Señora Rosa in Eindhoven

Senora Rosa, Kwaliteit en gezelligheid in Spaanse sfeer.

parkeer advies.
    Bij de achterdeur op Openbaar parkeerplaats 'De Rungraaf" of op 100 meer parkeerplaats de Brandweer. Beide zoals alle parkeer gelegenheden in het Centrum, Betaald parkeren tot 21:00 uur. ongeveer maximaal €7,00 voor hele dag.

U kunt met de bus komen tot 100mtr van het restaurant met elke buslijn die over de Grote Berg rijdt. uitstappen bij splitsing Grote Berg en Kleine berg. via "de Rungraaf" naar het restaurant maximaal 100mtr.

Spaans Restaurant Señora Rosa is een restaurant waar de gerechtjes met verse producten worden bereid. de keuken staat onder leiding van Chef Ray. Het restaurant is van Rosa Maria Iglesias Redondo. Zij is in 2014 koninklijk onderscheiden vanuit het Spaans koninklijk huis. Zij is voorgedragen door de Spaanse ambassadeur in Nederland omdat zij de Spaanse cultuur en gastronomie al meer dan 10 jaar in Nederland op de kaart zet. Ook is zij eigenaar van Tapas el Quijote een Spaanse delicatesse winkel aan de Strijpsestraat 83 in Eindhoven. Deze winkel behoorde in 2014 tot de 5 beste foodspeciaal winkels van Nederland. Zie de website www.tapascatering.nl. Ons restaurant heeft een hoge kwaliteit keuken en een informele Spaanse sfeer.

• Veganistisch

5. Betalen American Express Diners Club Master Card Visa pin

1342082874 64
1419997849 66
1464520691 75
1471941165 75
1494202586 83

1. Geweldig om hier een afsluitende stageplaats af te sluiten met vier van mijn stagiaires en directieleden. Geweldig wat een ambiance. Ga zo Door met deze opzet van het laten proeven wat de Spanjaarden zoal eten.

2. Heerlijk gegeten echt eens wat anders

3. Gewoon alles was heel positief. Ik ben hier nu 3 jaar met kerst geweest. Eigenaresse is heel vriendelijk en persoonlijk. Komt je altijd even gedag zeggen aan tafel en een praatje maken, personeel is vriendelijk. Eten is heeeeeerlijk. We hadden het kerstmenu. Exclusief en speciaal. Ik kan nog wel even doorgaan maar het komt op hetzelfde neer. Alles zeer positief.

4. Zeer sfeervol restaurant, vriendelijke eigenaresse en personeel! Erg genoten, toprestaurant 👌🏻👌🏻

5. Top avond met mooie gerechten.

6. Het eten is super een echte aanrader! Wel jammer dat het zo rumoerig is.

7. Cyril Grundel

We zijn al vaker bij Señora Rosa geweest en we stellen elke keer opnieuw vast: gewoon heel erg goed. Fijne sfeer, zeer vriendelijke en attente bediening. Het drie gangen menu is heel erg goed en verrassend met lekkere spaanse specialiteiten. Perfect adres voor een fijne avond uit!

8. Goede smaak, goede service en aandacht van de kok en eigenares.

9. Amazing food and service as always!

10. Super! Heerlijk gegeten met 4 personen!
    Service was echt top en de eigenaresse was erg attent. Echt een aanrader wij gaan hier zeker terug komen!

11. Jean-paul

Liefde en passie uit de keuken zo op je bord.
    Heerlijke ambiance!!

12. We hebben genoten!
    Verfijnde smaken, mooi opgediend, lekkere wijn, vriendelijk personeel.
    Een aanrader!!
    Enig minpuntje (wat makkelijk te verhelpen zou zijn):geen kraanwater te krijgen.

13. Real Spanish food in Eindhoven. Great service.

14. Bart van der Zanden

Heel lekker gegeten. Lekkere wisselende gerechten.

15. Wat een heerlijk eten en een geweldige bediening en service van de eigenaresse

16. Was erg gezellig geweest, kreeg de nodige aandacht, maar was niet druk die avond, dus vandaar misschien??

17. Het was heel lekker, we hebben genoten. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader. De smaken waren zalig.

