't Zusje in Eindhoven

1467204137 80
1472731983 78
1481945060 76
1520639984 79

1. Lekker gegeten vandaag vooral de nagerechten zijn zo lekker heerlijk kom volgende keer weer.

2. Gertjan Krabshuis

Het eten is oké maar de hoeveelheid tafels is te veel. Wij weren met zn zevenen aan een tafel gezet die geschikt was voor hoog uit 5 personen. We zullen zeker geen tweede keer hier heen gaan. Het is dat het zaterdag avond was anders waren we weggegaan en ergens anders gaan eten.

3. Sandra Wijlaars -Bartels

Wat een aanfluiting zeg.
    Gisteravond hier gaan eten met 5 collega op aanraden van 1.
    We werden hartelijk ontvangen, door de gastvrouw alles werd goed uitgelegd en de drankjes kregen we snel het beloofde mandje brood kregen we nadat we hierna vraagde.
    Maar toen hebben een uur op het eerste tapasgerecht moeten wachten echt belachelijk, aangegeven bij de ober zij vertelde dat het erg druk was met groepen en dat ze daar niet op hadden gerekend, het tweede tapasgerecht duurde wederom een uur wederom de ober aangesproken iedereen op de eerste verdieping klaagde ook de tafel langs ons die in kon. Volgens de ober waren er geen klachten.
    De gastvrouw hoorde ons ook klagen maar ipv dat ze met ons in gesprek ging om te kijken wat een oplossing zou kunnen zijn ontliep ze onze tafel. (Ik ben van mening dat dit haar taak ook was geweest. }
    Met als gevolg dat we ook lege drankjes hadden.
    Uiteindelijk kwam de ober en beloofde beterschap en erkende het probleem zoals het hoort.
    Daarna ging het beter maar duurde het nog lang er zaten 45 min tussen de gangen incl desserts. Van een restaurant als deze mag je toch wel een vlottere bediening verwachten.
    Door dit alles hebben we niet optimaal genoten en is de prijs al helemaal niet meer in verhouding.
    Uiteindelijk de floormanager aangesproken maar ze ontkende alles, en het werd een welles nietes discussie.
    Vooral gepikeerd dat we niet tevreden waren over de klantvriendelijkheid en service.
    Ze zette haar hakken in het zand, uiteindelijk kwam er een excuses uit.
    Over compensatie was ze duidelijk er werd niks aan gedaan.
    Waardeloos ik werk zelf al jaren in de detailhandel en klant is koning ik zal nooit met de klant in discussie gaan en altijd zoeken naar een nette servicegerichte oplossing.

Uiteindelijk ook bij de eigenaar ons beklag gedaan maar ook hij gaf niet thuis en verdraaide veelal onze woorden.
    Dat wij de gastvrouw niet servicegericht vonden vond hij ronduit belachelijk, de gastvrouw in kwestie huilde weg omdat ze kritiek kreeg en dat vond meneer onacceptabel.
    Hij had blijkbaar constant in de en rondom de keuken gestaan en het was allemaal niet waar.
    Ook over een compensatie wilde hij niks horen hij bood geen excuses hij vond ons maar irritant en vervelend. Nou beste meneer zo ga je toch zeker niet met je klanten om. Wij hadden wel iets meer begrip verwacht.
    En weet je die compensatie is het onbelangrijkste maar de manier waarop.
    Uiteindelijk omdat de discussie maar verder ging met a/nee wilde we afrekenen in eerste instantie wilde meneer niet eens het geld aannemen omdat hij geen portemonnee op zak had, hallo de kassa staat daar, was dat weer discussie.
    Uiteindelijk liet hij van de rekening van 190, - 20,00 aan kleingeld zitten.
    Dit was de eerste en laatste keer geweest dat wij hier zijn gekomen.
    De gastvrijheid is ver te zoeken als je dus niet bereid bent om te luisteren en de klacht serieus te nemen.
    In plaats daarvan ga je in discussie deze reactie begrijp ik dus niet.
    Dit restaurant heeft duidelijk geen service en klantgericht doel voor ogen.

