Bij Rodeo Grill restaurant voelt u zich eigenlijk meteen thuis. Een Latijns-Amerikaanse sfeer, met een ongedwongen en vooral warme ambiance. Rodeo is inmiddels een begrip.

Met enige bescheidenheid durven we u te garanderen dat u nergens anders een beter gegrilde steak kunt vinden dan bij Rodeo. Dit uit Argentinie afkomstig vlees, komt van runderen die uitsluitend met natuurlijke producten worden gevoed en vrij rond grazen over de pampas (weilanden).

Maar Rodeo heeft meer in huis dan alleen maar de beste steaks.
Mooie visgerechten, tapas, diverse soorten faijtas (mexicaanse tortilla’s) en heerlijke nagerechten vullen de kaart van Rodeo. De kaart is veelzijdig en dus toegankelijk voor een zeer breed publiek.

Een Rodeo bezoeker omschreef ons restaurant eens als zijn tweede verslaving naast het roken. Dat is de enige waarschuwing die we u mee willen geven.

1191148400 65
1198548906 74
1205949412 76
1220750424 60
1242951942 76
1390962064 74
1420564088 74
1501969655 80

1. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met 6 personen aan de gezellige ronde tafel met zitjes.
    Sfeervol en gezellig restaurant.
    Vlees lekker mals.
    Bediening was ontzettend vriendelijk. Wij hebben alleen wel gevraagd of ze tussen het voorgerecht en hoofdgerecht +/- 20/25 minuutjes wilde wachten met serveren, anders ging het te snel. Dit was geen probleem.
    Heerlijke avond gehad, wij komen zeker terug!

2. Heerlijk gegeten met 6 personen gezellig aan een ronde tafel. Bediening was vriendelijk, behulpzaam en gezellig en het eten zeer smakelijk. Het vlees was erg mals en dus heerlijk! Al met al een leuke avond met de familie. Zeker voor herhaling vatbaar!
    Een klein verbeterpuntje, door de sfeerverlichting is de kaart wat lastig te lezen.

3. Erg lekker eten. De sfeer was super! Erg leuke indeling van het restaurant. Personeel was vriendelijk. Menukaart is lastiger te lezen door het beperkte kaarslicht.

4. Hartelijk ontvangen. Zeer goed eten! Top bediening, zeer vriendelijk. Gerechten zijn qua prijs wat hoger, maar je krijgt daar ook de kwaliteit voor! Perfect gebakken

5. Nicole Verhulst

Super leuke avond gehad met heerlijk eten en een perfecte bediening.

6. Paulus 18 punten

Leuke sfeer. Heerlijk eten. Goede kwaliteit. Wel aardig aan de prijs. De kaart is niet te lezen bij het beperkte (kaars)licht. Zag een aantal mensen met de zaklamp op hun telefoon het menu doornemen. Minpunt was de snelheid waarmee de gerechten geserveerd werden. Binnen 5 kwartier stonden we weer buiten. Omzetsnelheid is kennelijk belangrijker dan mensen een gezellige avond te bezorgen.

7. Vriendelijke ontvangst. De bediening was gejaagd. We hebben lekker gegeten. Had er persoonlijk meer van verwacht. Biefstuk was top, de salade bar kwam rommelig over. Restaurant is sfeervol.

8. Marielle Hofman

Heerlijk gegeten ! Wat een gezellig restaurant , goede gerechten , vriendelijk personeel, wij komen zeker snel terug

9. Roel Hofman

Ik kom al vaker in dit restaurant, heerlijke botermalse ossenhaas , sfeer is warm en knus, bediening vriendelijk en gastvrij al met al een top restaurant. Bedankt voor de heerlijke avond !

10. llewis 1249 punten

Zeker niet slecht gegeten hier, maar de prijzen zijn buitenproportioneel. 19 euro voor een bord rijst met bonen en gehakt, chili con carne dus, is duur. En dit was een van de goedkoopste gerechten. Ook de steaks zijn zeer prijzig, bereid per gewicht, en oplopend tot 40 euro per steak! Daar kun je lekkerder voor eten in Eindhoven. Goede service, dat wel.

