Parkeerterrein Torenallee

Lijn 401, 402, 403
    Bushalte Strijp-S

Soul Kitchen laten bezorgen?

ma lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:00
di lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:00

We believe that food made with conscious chosen ingredients can nourish the Soul and body. Soul Caring food is fresh, sustainable, tasty and best shared with friends.

Soul Kitchen is a training and working space for young adults who have difficulty finding a regular job. Here, they are given the opportunity to develop themselves, with their personal challenges taken in consideration. We guide them to be self-reliant and, hopefully, to find a career in the restaurant industry.

• Veganistisch

ma lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:00
di lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:00

1520567631 72

1. Anke en Roger

Fijne plek, heerlijke bitterballen en aardige bediening (Vanwege last van mijn hooikoorts kreeg ik van bedienend personeel zonder erom te vragen een pilletje.) muziek ook fijn.

2. Gezellig terras. Lekker broodje en zeer vriendelijke bediening.

3. Yvette van der zandt

Heel gastvrij ontvangen. Terras was mooi uitgebreid met aandacht voor de gasten maar ook de richtlijnen gevolgd. De bediening was erg gastvrij.

4. Taz 5 punten
    Vertaal van English naar Nederlands

Great new terrace in the sun!! Good drinks, good food and nice service. Great place to relax, enjoy atmosphere and pass the day/evening. Will be back!

5. Thomas Thijs

6. Het eten was heerlijk. Het aanbod zeer divers met zowel vlees als vega en zelfs genoeg vegan opties. Wel moet je in gedachte houden dat het kleine gerechtjes zijn en je dus pp wel 2 of 3 zal moeten bestellen. Achteraf hebben we nog leuk een spelletje kunnen doen. Wij zullen zeker nog eens komen.

7. Mijn ervaring met een vriendinnen-bijklets -etentje in Soul Kitchen is er een met gemengde gevoelens. Het is een super gezellige leuke ruimte met vriendelijke bediening veel kinderen op het moment dat wij er waren (vrijdagavond 19:00 uur) en een beetje rumoerig maar wel leuk. De bediening maakte ons attent op het food share menu. Klinkt gezellig en is het ook :). We kozen voor het 3 gangen share food menu voor 3 personen (2 vlees eters en 1 vegetariër) kosten 26,50 pp. Het eten was heerlijk, de bakjes mooi en kleurrijk maar de hoeveelheid was eigenlijk wat mij wel verbaasde. Ik had in m'n eentje ook de 3 gangen voor 3 personen kunnen eten. De kleine bordjes geven de indruk dat je 'een gevuld bord hebt' maar mijn maag dacht daar anders over. Na thuiskomst heb ik een zak chips leeggegeten… Voor deze prijs in deze locatie had ik meer verzadiging verwacht.

8. Voor de tweede keer gegeten. De muziek is top (laid back vibe), vriendelijk personeel, menu is simpel en goed, bordspelletjes aanwezig en met geluk geniet je van een live bandje. Aanrader!!

9. Ik had gereserveerd om met mijn zoon samen uit te gaan eten. Op de website stond de keuze van de 3 gangen menu's en die leken ons wel aardig. Tot onze verbazing konden we alleen mee eten met een buffet dat bestond uit pompoensoep 3 soorten curry"s een beetje sla en wat brood met humous. Het was maar 14€ maar als ik dit van te voren geweten had had ik hier niet gereserveerd. Ook waren er te weinig tafeltjes moesten we in een soort van zithoek op een grote leren 3 zits bank gaan zitten. Het personeel bedoelde het goed maar dit is niet mijn idee van uit eten en lekker bijkletsen aan tafel.

10. Erg gezellige en sfeervolle plek, zeer vriendelijk, enthousiast en vroolijk persooneel. Het verrasings menu was gevarieerd en erg lekker, zeker een aanrader voor een gezellige avond. Zeer toegankelijk en raad het zeker aan voor jong en oud.

11. Bleek dat het menu die avond beperkter was dan wat op de website stond. Dit werd ons wel netjes vermeld.
    Manier van zitten was een beetje apart, soort van naast elkaar. (Voor 2 personen aan het raam).

Besloten om na de koffie toch wat elders te eten. Wellicht voor een lunch een andere keer nog een optie.

12. Tineke Wijbenga

Supergoede en vlotte bediening. Heerlijke sfeer❤️

13. De ontvangst was goed. De dranken en het eten waren lekker en voldoende.
    Al met al een prima kennismaking voor ons met Soulkitchen!

