Op dit adres zit nu: Rabauw Brewpub

1619707430 78
1638892067 78
1682057501 76

1. Van den Heuvel

Goede leuke bediening. Eten prima. Fijne sfeer.

2. Ik kan je zeggen, het is een goed restaurant met lekker eten, drinken & goede service.

3. Bediening was goed en sfeer gezellig! Het viel echter heel erg tegen. De pasta was erg flauw en bij de Indische curry zaten maar 2 happen rijst, en en was hij ook ontzettend verwesterd, heel vreemd gerecht.

4. Het is een toplocatie en heel gezellig ingericht, er hangt een hele goede sfeer. Fijne muziek, voldoende ruimte. Het eten was goed, de vega-nacho’s vooraf waren overheerlijk! Ze zijn wel érg spaarzaam bij het vullen van de (kleine) wijnglazen... De bediening is heel vriendelijk. Het zou wel fijn zijn als de eerste drankjes wat sneller op tafel komen.

5. Leuke avond gehad. Gezellige sfeer, leuke spelletjes en vriendelijk personeel. Het eten was niets bijzonders, maar prima voor bij een potje What do you meme!

6. Leuke, gezellige zaak met lekker eten en vriendelijke bediening. Kleine kanttekening; bij aanvang werd gevraagd wat we wilden drinken maar kregen we geen menukaart dus hebben we deze zelf maar gepakt. Ook bij de nagerechten hebben we dat zo gegaan. Verder echt een aanrader!

7. Leuke losse sfeer en lekker eten.
    De rancini balletjes waren wat veel en zwaar als voorgerecht en de chai latte was niet zo warm meer.
    (Maar bij het afrekenen hoorden we dat ze met ziek personeel kampten)
    Erg leuk is dat er een rek vol gezelschapsspelletjes staat, wat voor een gezellige sfeer zorgt!

8. Hans Smulders

Het eten en de sfeer was prima. We hebben helaas wel erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten omdat er iets mis gegaan was bij het doorgeven van de bestelling.

9. Wat een mooie losse ontspannen sfeer. Eten was top, alles even lekker.

10. Ciska Scherpenzeel

Leuke sfeer. Vriendelijke bediening. Lekker eten. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

11. Fijne sfeer, lekker eten en vriendelijk/gastvrij personeel.

12. Heerlijk gegeten! Prijs / kwaliteit was helemaal goed. Sfeer en service prima. Komen zeker nog eens terug.

13. Gezellige informele "huiskamer" sfeer en lekkere ongecompliceerde "pub" gerechten. Leuke vlotte bediening. ook goede variëteitt aan bier en lekkere wijnen bij de gerechten.
    Sfeervol en gezellig geheel.
    Hier gaan we vaker naartoe!

14. Fam. Van Krugten

Leuk personeel dat tijd maakt voor een praatje en je hoeft niet lang te wachten op je eten. Zelf op zaterdagavond als er redelijk wat gasten zijn. Kaart is niet uitgebreid maar wat erop staat is super lekker. Als ik iets moet aandragen dan mag de portie wat groter maar dat komt omdat we het zo lekker vinden.

15. Heerlijk gegeten, lekkere simpele gerechten! Fijne bediening.
    Een heerlijk ratje toe aan meubilair, huiselijk!

16. Servicegerichte bediening, leuke sfeer, prima gegeten. Vegan gerechten.

17. Fijne plek, waar je knus kunt zitten en je op je gemak voelt. Een beetje een huiskamergevoel.
    De mensen in de bediening zijn altijd vriendelijk en het eten is lekker. Kortom zeker een bezoekje waard.

