens kregen was echt smakeloos!! Net water met een hele scherpe smaak. Helaas was het hoofdgerecht niet veel beter. De gerechten werden op zich leuk geserveerd maar de smaken lieten te wensen over. We hebben uiteindelijk €112.00 moeten betalen, te veel voor de kwaliteit. Gezellig zaakje en vriendelijk personeel maar helaas voor ons geen 2e keer meer!

4,3
  20. Eten was vlak van smaak. Prijs te hoog voor wat geboden wordt. Op de wat duurdere producten in de gerechten wordt gespaard. Wel verse groenten in de gerechten.

21. Jan van 't Zelfde

22. Els van Hoof

23. Serge van Hout

Heerlijk gegeten, de service was erg goed.

24. Heerlijk eten, goede service, hele fijne sfeer!

25. Anek maakt zijn goede naam echt waar, super lekker gegeten,echt een aanrader, eten was voortreffelijk,en vriendelijke en gastvrije bediening,komen hier zeker weer teug,

26. In één woord fantastisch: We komen al 20 jaar bij diverse Thaise restaurants in binnen- en buitenland, maar Thai Anek hoort echt bij de beste. De gerechten zien er keurig verzorgd uit en de smaak is zeer verfijnd. Zeer authentiek. De bediening is vriendelijk en heel gemoedelijk. Hier gaan we zeker terug

27. NvdWeijer

28. p

29. Geweldig! fantastisch gegeten, goede wijn. En de bediening : echt super! We hebben echt gelachen..

We komen snel weer terug.

30. Eten heerlijk, echt zoals in Thailand.
    Bediening kon niet uitleggen wat een gerecht inhield en deed er niks aan om het duidelijk te maken aan ons, bleef bij "weet ik niet". Er kwam later iemand bij die beschreef het als "een soort curry". Daarna vroegen we het aan iemand anders, die het wel goed kon uitleggen. De smaak was echt perfect! Als de bediening net iets meer zijn best had gedaan zeker een 10!

31. Geweldige keuken, hemels zelfs! Beste in Eindhoven, zonder twijfel !

32. Hier gegeten met 3 personen. Pas na twee uur hadden we het voorgerecht en soep gekregen (in de verkeerde volgorde...). Rest kwam nog een uur later. Volgens mij was er een zware onderbezetting in de keuken terwijl het restaurant nog niet half vol zat. Het eten was op zich wel lekker, maar het is niet zo lekker als in Thailand. Bediening door de wat oudere Thaise vrouw was niet erg vriendelijk.

6,7
  33. Vandaag weer eens heerlijk gegeten bij Thai anek.

Alles was weer prima, het eten lekker, sfeer goed!

De vorige keer moesten we veel langer op ons eten wachten, dat ging nu erg vlot.

Wel vergaten de twee dames van de bediening de drank steeds als we daar om vroegen maar ze kwamen netjes uitleggen dat ze nieuw waren, en dan vind ik zoiets ook geen enkel probleem. Wij blijven hier graag terugkomen voor het heerlijke pittige eten!

34. De vakantie afgesloten met een etentje bij Thai Anek na 11 uurtjes auto rijden. Op het terras neer geploft en genoten van heerlijke gerechten. Goede afsluiting van de vakantie.

35. toon en lilian

We komen nu ongeveer 1 jaar bij thai anek. We hebben ook op andere plaatsen thais gegeten maar bij wil en anek is alles super voor ons zijn jullie nummer 1 van eindhoven.

36. Hier Prima gegeten met een combi voorgerecht, daarna heerlijke soep en tot slot een combinatie van een aantal hoofdgerechten en dat voor 40 euro pp. De Variatie van de sauzen had voor mij persoonlijk beter gekund. Sfeer en bediening waren verder prima.

(-) De porties, hadden zeker iets ruimer gemogen.

(-) Een van ons wilde geen soep, maar kreeg ook geen alternatief wat wel was gevraagd.

(-) Voor een kan met water 1.5 euro betaald. Dit gebeurt in vele restaurants maar ik blijf dit echt belachelijk vinden.

6,7
  37. wout en willy

Heerlijk gegeten, originele recepten, zeer klantvriendelijk!

38. Heerlijk gegeten, prima bediening en sfeer.
    Een echte aanrader!... en voor herhaling vatbaar.

39. Gisteren gegeten bij Willy. We dachten vantevoren willy kennende is dat goed, nou het was ook zo. Heerlijk eten en vriendelijke en gastvrije mensen. We komen zeker een keer terug!

40. Gezellig restaurant. Niet duur en heerlijk eten. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Genieten is het hier.

