parkeer advies.
    Bij de achterdeur op Openbaar parkeerplaats 'De Rungraaf" of op 100 meer parkeerplaats de Brandweer. Beide zoals alle parkeer gelegenheden in het Centrum, Betaald parkeren tot 21:00 uur. ongeveer maximaal €7,00 voor hele dag.

U kunt met de bus komen tot 100mtr van het restaurant met elke buslijn die over de Grote Berg rijdt. uitstappen bij splitsing Grote Berg en Kleine berg. via "de Rungraaf" naar het restaurant maximaal 100mtr.

Spaans Restaurant Señora Rosa is een restaurant waar de gerechtjes met verse producten worden bereid. de keuken staat onder leiding van Chef Ray. Het restaurant is van Rosa Maria Iglesias Redondo. Zij is in 2014 koninklijk onderscheiden vanuit het Spaans koninklijk huis. Zij is voorgedragen door de Spaanse ambassadeur in Nederland omdat zij de Spaanse cultuur en gastronomie al meer dan 10 jaar in Nederland op de kaart zet. Ook is zij eigenaar van Tapas el Quijote een Spaanse delicatesse winkel aan de Strijpsestraat 83 in Eindhoven. Deze winkel behoorde in 2014 tot de 5 beste foodspeciaal winkels van Nederland. Zie de website www.tapascatering.nl. Ons restaurant heeft een hoge kwaliteit keuken en een informele Spaanse sfeer.

• Veganistisch

5. Betalen American Express Diners Club Master Card Visa pin

1355620156 70
1368194809 64
1452025831 78
1468792036 75
1519090649 88

1. Kwalitatief goed eten met goede ambiance en goede service, is de prijs het zeker waard!

2. Heerlijk gegeten, verrassende gerechten. We komen zeker nog een keer terug!

3. We a had a nice and tasty evening there. Recommended for couples snd friends.

4. Heerlijk eten. Laat je verassen door het keuzemenu. Goede variaties in de gerechten vis, vlees en vegatarisch. Wij genieten elke keer als we bij Sinora Rosa gaan eten.

5. Goedhart-Mallee-vande Ven

Super gegeten in een gezellige sfeer.

6. Het eten hier is heerlijk! We zijn een tijd geleden naar El Fuente geweest en dit was vergelijkbaar qua kwaliteit. Het is niet de standaard Spaanse tapas, maar het is meer een fusion tussen Spaanse en Aziatische tapas. De zalm was verukkelijk! Deze staat ver boven de gebruikelijke tapas restaurants in Eindhoven. We hebben ons voorgenomen om hier zeker vaker te komen. Het was te lang geleden.

7. Perfect gegeten met een vriendelijke bediening. Kok kwam aan tafel om uit te leggen wat de gerechten inhielden. Ook mijn vrouw (veganiste) had het erg naar haar zin doordat zij de gerechten kreeg waarop ze gehoopt had.

8. We hadden het tweegangen menu.
    Uitstekend! Het tempo van serveren was heel goed. Heerlijke avond gehad.

9. Wat wat dit een verrassing!
    Ik had nog nooit van de zaak gehoord en toen mijn medetafelgenoot zei dat het een tapasrestaurant was, vond ik dat wel oké. Tapas eten in Nederland is altijd wel gezellig, maar het eten is nooit heel bijzonder.
    Hoe anders was dat bij Rosa. Wij hadden het verrassingsmenu, daarin zaten uiteraard enkele klassiekers als patatas bravas en garnalen met knoflook, maar grotendeels ook hele bijzondere gerechten, zelfs dingen die ik nog nooit gegeten had. Het een smaakte nog beter dan het ander. Het was in 1 woord geweldig.
    Als ik ooit nog eens in Eindhoven een etentje heb, dan weet ik waar ik naar toe ga. Het is echt een aanrader!

