Er is een pakerkeergarage op 5 minuten afstand lopen. Ga je alleen eten voor ongeveer 2 uur dan ben je voor het parkeren 5 euro kwijt.

Soho laten bezorgen?

• All-inclusive

1319327583 82
1412196797 46
1416619140 46
1451997888 60
1456420232 52
1478531949 36

1. Ik ben hier vaker geweest, voorheen was het prima maar nu is het echt waardeloos geworden. Eet hier niet!!
    Stukjes rauwe kip , en wanneer je hier iets van zegt word je onbeschoft behandeld.

2. Vanavond even snel wok gegeten bij Soho, wat een teleurstelling! Ik had de kong bao kip, en mijn man de garlic seafood, waarvan je de vis gewoon niet kunt herkennen. Jammer! In ieder geval nooit nooit meer!

3. Mijn vriend en ik hebben vorige week bij Soho gegeten. Voorheen was dit restaurant van dezelfde eigenaar als van Fuso. Prima eten toen! Nu dit niet meer is, lijkt er echt iets gruwelijk fout te gaan daar. We hebben nog nooit zulke vieze sushi gehad! De sushirollen waren veel te papperig en er zat veel te veel saus op (Japanse mayo en curry o.i.d). De rauwe zalm had een hele gladde structuur en smaakte vies. We hebben dit tijdens onze eerste ronde netjes aangegeven. De manager was niet blij met onze opmerking en heeft ons het restaurant uitgestuurd (!) zonder te hoeven betalen. Dat laatste vonden we niet erg (al waren we echt wel bereid iets te betalen, maar echt geen €50,00!!), maar de manier waarop dit allemaal is verlopen, was erg onprofessioneel!

4. Al vaak geweest, telkens lekker gegeten voor een goede prijs! De inrichting is niet zo sfeervol, maar het eten maakt alles goed.

5. Margo Soliman

Wij hebben voor de 2de keer besteld bij Soho. Vaak ergens anders gegeten en besteld, maar waren als sushi liefhebbers ook benieuwd naar de sushi van Soho. Het was wederom heerlijk. Het is de prijs ook echt waard!! Lekkere smaken en vers. Ook de service is top. Toen we het op hadden en heerlijk hadden genoten, stond de bezorger voor de deur. Wij snapten het eigenlijk niet. Ze waren het bakje met gember en wasabi vergeten en dat kwamen ze nog even afleveren. We hadden het zelf nog niet eens in de gaten. We kregen daarvoor nog 2 flesjes cola extra erbij. Topservice! Bedankt hiervoor en we zullen een 3de keer ook voor jullie kiezen.

Met vr. gr. 🙋👍

6. Lekker gegeten en erg vriendelijke en vlotte bediening.

7. Heel slecht, niet aan te raden. Service ook slecht, zonde van je geld.

8. Erg jammer. Voorheen kwamen we hier, was altijd erg goed, maar kwaliteit en service is nu beneden peil. Best wel een ongeïnteresseerde serveerster, toen we vroegen om af te ruimen liet ze het gewoon staan. De warme gerechten waren koud of lauw. Het is niet erg als garnalen uit de diepvries komen, maar je proeft het als ze een paar dagen uit de diepvries zijn, deze waren dus niet meer goed. Hier gegeten zaterdag 28 januari.

9. Check eerst Eet.nu!! We hadden wok seafood besteld, maar het was zo zout dat ik maar de helft met veel moeite kon op eten. Niet aan te raden om hier te gaan eten, tenzij je van veel zout houdt!!

10. Wij gaan graag eten bij Soho. Super service en altijd lekkere sushi.

11. Laura Brouwers

Verschrikkelijk. Eerder kwamen wij hier vaker voor lunch, maar de laatste twee keer was de kwaliteit vrij plots gezakt. Sushi met een vieze, rare nasmaak die je op eet om extra kosten te voorkomen, de laatste keer zijn we omgedraaid, op de kaart staat niet aangegeven welke gerechten vegetarisch zijn en het personeel wist het ons ook niet te vertellen. De keuken stond vol met rondhangend personeel dat verveeld om zich heen keek en ons niet aansprak. Daarnaast was het restaurant rommelig en vies, de tafel zat vol vette vlekken, er lagen papiertjes en servetten en in een van de hoeken was een groot stift krabbelwerk half weggepoetst, en zo maar gelaten. Er stonden geen schoonmaakspullen bij en het was niet meer nat, dus waarschijnlijk was dit al een tijdje zo. Jammer, we vonden dit vroeger een gezellige, lichte plek om betaalbare sushi te eten, maar er zijn inmiddels veel prettigere restaurants te vinden!

12. Wat een slechte restaurant is dit zeg! Personeel die geen aandacht heeft voor gasten, eten die koud geserveerd wordt. Wanneer je daar van zegt, wordt er gekeken alsof water in brand staat. Je zou denken met de toenemende concurrentie op gebied van sushi, noodles en wokgerechten dat de klant als koning behandelt zou worden. Van deze term hebben ze bij SOHO nog nooit gehoord!! Voor mij geen SOHO meer!!

13. Personeel aan het boeren, personeel met hun voeten op de tafel. Erg beleefd. Not!! Veel geweest maar na vandaag nooit meer!!