4. Hebben onlangs bij ‘t Zusje gegeten . Het was er erg druk, met als gevolg dat de bediening behoorlijk achter liep. Het duurde allemaal erg lang, maar misschien is dat de bedoeling. Immers hoe langer je moet wachten hoe meer je drinkt en hoe eerder je een vol gevoel hebt. Het eten zelf was overigens erg lekker.

5. Rob Harks

6. Slechte bediening, een warrige gastvrouw, drinken werd niet tijdig aangevuld, flesjes werden van tafel afgehaald zonder dat ze leeg waren. Het eten was daarin tegen wel goed, opzich heerlijk gegeten maar alleen door de gastvrouw(en) werd de sfeer wat minder en tussen de gerechten door moesten we erg lang wachten.

7. Van der Maat

11Juni veel te vieren; bij jullie gegeten. Voor het eerst ronduit slecht. Warrige 'gastvrouw', geen brood gehad, lege glazen werden voortdurend weggehaald onder het eten; nou ja, eten… 3 kwartier wachten na ieder rondje, dus na twee rondjes is je zin dan wel over. Taaie biefstukjes, ingedroogde niet weg te krijgen asperges, miniglaasjes wijn a €4,00, niemand die ons groette bij het weggaan, laat staan een reactie vroeg, kortom: heeeeel jammer!

8. Danielle

Wij zijn altijd enthousiast over de vegetarische gerechten van t zusje. Daarvoor gaan we hier graag heen. Nu was er ook nog eens een mooie actie want bij bestellen van deze gerechten krijg je een kraskaart. Wij hebben de hele avond door vegetarische gerechten besteld. Aan einde van de avond kregen we geen kraskaart. Want op het 'groene' lijstje stonden maar twee streepjes, maar we hebben wel de hele avond vegetarische gerechten besteld. Beetje vreemd dat er dan moeilijk gedaan wordt. We gaan altijd tevreden uit eten en dan is het jammer dat ze moeilijk doen over maar twee streepjes ipv vier terwijl we op de normale kaarten wel erg veel vegetarisch hebben besteld. Enorme tegenvaller.

9. P Verberne

Vanavond jaarlijkse uitje gehad met de vriendegroep heerlijk gegeten en gedronken in zeer gezellige ambiance, vriendelijk personeel.
    Ga zo door.
    Gr uit Valkenswaard.

10. Volle bezetting, vriendelijk personeel, gezellige sfeer, maar vooral heerlijk gegeten. Chapeau.

11. Nice menu full of options; however, a long wait between meals did not allow us to try as many tapas as we expected.

12. Veronique Bongers

Erg lange wachttijd tussen de gerechten.
    Eten was niet op smaak.

13. Vandaag hier voor de eerste keer geweest en toen we binnen kwamen werden we hartelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Eenmaal bij de tafel aangekomen stelde zich voor en legde het hele concept uit, netjes zie je weinig. Het eten vindt ik redelijk, niet al te hoogstaand, maar je hebt een ruime keuze. Dus voor ieder wat wils, ook voor vegetariërs nogal wat keuze als je daarvoor kiest. We zijn de hele avond zeer netjes geholpen en daar kan menig restaurant nog wat van leren. Spontaan en vriendelijk helpen als je vragen hebt, gast is hier koning. Chapeau.

14. Ben gisteren geweest samen met mijn vriend. We wilden eigenlijk naar een andere zaak gaan maar die zaten al vol. Daarmee vergeleken is de prijs een stuk hoger maar daarbij is het eten ook beter! Alle gerechten waren heel lekker, warm en goed bereid. We kwamen binnen net voor de drukte dus onze eerste drie rondes kwamen erg snel aan tafel. Daarna duurde het even maar dat was niet zo erg want toen konden we het eten beetje laten zakken. Een extra pluspunt: het was een vrij warme dag gisteren maar in het restaurant zelf was het aangenaam koel! Klein minpuntje: we hadden beide onze glazen wijn nog net niet op toen ze vroeg of we nog wat wilde drinken dus zeiden we nog even niet. Vervolgens erg lang geen drinken gehad en hebben we het aan een van de runners gevraagd. Toen we die glazen net op tafel hadden kwam ze langs of we nog wat drinken wilde.