10. Heerlijke avond lekker gegeten en gedronken in een fijne ontspannen sfeer.

11. Wij kwamen voor de eerste keer bij Señora Rosa. Ons gezelschap bestond uit 6 personen. We vertelden de bediening dat dit onze eerste keer was, waarop Rosa zelf naar onze tafel kwam en met ons besprak wat wij het beste konden bestellen. Zij stelde voor om een soort proeverij door de keuken te nemen in 2-gangen zodat we van alles konden delen en proeven met elkaar. Als we zelf iets op de kaart hadden gezien wat we beslist wilden proeven deed ze dat gerecht er sowieso bij. Het is ons erg goed bevallen. Voor iedereen zat er wel wat lekkers bij. Het was zeer gevarieerd: vlees, vis en vegetarisch. Kortom, voor herhaling vatbaar!

12. Heerlijk gegeten op echte Spaanse wijze! Zeker voor herhaling vatbaar :)

13. M. Van der lienden

Heerlijk gegeten en goede bediening gezellige sfeer.

14. Wietske vanderWegen

Heerlijk gegeten in een leuke sfeer.

15. Fred Mellink

We hebben met onze kinderen en aanhang weer genoten nadat we enkele manden geleden ons eerste etentje hadden bij Senora Rosa. Eerlijk gezegd vind ik de naam "Tapas bar" te gewoon voor de kwaliteit. We hebben de twee keer dat we hier gegetan hebben nog niet iets gegeten, wat we niet lekker vonden.

16. King Arthur

Ongedwongen spaanse sfeer, gastvrij en heerlijk gegeten.
    Zeker aan te bevelen.

17. Liesbeth Mellink

Met z'n vijven hebben we genoten. Ontspannen en gezellige sfeer. Er werd helemaal rekening gehouden met onze wensen. Elk gerecht zag er mooi uit en smaakte geweldig.
    Super avond gehad!

18. We hebbben de chef zijn gang laten gaan en ons laten verassen en dat is goed gelukt het eten was erg lekker en hoe het geserveert werd zag er echt goed uit verder was de bediening top hele aardige mensen de chef kwam ook nog ff aan tafel het laatste gerecht brengen echt een vakman ik ha hier zeker nog vaak eten en kan het iedereen aanraden.

19. Wederom heerlijk gegeten! Klassieke ingrediënten maar met een moderne twist. Goede producten met passie klaargemaakt.
    Lekkere Spaanse sfeer; relaxed en gezellig. We komen nog een keer terug!

20. Heerlijk gegeten in een prettige sfeer!!!

21. Fem. van Haaren

Bijzonder lekkere gerechtjes die heel mooi worden opgediend. Het was daardoor een verrassend geslaagde avond. Tapas op het hoogste nivo, dus tot ziens!

22. Lekker gegeten. Geen standaard tapas, daarom is het eten bijzonder goed. De eerste keer dat ik bomvol staat van tapas eten.
    Leuk sfeertje. Vriendelijk en gezellig bediening.
    Moeten we vaker eten!!

23. Wij hadden het twee-gangen verrassingsmenu. Heerlijke gevarieerde gerechten. Aanrader!

24. Wederom heerlijk gegeten. Een feestje voor de smaakpapillen.
    Jammer dat het zo rustig was, maakt de sfeer iets minder. Personeel maakte dit echter meer dan goed. Uitermate vriendelijk.
    We hebben weer genoten.

25. Joëlle

Super gegeten, ons laten verrassen door het menu i.p.v. het standaard tapas 'all you can eat' idee. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

26. Gert du Bois

Het was heerlijk en de bediening goed.

27. Heerlijk gegeten! Niet de standaard gerechten die je krijgt bij een tapasrestaurant, eens wat anders en zeker van topkwaliteit. Daarnaast super gastvrouw.

28. Leuk ingericht restaurant met Spaanse eigenaresse én koks. Het eten was heel goed maar erg kleine porties Tegen hoge prijzen. Voorheen was het veel beter; goede gerechten tegen redelijke prijzen. Toen zat de zaak ook vol op vrijdagavond, nu nog niet half vol. Ze hebben duidelijk een verkeerde weg ingeslagen ben ik bang...