14. Wouter F.

Had eerder hier gegeten, toen was er een dagmenu voor 12,50 verkrijgbaar. Dat viel nu ff tegen, want het was voornamelijk a la carte, de menu's veel duurder nu. Wist niet dat de menukaart was aangepast. Verder erg druk, veel groepen die luidruchtig waren. Ik zat aan een tafeltje met 2 en had daar behoorlijk veel hinder van..

15. Peter Wijbenga

In oktober hebben we dinsdag 26-11 geboekt voor 19 personen voor ons jaarlijks kaderuitje. We arriveerde op het afgesproken tijdstip met 18 personen en keken er naar ruit om samen lekker te gaan bij Soul Kitchen
    Echter bij binnenkomst blijk het geboekte menu niet meer voorhanden men probeerde een We-Share menu te verkopen want de keuken kan geen 18 verschillende menu's uitserveren (hierover is met ons niet gecommuniceerd) en werden we geconfronteerd met een prijsverhoging voor bepaalde gerechten van 30% extra op de gecommuniceerde menuprijs. Toen we gingen bestellen kon men niet voldoen aan de order (producten te kort) en moest men andere keuzes maken. Het uitgeserveerde eten was erg wisselend in verhouding tot dezelfde gerechten, koud niet gaar ect. En als klapper klopte de rekening niet.
    Helaas is dit een gemiste kans voor het restaurant...

16. Jacqueline vd bogert

Hadden vooraf 3-gangen menu voor 19 personen besteld. Op de avond zelf kregen we de boodschap dat dat menu niet meer voorhanden was. Het geboden alternatief was helaas niet toereikend, het personeel was niet ingericht op een grote groep en kon niet meer doen als hun best.
    Jammer had een mooi team uitje moeten zijn en geen deceptie…

17. De menukaart was niet te begrijpen en anders dan bij reservering. Niet alle gerechten konden voldoende worden geserveerd. Het eten van een aantal collegae was koud. Bediening was vriendelijk en deed zijn best. Niet voor herhaling vatbaar.

18. Lekker gegeten, en goede bediening. Gaan zeker een keer terug.

19. Guusje Holzken

Goed concept, eten was helaas niet lekker. Niet warm, wijn was goed.

20. Judith Houben

Vriendelijke bediening.
    Eten was niet helemaal warm. Zonder probleem opgewarmd.

21. Op basis van de website (menukaart) gereserveerd. Leuke gerechten op de kaart, althans dat dacht ik. Helaas bleek het menu aangepast en waren er nog 10 gerechten (3 voor, 3 hoofd en 4 na) op de kaart. Op zich geen probleem, maar van de 10 gerechten bleek er bij iedere gang 1 gerecht niet meer beschikbaar te zijn. bij navraag werd aangegeven dat de menukaart enkele weken geleden was aangepast maar de website nog niet.

Ook het eten an sich was niet al te best. Weinig smaak, hamburgers waren lauw en erg doorbakken en de curry's hadden weinig smaak.

Aangezien we met een groep van 13 personen waren was een alternatief in de buurt niet direct voorhanden. Al met al was het een niet al te beste ervaring, al is het concept erg leuk en waardevol.

Dus wat meer aandacht voor de kwaliteit en dan zou het concept helemaal goed zijn

22. R Snelders

Sfeer was goed en de wijn e.d was prima. Hoewel ik voor 21 mensen gereserveerd had. Was er maar de tafel gedekt voor 18 mensen. Dit werd wel vrij snel en gemakkelijk opgelost. De bediening zette zich ondanks de drukte voor 100% in.
    Helaas was de bediening onderbezet en hadden wij het gevoel dat zij een groep van 21 mensen niet aan konden. Hoewel de serveerster haar uiterste best deed en vriendelijk bleef.
    Het eten liet lang op zich wachten ; veel tijd tussen de verschillende gangen; ook de nabestellingen lieten te lang op zich wachten.
    Ook het opdienen van de verschillende gerechten liet te wensen over; mag veel meer aandacht aan besteed worden. Door de drukte werd er te weinig uitleg gegeven over het gerecht. Ook voor de vleeseters onder ons was er te weinig vlees ; vlees was karig.
    Twee mensen hadden een notenallergie ; en daar werd onvoldoende rekening mee gehouden; ook voor sporen kunnen deze mensen gevoelig zijn; bovendien was de nabestelling van cous cous bestrooid met pijnboompitten.
    De smaak van de gerechten was prima ; maar je moet er wel van houden. De gastheer kwam ons lange wachten tegemoet door het nagerecht niet in rekening te brengen. Dit was overigens lekker en ruim voldoende.