11. natee

12. Wat hebben wij weer heerlijk gegeten bij Rodeo in Eindhoven! Top kwaliteit! En natuurlijk de beste service! Mijn vriend had tortillia's besteld, hij kreeg deze niet op. Ik vroeg aan de ober of hij deze misschien kon inpakken om mee te nemen, want het is zonde om zo'n lekker eten weg te gooien! Een collega van de ober die ons bediende had de tortillia per ongeluk weg gegooid, maar de ober zei "de kok maakt een nieuwe voor U om mee te nemen." Had natuurlijk niet gehoeven, maar wat een TOP SERVICE! Wij komen zeker weer terug!

13. Wij zaten voor de eerste keer in het "nieuwe" gedeelte. Dit was echt een teleurstelling. Het is lang niet zo gezellig als het "hoofd" restaurant. We moesten zelfs via buiten naar de andere kant. Ze hebben geprobeerd de sfeer hetzelfde te krijgen, maar het voelt als een ander restaurant. Het is niet gezellig, de muziek stond hartstikke hard (wij hadden een tafeltje in de hoek waar de speaker stond). Het duurde heel lang voordat ze drinken op kwamen nemen (ondanks dat er voldoende personeel liep en er maar een paar tafels staan) en ook het 2e glas werd niet snel naar gevraagd. En dit terwijl het voorgerecht wel afgehaald werd en de glazen toen al leeg waren.

Mijn bestek werd meegenomen, maar ik moest vragen om nieuwe. Er was immers maar 1 set per persoon aanwezig. Ik weet niet of het normaal is dat je hier met je bestek moet doen voor alle gangen dus daar kan ik niet over oordelen. Ik vond het zelf niet zo prettig.

Ik bestelde een toetje omdat degene die wij mee namen wel een nagerecht zou lusten en liever niet alleen wilde eten/drinken, anders hadden we het nagerecht overgeslagen. Ik had een chocolade mousse en hij een Irish coffee. De mousse kwam vrij snel, maar de Irish coffee duurde een eeuwigheid. Ik ben toen maar aan mijn toetje begonnen en toen deze op was, was er nog geen coffee te bekennen. We wisten zeker, dit is vergeten dus ik sprak de ober aan. We zijn jullie niet vergeten, maar we hebben het druk er komen nu veel bestellingen tegelijk binnen was haar antwoord. Ehm.. oke?

In het andere gedeelte is het personeel vriendelijk, kundig en heel snel. Aan deze kant is het echt een behoorlijke tegenvaller geweest. Ik wil nooit meer aan deze kant zitten en zal ook zeker bij een reservering voortaan direct het restaurant bellen in plaats van via de site. Dan kan ik namelijk vragen om een tafel in het hoofdgedeelte.

Mocht dit geen Rodeo zijn geweest dan zal mijn beoordeling ook niet zo hard zijn en zou het prima kunnen zijn. Echter nu wij gewend zijn aan rRodeo kwaliteit met sfeer en al, is dit een behoorlijke domper!

14. Michel Kruizinga

Goed restaurant met het lekkerste vlees dat ik ooit heb gehad. En de bediening is ook nog snel zelfs als het restaurant al bomvol zit, wat vaak zo is dus je kan het best reserveren. Als je toch zonder te reserveren gaat doen ze hun best om toch iets te regelen voor je. Al met al een top restaurant!

15. Heerlijk eten, echt gezellig en leuke sfeer! Aanrader!

16. Altijd goede tenderloin steak hier! Hoewel ik wel eens tegen de prijzen aanhik (ik vind het niet leuk als ik voor een sausje extra moet betalen als mijn steak al aan de prijs is..) zijn we er toch vaker.

17. Nog nooit zo'n goede biefstuk gehad. Echte aanrader!

18. Vanavond op aanraden van onze dochter en schoonzoon gegeten bij jullie. Geweldige sfeer, heerlijk eten en super bediening. We hadden een super mooie ruime plek links achterin het restaurant. Ook onze tafelgenoten (in totaal met 11 personen) hadden niets meer dan lof over het eten en ook de bediening. We komen zeker nog eens terug.