18. Het was een hele fijne sfeer om te eten. Eten waren super goed en lekker!

19. Vertaal van English naar Nederlands

The food choices were very disappointing. I'm a diabetic, so I can't have any type of sugar in my diet and there was nothing on the menu I could eat. Also their prices didn't match their quality. At 9.50 euros for a hamburger with no fries or salad (that was extra) I expect it to be freshly made. Instead it was a ready-made, store bought product full of fillers including sugar.
    We did buy 2 coffees and a cold drink. The cold drink and the normal latte macciato was good, but the latte macciato made with oat milk was horrible. It tasted like the oat milk was bad. The owner insisted the oat milk was good because she tasted it first, but why did she taste it first unless she doubted its freshness. When we refused to pay for the one bad drink, she insisted that it was not posible to take it out of the system and we had to pay for it. When we insisted we would only pay for the 2 good drinks, she was angry and suddenly was able to take it off.
    Very poor quality and service. We will never go back there.

20. Erg lekker gegeten, prima vegan opties ook. Ze hebben er een lekkere en niet zoete homemade iced tea. De sfeer is erg casual. Enige miniscule minpuntje was dat er wat verwarring leek te zijn tussen onze tafel en een andere tafel. Maar dat kan komen doordat wij halverwege de maaltijd van het terras naar binnen verhuisd zijn.
    Al met al prima avond, prima eten en vriendelijk personeel.

21. We waren met vier personen eten en we hebben een erg gezellige avond gehad; leuke plek, goed sfeer en leuk aangekleed. Het eten bij alle vier was gewoon. De opzet zoals ze ‘vroeger’ hadden vond ik beter (keuze uit een vlees, vis en vega gerecht); de kwaliteit van het eten was toen beter dan nu vond ik.
    De bediening was erg vriendelijk, vrolijk, opgewekt en humoristisch (allemaal eigenlijk wel)! Je moest ze wel even vragen te komen, ze kwamen niet echt regelmatig zelf naar je toe. Maar voor ons was dat prima, ook wel weer fijn als ze niet te vaak komen. Het ging alleen wel even mis met een van de toetjes. Ze zijn twee keer terug gemoeten naar de keuken om het toetje compleet goed af te leveren. Vergissing in de afstemming tussen keuken en personeel?

4,7
  22. Ik blijf terugkomen voor het fijne terras, de ontspannen sfeer en vooral de vriendelijke & spontane bediening. Maar niet voor het eten helaas, want dat is oké, maar ook niet meer dan dat. Drankjes zijn top!

23. Sanne Korpel

Goede bediening, lekker eten.

24. Het is zeer gezellig hier en ze hebben een harstikke leuke bediening en goede sfeer. Ze nemen Corona maatregelen echt serieus maar weten goed hoe ze het weer gezellig maken voor idereen. Een top plekje! 10/10

25. Annemarie Gerits

Leuke avond gehad bij Soul Kitchen op een sfeervol terras. Uitmuntende, vrolijke en enthousiaste bediening, lekker betaalbaar eten. Aanrader!

26. Lekker gegeten en hele vriendelijke bediening.

27. MoonAngel

Heerlijk (écht heel lekkere...) vegan curry, prima tortilla's in variaties waar je je vingers bij aflikt en relaxte sfeer bij Soulkitchen.

Niet te missen. En keurig volgens de corona richtlijnen.

28. We hebben heerlijk gegeten, zowel de sfeer, de attente bediening als het eten maakte het een hele fijne avond. Zeker een aanrader!

29. V. Cappaert

Zeer vlotte bediening. Lekker eten. Vriendelijk personeel. Rustig gelegen in Strijp-S. Leuk groot terras in aangenaam stadsgedeelte.

30. Heel lekker eten en een vriendelijke bediening.

31. Thomas Thijs

32. Vertaal van English naar Nederlands

Service was very good, however main dishes quality good be better. Not the most tastiest we experienced. Spelt bread as a started was lovely, however vegan burger not so much.

4,9
  33. Superleuke ontvangst, netjes 1,5 meter afstand. Goede sfeer, lekker eten en drinken en betaalbaar!

34. Veronique

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer.