23. Ik was heel erg tevreden over het etentje van afgelopen dinsdag. Het eten was goed en de sfeer ook. De bediening kwam meerdere keren vragen of alles naar wens was en deed erg zijn best.
    Ik vind het ook erg leuk ingericht en knus om te eten.
    Toen de bon kwam waren we blij verrast! Het bedrag viel veel lager uit dan gedacht.
    Al met al echt een fijne ervaring. Top!

24. Lekker gegeten.
    Genoeg variatie.

25. Heerlijk genoten van de twee vega gerechten op de kaart en afgesloten met een heerlijk chocolade toetje. Bediening is erg vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer. Zeker een aanrader!

26. Helaas moet ik dit met nee beantwoorden. Na 1 uur hadden we ons eten nog niet (17.30 besteld omdat 2 van mijn tafelgenoten om 19.00 een afspraak hadden. Dat kwam pas om 19.00 uur waardoor ze t in een doggybag moesten meenemen en ik dus alleen mijn gerecht op moest eten. Heel jammer! Men heeft me wel korting gegeven maar dat verandert niks aan t gevoel dat je over houdt. Ik realiseer me dat de bediening een rugzakje heeft maar er moet toch een chef zijn die t overzicht houdt?

27. Carel-Jan van Driel

Heel lekker gegeten. Was druk, dus we ware blij dat we gereserveerd hadden. Absoluut een aanrader. Eten was verrassend lekker. Goede bediening ondanks de drukte en een gezellig sfeer.

28. Voor het eerst op Strijp S! Was even zoeken!
    We hadden een tafel voor 2 gereserveerd en zaten een beetje weg gestopt tegen een pilaar, terwijl er nog genoeg andere plekken waren!
    Burger was prima, leuk geserveerd in een mandje, maar ongemakkelijk om te eten! Nagerecht viel tegen!
    Het was er erg warm en een enorme etenslucht! Gelukkig ging de deur open aan het eind van de avond!
    Wel een gezellige plek!

29. Leuk aangekleed restaurant maar grote ruimte waar als het druk is, je de ander niet goed kan verstaan door het weerkaatsende geluid. We hadden eigenlijk gekozen voor een 3-gangen menu, maar omdat de wachttijd meer dan 2 uur was voor het voorgerecht en het hoofdgerecht hebben we besloten het bij 2-gangen te houden ivm de lange wachttijd. Je moet dus zeer veel geduld hebben en honger sparen, om uiteindelijk wel lekker te eten. Het eten zelf was goed, niks op aan te merken!

30. Gezellige informele sfeer met prima prijs-kwaliteitverhouding.

31. Heel erg lekker eten in een relaxte omgeving. Vriendelijke bediening, prima prijs. Aanrader!

32. We hebben een geslaagde avond gehad met bijzondere gerechten en prima bediening.

33. Lekker gegeten in een zeer sfeervolle ingerichte omgeving. Vanuit de bediening mocht er wel wat meer initiatief komen betreft het vragen of iemand nog wat wil drinken. Wel heel vriendelijk allemaal. Eten was verder helemaal prima.

34. Prima, gezellig restaurant,
    Prima prijs/kwaliteitverhouding.
    Vriendelijke bediening.

35. Oprecht een fijne sfeer en gezellige setting. Altijd spannend een 2 gangen verrassingsmenu en het was heerlijk maar als je een grote eter bent dan hoop je wellicht op een wat grotere hoeveelheid. Maar dan weer niet te weinig om over te klagen. 😅

Eén vorige recensie
  36. Lekker eten, maar erg kleine portie voor dat geld. (14,5€) toen we er achteraf iets van zeiden, bleek dat het de bedoeling was geweest dat je er een side dish bij besteld (nog es 3,5€). Dat wordt echter niet vermeld op de kaart en ook niet gezegd door het personeel.
    Wat wij persoonlijk verwarrend vonden was dat er alleen een (V) staat bij veganistische gerechten, waardoor je je snel vergist in vlees / vegetarische gerechten. Het zou handig zijn om dat apart aan te geven.
    Verder een leuke sfeer en vriendelijk personeel.

