Taj Mahal in Eindhoven

Taj Mahal laten bezorgen?

2. Ambiance

1266194478 53
1360203916 72
1420028104 56
1437120729 59

1. Ben bij Taj Mahal gaan eten. Helaas bleek de eigenaar naar Mekka te zijn geweest en verkocht geen alcohol meer. Graag van te voren melden. dan kan ik mijn keuze hierop aanpassen. Voel me echt voor de gek gehouden.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  2. We hadden de dag van te voren gereserveerd en vermeld dat we een lekker weg diner voor twee bon hadden. Bij aankomst werd gevraagd hoeveel er op de bon stond. Werd een aantal bedragen, beginnend bij €15,=, genoemd door de man de ons ontving. Ik heb meerdere malen aangegeven dat er geen specifiek bedrag te besteden was maar dat de kaart een arrangement was en recht gaf op een 3-gangen diner voor twee personen. Dit werd ontkend en de kaart is meerdere malen gescand in een pinapparaat in een poging er geld af te schrijven. Dit ging niet. Uiteindelijk zijn we onverrichter zake naar huis gegaan en zijn we langs de fritesboer gegaan om een hamburger met frites te halen. Het was namelijk te laat geworden om zelf nog te koken.

Hema, verantwoordelijk voor de bonnen, reageerde als volgt na onze klacht:
    Een diner voor twee arrangement wordt voor €59,00 verkocht in de winkel. Er kan dus ook geen ander bedrag dan €59,00 afgeschreven worden. Daarom is het niet gelukt om geld van de kaart af te halen. U heeft helemaal gelijk dat het niet om een bepaald bedrag gaat maar juist om het arrangement, in dit geval een diner voor 2, wat het restaurant voor u moet verzorgen. We zien dat het restaurant inderdaad meerdere bedragen van de kaart heeft proberen af te schrijven. Dit waren andere bedragen dan €59,00.

We vinden het vervelend dat u die avond niet heeft kunnen dineren bij het betreffende restaurant. We adviseren u terug te gaan naar het restaurant met deze informatie en anders een ander restaurant uit te kiezen zodat u alsnog lekker kan gaan genieten van uw arrangement.

Restaurant en Hema krijgen van ons een dikke onvoldoende

3. In mei hebben wij gegeten bij Taj Mahal in Eindhoven. Toen ik reserveerde heb ik gemeld dat wij kwamen eten met een HEMA bon 'gezellig etentje voor 2'. Wij konden (maar) kiezen uit 2 hoofdgerechten, dat hebben wij netjes gedaan. Toen we na het eten wilde afrekenen sprak de 'gastvrouw' steeds over een bedrag dat op de bon moest staan. We hebben diverse keren uitgelegd dat er geen bedrag op staat, maar dat het om 2 hoofdgerechten gaat. De baas werd gebeld, ik kreeg de telefoon en moest het aan de baas uitleggen, die het ook helemaal niet begreep.

Volgens de gastvrouw werd onze bon door hun apparaat niet geaccepteerd. We moesten de rekening betalen!! We zijn hier heel ontevreden over. De bon was gewoon geldig, dit is later ook door HEMA bevestigd. De gastvrouw (en de baas aan de telefoon) waren buitengewoon onvriendelijk, begonnen zelfs te schreeuwen en te dreigen. Wij komen hier nooit meer!

4. Naz 140 punten

Varierend eten waarbij er veel kruiden en specerijen worden gebruikt (zoals het ook echt hoort in de Indiase keuken). Erg lekker en voor degene die van pittig eten houden, is dit echt een aanrader! Bediening is erg behulpzaam en vriendelijk. Ze lopen rond in traditioneel kleding, wat voor een gezellige sfeer zorgt naast de leuke indiaas decor.