35. Soul Kitchen is een prachtig initiatief. Je voelt dat de mensen die daar werken het ook serieus leuk vinden, er hun ziel in leggen. Het mag dan niet altijd even vlot gaan, maar het is echt en dat is zoveel leuker!
    Voor ons deze avond eenvoudig. Een Tonijn salade en een biertje voordat we naar de buitenfilm (binnen) bij het Natlab gingen. Strijp S Eindhoven, Soul Kitchen en een fom bij Natlab. Prima avond!

36. Chaya van Veen

Heel aardig personeel, lekker eten en leuk sfeertje!! Fijne plek voor een gezellig avondje uit met vrienden.

37. Leuk restaurant. Door corona perikelen wellicht wat minder sfeervol als het normaal zou kunnen zijn. Bediening was oké. Eten niet duur, maar kwaliteit en hoeveelheid is niet meer dan redelijk.

6,3
  38. Laurent

We gisteren met zen drieën gaan eten. Waar een fijn lieve en vriendelijk mensen werken daar. Waar ik in restaurants mee van erg aan de zogenaamde vriendelijkheid, voelen we ons hier echt op ons gemak.
    We.kregen snel ons eten.. De wijn was amazing, echt heerlijk ( en ik ben een zeikerd waar wijn betreft) en de.cheese.cake is de.redem om terug te gaan. West en fijne plek. En grootste gastvrijheid, dank jullie wel

39. Do 25 juni was ik er. Ze hebben het terras uitgebreid. Het terras was heerlijk veel ruimte en lekker koel met deze hitte. Maar als je wilde ook een plekje in de halfschaduw mogelijk. Fijne bediening wist veel van de wijn af. En die was ook heerlijk.

40. Prima prijs kwaliteit verhouding het eten was lekker en de bediening goed. Terras is ruim genoeg en ook binnen voldoende ruimte. In verband met de warmte binnen hebben wij besloten om buiten te gaan zitten.

41. Anke en Roger

Fijne plek, heerlijke bitterballen en aardige bediening (Vanwege last van mijn hooikoorts kreeg ik van bedienend personeel zonder erom te vragen een pilletje.) muziek ook fijn.

42. Yvette van der zandt

Heel gastvrij ontvangen. Terras was mooi uitgebreid met aandacht voor de gasten maar ook de richtlijnen gevolgd. De bediening was erg gastvrij.

43. Taz 5 punten
    Vertaal van English naar Nederlands

Great new terrace in the sun!! Good drinks, good food and nice service. Great place to relax, enjoy atmosphere and pass the day/evening. Will be back!

44. Het eten was heerlijk. Het aanbod zeer divers met zowel vlees als vega en zelfs genoeg vegan opties. Wel moet je in gedachte houden dat het kleine gerechtjes zijn en je dus pp wel 2 of 3 zal moeten bestellen. Achteraf hebben we nog leuk een spelletje kunnen doen. Wij zullen zeker nog eens komen.

45. Mijn ervaring met een vriendinnen-bijklets -etentje in Soul Kitchen is er een met gemengde gevoelens. Het is een super gezellige leuke ruimte met vriendelijke bediening veel kinderen op het moment dat wij er waren (vrijdagavond 19:00 uur) en een beetje rumoerig maar wel leuk. De bediening maakte ons attent op het food share menu. Klinkt gezellig en is het ook :). We kozen voor het 3 gangen share food menu voor 3 personen (2 vlees eters en 1 vegetariër) kosten 26,50 pp. Het eten was heerlijk, de bakjes mooi en kleurrijk maar de hoeveelheid was eigenlijk wat mij wel verbaasde. Ik had in m'n eentje ook de 3 gangen voor 3 personen kunnen eten. De kleine bordjes geven de indruk dat je 'een gevuld bord hebt' maar mijn maag dacht daar anders over. Na thuiskomst heb ik een zak chips leeggegeten… Voor deze prijs in deze locatie had ik meer verzadiging verwacht.