37. Ieder jaar gaan wij met ons mozaiek groepje uit eten dit jaar bij Soul Kitchen op strijp S eindhoven, het personeel was heel vriendelijk en het eten was heerlijk zo lekker dat er een haar bord aflikte, top.
    Groetjes mozaiek groep.

38. Leuk en sfeervolle setting maar helaas met een zwaar onder de maat bediening. Bestellingen kwamen tot 2 keer toe verkeerd door. Salade stelde niet veel voor, asperges waren matig en alles duurde erg lang. 2 Uur binnen geweest maar door de traagheid geen dessert kunnen nemen.

39. Annemieke Schouten

Gisteren lekker en gezellig gegeten met ons filmclubje. Wel een beetje kleine kaart, met helaas niet veel keus aan vegetarische gerechten. Heel vriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar.

40. Eten was ok, niet fantastisch. Bediening was vriendelijk, maar service bij vraag/klacht kan zeker beter!
    Gezellige plek.

41. Loes Klein

Een hele prettige sfeer daar in Soul Kitchen.
    We voelden ons erg thuis, leuke huiskamer inrichting en warme sfeer.

42. Ron Ros

Het is een sfeervol restaurant, bediening is top.

43. Birger Roels

Wij hebben een arragement gegeten “tafeltje dekje”. Prijs en hoeveelheid was goed. Eten was ook lekker. Maar het duurt allemaal heel lang. Koffie besteld en niet gekregen. Lange wachttijden terwijl er maar enkele tafels aanwezig waren.

44. Ricardo Muller

Prima lunch, gezellig en no nonsens bediening. Als je lekker wil eten zonder te veel poespas.

45. anny van der burgt

Ze kunnen slecht grote groepen aan zeker voor indeviduele menu,s erg weinig keuze voor pubbers en kleine kinderen jammer we hadden er ons veel van voor gesteld.

46. Lekker en gezellig gegeten met het team. Erg vriendelijk personeel.

47. Frank Sprengers

Prima ambiance, mooi restaurant. Heerlijk toetje en bediening. Alleen een succadelap die uren gesudderd zou hebben, was na een half uur al uit de pan. Helaas dus droog en taai, de volgende dag was die super geweest! Jammer.

48. Lekker eten en het sharing food principe is erg gezellig (met de juiste tafelgenoten ; )
    super vriendelijk personeel!

49. De keuze is niet groot, maar het eten is goed. Vooral leuk om samen aan tafel te delen. Ik was aangenaam verrast.

De ruimte is groot maar toch intiem.

Al bij al een uitstekende keuze om te eten.

50. Leuk ingericht restaurant.
    Helaas was het eten minder.
    Eerst kreeg ik het verkeerde hoofdgerecht daarna het juiste maar was het eten niet voldoende warm. Opnieuw opgewarmd.
    Toen ik kon eten waren mn tafelgenoten al lang klaar.
    Geen succes bij S.K..

51. Hele leuke tent, lekker gegeten en gezellige sfeer. Alleen jammer dat ze in het weekend om 11 uur sluiten want het is leuk om nog te blijven hangen met een biertje terwijl je een bordspelletje speelt.

52. B Moerkerk

Kleine kaart, dus makkelijk kiezen. Het eten was zeer smakelijk en de bediening prima! Het is een sfeervolle plek!

53. Het eten was prima en de bediening erģ vriendelijk.

54. Patrick jauwers

Lekker en betaalbaar eten in een heel leuke sfeer.

55. Vriendelijke service. Hoj had iets vaker wat te drinken mogen aanbieden. Masr het was begrijpelijk want het was heel druk. Het eten was lekker. En niet duur. Wr kregen het verkeerde bijgerecht. Masr dat was niet erg want dat was ook erg lekker.

56. Albert Bockholts

Erg gezellige omgeving en fijne bediening en Lekker kunnen eten.

57. We waren met een groep van tien en we hebben gebruik gemaakt van de 'mix' dinner-deal.
    Er werd een interessant menu gepresenteerd die niet direct mijn voorkeur zou hebben, maar heerlijk smaakte. Wel had het eten iets warmer mogen worden opgediend.
    Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    Zeker een aanrader!

58. Redelijk eten, goede service.

59. Mr van der molen

Prima sfeer.
    Goed eten.
    Leuke prijs.
    Bediening redelijk.