15. Patricia lemmens

Het is zeker niet de eerste keer dat wij bij 't Zusje zijn gaan eten. We hebben al verschillende Zusjes gehad en ook Eindhoven hebben we eerder aangedaan.

Helaas viel het deze keer een beetje tegen. De vitello tonato en de carpaccio waren waterig, alsof deze net uit de vriezer kwamen. Het vlees van sommige gerechtjes was aan de taaie kant en flauw. De portobellomet gehakt was droog en het pannenkoekje was niet helemaal gaar. De remouladesaus was waterig, het kalfsoestertje koud en de tournedos smakeloos. Jammer, het voldeed zeker niet aan de verwachting en al helemaal niet aan de eerdere ervaringen. En dan vind ik de prijs erg hoog. Bovendien vond ik de prijs voor een wit-biertje ook behoorlijk aan de prijs.

't Zusje is niet de goedkoopste in haar klasse, maar tot op heden waren de kwaliteit en diversiteit boven verwachting, en dan let je niet op de prijs van een drankje. Als het eten minder wordt, dan gaan andere zaken ook meespelen. Ze moeten opletten dat ze ondanks het succes onverminderde kwaliteit blijven leveren.

Ik vond het deze keer te duur en zal een volgende keer overwegen om een ander restaurant te kiezen.

16. Miep

17. Alle gerechtjes zijn erg lekker, maar het duurt erg lang voordat je je gerechten krijgt. Misschien wat meer personeel in de keuken?

Daarnaast werd er wel om de haverklap gevraagd of we nieuw drinken wilden én kwam de serveerster steeds aan tafel lege flesjes weghalen. Ik zou het prettiger vinden dat als er een nieuw drankje gebracht wordt, de lege flesjes in een keer mee worden genomen. Zo word je minder vaak gestoord.

Het restaurant ziet er verder top uit. Ook de bediening zag er netjes uit, behalve de bedrijfsleider. Hij droeg een vale spijkerbroek met een witte blouse, terwijl de overige bediening er netjes in het zwart bij loopt. Prima als de bedrijfsleider wat anders draagt, maar ik zou het netter vinden als hij ook in het zwart gekleed is.

18. Loek

19. Het eten is heerlijk, de bediening aardig maar je moet een engelengeduld hebben. Er zat veel te veel tijd tussen de gangen, ook diverse keren gerechten niet (tegelijk) ontvangen of voor een verkeerde tafel.
    Super leuk concept maar heeft zeker hier en daar nog wat aandacht nodig.

20. anna 1022 punten

Het eten was heerlijk, de locatie super. De bediening was erg aardig maar niet snel. Wij moesten lang wachten tussen de gerechten. Wel een leuke plek om lekker te eten.

21. Vanavond bij 't Zusje gegeten op een tafel van vier personen! Prijs-kwaliteitverhouding perfect, ook de bediening was niet slecht, helaas bij lange naar niet alle ronden kunnen nemen die we gewild hadden, vaak meer dan 30 minuten zitten wachten op ons volgende gerecht! Zelfs ons laatste rondje desserts (2 items) duurde ruim 20 minuten (aangegeven dat er haast bij zat).

Zeker geen restaurant om af te raden. Gerechten smaakvol en voldoende! We komen zeker nog eens terug om de dingen die we niet konden nemen nog eens te proberen!!

22. In een woord super. Vriendelijk pro actief personeel, een leuke sfeer en heerlijke gerechten in een prachtig pand.. Een aanwinst voor Eindhoven.. Ik was al fan van vestiging Uden maar Eindhoven doet daar niet voor onder!! Personeel is super.. Allemaal jonge en zeer gemotiveerde mensen! Heel persoonlijke en informele sfeer.. Leuke bijkomstigheid is dat wij de 10de reservering waren en daarmee de rekening kwam te vervallen :) Super leuke avond gehad! Heel tevreden! Tot snel en ga zo door!