46. Voor de tweede keer gegeten. De muziek is top (laid back vibe), vriendelijk personeel, menu is simpel en goed, bordspelletjes aanwezig en met geluk geniet je van een live bandje. Aanrader!!

47. Ik had gereserveerd om met mijn zoon samen uit te gaan eten. Op de website stond de keuze van de 3 gangen menu's en die leken ons wel aardig. Tot onze verbazing konden we alleen mee eten met een buffet dat bestond uit pompoensoep 3 soorten curry"s een beetje sla en wat brood met humous. Het was maar 14€ maar als ik dit van te voren geweten had had ik hier niet gereserveerd. Ook waren er te weinig tafeltjes moesten we in een soort van zithoek op een grote leren 3 zits bank gaan zitten. Het personeel bedoelde het goed maar dit is niet mijn idee van uit eten en lekker bijkletsen aan tafel.

48. Erg gezellige en sfeervolle plek, zeer vriendelijk, enthousiast en vroolijk persooneel. Het verrasings menu was gevarieerd en erg lekker, zeker een aanrader voor een gezellige avond. Zeer toegankelijk en raad het zeker aan voor jong en oud.

49. Bleek dat het menu die avond beperkter was dan wat op de website stond. Dit werd ons wel netjes vermeld.
    Manier van zitten was een beetje apart, soort van naast elkaar. (Voor 2 personen aan het raam).

Besloten om na de koffie toch wat elders te eten. Wellicht voor een lunch een andere keer nog een optie.

6,5
  50. Tineke Wijbenga

Supergoede en vlotte bediening. Heerlijke sfeer❤️

51. De ontvangst was goed. De dranken en het eten waren lekker en voldoende.
    Al met al een prima kennismaking voor ons met Soulkitchen!

52. Wouter F.

Had eerder hier gegeten, toen was er een dagmenu voor 12,50 verkrijgbaar. Dat viel nu ff tegen, want het was voornamelijk a la carte, de menu's veel duurder nu. Wist niet dat de menukaart was aangepast. Verder erg druk, veel groepen die luidruchtig waren. Ik zat aan een tafeltje met 2 en had daar behoorlijk veel hinder van..

53. Peter Wijbenga

In oktober hebben we dinsdag 26-11 geboekt voor 19 personen voor ons jaarlijks kaderuitje. We arriveerde op het afgesproken tijdstip met 18 personen en keken er naar ruit om samen lekker te gaan bij Soul Kitchen
    Echter bij binnenkomst blijk het geboekte menu niet meer voorhanden men probeerde een We-Share menu te verkopen want de keuken kan geen 18 verschillende menu's uitserveren (hierover is met ons niet gecommuniceerd) en werden we geconfronteerd met een prijsverhoging voor bepaalde gerechten van 30% extra op de gecommuniceerde menuprijs. Toen we gingen bestellen kon men niet voldoen aan de order (producten te kort) en moest men andere keuzes maken. Het uitgeserveerde eten was erg wisselend in verhouding tot dezelfde gerechten, koud niet gaar ect. En als klapper klopte de rekening niet.
    Helaas is dit een gemiste kans voor het restaurant...

3,9
  54. Jacqueline vd bogert

Hadden vooraf 3-gangen menu voor 19 personen besteld. Op de avond zelf kregen we de boodschap dat dat menu niet meer voorhanden was. Het geboden alternatief was helaas niet toereikend, het personeel was niet ingericht op een grote groep en kon niet meer doen als hun best.
    Jammer had een mooi team uitje moeten zijn en geen deceptie…

1,6
  55. De menukaart was niet te begrijpen en anders dan bij reservering. Niet alle gerechten konden voldoende worden geserveerd. Het eten van een aantal collegae was koud. Bediening was vriendelijk en deed zijn best. Niet voor herhaling vatbaar.

2,4
  56. Lekker gegeten, en goede bediening. Gaan zeker een keer terug.