60. Pablo Slenders

A very cool place! Simple concept but high quality food in return for the right price. Me and my girlfriend had a great time from starters 'till dessert.

61. Heerlijk gegeten in een gezellige ontspannen omgeving. Voor herhaling vatbaar. Ons hoofdgerecht had iets warmer gekund.

62. Lex Janssen

Leuk restaurant op leuke plek. Het 'terugdoen' voor de samenleving was de reden om er te gaan eten.

63. Heerlijk, geweldig personeel, we komen zeker terug!

64. Heerlijk gegeten in een mooi restaurant, met hele fijne bediening en goede wijn! Ik kom nog eens terug!

65. Heerlijk gegeten, leuke ambiance.
    We komen zeker nog eens terug!

66. Gezellige avond gehad.
    Er is veel aandacht besteed aan de opmaak vd gerechten. Hoofdgerecht viel wat tegen, erg droog, leek opgewarmd. Ook was er nauwelijks tijd tussen voor- en hoofdgerecht. Service was daarentegen prima.

67. De sfeer en bediening waren heel gezellig. Het eten vond ik wel lekker, maar een beetje uit proportie: het was per persoon erg veel en verhoudingsgewijs vond ik dat de ingrediënten niet goed verdeeld waren. Bv. Bij mijn maaltijdsalade 'vis' zaten enorm veel olijven en erg weinig tonijn.

68. Erg lekker gegeten voor een hele goede prijs. Keuze uit 3 vers bereide gerechten: vlees, vis of vega. Te bestellen als combi of als hoofdgerecht. Heerlijke desserts. Goede betaalbare wijnen per glas en een leuke relaxte sfeer. Ook vor een cocktail zit je hier goed. Top locatie!

69. The food is tasty and cost effective. The staff is very nice. It was a birthday dinner, and the staff presented us a small cake with candle on it for free which really enhanced the birthday spirit. I'm definitely highly recommend this place and will come more often.

70. Mariska Scheer

Leuk trendy restaurant met leuke bediening!

71. Met vieren bij Soul Kitchen gegeten. Er mankeerde niets aan de bediening en de sfeer. Maar het eten was echt niet lekker.

72. Claudia

Lekker gegeten, gezellige ambiance!

73. Marijke

Heerlijk buiten gezeten. Straat is zo rustig dat je niet eens merkt dat die er loopt.
    Eten is lekker en goed verzorgd. We kregen een karaf kraanwater toen we daarom vroegen, ook altijd positief.
    De prijs is heel redelijk. Personeel vriendelijk en meedenkend.

74. Karin van der Wel

Prima gegeten met een grote groep (18 personen). Buiten kunnen zitten (dat was fijn), maar hier kunnen ze in mijn beleving nog iets meer van maken met plantenbakken of zo. Je zit vrij dicht bij de straat en dat maakt de sfeerbeleving wat minder. Voorgerecht was prima, soep had wat warmer gemogen, Hoofdgerechten prima, zeker ook voldoende. Vlees en vegetarisch erg lekker, vis (deze keer) iets minder. Nagerecht heerlijk, maar had voor het aantal mensen iets meer mogen zijn. Shared dining is een leuk concept. Personeel erg vriendelijk, willen je graag van dienst zijn, maar worden soms door de omstandigheden (één koffiezetapparaat, per keer één koffie zetten) vertraagd in hun service. Wij komen zeker nog een keer terug!

75. De lokatie is fantastisch, de inrichting gezellig. Maar de totaalervaring viel een beetje tegen. Het eten was niet geweldig.

76. Gezellig restaurant met erg vriendelijk personeel.
    Eten was lekker en verrassend voor de lage prijs. We hadden wat speciale wensen en dat werd allemaal geregeld, zij het wat rommelig..

77. De geserveerde gerechten zijn leuk en origineel. Echter vonden wij het eten wat flauw.

78. Heerlijk gegeten vriendelijk personeel!

79. Gezellig, lekker en vriendelijke bediening

80. Miranda

Relaxed zitten en lekker eten, wat wil een mens nog meer!😍

81. Leuk restaurant met potentie! Lekker retro.. De gerechten smaakten en zagen er goed uit. Alleen de temperatuur had warmer gemogen, net alsof ze te lang onder de warmhoudlamp hadden laten staan. Vriendelijk personeel die alleen nog wel wat lessen in bediening kunnen krijgen, of sturing. Maak een praatje met je gasten en laat ze thuis voelen in plaats van “Weet je het al?” De kaart is zeer beperkt, of te wel de keuze wordt je opgedrongen.. 1 vlees, 1 vis en 1 vegetarische keuze. Daar is vast nog wel wat winst uit te halen. Maar toch een aanrader!