18. Heerlijk gegeten, culinaire smaakvolle tapas in mooi servies, helaas geen kraanwater karaf, ruim voldoende, 3 gangen menu (2×5 tapas, derde gang is toetje) trendy zaak, aardig personeel.

19. Jos ansems

Eten was ronduit zalig
    Heerlijke gerechten en zalige smaken

20. Verschillende bereidingstechnieken gezien in de gerechten, die je thuis niet zo makkelijk maakt. Prachtige opmaak, verse ingrediënten en heerlijke smaakcombinaties. Warme sfeer en bediening snel en vriendelijk. Toprestaurant!

21. Erg lekker eten, bijzondere combinaties. Vriendelijk personeel, redelijk prijzig.

22. Lindsay van Deinse

Erg lekker gegeten. De gastvrouw señora Rosa is erg attent en heeft passie voor wat ze doet. Zeker een aanrader voor een heerlijk avondje Spaans eten.

23. Lijda Oomen

Zeer goede en kwalitatief heerlijke hapjes. Leuke gastvrouw. Lekkere wijn. In 1 woord een topavond

24. Janneke Sleenhof

Heerlijk gegeten: goede smaken en lekkere gerechten.
    De bediening is ook erg goed, we werden door senora Rosa zelf bediend: ze is erg betrokken en vriendelijk en zorgt voor persoonlijke aandacht en een fijne sfeer.

We komen terug!

25. We hebben er heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel.
    Komen zeker nog keertje terug!

26. Pascale Merks

Het Señora Rosa menu gegeten en ons echt laten verrassen door elk onderdeel. Bijzonder luxe tapas. Super kwaliteit vlees, vis en vegetarisch. Goed bereid en perfect afgewerkt opgediend door fantastisch enthousiaste medewerkers in prima ambiance.

We gaan hier zeker nog eens terugkomen.

27. Hele aardige mensen, heel lekker eten en goede wijn.

28. Heerlijk gegeten en super vriendelijke gastvrouw!

29. Heerlijk gegeten en erg gezellig. Ideale locatie om een avondje te vertoeven!

30. Heerlijk gegeten, prachtig opgemaakt. Karaf water bij de wijn was niet mogelijk, vond ik een minpuntje.
    Gezellig babbeltje met senora Rosa, complimenten voor de wijze waarop zij haar restaurant runt:)

31. Het eten is met zorg bereid en wordt mooi gepresenteerd. Het smaakt allemaal uitstekend. De porties zijn niet groot, maar voor ons ruim voldoende. Wij namen het 2-gangen verrassingsmenu voor € 32,50 met vooraf de Spaanse ham met stokbrood en aïoli. We wilden zelf het dessert kiezen.
    Dat werd eenmaal (uitstekende) koffie en eenmaal ananas met yoghurt en roze peper. Heel apart en heel lekker. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

32. Ontzettend lekker eten en een prettige ambiance.
    Tapas anders dan je gewend bent: geen massaproductie.
    Heerlijk.

33. Linda Verberne

Super gegeten. Fijne sfeer. Heerlijke avond.

34. Henri Paulussen

Prima gegeten, goed advies, sfeer wat minder omdat dit midden in de vakantie periode is waarschijnlijk.

35. Heerlijk eten, tapas op goog niveau. Allemaal bijzonder lekkere kleine gerechtjes

36. Zo lekker heb ik nog nooit tapas gegeten! Net even anders, maar echt heerlijk! Fantastische ervaring! Je betaalt wel meer, maar dat is het dan wel waard.

37. Katja Pistauer

Heerlijk gegeten. De service was geweldig. Warme gastvrouwen. Je waant je in Spanje. Dit is zeker onze nieuwe favoriete restaurant

38. Bert helsen

Zeer lekker gegeten. Vriendelijk personeel. De zaak is mooi aangekleed, waardoor je er gezellig kunt zitten.