57. Guusje Holzken

Goed concept, eten was helaas niet lekker. Niet warm, wijn was goed.

58. Judith Houben

Vriendelijke bediening.
    Eten was niet helemaal warm. Zonder probleem opgewarmd.

59. Op basis van de website (menukaart) gereserveerd. Leuke gerechten op de kaart, althans dat dacht ik. Helaas bleek het menu aangepast en waren er nog 10 gerechten (3 voor, 3 hoofd en 4 na) op de kaart. Op zich geen probleem, maar van de 10 gerechten bleek er bij iedere gang 1 gerecht niet meer beschikbaar te zijn. bij navraag werd aangegeven dat de menukaart enkele weken geleden was aangepast maar de website nog niet.

Ook het eten an sich was niet al te best. Weinig smaak, hamburgers waren lauw en erg doorbakken en de curry's hadden weinig smaak.

Aangezien we met een groep van 13 personen waren was een alternatief in de buurt niet direct voorhanden. Al met al was het een niet al te beste ervaring, al is het concept erg leuk en waardevol.

Dus wat meer aandacht voor de kwaliteit en dan zou het concept helemaal goed zijn

4,7
  60. R Snelders

Sfeer was goed en de wijn e.d was prima. Hoewel ik voor 21 mensen gereserveerd had. Was er maar de tafel gedekt voor 18 mensen. Dit werd wel vrij snel en gemakkelijk opgelost. De bediening zette zich ondanks de drukte voor 100% in.
    Helaas was de bediening onderbezet en hadden wij het gevoel dat zij een groep van 21 mensen niet aan konden. Hoewel de serveerster haar uiterste best deed en vriendelijk bleef.
    Het eten liet lang op zich wachten ; veel tijd tussen de verschillende gangen; ook de nabestellingen lieten te lang op zich wachten.
    Ook het opdienen van de verschillende gerechten liet te wensen over; mag veel meer aandacht aan besteed worden. Door de drukte werd er te weinig uitleg gegeven over het gerecht. Ook voor de vleeseters onder ons was er te weinig vlees ; vlees was karig.
    Twee mensen hadden een notenallergie ; en daar werd onvoldoende rekening mee gehouden; ook voor sporen kunnen deze mensen gevoelig zijn; bovendien was de nabestelling van cous cous bestrooid met pijnboompitten.
    De smaak van de gerechten was prima ; maar je moet er wel van houden. De gastheer kwam ons lange wachten tegemoet door het nagerecht niet in rekening te brengen. Dit was overigens lekker en ruim voldoende.

61. Ik was heel erg tevreden over het etentje van afgelopen dinsdag. Het eten was goed en de sfeer ook. De bediening kwam meerdere keren vragen of alles naar wens was en deed erg zijn best.
    Ik vind het ook erg leuk ingericht en knus om te eten.
    Toen de bon kwam waren we blij verrast! Het bedrag viel veel lager uit dan gedacht.
    Al met al echt een fijne ervaring. Top!

62. Lekker gegeten.
    Genoeg variatie.

63. Heerlijk genoten van de twee vega gerechten op de kaart en afgesloten met een heerlijk chocolade toetje. Bediening is erg vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer. Zeker een aanrader!

64. Helaas moet ik dit met nee beantwoorden. Na 1 uur hadden we ons eten nog niet (17.30 besteld omdat 2 van mijn tafelgenoten om 19.00 een afspraak hadden. Dat kwam pas om 19.00 uur waardoor ze t in een doggybag moesten meenemen en ik dus alleen mijn gerecht op moest eten. Heel jammer! Men heeft me wel korting gegeven maar dat verandert niks aan t gevoel dat je over houdt. Ik realiseer me dat de bediening een rugzakje heeft maar er moet toch een chef zijn die t overzicht houdt?

