Sun On in Eindhoven

Onbeperkt Aziatisch genieten voor €22,50!

Voor ons pand is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig.

Babi Pangang 2.0, Maleisische saté, Cantonese dumplings of een Aziatische salade. Sun On heeft haar concept weer vernieuwd. Ditmaal met invloeden uit de hele Aziatische keuken. Wij bieden vernieuwde Aziatische topgerechten aan voor een vaste prijs € 22,50 p.p. Om uw diner feestelijk af te sluiten beschikken we ook over een speciale dessertkaart met desserts zoals ons beroemde ”gebakken ijs”. Kwaliteit en variatie tegen een leuke prijs. Voor meer informatie bekijk onze menukaart op onze website.

Wij nodigen u graag uit om op een moderne wijze de Aziatische keuken opnieuw te ontdekken.
Tot ziens bij Sun On!

1220573521 96
1243197633 96
1424190527 81
1492062862 90

1. Prima en gezellig restaurant. Lekker eten. Wij waren met z n vieren en hadden een tappas variant op z n Chinees, heerlijke gerechtjes.
    Spontane en vriendelijke bediening. De baas stond ons bij de deur al op te wachten en bij vertrek kregen we allemaal een hand. Een aanrader dus.

2. Mandy van de water

Wij hebben zaterdag 28 oktober heerlijk gegeten een fijne avond gehad met fijne service en geweldig eten wat mooi geserveerd was en ook een hele leuke bediening.

3. Ginger 32 punten

Aziatische tapas! Geniaal en lekker. We zijn hiervoor speciaal naar Sun On gegaan en we hebben genoten. Als je een liefhebber bent van knoflook dan moet je zeker de kikkerbillen bestellen.
    Met een zeer vriendelijke bediening maakte het ons etentje helemaal compleet!

4. Wij hebben onlangs bij Sun On genoten van het tasting menu.
    Geweldig die variatie en wat een smaak explosies.
    Een hele goede keuze om verschillende gerechten te proeven.
    Echt een aanrader.
    Goed gedaan David!!

5. Davy & Toey

Zeer nette en modern restaurant. Het eten was heerlijk en sfeer mocht er ook wezen. Het personeel zelf was heel vriendelijk.

6. Marian uit Tilburg

Voor de tweede keer daar gegeten. Genoten van gerechten van het tasting menu. Vriendelijk personeel. Een aanrader.

7. Diverse menu's afgehaald. Het eten was overkookt en smaakloos. Prijs kwaliteit is ver te zoeken. Bij de "gewone" chinees is het eten vele male beter en voor minder geld. Beslist geen aanrader

8. Heerlijk eten, goede kwaliteit en persoonlijke bediening. Een aanrader!

9. David Au

10. Familie afhaal maaltijd was koud/lauw, smakeloos door elkaar gegooide brij met taai vlees.
    Alles weg kunnen gooien, zo verschrikkelijk restaurant onwaardig!

11. Piet Bierens

We hebben heerlijk gegeten. Hele fijne en aardige bediening. Lekker al die kleine gerechten.

12. We gaan er zometeen weer lekker met z'n allen eten. Eten is heerlijk, hele goede service. Echt een aanrader!!

13. Gisteren 21-08-16 voor het eerst gegeten. Lekkere kleine gerechten, smaakvol bereid en een erg vriendelijke bediening. Gaan we zeker nog eens terug.

14. Ik vond het heel lekker en ik vond het ook leuk dat de ober met ons kwam praten. Ik wou dat iedereen zo lief was. Het was ook een van de lekkerste loempia's die ik ooit heb gegeten.

15. Super lekker gegeten, alles naar wens. Veel keus. Enige Chinese restaurant dat een soort van"echte Chinese tapas" serveert. Voor herhaling vatbaar!

16. Thomas van der Wolde

Een super restaurant verborgen in een zijstraat ergens in Woensel. Het eten was geweldig, het personeel heel vriendelijk en vlot en dat allemaal voor een hele goede prijs. Zeker een aanrader, tijd om dit restaurant wat meer bekendheid te geven!