39. Een pareltje, verstopt aan de rand van het centrum. Tapas/spaans zoals tapas/spaans bedoeld is #culinairgenieten

40. Wij komen hier al enkele keren per jaar. En telkens verrast het ons dat de kwaliteit en bediening optimaal zijn. Samen met de vriendelijkheid en de service zorgt het voor een geslaagde avond.
    Dus komen we weer eens terug om deze beleving nogmaals mee te maken.
    Bedankt en hou dit in stand.

41. Ronnie Bloks

We hadden gereserveerd, bij binnenkomst konden we kiezen van tafels keuze genoeg en was voor ons 1e keer tapas eten na vragen wat we konden kiezen namen we tapas menu 2 gangen en was lekker en goede service, sfeer mooi rustige achtergrond muziek Spaans en na 4 uur en 15 minuten zijn we gegaan met een tevreden avond voor ons. We vierde dat we 8.5 jaar bij elkaar zijn en met zo leuke avond in fijn Restaurant is dit goed gelukt. Wij komen Zeker in de toekomst terug. Bedankt voor de gezellige avond.

42. Richard

werkelijk perfect eten en ambiance

43. Het eten was heel lekker. De bediening was heel slecht. Uitermate traag en het was niet eens druk in het restaurant. Het duurde zeker een kwartier voor ons drankje werd gebracht.Bij de vraag wat een Gaudi koffie was, kregen we een raar antwoord. De serveerster had geen idee. Dus eten prima. Prijs hoog en bediening heel slecht

44. Heerlijk gegeten. Genoten van lekkere gerechten die prachtig worden opgediend.

45. prima en gezellig!

46. Heel lekker gegeten, volop glutenvrije mogelijkheden. Een aanrader.

47. Erg lekker en gezellig echt Spaans gegeten!

48. Heerlijk gegeten! Super attente bediening! In verband met mijn glutenallergie kreeg ik een duidelijke uitleg van Rosa wat wel en niet mogelijk is. Ze zijn zeer goed op de hoogte van het dieet. En aanpassing naar heerlijke en smaakvolle glutenvrije gerechten. Zeker een aanrader voor mensen met coeliakie.

49. Angelique

Wij komen hier al geruime tijd speciaal eens in de zoveel tijd voor naar Eindhoven. Waren nu toch een beetje teleurgesteld het eten was erg goed maar de bediening en daardoor de sfeer was echt slecht te noemen. Jammer...

50. Burgers

Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Heerlijke avond gehad!

51. Super eten in een super sfeer.

52. Met een groep van 9 heerljk gegeten bij Senora Rosa! Onze vegetarier was ook erg enthousiast. Vlees en vis was fantastisch! De droge witte huiswijn vond ikzelf niet geweldig. Volgende keer ga ik een wijntje van de wijnkaart nemen. Er was live-muziek: erg leuk, wel veel geluid en je moest hard praten om je verstaanbaar te maken.
    Wij komen zeker terug!!

53. Wauw wat een waanzinnige ervaring absoluut een aanrader. Super attente bediening ongelooflijke koks en een uitstekende sfeer!!!! 😃

54. Petra van Oers

55. Carolien clermons

Feest in onze mond! Verrassende gerechten, verrukkelijke ingrediënten en het beste Spaanse restaurant waar we ooit hebben gegeten!

56. Monique Deiman

Al meerdere malen bij Señora Rosa gegeten en zoals altijd was het weer heerlijk. Bij het twee-gangenmenu zaten heerlijke verrassingen.
    Je betaald iets meer dan een gemiddeld restaurant, maar daar krijg je wel kwaliteit, sfeer en persoonlijke aandacht voor terug!

57. Senõra Rosa is een zeer sfeervol restaurant met erg goed eten. O.a. de Secreto Iberico die wegsmelt op je tong. Alles is met zorg bereid, goed op smaak en mooi gepresenteerd. Hier komen we zeker vaker!

58. Gezellig restaurant, groot, onverwachte culinaire lekkere Spaanse kleine gerechtjes. Karafje witte wijn voor 16,95 aan de dure kant! Bediening aardig.