14. Check de beoordelingen voordat je hier binnenstapt. Stom maar wij waren het in de haast vergeten. Enorm veel spijt. Sushi is taai met een vieze en rare nasmaak.

15. Soep èn wok besteld. De gerechten kwamen niet na elkaar, maar tegelijkertijd. Dat geeft gelijk het gevoel of je snel moet eten omdat je wokgerecht anders koud is. De wontonsoep kan ik niks over zeggen, deze was heerlijk. Het wokgerecht daarintegen was echt niet lekker, noodles waren niet gaar, het waren ook echt alleen maar noodles. Niks geen groenten er doorheen. Dus geen gare, saaie noodles met een paar stukjes "geroosterd" (<--tenminste dat zeggen ze) varkensvlees. Wanneer je dit aangeeft wordt er door het personeel niet op gereageerd. Ook geen gedag wanneer gasten weggaan. Eens maar nooit weer voor ons!

16. De beste sushi van Eindhoven, hemels. Bediening vriendelijk en de warme gerechten perfect. Andere all you can eat sushi restaurants kunnen een voorbeeld nemen aan de Soho.

17. llewis 1263 punten

Er zijn heel veel van dit soort tenten, waar voornamelijk jongeren goedkoop en gezond kunnen eten. Voor sushi moet je hier waarschijnlijk niet zijn, maar voor een wok maaltijd is hier helemaal niets mis mee. Aanrader is garlic seafood. Wel jammer dat ze geen udon combineren.

18. Een keer en nooit meer. De kip was rauw, de noodles waren koud, je bestelt rijst maar krijgt noodles. De bediening pakt je bestek af als je deze niet gebruikt, de bediening heeft er geen zin in: vraagt niet of het gesmaakt heeft en zegt geen gedag. Wij komen hier dus nooit meer.

19. Vroeger kwam ik heel vaak bij Soho! Was daar zo ongeveer kind aan huis, dus vaste klant..!

Maar dat is nu in een keer voorbij na mijn laatste keer eten daar...! Ik was uit eten met mijn moeder daar met het complete menu en hebben daar allebei 22.50 voor betaald, maar het was alles behalve het geld waard. Ook al rende die meiden zich te pleuris en deden ze heel erg hun best, de keuken maakte de ene fout na de andere, waardoor het eten wat besteld was niet kwam of we heel lang op ons eten moesten wachten...!

Ook was het eten niet lekker en het vlees, de vis en de sushi smaakte zelfs oud zullen we het maar noemen..

Er hing ook een onpretigge geur en men had de wijsheid begaan om de voordeur wagenwijd open te zetten, waardoor je dus kon meegenieten van de mensen die buiten aan het roken waren. Ik heb geen probleem met mensen die roken, maar wel als dat betekend dat ik dan niet van mijn eten kan genieten..

Nee, bij Soho kom ik niet meer terug en dat vind ik heel erg jammer, want het was ooit mijn favoriete restaurant in Eindhoven! Wat er ook is gebeurd waardoor het zo slecht is geworden weet ik niet.. Maar dat ik niet meer terug ga staat vast!

Jammer dan nogmaals, maar ik zou zeggen: wees gewaarschuwd en ga daar niet eten!!

2,1
  20. Ik kwam met regelmaat bij Soho totdat de porties ineens kleiner werden. Nadat er concurrentie kwam is dit veranderd.

De sfeer is saai en het personeel loopt maar een beetje rond en met elkaar te kletsen.
    De ventilatie is slecht, bij thuiskomst stink je niet alleen naar vet, maar het ligt ook op je huid.

Heel jammer want ik kwam hier vroeger graag.

21. Lekker sushi gegeten, alleen me erg geërgerd aan het jonge personeel dat meer oog heeft voor elkaar, vrienden en telefoons. Jammer!!

22. Mijn vriend en ik komen hier erg graag. Het is al 3x voorgekomen dat we bij andere restaurants hadden gereserveerd maar uiteindelijk toch naar Soho gingen. Het eten is gewoon goed, voor een niet al te dure prijs.

De sfeer en service laat zijn wensen over.... maar voor het eten komen we hier graag!

23. Ik kom hier samen met mijn vriend bijna elke week! De sushi is goed, zeker de kushi maki en de kushi temaki (die met een gefrituurde garnaal erin, deze heb je ook nergens anders). Verder zijn de warme gerechten ook lekker en is het personeel heel vriendelijk! Sfeer is er niet zoals in andere restaurants, mede omdat er bijvoorbeeld geen muziek is en er ook veel mensen komen om af te halen etc. Verder een van mijn lievelings restaurants!

24. Ik ben hier al met enige regelmaat wezen eten en de sushi is goed. Ze hebben veel variatie voor zowel sushi als warme gerechten.

De bediening daarentegen is niet goed. Vaak word je genegeerd of moet je erg lang wachten dit is echt een domper. Hierdoor verlaat je het restaurant toch minder tevreden ondanks de goede sushi.

Daarom krijgt Soho een ruime voldoende voor het eten, maar de service moet echt beter worden.

25. J 206 punten

Ben hier nu al meerdere keren wezen eten en koos voor het onbeperkt sushi. De sushi is vers, lekker en ook de warme gerechten die erbij worden geserveerd zijn verrukkelijk! De prijzen zijn ook zeer laag en de bediening is vriendelijk! Ik kom hier zeker terug!