19. Lekker eten, snelle/nette bediening. Niks op aan te merken.

20. Lekker gegeten, prima prijs-kwaliteit verhouding. Goeie service ook. De tenderloin steak was om te zuigen, heerlijk!

21. Jay 459 punten

Wat een geweldige tent is dit! Inmiddels 2 keer met collega's en 3 keer met mijn vrouw geweest. De beste steaks, geweldig vriendelijke en behulpzame bediening en een gezellige sfeer. Aanrader als je grote lappen vlees - ik neem de ribeye van 450 gram, maar ze gaan tot 900 gram - aan kan.

22. Pascal Donders

Heerlijk gegeten, super sfeer en mooie sfeer. Ook bediening was super. Komen zeker nog een keer terug.

23. Vanavond lekker gegeten bij jullie! Vlees overheerlijk, nagerechten ook erg lekker! Het is aardig aan de prijs, maar je krijgt er kwalitatief goed eten voor terug. Top!

Wij zaten op een fijn plekje links achterin het restaurant, maar andere mensen zagen we op minder fijne plekken zitten. Mensen die achter ons zaten, moesten zich achter ons door wringen of we moesten even opstaan zodat ze er langs konden. Aan de andere kant van ons zat iemand met zijn stoel tegen een paal aan, lijkt me niet echt fijn. Tip dus om iets aan de tafel inrichting te doen.

24. Aanrader voor de vleesliefhebbers! Niet heel goedkoop maar je zult er lekker eten (op de mixed grill na maar ja daarvoor ga je maar naar de shoarma boer). Prima service en prima sfeer.

25. Kom niet uit de buurt, maar weet heel zeker dat ik hier vaker terug ga komen. In tijden niet z'n lekkere steak gegeten, kwaliteit van het vlees is echt verrukkelijk! Verder is het restaurant sfeervol ingericht, het personeel is netjes, vriendelijk, geduldig, en prijs/kwaliteit verhouding is naar mijn idee helemaal prima!

Rodeo Eindhoven, zeker een aanrader! Ben iemand die regelmatig ergens een hapje gaat eten met de familie, maar zeg niet snel dat ik een van mijn favoriete restaurants gevonden heb. Rodeo kroon ik bij deze tot een van mijn favoriete! Zeker weten!

26. Ben

27. Super lekker!! Vlees perfect gebakken! Bediening super aardig. Top restaurant!!

28. G. Verbeek

Dinsdag 18 november heerlijk hier gegeten. Nette en aardige bediening en het vlees was super! Het is wel aan de prijzige kant maar dat heb ik voor over.

29. Femke Driessen

Tot 2x toe te rauw. Veel te duur voor wat je krijgt. Bediening is opdringerig.
    Niets voor mij.

30. Best steak in town! Meer hoef je eigenlijk niet te weten. Wat hebben ze hier goed vlees zeg. Reserveren in het weekend is noodzakelijk, zitten (terecht) nagenoeg altijd vol. Sfeervol ingericht, zoals je bij een grillrestaurant mag verwachten. Bierkaart zou wat variatie kunnen gebruiken. Vriendelijk bediening.

31. Heerlijk gegeten, personeel top, bij ons helemaal niet opdringerig. Vriendelijk en snel. Top zaak.

32. daisy

33. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Alleen was het personeel te opdringerig!

34. Gisteren heerlijk gegeten bij Rodeo. Zaak zat helemaal vol, de bediening had het aardig onder controle. Kaart, opname drankjes, bezorgen eten was allemaal netjes geregeld en op tijd. Niet te snel, niet te langzaam. Ze hadden alleen iets vaker om drankjes mogen komen.

Kwaliteit van het vlees is verrukkelijk! Ook voor onze kinderen (3 en 2 jaar) was alle aandacht. Ranja met een rietje was geen enkel probleem.