17. Heerlijk gegeten! Erg gezellig restaurant en ook een mooi interieur!
    Erg leuk idee, die kleine hapjes.

18. Heerlijk gegeten, erg leuk concept met de kleine hapjes. Zo kun je kennis maken met veel verschillende smaken en gerechten. Gezellige moderne inrichting.
    Personeel gezellig en erg vriendelijk. Kortom een aanrader!!

19. Astrid Mitchell

De bediening was vriendelijk en gezellig. Het uitproberen van de kleine gerechten is echt een smaaksentatie.
    Hebben heerlijk gegeten.

20. fam. Van Rooijen

Dit was de derde maal dat wij bij Sun On hebben gegeten en ook deze keer zijn wij weer heel tevreden van tafel gegaan. De kaart biedt de mogelijkheid om voor grotere of kleinere porties te kiezen met het gevolg dat meestal alles opgegeten wordt en er niets weggegooid behoeft te worden.
    Het eten is heerlijk (ook voor vegetariërs), de bediening prettig en de ambiance sfeervol. Kortom: voor herhaling vatbaar.

21. Steffie

Leuk knus restaurantje met een leuk menu, het standaard aziatische en met kleine gerechtjes, soort dim sum als t ware. Prijs/kwaliteit verhouding is super. Service vriendelijk, persoonlijk en hartelijk.

22. Zeer verrassend gegeten door de Chinese en Indonesische gerechten, welke in nette porties worden geserveerd. Zo kan je van alles wat proeven en hoeft er niets weggegooid te worden. Ook de bekende Chinese gerechten zijn beschikbaar. Mijn moeder vond het geweldig om een kleine portie te kunnen eten, zelf met kinderijsje.
    Erg vriendelijke en enthousiaste ontvangst.
    Lekker en voldoende gegeten in een mooie moderne sfeer.

23. Emma Beuker

Echt heel lekker gegeten! Enthousiast en goed personeel! Concept van het tasting menu is origineel en laat je kennis maken met gerechten op een leuke manier!

24. Joost Katoen

Op de gok eens langsgegaan voor een hapje eten. Bij binnenkomst meteen zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen in het moderne restaurant. Heerlijk genoten van de verschillende tasting hapjes aangevuld met de traditionele gerechten. Ga hier zeker terugkomen!

25. Thea Stottelaar-Rutten

Als vanouds heerlijke Chinese gerechten, in aangepaste porties zodat je lekker van alles kunt proeven. Hierdoor hoefde er niets weggegooid te worden en was het heel betaalbaar.

Kortom niet te veel en niet te weinig, tegen goede prijs met een attente en zeer vriendelijke bediening in een moderne sfeer. We komen heel graag weer terug!

26. Weer heerlijk gegeten en echt geweldige service! Echt een aanrader!

27. Both my husband and I are vegetarian, the waiter was really friendly, helpful and gave us quite some options to choose from. The restaurant interior is modern, clean and the lighting makes it warm and cosy. The food was delicious and of generous portions.The price is reasonable and the overall experience was pleasant. We would definitely go there again next time we are in Eindhoven.

28. Marianne

Tasting menu is een aanrader, erg lekker gegeten. Door het menu in tapas-stijl kun je verschillende gerechten proeven in je eigen tempo. Moderne, gezellige inrichting.

29. Rob Verharen

Prima gegeten, het tasting menu met de kinderen.

30. Arnold Vos

Geweldig goede service en vooral lekker. Zij doen er alles aan om het naar je zin te maken. Wij zijn een paar keer bij andere Chinese restaurants in Eindhoven geweest maar zijn hier toch maar van terug gekomen. Pa en Ma staan al heel lang in deze zaak, en zoonlief heeft het nu overgenomen en heeft er meteen een frisse wind doorheen gejaagd. Nieuwe gerechten in de vorm van Chinese tapas. Het was al goed maar deze knaap heeft wel wat extra's aan de bestaande zaak toegevoegd.