5. Vorige week vrijdagavond bij Taj Mahal gegeten. Eerst een afspraak gemaakt omdat we een bon via Social Deal hadden. Een 5 gangen feest menu van de chef; van €50 voor € 24,95. De verwachtingen waren hoog gespannen want ik heb een aantal keren in de UK Indiaas gegeten en vond dat altijd super. Mn vriendin kende het niet dus die heb ik overtuigd dat het geweldig zou worden.
    Aangekomen in het restaurant viel de sfeer erg tegen, er waren nauwelijks gasten dus dat kwam de sfeer niet ten goede. Maar goed, lekker eten heeft geen sfeer nodig zou je zeggen.
    Het eerste gerecht waren twee vegetarische hapjes en een soort van mini loempia met wat groenten erin. Allemaal prima van smaak. Toen kwam de verwarring. De serveerster dacht dat we een vegetarisch menu hadden; niet dus! Na vijf minuten was het helder en kregen we het tweede “gerecht”. Iets wat we eigenlijk als eerste hadden moeten hebben, want dit krijgt iedereen die daar komt eten vertelde de serveerster nog. Twee dunne kroepoekachtige pannenkoeken met 4 schaaltjes dip/saus. Lekker knabbelen. Daarna kwam het derde gerecht; een schaaltje Indiase rijst, twee schaaltjes Indiase kip in saus en een schaaltje groenten/aardappelen. Lekker en smaakvol. Toen kwam er een plastic zakje met een warm handdoekje…. We dachten direct, was dit het? Dat zal toch niet!! En ja hoor daar kwam de serveerster en vroeg of we een toetje wilden en koffie of thee. HUH!!! Wij kunnen tellen maar dit is geen 5 gangen menu voor normaal €50!!!
    Daar kwam het toetje, een klein schaaltje met slagroom uit de spuitbus en een zoete bal erin. Niet te pruimen. Wat een enorme tegenvaller!! Eigenlijk maar hooguit 2 menu items en dan slagroom met koffie of thee. Wij protesteren nooit maar nu werden we echt opgelicht!! Ik heb de serveerster gemeld dat we het belachelijk vonden en niet tevreden waren met het geleverde menuutje. Dit was wat het was, nog even naar de menu kaart gekeken en daar bleek al snel dat we nooit voor dit menu aan de €50 zouden komen, amper boven de €25. Even kort met de serveerster gediscussieerd maar die kon er niets aan doen. Toen ik voorstelde de fles wijn en water niet te betalen wilde ze haar baas bellen. Die kreeg ik al snel aan de lijn en na een hevige korte discussie meldde hij dat hij direct naar het restaurant zou komen. Hij dreigde nog even met de politie maar daar was ik niet van onder de indruk, heb zelf aangeboden zelf de politie te bellen. Twintig minuten later kwam er een man in joggingbroek de zaak binnen. Wederom een heftige discussie aan tafel zijn we naar een ander deel in het restaurant gegaan (helemaal leeg). Daar kreeg ik een hele uitleg over de unieke en zeer kostbare ingrediënten van zijn keuken en het tijdrovende werk van de kok. Dit menu was je van het, uit heel het land komt men naar Eindhoven voor zijn gerechten….. Meneer was niet voor reden vatbaar en wilde niet luisteren naar mijn motivatie. Wat een waardeloze, horeca onwaardige service. Na enige discussie vertelde hij ook nog dat hij niet eens uit India kwam maar uit Suriname. Om een nog langer verhaal kort te maken, de eigenaar wilde niets doen en de fles wijn moest betaald worden. Hij zou ons wel verrassen als we nog een keer terugkwamen. Niet dus, never nooit niet en heb hem gemeld dat ik een review ga plaatsen, hoop niet dat iemand dit ook mee moet maken. Wat slecht!!! Helaas zijn er meerdere bonnen verkocht via Social Deal. Social Deal heeft inmiddels €10 gecrediteerd en hun excuses aangeboden voor de vreselijke ervaring. Er waren overigens nog een aantal Social Deal klanten in de zaak die ook hevig teleurgesteld waren, hoop dat die ook hun ervaring delen op heel internet. Deze Surinaamse “Indiaase keuken” verdient de laagste beoordeling die er mogelijk is.
    Ik wil niets zeggen over de Indiase keuken, die lijkt me nog steeds heerlijk. Hoop nog steeds samen met m'n vriendin een geweldig ervaring te hebben. Maar zeker nooit bij Taj Mahal op de Geldropseweg in Eindhoven.