Enige minpuntje was dat de serveerster er nog een nagerecht uit probeerde te slepen via onze 3-jarige "wil jij een ijsje?". Vond dat persoonlijk niet zo netjes aangezien we al aangegeven hadden geen nagerecht te doen.

Hoe dan ook, een heerlijke avond gehad met super eten! Ons zie je hier zeker nog een keer terug.

35. s. gerrits

Omdat mijn man jarig was zijn we naar ons favoriete restaurant gegaan, maar helaas viel t deze keer gruwelijk tegen. Onze ober was zeer opdringerig, bv mijn glas was nog niet leeg en dan vragen zal ik vast een nieuwe neerzetten, vragen zal ik wachten met t hoofdgerecht en dan na 5 min. vragen, kan t eten door. Constant aan tafel komen, peper, is alles naar wens, smaakt t, mijn mans glas mocht nog geen sec. leeg staan al met al werden we constant gestoord, we hebben dit als zeer opdringerig ervaren. Maar t vlees was perfect! We hebben wel zoiets van er zijn nog meer restaurants op de dommelstraat.

36. Met een groep van 10 gaan eten. Het eten werd vrijwel gelijktijdig voor iedereen opgediend. De bediening was netjes & correct. Het vlees was van erg goede kwaliteit en gegrild zoals gevraagd. Het enige minpuntje was de Ceasar salad. Ik miste de kaas schaafsel en er zat iets teveel dressing over de salade waardoor die overduidelijk aanwezig was. Iets minder dressing had de smaak van de andere ingredienten beter tot zijn recht laten komen. Prijs/Kwaliteit was goed. De sfeer in het restaurant was goed en karakteristiek.

37. Super lekker eten hier! De frietjes en het vanille ijs zijn de hoogtepunten van de avond, hmm! Ook de wrap is erg leuk geserveerd en lekker! Helaas zat er een erg luidruchtige groep langs ons aan tafel waardoor wij elkaar slecht konden verstaan. Dit maakte de sfeer iets minder op dat moment.

38. Wij komen al jaren bij Rodeo een lekker biefstukje (ossenhaas) eten. Moet eerlijk zeggen, dat er in Eindhoven geen betere biefstuk (ossenhaasje) is dan bij Rodeo. Altijd even mals en precies goed gebakken.
    De bediening is altijd vriendelijk en attent, drankjes netjes optijd aangevuld, goede uitleg over de wijn en altijd in voor een praatje.
    Rodeo is qua prijs wel een beetje aan de hoge kant, maar daar krijg je dan ook wel een heerlijk stuk vlees voor, in een leuke ambiance.

Als je tijdig reserveerd, heb je ook een mooi plekje. Gezellig en knus.
    Het eten komt soms wat snel, maar als je de bediening aanspreekt, of ze wat langer wachten tussen de gerechten door, dan is dat ook helemaal geen probleem. Als je een seintje geeft, komt het gerecht.
    Al met al ga ik graag naar Rodeo. Liever iets duurder, maar je weet wel wat je hebt.

39. Wij zijn er al meerdere malen geweest maar hebben nu toch echt besloten dat we niet meer terug zullen gaan! Er is al zoveel fout gegaan..
    Het eten is lekker, als je ten minste krijgt wat je wilde want dit gaat regelmatig fout! Na bestellen krijg je binnen 3 minuten de voorgerechten op tafel, opzich niet erg maar de laatste keer kwamen ze al met de hoofdgerechten terwijl 1 van ons nog aan de soep bezig was en de borden van het voorgerecht er nog stonden, waardeloos! En nog veel erger was dat het meisje het ook gewoon wilde serveren..Ook meegemaakt dat ik ossenhaas(ruim 21 euro voor 180 gram)bestelde en gewoon taaie biefstuk kreeg, ik zei er iets van en hier werd NIKS mee gedaan, ik moest gewoon de volle mep betalen terwijl ik al regelmatig bij rodeo ossenhaas had gehad en dus zeker wist dat dit geen ossenhaas was! Ook wilde we een keer lekker tafelen ipv binnen een half uur weer buiten staan. We vroegen bij het uithalen van de voorgerechten of ze met de hoofdgerechten wilden wachten, dit was goed en ze zei dat wij een seintje moesten geven als het mocht komen. Nog geen 5 minuten later kwam ze aanlopen met onze hoofdgerechten :S ik heb het weer teruggestuurd naar de keuken..Het is jammer want rodeo is wel aan de prijzige kant, en daardoor verwacht je toch wel een betere prijs/kwaliteit verhouding.. Er gaat de laatste tijd gewoon TE veel mis en het gehaast word met de week erger waardoor je je als gast niet op je gemak voelt!