31. Weer heerlijk gegeten. De kleine gerechtjes zijn geweldig lekker en voor ons oudjes is dat heerlijk omdat we kleine eters zijn maar op deze manier toch verschillende smaken kunnen proeven. David... ga zo door dan komen wij nog regelmatig genieten. Groet en tot gauw!!

32. Sinds de invoering van het Tasting Menu is het een feest om bij Sun On te gaan eten. De keuze uit de verschillende gerechten is voldoende gevarieerd en wordt regelmatig vernieuwd. En tot nu toe heb ik enkel echt lekkere gerechten gegeten. Het handige van het Tasting Menu is ook dat de kleine eter het bij twee of drie keuzes kan houden terwijl de grote eter meer keuzes kan maken. De prijs-kwaliteitverhouding is goed, de bediening vriendelijk en adequaat en voor een avond genieten van lekker eten in een aangename sfeer is Sun On echt een aanrader!

33. Heerlijk gevarieerd gegeten door de keuze uit verschillende kleine gerechtjes. Goed eten in een mooi restaurant.

34. Het eten is er altijd van constante en zeer hoge kwaliteit.

35. Prettige ambiance, vriendelijke bediening. Zeer voor herhaling vatbaar! Geen achtergrondmuziek, maar dat was eigenlijk wel zo prettig.
    Heb daar in het verleden ooit een kip gerecht gegeten wat nu niet meer op de kaart stond. De eigenaar wist wat ik bedoelde en vond het geen enkel probleem dit gerecht door de kok te laten bereiden. Top!

36. Peter en Dineke van Loenen

Zondagavond verrassend lekker gegeten bij Chinees Restaurant Sun On in Eindhoven.

Het restaurant heeft een mooie moderne inrichting met ruim zicht naar buiten en comfortabele stoelen. Dat doet prettig aan. De bediening is vriendelijk en attent en de eigenaar, zo merkten wij, zocht af en toe contact met zijn gasten.

Sun On heeft haar menukaart gericht op het proeven van Chinese en Aziatische gerechten, te bestellen in kleine porties. Meer gericht dus op smaakbeleving. En dat is mij en mijn vrouw goed bevallen. Anders dus dan een tafel met de traditionele verschillende gerechten in een hoeveelheid waarvan altijd een deel moet worden weggegooid. Wij bestelden 3x een gang met voor ons elk een ander gerecht, aangevuld met -apart bij te bestellen- een kommetje nasi. Wij hebben van elkaars gerechten geproefd: alles buitengewoon lekker klaargemaakt met een smakelijke en goed bijpassende saus. Kon ik bijvoorbeeld ook eens kiezen voor Peking eend en mijn vrouw voor tahoeblokjes in zwarte bonensaus. Voor de keuze in desserts zou echter -in de lijn van de hapjesgerechten- wat meer creativiteit gelegd kunnen worden.

Op verzoek van zijn vaste klanten heeft de eigenaar de traditionele gerechten alsnog ook op de menukaart gezet, maar deze zijn dan ook niet alleen in hele maar ook in halve porties te bestellen.

Kortom, nu eens geen omfietswijn maar een omrij-restaurant, een aanrader dus!
    Peter en Dineke van Loenen, Best.
    26 oktober 2015.

37. Alles prima! Lekker gegeten en de service was excellent.

38. Niels ter Haar

Eten was super! Veel eten, voor een goede prijs. Verschillende gerechtjes met de Gamba's als absolute aanrader!

39. Het restaurant heeft een luxe uitstraling en de sfeer is relaxt. De gastheer was een waar genot. Het eten was kwalitatief erg goed en de smaken perfect. Het tasting menu maak de prijs/kwaliteit verhouding ideaal. Dit restaurant is een aanrader.

40. Leuke avond gehad met familie. Prima eten en bediening!

41. kv d sluis

Heel goed en nette bediening.

42. John Derks

Op 2-10-2015 met 10 personen gedineerd (senioren).