29. Chantal Sanders

Gisteren avond heerlijk gegeten bij Señora Rosa. Het was prachtig weer dus we konden op het gezellige terras zitten. We hadden ervoor gekozen om losse tapas gerechten te bestellen en echt alles was heerlijk. De service was top, je kwam niks tekort. Ook erg leuk dat de koks af en toe een gerecht kwamen serveren! Zeker een aanrader! Ik kom zeker nog eens terug!

30. Miguel

Genoten van de kwaliteit van zowel het eten als de sangria.

31. Aan de prijzige kant maar wel de moeite waard.

32. Was echt super lekker kom er zeker nog een keer terug. Echt een aanrader

33. Eugène Simkens

Heerlijke tapas, voortreffelijke bediening, uitstekende wijn en dat allemaal voor een hele schappelijke prijs!

34. Marjon Voncken

We hebben heerlijk gegeten en genoten van de overheerlijk tapas. Het zijn niet de gebruikelijke tapas zoals je ze op de meeste plaatsten kent maar de échte traditionele spaanse recepten van de Rosa's moeder, ook ingekocht in Spanje!
    Echt lekker en apart. Absolute aanrader als je van net iets anders houdt!

35. Jan-Willem

Lekker gegeten, verassende gerechten en leuke toelichting van de eigenaresse.

36. Heerlijk gegeten, borden mooi opgemaakt, smaken goed in balans. Jammer dat er af en toe ingevroren producten werden gebruikt bv de garnalen. Wij hadden de pech dat we een serveerster hadden die erg onduidelijk de gerechten uitlegde. Maar al met al een hele goede impressie . We gaan zeker nog eens terug.

37. Ewout

38. Tosca van Erp

Wij hebben zeer slecht gegeten en weinig keus.

39. Miriam&Gerard

Het eten was prima. Driegangenmenu, eigenlijk iets te veel. Jammer: bij ons tafeltje tochtte het over de vloer. Volgende keer een ander plekje reserveren.

40. Heerlijk diner gehad in een goede atmosfeer. Live muziek en prettige bediening.

41. m.toma

42. Simone vrijdag

Telkens als we bij Rosa gaan eten is het eten een heerlijke verrassing 😃 Heerlijk gewoon.

43. W.machelessen

Zeer lekker gegeten, service was uitstekend.
    Vond de prijs wel pittig maar zeker voor herhaling vatbaar.

44. marjo van den heuvel

Een gezellig en zeer goed restaurant we hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.
    Een echte aanrader.

45. Paula Klee

Fijne avond gehad heerlijk eten tegen een geweldige prijs, alles goed verzorgd lieve gastvrouw attente kok en de bediening was super. Echt een aanrader.

46. Erg lekker eten en een fijne relaxte sfeer.
    Niet de goedkoopste, maar wel waar voor je geld.

47. Wij hebben met zijn zessen heerlijk gegeten bij Senora Rosa. De sfeer was gemoedelijk. Het gevarieerde eten heel lekker en goed verzorgd en gepresenteerd.
    De prijs was wel aan de hoge kant.

48. Sissie heijligers

Het eten was helemaal geweldig, mooie smaken, goed geadviseerd gezellige omgeving goede bediening. Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.

49. Geweldig om hier een afsluitende stageplaats af te sluiten met vier van mijn stagiaires en directieleden. Geweldig wat een ambiance. Ga zo Door met deze opzet van het laten proeven wat de Spanjaarden zoal eten.

50. Heerlijk gegeten echt eens wat anders

51. Gewoon alles was heel positief. Ik ben hier nu 3 jaar met kerst geweest. Eigenaresse is heel vriendelijk en persoonlijk. Komt je altijd even gedag zeggen aan tafel en een praatje maken, personeel is vriendelijk. Eten is heeeeeerlijk. We hadden het kerstmenu. Exclusief en speciaal. Ik kan nog wel even doorgaan maar het komt op hetzelfde neer. Alles zeer positief.

52. Zeer sfeervol restaurant, vriendelijke eigenaresse en personeel! Erg genoten, toprestaurant 👌🏻👌🏻

53. Top avond met mooie gerechten.

54. Het eten is super een echte aanrader! Wel jammer dat het zo rumoerig is.

55. Cyril Grundel

We zijn al vaker bij Señora Rosa geweest en we stellen elke keer opnieuw vast: gewoon heel erg goed. Fijne sfeer, zeer vriendelijke en attente bediening. Het drie gangen menu is heel erg goed en verrassend met lekkere spaanse specialiteiten. Perfect adres voor een fijne avond uit!