40. Waardeloos restaurant!! Alles moet zo snel mogelijk want ze zouden toch eens een tientje te weinig verdienen!
    Wij stonden te wachten op een tafel voor twee, kregen te horen dat het vol zat maar er kwamen net 3 mannen binnen en ze had wel een tafel voor 3! Ik vind het ronduit schandalig dat je voor die ene persoon meer, mensen weg gaat sturen!!! Wij kwamen er vaker en over de service waren we al niet te spreken maar het eten maakte het vaak wel goed, ze zullen ons er nu dus nooit meer zien!!!

41. Menno Blaauw

42. men. 12127 punten

goed eten, goed geprijsd. (wat aan de hoge kant)
    men zit er wel op een hoop.

43. Onlangs bij Rodeo geweest met een grote groep, steaks waren heerlijk en bediening vlot, te vlot... Zaterdag weer met vrienden, kijken of we er een gezellige rustige avond van kunnen maken.

44. Frank Vogels

45. Tenderloin steak gegeten...sure was tender! Zeer goed bereid. Bediening is vriendelijk maar niet helemaal van de etiketten...en dat hoeft voor mij ook niet echt in een steakrestaurant. Moet er zeker een keer geweest zijn en denk dat weinig mensen het bij die ene keer laten. Ik niet in ieder geval

46. Rodeo is een van onze favoriete restaurantjes; erg lekker eten (vooral malse steaks!) en een gezellige sfeer.

We komen er dan ook vaak, alleen nu toch wel een puntje van kritiek. De laatste keren dat we hier zijn gaan eten vonden we dat het eten erg snel opgediend werd, we hadden net ons drankje en stokbrood met kruidenboter voor onze neus staan toen ons hoofdgerecht al geserveerd werd. Het hoofgerecht wordt überhaupt vrij snel (te snel!) geserveerd wat niet echt bijdraagt aan een leuk relaxed avondje uit. Voor je het weet sta je namelijk al weer buiten, erg jammer.

De laatste keer toen we bij Rodeo waren werden we naar ons tafeltje begeleid en kwam een medewerker al vragen wat we te drinken wilden vóórdat we zaten. Sterker nog, we hadden onze jassen nog niets eens uit, stonden nog bij het tafeltje en we moesten al doorgeven wat we wilden drinken. Mijn man wilde een gewoon biertje en de medewerker hield vervolgens een hele preek over wat voor lekkere andere biertjes ze nog hadden, en dat terwijl we dus nog met jas aan stonden en nog niet hadden plaatsgenomen aan ons tafeltje!

Daarna kregen we de meukaart en binnen 3 minuten (!) kwamen er al 3 verschillende medewerkers vragen of we al een keuze gemaakt hadden...

Vervolgens hebben we daarna maar extra lang de menukaart bekeken om te voorkomen dat het eten weer zo snel gebracht zou worden. Niet zoals het zou horen dus.

Dus Rodeo; we komen erg graag naar jullie restaurant maar geef de mensen wel wat meer tijd om er een leuke ontspannen avond van te maken i.p.v het gevoel te geven dat je zo snel mogelijk de deur weer uit moet.

Voor de rest; ga zo door, want het eten is echt erg lekker!
    (Nog een kleine tip; breng het stokbrood al gesneden aan tafel!)