Allen waren erg content met keuze mogelijkheden en opzet, ook qua kleine porties voor senioren. Kwaliteit, prijs, bedienig en service waren naar volle tevredenheid.

Het is voor herhaling vatbaar.

43. Frans en Corry van Engelen

Zeer vriendelijk personeel. Wij hebben gekozen voor wat kleine hapjes. De gamba's en san sing vonden wij super lekker, maar ook de ossenhaas saté was lekker. Ik vind het leuk om met stokjes te eten, maar het lukt mij nooit... maar ik kreeg direct een hulpstuk aangeboden waarmee super makkelijk eten is. Ik wil ook zo een super hulpstuk! Al met al... wij gaan zeker terug.

44. Afgelopen zondag met z'n vieren hier gegeten .Alle vier vonden het zeer lekker en gezellig

45. Na onregelmatig afhalen vanaf 1987 nu eens in het restaurant gaan zitten om te eten. Vanwege het nieuwe concept uiteraard. Deze zondagavond zijn alle 44 plaatsen bezet naast het continue afhalen. Daar moet toch iets goed gaan. En dat is zo. De tasting menu-kaart lijkt eerst klein, maar de keuze is meer dan voldoende en verschillend. Nog een gerecht (naast salades) met een groente als hoofdingrediënt mag, maar we hebben na elke gang goed kunnen kiezen en heerlijk gegeten. De nasi en bami mogen iets heter geserveerd worden of in een porseleinen schaaltje wellicht? Na 3 x kiezen was het (helaas eigenlijk) al voldoende gegeten. De smaken zijn goed en divers. Niet lang hoeven wachten dus het personeel heeft alles goed in de gaten. Na elke gang een nieuw bordje en bestek, prettig. David Au is een goede gastheer. Nog een (Irish) coffee en tevreden vertrokken.

46. Nanny en Peter

Het was weer geweldig gisterenavond. Heerlijk het Tasting menu. Steeds kleine gerechtjes bestellen en zo heel gevarieerd eten. Helemaal super. Wij komen zeker weer terug.

47. Reihaneh

Me and My husband had a very good experience there, and definitely try Sun-on more and more often. Although we do not speak Dutch, the staff was very kind to explain the food for us. Totally recommended to try it.

48. Frank & Yvonne

Wij komen al jaren bij Sun On. Het eten is er altijd goed en ook de service is dik in orde. Het nieuwe concept bevalt ons goed. Allerlei gerechten kun je proeven. Laatst de asperges. Heerlijk.

49. Lisa Verbeek

Ontzettend lekker gegeten, leuk en lekker concept (tasting menu). Goede service, met een glimlach!

50. Joep Godfried

Op 30-05-2015 hebben wij met 4 personen gegeten bij Sun On, het was in een woord fantastisch. Niets op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar. We gaan dan ook op 3 juni a.s. terug met 11 personen. Bedankt voor de gezellige avond.

51. Erg vriendelijke bediening, voldoende keus op de kaart ook in combinatie met traditionele Chinese gerechten. De tapas-gerechten die we gehad hebben waren lekker, maar niet uitgesproken. Dat maakte dat de prijs-kwakiteitsverhouding wat tegenviel. Wel prima wijn en Chinees biertje gedronken.

52. Prettige sfeer, heel friendelijk personeel, kwaliteit van het eten is heel goed en locatie is zeer verzorgd.

53. Tako Jan

We waren aangenaam verrast. Eindelijk weer eens een mooie kaart met Chinees Japanse tapas gerechten. Kleinere porties, lekker en gewoon proeven en genieten. Nog mooier de prijs viel reuze mee. David heeft een mooi concept neergezet. Als hij regelmatig blijft vernieuwen, dan blijven wij komen.