59. Helemaal top, je krijgt waar voor je geld, de hapjes waren heerlijk.

60. Fantastisch eten, gezellig restaurant, perfecte parkeergelegenheid en uitmuntende bediening. Voor herhaling vatbaar. Het was echt lekker en gezellig.

61. Kende het restaurant niet maar werd getriggerd door website en beoordelingen. Kwamen via parkeerplaats binnen in enorme "zaal". Sfeerloze massale ambiance. Hoewel op de website stond aangegeven dat er op donderdag live muziek is was dat die avond natuurlijk niet het geval. Tegenvaller want daarom op die dag gereserveerd. Eten was wel bijzonder: verrassende smaken, mooie presentaties. Ook hierbij was website niet geactualiseerd. Ik had me op bepaalde gerechtjes verheugd die niet meer op de kaart stonden. Uitgezochte wijn was niet voorradig. Kom hier ondanks heerlijke eten niet terug.

62. Fantastisch eten met de altijd vrolijke en servicegerichte Rosa. Altijd een feestje. Verborgen pareltje in Eindhoven!

63. Gemmy Schellekens

Rosa
    Tu Restaurante Señora Rosa estuve muy bien. fue un bueno restaurante y la comida fue muy rica
    muchas gracias
    Jan en Gemmy Schellekens

64. Het eten was heerlijk. Moesten alleen erg lang wachten tussen 1e en 2e gang.

65. Heerlijk gegeten, tapas wordt hier echt anders geserveerd. Het is niet alleen lekker, maar ook een genot voor het oog. En een misverstand over ons toetje werd zeer goed opgelost. Alles bij elkaar een fijne avond uit eten.

66. Angelique

Zoals steeds ook deze keer weer geweldig genoten bij Señora Rosa. We kozen voor het menu van de chef en kregen heerlijke verrassingen, waarbij ook zeker gerechten zaten die we niet zelf gekozen zouden hebben. Gelukkig zaten die wel in dit menu. Leuk ook hoe Rosa zelf gastvrij is, regelmatig langs komt om even te controleren of alles naar wens is en bij het verlaten van de zaak nog wijst op de live muziek avonden. Niet opdringerig maar echt uitnodigend!

67. Heerlijk eten, gezellige Spaanse sfeer! Bediening was prima totdat we het nagerecht besteld hadden. Daarna erg lang moeten wachten en meerdere keren moeten vragen naar de rekening. Dat was jammer. Verder top!

68. Elleke Besselink

Heerlijk gegeten, snelle bediening, je zit niet te wachten op een drankje. Ze komen regelmatig vragen of alles naar wens is wat wij erg prettig vinden. Het eten is heerlijk, lekker bereid en zeer smaakvol. Aanrader!

69. 26-1 gegeten met 4 man. We waren een tijd geleden ook geweest, was toen erg goed bevallen dus daarom nu weer, maar het viel tegen. Er kwamen mensen later dan ons langs ons zitten die goede bekende waren van Rosa, zij kregen dus eerder eten dan ons. Het eten was echt stukken minder dan de eerste keer, veel eten was lauw of zelfs koud. Jammer van een rekening van ruim 160 euro.

70. Finy Vrede

Heerlijk gegeten.
    We hebben ons laten verrassen door Rosa.
    Goede kwaliteit eten en gezellige sfeer o.a. door Spaanse muziekgroep live optreden.

71. Jos Pieterse

Heerlijk gegeten bij Señora Rosa. Ondanks een pinda/noten allergie hebben we een heerlijk (deels) aangepast menu gekregen. Bediening was aardig en meedenkend. Tapas op een andere manier is hier zeker van toepassing. Aanrader en voor herhaling vatbaar.

72. Subliem lekker gedineerd, goede sfeer en vriendelijke bediening. Heerlijk genoten van 5 gangen Chef's menu met veel variatie. Bijpassend wijnarrangement was heerlijk, maar we hadden graag iets meer gehoord over de wijn en waarom de smaak ervan een goede match met het eten is. Over-all, uitstekend! Kom graag nog eens terug wanneer ik weer in Nederland ben.