6. Met een voucher van sweetdeal een 3-gangenmenu (€60,-). Het hoofdmenu bestond uit 3 schaaltjes: wat aardappeltjes, rijst en een saus (voor 2 personen) Het voor -en na 'gerecht' niet waard om te benoemen. Prijs/kwaliteit: nul

7. Vanavond wederom een keer gaan eten in dit indiaas restaurant. Ook vandaag weer als een tevreden en voldane klant naar buiten gegaan. Kortom...tot de volgende keer maar weer.

8. We zijn in verschillende indiaase restaurants in NL geweest, Taj Mahal is duidelijk een van de beste. Heerlijk eten, een geweldige bediening met goed advies!!
    Van A tot Z klopt alles.

Dit restaurant is zeker aan te raden en wij gaan er zeker vaker naar toe!!

9. Zeer slechte ervaring, veel te duur en klein porties. Dit restaurant doet net of ze een culinair wonder zijn, wij vonden het afzetterij.

10. Een geweldig restaurant! Zo'n heerlijk eten! En superaardige eigenaars! Wij eten er alleen vegetarisch en daarin is ruime keuze. We komen er graag, zowel om er te eten als om af te halen. Alleen parkeren is een beetje lastig... Maar goed, je moet wat over hebben voor kwaliteit.

11. Vooral door me gebruikt voor bezorging: grote portie lekkere kip Tandoori. Sinds 1 nov 2012 bezorging vanaf 17.50 wat het minder aantrekkelijk maakt. De zaak zelf is netjes, Indiase sfeer maar door het grote oppervlak minder gezellig.

12. Aflopen vrijdag hier gegeten. Prima kwaliteit. Alleen gelet op de prijs had het wel een ietsje meer mogen zijn. Jammer.

13. Rob 5 punten

Super!

Bezorging in 15 minuten!

Eten: zeer smakelijk en meer dan genoeg.

Aanrader.

14. Marjon 139 punten

Voor mijn verjaardag (26 maart) diverse gerechten laten bezorgen. Hadden hier maar foto's bijgekund, dan had je het kunnen zien. Een buffet van heerlijk geurende, kleurige en smakelijke gerechten. Voldoende en snel (en heet) bezorgd. Weer helemaal tevreden.

Eén vorige recensie
  15. We zijn hier voor een bedrijfsetentje geweest en het was super!

We kregen het 2e gedeelte vh restaurant helemaal tot onze beschikking.

Dus lekker privé en relaxte sfeer.

Veel keuze uit verschillende gerechten en ook erg lekker.

Klantvriendelijk zijn ze zeker en goede muziek.

16. Het eten is niet slecht, lekker pittig. Je krijgt echt niet bijzonder veel in verhouding tot de prijs. Prijs is aan de hoge kant.

Verder redelijk gezellige sfeer, restaurant is netjes ingericht en de bediening is gewoon goed, zoals je mag verwachten.

17. Beste Indiaase restaurant van Nederland!

18. Prima eten. Vriendelijk personeel.

19. Ik ben naar dit restaurant geweest om het eens uit te proberen.

De bediening was vriendelijk, het eten mocht wat kruidiger naar mijn smaak, maar verder was het prima.

20. Ik ben er 1 keer geweest, maar we vonden het eten niet lekker. We zijn grote liefhebbers van Indiaas eten, en preferen dus andere Indiaase restaurants.

21. Christ 259 punten

Lekker eten en goede bediening.

22. Dhr Tops.

Ik ben afgelopen weekend wezen eten in dit restaurant het eten was heerlijk, wel vind ik het erg duur. Vooral de voorgerechten verschrikkelijk zeg.

23. eten is heel lekker gekruid, een van mijn lievelingsrestaurants. Bedienig is erg correct, en met slecht nederlands heb ik er nooit problemen gehad. Een aanrader!

24. Ik adviseer u om beter nederlandste leren beheersen, Ik ben op 18-02-2007 wezen komen eten maar de indiaas man gaf me het gevoel van wees snel met eten ik wil naar huis hij wou alles snel af handelen..
    H.Kooi