82. Anthonijsz

Gisteren met 5 man gegeten. Erg gezellige plek, vriendelijk personeel. 4x vlees. 1x vega
    Eten was redelijk, niet echt super. Rosti was super gekruid ( iets te veel, je voelde het na een uur nog in je maag )kip was lekker. Koolsalade vrij simpel.
    Vegatarisch gerecht was best lekker. Je moet er niet te veel van verwachten, maar het is er wel erg gezellig. Ik zou er eerder 's middags naar toe gaan.

83. Simon Curtis
    Vertaal van English naar Nederlands

Lovely to sit outside. Large portions of well made food. Nice to have a small choice of menu options. Good atmosphere. I recommend it.

84. roosmarijn

Het eten was lekker maar niet bijzonder. Ik had zelf alleen het vleesgerecht wat een prima portie was, mijn twee tafelgenoten kozen beide voor de vis/vega/vlees mix. Zij deelden daardoor samen een portie die niet groter was dan mijn eigen portie alleen, en betaalden per persoon wel 3 euro meer. Eigenlijk was dit dan ook niet voldoende.

85. De sfeer was heel relaxt. Kon mijn net afgezegde reservering alsnog gebruiken toen ik bedacht wel te gaan. Prijs/kwaliteit verhouding is erg optimaal. Lekker eten!
    Daarnaast was de eerste boardgame avond een mooie ervaring.

86. Emma de koning

Het eten was heerlijk, vers en rijk aan smaak. Gezellige sfeer en een goede service.

87. Lekker gegeten, ongedwongen sfeer. Industriele inrichting.
    Gezellig.

88. Mireille

Gezellige ongedwongen sfeer. Kaart is niet heel groot dus je moet wel een makkelijke eter zijn.

89. Geweldige sfeer, goed eten!

90. Erg lekker gegeten voor een zeer mooie prijs. Verassend lekker vegetarisch gegeten ook!
    Bediening was wat rommelig maar ze deden absoluut hun best. Ik ga hier zeker terugkomen, aanrader.

91. Leuk plekje, prima prijs kwaliteit, cocktails mogen wel iets sterker 😜, maar verder tof concept.

92. Begin van de avond was goed, prettige en snelle bediening, bestelling snel opgenomen en eten kwam ook snel. Smaak is alleen erg vlak en het eten is op zijn best lauw bij het serveren. Toetje was beter, meer smaak. Daarna was de bediening nauwelijks aanwezig - moeite moeten doen voor nog wat te drinken en een koffie. Leuke plek, maar ik zou er niet snel nog een keer heen gaan.

93. Anoniem

Gezellig, leuke sfeer, lekker gegeten.

94. Jammer dat het oude concept weg is. Je krijgt steeds minder eten voor heel veel meer geld. Het eten word minimaal/niet beter.

95. Heel gezellig!

96. Prima eten- erg gezellige sfeer.

97. Eten werd lauw tot koud geserveerd. Vervolgens erg lang moeten wachten op de herkansing. Personeel pakte het wel goed op en was erg vriendelijk. Had alleen meer dan slechts een kopje koffie gratis aangeboden. Hopelijk was het een uitzondering; in het verleden wel naar tevredenheid gegeten!

98. Ontvangst was vriendelijk; ruimte sfeervol & gezellig. Vooraf een prima linzensoep en mijn tafelgenoot had tomatensoep die ook goed gevuld & smakelijk was. Vegetarisch hoofdgerecht viel tegen: noedels dreven in een soort ketjapsaus, de te schaars aanwezige groente was wel prima bereid (beetgaar en smakelijk), paddestoelen waren taai en voegden qua smaak ook niets toe. Helaas een gerecht waar de kok niet veel eer aan behaalde. Jammer, want concept, sfeer en bediening was verder prima. Ik kom zeker nog eens terug voor een herkansing.

99. Heerlijk gegeten, grote porties en heel belangrijk erg vriendelijk en hulpzaam personeel...

100. Zeer prettige omgeving om te borrelen, na te praten. Prima service.

Volgende pagina