56. Goede smaak, goede service en aandacht van de kok en eigenares.

57. Amazing food and service as always!

58. Super! Heerlijk gegeten met 4 personen!
    Service was echt top en de eigenaresse was erg attent. Echt een aanrader wij gaan hier zeker terug komen!

59. Jean-paul

Liefde en passie uit de keuken zo op je bord.
    Heerlijke ambiance!!

60. We hebben genoten!
    Verfijnde smaken, mooi opgediend, lekkere wijn, vriendelijk personeel.
    Een aanrader!!
    Enig minpuntje (wat makkelijk te verhelpen zou zijn):geen kraanwater te krijgen.

61. Real Spanish food in Eindhoven. Great service.

62. Bart van der Zanden

Heel lekker gegeten. Lekkere wisselende gerechten.

63. Wat een heerlijk eten en een geweldige bediening en service van de eigenaresse

64. Was erg gezellig geweest, kreeg de nodige aandacht, maar was niet druk die avond, dus vandaar misschien??

65. Het was heel lekker, we hebben genoten. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader. De smaken waren zalig.

66. Heerlijk gegeten, culinaire smaakvolle tapas in mooi servies, helaas geen kraanwater karaf, ruim voldoende, 3 gangen menu (2×5 tapas, derde gang is toetje) trendy zaak, aardig personeel.

67. Jos ansems

Eten was ronduit zalig
    Heerlijke gerechten en zalige smaken

68. Verschillende bereidingstechnieken gezien in de gerechten, die je thuis niet zo makkelijk maakt. Prachtige opmaak, verse ingrediënten en heerlijke smaakcombinaties. Warme sfeer en bediening snel en vriendelijk. Toprestaurant!

69. Erg lekker eten, bijzondere combinaties. Vriendelijk personeel, redelijk prijzig.

70. Lindsay van Deinse

Erg lekker gegeten. De gastvrouw señora Rosa is erg attent en heeft passie voor wat ze doet. Zeker een aanrader voor een heerlijk avondje Spaans eten.

71. Lijda Oomen

Zeer goede en kwalitatief heerlijke hapjes. Leuke gastvrouw. Lekkere wijn. In 1 woord een topavond

72. Janneke Sleenhof

Heerlijk gegeten: goede smaken en lekkere gerechten.
    De bediening is ook erg goed, we werden door senora Rosa zelf bediend: ze is erg betrokken en vriendelijk en zorgt voor persoonlijke aandacht en een fijne sfeer.

We komen terug!

73. We hebben er heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel.
    Komen zeker nog keertje terug!

74. Pascale Merks

Het Señora Rosa menu gegeten en ons echt laten verrassen door elk onderdeel. Bijzonder luxe tapas. Super kwaliteit vlees, vis en vegetarisch. Goed bereid en perfect afgewerkt opgediend door fantastisch enthousiaste medewerkers in prima ambiance.

We gaan hier zeker nog eens terugkomen.

75. Hele aardige mensen, heel lekker eten en goede wijn.

76. Heerlijk gegeten en super vriendelijke gastvrouw!

77. Heerlijk gegeten en erg gezellig. Ideale locatie om een avondje te vertoeven!

78. Heerlijk gegeten, prachtig opgemaakt. Karaf water bij de wijn was niet mogelijk, vond ik een minpuntje.
    Gezellig babbeltje met senora Rosa, complimenten voor de wijze waarop zij haar restaurant runt:)

79. Het eten is met zorg bereid en wordt mooi gepresenteerd. Het smaakt allemaal uitstekend. De porties zijn niet groot, maar voor ons ruim voldoende. Wij namen het 2-gangen verrassingsmenu voor € 32,50 met vooraf de Spaanse ham met stokbrood en aïoli. We wilden zelf het dessert kiezen.
    Dat werd eenmaal (uitstekende) koffie en eenmaal ananas met yoghurt en roze peper. Heel apart en heel lekker. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

80. Ontzettend lekker eten en een prettige ambiance.
    Tapas anders dan je gewend bent: geen massaproductie.
    Heerlijk.