47. Robbie S

Nadat ons verschillende malen was gevraagd of het gesmaakt had heb ik laten weten dat ik het op deze website zou laten weten en dat men daar niet wakker van hoefde te liggen.
    Als ex kok met 23 jaar ervaring kan ik alleen maar zeggen dat het zeer smaakvol was met een goede bediening.
    En wat voor mij ook enkele punten waard was, was het feit dat de borden voor verwarmd waren, iets dat in veel restaurants ver te zoeken is en je binnen korte tijd al met een lauw bord eten voor je zit.
    Rodeo heeft het door hoe je kwaliteit serveert en op temperatuur kunt houden.

Een tip nog voor dit restaurant :

Zorg voor wat meer vegetarische gerechten, iets waarmee jullie groepen binnenhalen en houden waar bijvoorbeeld een vegetariër bij is.

Ga zo door !! Wij Komen zeker weer terug.

48. Het eten is lekker en voor herhaling vatbaar.
    Inmiddels ben ik hier een keer of 5 geweest.
    De bediening probeert haar best te doen, alleen dit is niet altijd zichtbaar.
    Bijv. tot 3 keer de bestelling opvragen en dan nog het verkeerde serveren.

De laatste paar keren kreeg ik ook erg het gevoel, alsof we werden opgejaagd.
    Er stond een rij met mensen te wachten op een plaatsje en ons eten werd erg snel achter elkaar geserveerd.
    Het een heb je nog niet op of het ander staat er alweer.

Wanneer ze het personeel kunnen verbeteren en de klant minder opjagen dan zullen de klanten tevredener zijn.

49. Ik hoop dat als ik met een groep mensen kom eten de bediening beter is.

50. Al jaren is Rodeo een van onze favoriete restaurantjes en we komen er dan ook regelmatig.

Al meerdere malen heb ik de Fajitas kip gehad, maar ik moet eerlijk gezegd melden dat deze steeds zouter lijkt te worden. Zo zout zelfs dat het gewoon TE zout is en daardoor niet meer lekker is. Dus Rodeo; kan het misschien wat minder royaal met het zout voor het Fajitas (kip) gerecht?

Verder vind ik het jammer dat de kruidenboter zo 'gewoon' is (er zijn zoveel lekkerdere zelfgemaakte) en praktisch gezien zou ik liever al gesneden stokbrood krijgen ipv het zelf te moeten snijden met een steak(?)mes.

Voor de rest; sfeer echt helemaal gezellig, personeel meestal erg vriendelijk, al liet de vriendelijkheid het de laatste keer ook wat afweten helaas.

Vlees is van goede kwaliteit en erg mals en goed bereid!

51. Op Maandag geweest.
    Normaal alleen maar lof over dit restaurant maar gisteren zeker niet!
    Bediening liet zwaar te wensen over (lullig want ik was hier met Japanse gasten).
    -Bediening liet kip uit schaaltje vallen bij opdienen en liet dit gewoon op tafel liggen
    -Blijkbaar hadden 2 vriendinnen van de serveester de voorkeur boven mijn gezelschap.....heb bijna 10 minuten op de sauzen moeten wachten terwijl de steaks al op tafel stonden (Drankbestelling van 2 vriendinnen ging voor)
    -Tegen mijn gasten is niet verteld hoe ze aan hun salade konden komen......kwam ik later achter toen ik buiten stond....wel voor betaald.

Kortom Rodeo...let op want het gaat achteruit!

52. er gaat helaas nogal wat mis in de bediening. Verder is het eten TOP!

53. Lana 30 punten

De bediening is erg vriendelijk.

Het eten is lekker, allemaal goed bereid!

Ook erg leuk dat ze na het opdienen met een grote pepermolen aan tafel komen om het vlees nog eens na te peperen.

Ook de sfeer binnen is erg gezellig, wel wat donker.

54. Gisteren (18juni-2011) de Rodeo in Eindhoven voor het eerst bezocht. Ik kan niets anders zeggen dan dat wij lekker en gezellig gegeten hebben.

Eten is top: Typisch Argentijnse kaart en specialiteit in steaks.