54. Hebben er gisteravond heerlijk gegeten. Moesten wel wennen aan dit nieuwe concept maar vonden het uiteindelijk een groot succes. We hebben wel aangegeven dat sommige gerechtjes te veel waren in hoeveelheid/prijs en sommige te weinig. We vonden het wel jammer dat je de nasi-bami-mihoen e.d. apart erbij moest bestellen. Maar verder niets dan lof voor de zoon die dit restaurant voort gaat zetten. Erg betrokken bij zijn gasten en zijn concept. Heeft een goede leerschool gehad van zijn ouders, met name zijn moeder die ook altijd betrokken is bij haar gasten.

55. M. Sanders

Voor de tweede maal gegeten bij Sun On. Het eten is buitengewoon goed. Het is de bedoeling dat je steeds een gerechtje bestelt en na elk gerecht beslis je of je een nieuwe wilt bestellen. Het personeel is zeer vriendelijk en attent! De locatie is modern van opzet. Echt een aanrader!

56. Jac. van der Linden

Wij kennen dit restaurant al sinds de start in 1987 en hebben er steeds tot volle tevredenheid maaltijden gegeten en gehaald. Begonnen bij Mevrouw en Mijnheer Au en nu bij de zoon David. Het nieuwe interieur is sfeervol en modern, de bediening als altijd vriendelijk en correct.
    Wij wensen de familie Au alle succes toe en hartelijke dank voor zoveel jaren heerlijke gerechten.

57. Sophie 25 punten

Wij waren hier met een groep van 8 personen voor een verjaardag. Vijf volwassenen, drie kinderen.

We werden zeer net ontvangen en alles werd keurig uitgelegd. Een persoon met coeliakie mocht geen gluten hebben, twee personen wilden alleen plantaardig eten. Van te voren is hierover gebeld door ons.

Dit was allemaal geen probleem en er werden goede suggesties gegeven. Aanpassingen van het bestaande menu was ook geen probleem. Er was voldoende kennis op gebied van glutenvrije en veganistische opties, bij onzekerheid werd extra gecontroleerd of een gerecht kon of niet.

Het interieur en de verlichting was sfeervol, modern en fris, er werd prettige, niet storende muziek gedraaid.

Het was voor ons de eerste keer dat we in Sun On kwamen eten, eigenlijk een toevalstreffer, omdat we zochten naar een plek die op maandagavond open was, met voldoende aanbod voor verschillende dieten als glutenvrij en veganistisch.
    Wat ook erg prettig was dat een glas kraanwater voor twee van de kinderen geen probleem was.

Personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam, waar vind je dat nog? We zijn dat niet meer gewend. Alle gerechten waren zeer aantrekkelijk geprijsd. Zowel de ouderen als de kinderen hebben het naar hun zin gehad.

Wat ons betreft is een bezoek aan Sun On een herhaling waard. Wij gaan zeker nog eens terugkomen.

Een hartelijk dank jullie wel voor de prettige avond!

58. Karin Jansen

Het nieuwe concept past prima voor grote en kleine magen. We waren met 4 personen en iedereen kon eten, naar behoefte. Verder echt lekkere gerechtjes, volop keus. Vooral de eend in flensjes laten staan, heerlijk! Prettige bediening, op een spontane manier. Uitstraling restaurant is open en gastvrij. We kwamen al regelmatig naar Sun on, maar deze verandering is een zeer goede keuze, past precies in deze tijd.

59. Claudia

Ik ben er sinds februari 2015 al 5x geweest om daar heerlijk uit te eten. Het is gezellig, erg lekker en de service is erg goed. Zoveel anders dan een gewoon Chinees/Indisch restaurant. Je kan er ook maar 1 gerecht eten voor als lunch of gewoon tussendoor. Lekkere kleine hapjes net zo als ze in China eten. Heerlijk!

60. W van der Kaa.

Al vanaf het begin klant en altijd zeer tevreden zowel voor afhaal als restaurant. Het nieuwe tastingmenu is prima, maar omdat wij frequent komen graag iets sneller nieuwe gerechten presenteren. De zaak ziet er na de verbouwing prima uit.