73. Kees van de Graaf

Wij hebben met 5 personen fantastisch lekker gegeten bij Señora Rosa we hebben ons laten verrassen door Rosa wat gerechten betreft en dat was een schot in de roos. Ook de sfeer en bediening was goed. Wij kunnen het iedereen aanbevelen om je hier een keer culinair te laten verwennen.

74. Het eten was heerlijk! Wel duurde het erg lang voordat de eerste gang kwam. De livemuziek was zo hard dat we elkaar moeilijk konden verstaan. Na dit aangegeven te hebben, verplaatsten de muzikanten.

75. We hebben een heerlijke avond gehad bij Sra Rosa. Alles tot in de puntjes verzorgd en heerlijk gegeten. Dit is niet het typische tapas restaurant zoals we dat in Nederland kennen maar veel beter dan dat! Leuke, vernieuwende spaanse gerechten, een echte aanrader! Bediening zeer vriendelijk, attent en kundig. Hield uitstekend rekening met onze wensen.

76. Je zit er heel erg gezellig, maar ik vind het eten (althans, het menu) best prijzig voor wat je ervoor krijgt.

77. Het gaat om eerlijke pure smaken bij Señora Rosa. Vanaf het begin tot het einde echt genoten van eten. In ons eigen tempo hebben we daar van 20:15 uur tot 23:00 uur gezeten en genoten. Hier wordt eten met liefde bereid en opgediend. Ook het contact met onze tafeldame was puur. Echt, wanneer je in Eindhoven bent en de tijd hebt om te genieten van eten, gun jezelf dan een avond bij Señora Rosa.

78. Kortom: geweldig en zeker een aanrader voor iedereen. Alles is top!!

79. Het gezelschap dat kwam zingen werd goed bediend. Maar de klanten werden ontzettend slecht bediend. Alle tafels waren aan het klagen. Neemt niet weg dat de serveerster wel vriendelijk was. Jammer als je denkt een gezellige avond te hebben die achteraf een flinke duit kost. Een goed management ontbreekt hier echt!! Ga nooit hier uiteten.

80. Erg druk, waardoor je elkaar slecht kon verstaan en we moesten extreem lang wachten op ons eten. Na 1u45 naar gevraagd en serveerster deed nors en onverschillig. De eigenaresse kwam ons wel tegemoet met wat brood. Pas na 3,5 uur hadden wel al onze gerechten gehad.
    Tot slot: we hadden aangegeven dat er een zwangere mee staat en kregen goed advies en de belofte bij bijvoorbeeld een visplateau dat er geen rauwe vis bij zat. Dat werd vervolgens echter niet nageleefd door het keukenpersoneel.

81. Wij hebben hier gisteren gegeten. 31-01-2016.
    De sfeer was erg goed, gezellige tent, genoeg ruimte, er liep een troubadour rond die gepaste afstand hield, gastvrouw kwam af en toe langs om te vragen of alles goed was maar totaal niet opdringerig.
    Wij hadden het 5 keuzemenu wat erg lekker was. Niet alledaags maar juist wat aparter. Heerlijke gerechten, vooral het hertenbiefstukje met overheerlijke rodekool en een heerlijke saus.
    Wij zouden hier gerust terug gaan!
    Prijs kwaliteit vond ik goed.

82. Heerlijk gegeten! Chefs menu een aanrader. Erg gastvrij en super gezellig. We komen zeker nog eens terug!

83. Perry Reinink

84. Leon Tóth

De chef heeft zich overtroffen met zijn surprise menu, zo'n grote verscheidenheid aan ingredienten. Heerlijke avond!

85. Zondag 18 Oktober bij Senora Rosa gegeten. Het eerste gerecht was heerlijk, ondanks dat onze eerste keus de seranoham op was, het bestelde brood met Ai-oli en de Patatas Bravas bleven helaas heel lang weg. Tweede gerecht, lekker maar duur voor het gene wat je krijgt. Vervolgens bij het derde gerecht (wat pas 1 uur na bestelling op tafel kwam) kregen we een verkeerd gerecht, en dit terwijl de bestelling van te voren nog twee keer mondeling besproken werd aangezien de zwaardvis op was en er iets anders gekozen moest worden. Slordige foutjes, jammer.