65. Carel-Jan van Driel

Heel lekker gegeten. Was druk, dus we ware blij dat we gereserveerd hadden. Absoluut een aanrader. Eten was verrassend lekker. Goede bediening ondanks de drukte en een gezellig sfeer.

66. Voor het eerst op Strijp S! Was even zoeken!
    We hadden een tafel voor 2 gereserveerd en zaten een beetje weg gestopt tegen een pilaar, terwijl er nog genoeg andere plekken waren!
    Burger was prima, leuk geserveerd in een mandje, maar ongemakkelijk om te eten! Nagerecht viel tegen!
    Het was er erg warm en een enorme etenslucht! Gelukkig ging de deur open aan het eind van de avond!
    Wel een gezellige plek!

6,7
  67. Leuk aangekleed restaurant maar grote ruimte waar als het druk is, je de ander niet goed kan verstaan door het weerkaatsende geluid. We hadden eigenlijk gekozen voor een 3-gangen menu, maar omdat de wachttijd meer dan 2 uur was voor het voorgerecht en het hoofdgerecht hebben we besloten het bij 2-gangen te houden ivm de lange wachttijd. Je moet dus zeer veel geduld hebben en honger sparen, om uiteindelijk wel lekker te eten. Het eten zelf was goed, niks op aan te merken!

68. Gezellige informele sfeer met prima prijs-kwaliteitverhouding.

69. Heel erg lekker eten in een relaxte omgeving. Vriendelijke bediening, prima prijs. Aanrader!

70. We hebben een geslaagde avond gehad met bijzondere gerechten en prima bediening.

71. Lekker gegeten in een zeer sfeervolle ingerichte omgeving. Vanuit de bediening mocht er wel wat meer initiatief komen betreft het vragen of iemand nog wat wil drinken. Wel heel vriendelijk allemaal. Eten was verder helemaal prima.

72. Prima, gezellig restaurant,
    Prima prijs/kwaliteitverhouding.
    Vriendelijke bediening.

73. Oprecht een fijne sfeer en gezellige setting. Altijd spannend een 2 gangen verrassingsmenu en het was heerlijk maar als je een grote eter bent dan hoop je wellicht op een wat grotere hoeveelheid. Maar dan weer niet te weinig om over te klagen. 😅

6,7
  74. Lekker eten, maar erg kleine portie voor dat geld. (14,5€) toen we er achteraf iets van zeiden, bleek dat het de bedoeling was geweest dat je er een side dish bij besteld (nog es 3,5€). Dat wordt echter niet vermeld op de kaart en ook niet gezegd door het personeel.
    Wat wij persoonlijk verwarrend vonden was dat er alleen een (V) staat bij veganistische gerechten, waardoor je je snel vergist in vlees / vegetarische gerechten. Het zou handig zijn om dat apart aan te geven.
    Verder een leuke sfeer en vriendelijk personeel.

6,5
  75. Ieder jaar gaan wij met ons mozaiek groepje uit eten dit jaar bij Soul Kitchen op strijp S eindhoven, het personeel was heel vriendelijk en het eten was heerlijk zo lekker dat er een haar bord aflikte, top.
    Groetjes mozaiek groep.

76. Leuk en sfeervolle setting maar helaas met een zwaar onder de maat bediening. Bestellingen kwamen tot 2 keer toe verkeerd door. Salade stelde niet veel voor, asperges waren matig en alles duurde erg lang. 2 Uur binnen geweest maar door de traagheid geen dessert kunnen nemen.

3,2
  77. Annemieke Schouten

Gisteren lekker en gezellig gegeten met ons filmclubje. Wel een beetje kleine kaart, met helaas niet veel keus aan vegetarische gerechten. Heel vriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar.

78. Eten was ok, niet fantastisch. Bediening was vriendelijk, maar service bij vraag/klacht kan zeker beter!
    Gezellige plek.

5,1
  79. Loes Klein

Een hele prettige sfeer daar in Soul Kitchen.
    We voelden ons erg thuis, leuke huiskamer inrichting en warme sfeer.