61. Hella en Gerard

Vandaag heerlijk gegeten bij Sun On. Nieuw concept met heerlijke kleine gerechten. En een volledig vernieuwd gezellig modern interieur. Erg gastvrije ontvangst. Een aanrader.

62. Dorianne Wullems

Gezellig en heerlijk gegeten. Super leuk concept. Nu kun je vanalles wat proeven in kleine hapjes. Erg leuk.

63. Leuk nieuw concept! Restaurant ziet er leuk uit. Eten is heerlijk en goede service. Voor herhaling vatbaar!

64. Wij hebben er gisteren avond een hapje gegeten en het was super lekker. Sun on is helemaal verbouwd en ziet er erg gezellig uit, en de familie is zoals altijd erg gastvrij.

65. John en Inge Bakker

Al 25 jaar super eten bij restaurant Sun On van de familie Au. We wonen inmiddels niet meer om de hoek, maar rijden er graag een eindje verder voor. Het nieuwe concept is hip, het eten heerlijk en de familie Au is bijzonder gastvrij. Aanrader, ook voor afhaalmaaltijden.

67. Ik heb hier gisterenavond (9-1-2015) echt heerlijk gegeten. Alle gerechten worden a la minute bereid met alleen verse producten, zoiets proef je meteen. Verder hebben ze een menu met veel keuze van heerlijk kleine gerechten. Duidelijk aangegeven in het Nederlands, maar wat op je bord verschijnt is heerlijk walmend Chinees / Indonesisch eten. In plaats van de standaard Chinees, moet je dit eens proberen, kleine heerlijke gerechten. Gastronomisch genieten.

68. Chantal Daams

Ik kan alleen maar positief zijn over Sun On.

Het eten is altijd heerlijk, heb nog nooit ergens beter Chinees gegeten dan hier. Alles super op smaak lekker vers en de babi pangan is van mooi mager vlees.

Verder wordt je altijd super vriendelijk geholpen door mevrouw, meneer en hun zoon.

Dus echt een aanrader voor iedereen.

69. Sun on is in een nieuw jasje gestoken! Modern en gezellig ingericht met kleine tafeltjes ideaal voor romantisch dineren maar ook voor groepen is het zeer geschikt. Culinair heeft de gastheer een compleet nieuwe menukaart samengesteld en niet te vergeten brabants bier, heerlijk! De menukaart bestaat uit een verzameling van kleine gerechten van vlees en vis, een soort chinese tapas. De kwaliteit en de smaak is van een hoog culinair niveau. Samen met het verrassings- en belevingseffect zeer de moeite waard. De gastheer is erg betrokken en enthousiast waardoor je echt voelt dat je een gewaardeerde klant bent.

70. 30 euro betaald voor een afhaalmaaltijd die ik zelf moest kruiden omdat het gewoon heel flauw van smaak was! Het saus smaakte naar water, ik maak beter kip gong bao thuis. Eerste en laatste keer dat ik hier eet.

71. Altijd constante kwaliteit, zonder enige consessie te doen aan de heerlijke gerechten.

72. Gerard van Brussel

Graag zou ik u als vaste klant van dit restaurant, wat ik met enige regelmaat bezoek, via deze weg laten weten dat de kwaliteit van de afhaalmaaltijden op een hoog niveau staan. De Babi Pangang is een aanrader van de eerste order. Mager vlees, krokant gebraden en verschrikkelijk goed op smaak! Mevrouw en haar zoon zijn betrokken, belangstellend en service gericht. Mijn glaasje wijn staat al klaar als ik de deurklink vast heb.

73. Bij deze Chinees is het eten zeer puur van smaak. Steekt met kop en schouders uit boven vele andere Chinese restaurants. Kantonese keuken wordt zeer goed beheerst. Aanrader is Babi Pangang in Bom Boe balisaus!

74. Voor wie van echt chinees houd. naast de gewone babi pangang en tjap tjoy ook gerechten die je nergens anders ziet. En echt lekker. Goede porties en niet duurder dan een andere chinees.