41. Wilde mijn (Thaise) vrouw en zoon verrassen met een origineel Thais gerecht, Laap Moo.

Ik vroeg daarom aan de bediening het gerecht dus ook echt Thais te maken, lekker heet dus.

We hebben er thuis van genoten.

Dus we hebben nu besloten zodra we in Ehv zijn eens lekker te komen buffelen.

42. Positief:

- ontspannen sfeer.

- heerlijk eten (het voorgerecht met 1 vlammetje was wel erg pittig). Een van de weinige plekken waar een vegetariër ook lekker kan eten.

Negatief:

- lang wachten (ongeveer 45 min) tussen voorgerecht en hoofdgerecht.

43. We hebben ontzettend goed genoten met ons vieren.

Zaterdag 27-11-2010.

Het eten was fantastisch opgemaakt en smaakte heerlijk.

We zullen met regelmaat terug komen.

Groetjes van Jeroen, Judith, Lydia, Theo.

Succes voor de toekomst.

44. Weer met 10 vriendinnen super gegeten! Hele tafels vol met lekkernijen en daarbij ook nog gezellig. We komen de volgende keer zeker terug...

45. We zijn gisteren, de 1e okt 2010, wederom bij Anek en Will geweest, en hadden er nu een nieuw (onervaren!) stel bij uitgenodigd. Zij waren ook meteen super en super tevreden over de kookkunsten van Anek. Ook over de bediening, atmosfeer, de gemoedelijkheid...maar vooral het lekkere en spicy eten, niets dan dikke lof. Vanaf het voorgerecht...tot aan het nagerecht... alles klasse.

Binnenkort (zo rond de 5e nov) komen we weer terug en dan nemen we een 3-tal Belgische stellen mee.... want die hebben nog nooit Spicy gegeten....

Dit Thais restaurant...is in onze ogen....gewoon het beste in Eindhoven (en geruime omstreken!)

46. John&Sylvie

Het was super.....

Op aanbevelen van kennissen zijn we bij Anek en Will een spicy vorkje gaan prikken... en dat was super en super lekker. Alles was lekker vers, geen voorgemaakte sausjes (niets opgewarmd!)... Je had meteen een lekkere beet van al de verse dingen (vlees/vis/schaaldieren) in je mond en je proefde ook de passie van de kok, die alles met liefde had klaar gemaakt.

Voor ons was het in ieder geval super genieten en we hebben al weer een tafeltje gereserveerd (met nog een nieuw stel) voor de 1e okt 2010, om weer te genieten van de culinaire hoogstandjes van de kok.

Nogmaals hoedje af voor de verzorging, super vriendelijke bediening...maar vooral het spicy eten...

Sylvie en John (uit Hellimond)

47. Ik ken Wil van Hoof al bijna 30 jaar en waar hij ook aan begint, het moet altijd perfect gaan en veel gezelligheid.

Ik had van iemand gehoord dat hij nu een Thais restaurant heeft.

Ik dacht ff kijken en ff proeven en echt, hij heeft zich weer overtroffen. We kwamen binnen in heel mooi en gezellig restaurant. We hebben daar gegeten, het was voor het eerst dat we Thais aten. Nou, het was zo lekker en zo mooi opgediend, zo vriendelijk en zo netjes. We komen weer gauw terug Wil.

48. In één woord: geweldig!

49. L. 12 punten

Prima bediening.

Lekker eten, bovendien betaalbaar.

50. Carlo 20 punten

Ik heb al een paar keer hier gegeten, en het blijft een geweldige ervaring in een gezellige rustige omgeving. Anek is een vakman en je krijgt echt iets speciaals op je bord dat met liefde is klaargemaakt. Dit restaurant is zeker een verrijking voor Eindhoven.

51. Zijn nu reeds 6 weken regelmatig te gast in dit nieuwe restaurant, Thai Anek en vinden het in 1woord fantastisch.
    Super lekker eten tegen schappelijke prijzen, goede gastheer en koks in een prettige ongedwongen sfeer.
    Will en Anek, ga zo door en ik verzeker jullie dat jullie zeker uitgroeien tot het allerbeste Thaise restaurant van Eindhoven en omstreken.

52. Marti en Betty

Als oude eigenaren van Thai's restaurant "Napalai" (markt, eindhoven) wensen wij Anek en Will succes.

Wij hebben er vertrouwen in daar Anek 8 jaar met volle tevredenheid bij ons heeft gewerkt.

Nogmaals succes, Marti en Betty.

P.S. Jullie menukaart op Thaianek ziet er zeer goed uit.