81. Linda Verberne

Super gegeten. Fijne sfeer. Heerlijke avond.

82. Henri Paulussen

Prima gegeten, goed advies, sfeer wat minder omdat dit midden in de vakantie periode is waarschijnlijk.

83. Heerlijk eten, tapas op goog niveau. Allemaal bijzonder lekkere kleine gerechtjes

84. Zo lekker heb ik nog nooit tapas gegeten! Net even anders, maar echt heerlijk! Fantastische ervaring! Je betaalt wel meer, maar dat is het dan wel waard.

85. Katja Pistauer

Heerlijk gegeten. De service was geweldig. Warme gastvrouwen. Je waant je in Spanje. Dit is zeker onze nieuwe favoriete restaurant

86. Bert helsen

Zeer lekker gegeten. Vriendelijk personeel. De zaak is mooi aangekleed, waardoor je er gezellig kunt zitten.

87. Een pareltje, verstopt aan de rand van het centrum. Tapas/spaans zoals tapas/spaans bedoeld is #culinairgenieten

88. Wij komen hier al enkele keren per jaar. En telkens verrast het ons dat de kwaliteit en bediening optimaal zijn. Samen met de vriendelijkheid en de service zorgt het voor een geslaagde avond.
    Dus komen we weer eens terug om deze beleving nogmaals mee te maken.
    Bedankt en hou dit in stand.

89. Ronnie Bloks

We hadden gereserveerd, bij binnenkomst konden we kiezen van tafels keuze genoeg en was voor ons 1e keer tapas eten na vragen wat we konden kiezen namen we tapas menu 2 gangen en was lekker en goede service, sfeer mooi rustige achtergrond muziek Spaans en na 4 uur en 15 minuten zijn we gegaan met een tevreden avond voor ons. We vierde dat we 8.5 jaar bij elkaar zijn en met zo leuke avond in fijn Restaurant is dit goed gelukt. Wij komen Zeker in de toekomst terug. Bedankt voor de gezellige avond.

90. Richard

werkelijk perfect eten en ambiance

91. Het eten was heel lekker. De bediening was heel slecht. Uitermate traag en het was niet eens druk in het restaurant. Het duurde zeker een kwartier voor ons drankje werd gebracht.Bij de vraag wat een Gaudi koffie was, kregen we een raar antwoord. De serveerster had geen idee. Dus eten prima. Prijs hoog en bediening heel slecht

92. Heerlijk gegeten. Genoten van lekkere gerechten die prachtig worden opgediend.

93. prima en gezellig!

94. Heel lekker gegeten, volop glutenvrije mogelijkheden. Een aanrader.

95. Erg lekker en gezellig echt Spaans gegeten!

96. Heerlijk gegeten! Super attente bediening! In verband met mijn glutenallergie kreeg ik een duidelijke uitleg van Rosa wat wel en niet mogelijk is. Ze zijn zeer goed op de hoogte van het dieet. En aanpassing naar heerlijke en smaakvolle glutenvrije gerechten. Zeker een aanrader voor mensen met coeliakie.

97. Angelique

Wij komen hier al geruime tijd speciaal eens in de zoveel tijd voor naar Eindhoven. Waren nu toch een beetje teleurgesteld het eten was erg goed maar de bediening en daardoor de sfeer was echt slecht te noemen. Jammer...

98. Burgers

Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Heerlijke avond gehad!

99. Super eten in een super sfeer.

100. Met een groep van 9 heerljk gegeten bij Senora Rosa! Onze vegetarier was ook erg enthousiast. Vlees en vis was fantastisch! De droge witte huiswijn vond ikzelf niet geweldig. Volgende keer ga ik een wijntje van de wijnkaart nemen. Er was live-muziek: erg leuk, wel veel geluid en je moest hard praten om je verstaanbaar te maken.
    Wij komen zeker terug!!

Volgende pagina