80. Hoewel de bediening heel vriendelijk was, was het eten erg minimaal. De hamburgers leken uit de diepvries van een goedkope supermarkt te komen; geperst “vlees”. En de salade had zoveel olie dat alle ingredienten er in zwommen. Een tegenvaller, waar we niet meer heen gaan.

3,4
  81. Ron Ros

Het is een sfeervol restaurant, bediening is top.

82. Birger Roels

Wij hebben een arragement gegeten “tafeltje dekje”. Prijs en hoeveelheid was goed. Eten was ook lekker. Maar het duurt allemaal heel lang. Koffie besteld en niet gekregen. Lange wachttijden terwijl er maar enkele tafels aanwezig waren.

83. Ricardo Muller

Prima lunch, gezellig en no nonsens bediening. Als je lekker wil eten zonder te veel poespas.

84. anny van der burgt

Ze kunnen slecht grote groepen aan zeker voor indeviduele menu,s erg weinig keuze voor pubbers en kleine kinderen jammer we hadden er ons veel van voor gesteld.

85. Lekker en gezellig gegeten met het team. Erg vriendelijk personeel.

86. Frank Sprengers

Prima ambiance, mooi restaurant. Heerlijk toetje en bediening. Alleen een succadelap die uren gesudderd zou hebben, was na een half uur al uit de pan. Helaas dus droog en taai, de volgende dag was die super geweest! Jammer.

87. Lekker eten en het sharing food principe is erg gezellig (met de juiste tafelgenoten ; )
    super vriendelijk personeel!

88. De keuze is niet groot, maar het eten is goed. Vooral leuk om samen aan tafel te delen. Ik was aangenaam verrast.

De ruimte is groot maar toch intiem.

Al bij al een uitstekende keuze om te eten.

89. Leuk ingericht restaurant.
    Helaas was het eten minder.
    Eerst kreeg ik het verkeerde hoofdgerecht daarna het juiste maar was het eten niet voldoende warm. Opnieuw opgewarmd.
    Toen ik kon eten waren mn tafelgenoten al lang klaar.
    Geen succes bij S.K..

90. Hele leuke tent, lekker gegeten en gezellige sfeer. Alleen jammer dat ze in het weekend om 11 uur sluiten want het is leuk om nog te blijven hangen met een biertje terwijl je een bordspelletje speelt.

91. B Moerkerk

Kleine kaart, dus makkelijk kiezen. Het eten was zeer smakelijk en de bediening prima! Het is een sfeervolle plek!

92. Het eten was prima en de bediening erģ vriendelijk.

93. Patrick jauwers

Lekker en betaalbaar eten in een heel leuke sfeer.

94. Vriendelijke service. Hoj had iets vaker wat te drinken mogen aanbieden. Masr het was begrijpelijk want het was heel druk. Het eten was lekker. En niet duur. Wr kregen het verkeerde bijgerecht. Masr dat was niet erg want dat was ook erg lekker.

95. Albert Bockholts

Erg gezellige omgeving en fijne bediening en Lekker kunnen eten.

96. We waren met een groep van tien en we hebben gebruik gemaakt van de 'mix' dinner-deal.
    Er werd een interessant menu gepresenteerd die niet direct mijn voorkeur zou hebben, maar heerlijk smaakte. Wel had het eten iets warmer mogen worden opgediend.
    Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    Zeker een aanrader!

97. Redelijk eten, goede service.

98. Mr van der molen

Prima sfeer.
    Goed eten.
    Leuke prijs.
    Bediening redelijk.

99. Pablo Slenders

A very cool place! Simple concept but high quality food in return for the right price. Me and my girlfriend had a great time from starters 'till dessert.

100. Heerlijk gegeten in een gezellige ontspannen omgeving. Voor herhaling vatbaar. Ons hoofdgerecht had iets warmer gekund.

Volgende pagina