86. Heerlijke niet alledaagse Spaanse tapas/gerechtjes met heerlijke bijpassende wijn. Rosa informeert tussendoor zelf naar je mening, en geeft prima adviezen! Ik ben een fan!

87. Echt Spaans eten, beter tapas restaurant in Eindhoven heb ik nog niet gevonden. Het eten wordt stijvol geserveerd en het is ook nog heel lekker. Ik was daar voor mijn eindexamen etentje en zal het nooit meer vergeten, echt top!!

Zeker een aanrader voor iedereen die een leuke avond wilt beleven!

88. tom

89. Op Hemelvaartdag heerlijk gegeten met live muziek. Het restaurant ademde een fijne sfeer, gezellig en zeer vriendelijk. Gerechten van goede kwaliteit en erg lekker. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Wij hadden een erg goede avond.

91. Wat een top restaurant! De ambiance is super en het behulpzame en gezellige personeel heeft al vele avonden hier laten slagen. Het eten is ronduit voortreffelijk, prijs/kwaliteitverhouding is erg goed.

92. Al vele gezellige avonden gehad! Altijd heerlijk gegeten waarbij betrokken personeel bijdraagt aan een geslaagde avond. Zeker een aanrader voor welke gelegenheid dan ook. Kom er nog altijd met enorm veel plezier.

93. Heerlijk gegeten! Wij hadden het menu van de chef genomen. Goede keuze, verrassende smaakcombinaties, goede mix tussen vertrouwde tapas en vernieuwende gerechten en meer dan genoeg. De huiswijn was lekker, de bediening vriendelijk en alert. Kortom, een zeer geslaagde avond. Wij komen graag terug, geen ander tapas restaurant meer voor ons.

94. Overheerlijke tapas! Een echte aanrader voor een echte Spaanse keuken, met een echt Spaanse sfeer! Rosa je bent super!

95. Laat ik voorop stellen dat wij zeer regelmatig (en gevarieerd) uit eten gaan en dus beschikken over voldoende vergelijkingsmateriaal. Wij hebben vrijdag 24 oktober jl. met vijf personen gegeten bij Senora Rosa.

De prijs-kwaliteitverhouding is hier toch echt wel zoek, veel te prijzig voor wat je krijgt en het is zeer onduidelijk wat je krijgt voor je geld, wat aan het eind van de avond een onaangenaam hoge rekening oplevert...

Verder vind ik het vreemd dat je met vijf personen om maar een voorbeeld te noemen, één tournedos krijgt die je dan zelf aan tafel in stukjes moet snijden en waarvan dan ieder één hapje kan nemen. Zo ging het eigenlijk met meerdere gerechten... We waren uiteindelijk per persoon meer dan 50 euro kwijt en hadden niet eens een nagerecht gehad, wat wel in het aangeboden menu werd vermeld.

Kortom, absoluut niet aan te bevelen.

96. Afgelopen weekend hebben wij hier met 8 personen gegeten waaronder twee jarige. We hebben de gastvrouw laten beslissen wat er op tafel kwam en we werden verrast door heel veel maar ook door heel lekker eten! Geen standaard tapas, we hebben echt genoten van dit avondvullende etentje. De gastvrouw kwam geregeld vragen of alles naar wens was en regelde zelfs nog een verjaardagstoetje! Een aanrader voor als je een keer wat anders wil eten dan de standaard tapas.

97. Slordige bediening en best duur. Eten is redelijk, maar een gerecht terug moeten sturen dat al koud was.

98. Lekker eten maar slechte service. Vergaten alles maar het kwam wel op de rekening te staan. En behoorlijk prijzig voor tappas.

99. Samentha

Echt heel lekker eten, en heel goedkoop!

Het restaurant ziet er ook heel leuk uit en de medewerkers zijn er ook erg vriendelijk!

Een echte aanrader. Moet je zekers eens proberen als je van de echte Spaanse keuken houdt!

Fantastisch!

100. Rick van Gerwen

De beste Pata Negra ooit gegeten!

Volgende pagina