Sfeer is gezellig: Restaurant was goed gevuld met mensen en kitscherige voorwerpen.

Bediening is vriendelijk: Het drinken werd tijdig aangevuld en het personeel heeft ons vriendelijk behandeld.

55. Fam Evers Veldhoven

Hier zijn maar een paar woorden voor nodig. Een restaurant om je vingers erbij op te eten. De biefstukken zijn daar jammer om op te eten, zo ontzettend lekker mals. Gewoon geweldige tent, zeer vriendelijk, zeer gezellig en knus, fijne snelle bediending en super vriendelijk personeel.... Het is onze topper waar we zeer regelmatig komen.

56. Eerdere ervaringen met Rodeo hebben mij in 2006 er toe bewogen om een negatief cijfer te plaatsen bij de service en prijs/ kwaliteit.

Inmiddels is er het een en ander veranderd binnen Rodeo in hun voordeel. Het is daarom ook wel zo eerlijk om mijn cijfers aan te passen naar wat het nu waard is.

57. Had 's middags gereserveerd. Jammer dat we bij de entree moesten wachten, een half uur voordat we een plekje toegewezen kregen. Wij waren niet de enige die dat probleem hadden. Maar verder was het eten heerlijk, de sfeer en de aankleding was gezellig en het drinken was ook verder goed.

58. Eten is goed. Zeer lekkere steaks.

Sfeer vind ik ook prima. Leuk ingericht.

Echt een aanrader!

59. Eten is prima, maar de bediening laat altijd grote steken vallen. (gelukkig geen steaks)

60. Goede en snelle bediening, maar niet echt vriendelijk, wél bij het afrekenen... spareribs waren lekker, maar heb zeker weleens beter gehad. Er staan verder veel dure gerechten op de kaart.

Sfeer is oke, maar wel wat donker en de stoelen waar wij op zaten erg hoog.

61. Lekkerste biefstuk ooit hier gegeten.

Echt super kwaliteit vlees.

Goede sfeer, correcte bediening. Mooi aangekleed.

Al met al een dikke 10.

62. Erg leuk en gezellig restaurant. Heel goed eten. Wij zijn al verschillende keren speciaal naar Eindhoven gegaan vanuit Den Bosch om daar te gaan eten.

63. Heerlijk gegeten, goede service.

Heel gezellig, sfeervol.

64. Ingrid

In een woord, super. Heerlijk gegeten, prima personeel, goede en snelle bediening, ze liepen de benen onder hun lijf uit.

Sfeervol restaurant, zat ook goed vol. Bleef de hele avond doorlopen. Het eten was ruim voldoende, we hebben onze buik goed vol kunnen eten. Kan niet anders zeggen!

65. M. Kit

Erg leuke!

Lekker Fajitas!

66. Dit is mijn favoriete restaurant.
    Altijd netjes bediend, heerlijke gerechten en heerlijk vlees!
    wat wil een mens nog meer! :-)

67. Jonkers

De saladebar was vreselijk slecht. Bij commentaar tegen de bediening geen feedback gekregen. Slecht! Als klanten klagen moet je er iets mee doen. Het vlees was lekker maar aan de magere kant. Ik heb mijn buik niet kunnen voleten. Volgende keer een ander (steak)restaurant!

68. Wat een super restaurant!! Als we ergens uit gaan dan is het wel hier heen.De aller lekkerste ossenhaas die ik ooit op heb! ik kan het iedereen aanraden. Verder ziet het er heel gezellig en romantisch uit en de bediening is gewoon goed.

69. L. Oosthoek

Na een gastvrije ontvangst, heerlijk gegeten, met een zeer fijne, beleefde en vriendelijk behulpzame bediening. Het was voor ons niet goedkoop, maar wèl echt een heel gezellig en geslaagd uitje geweest!! Dank jullie wel Rodeo. We komen zeker nog een keer!

70. H. vd Aalst

Kwaliteit van het eten is top. Als je van lekker mals gegrild vlees houdt moet je hier zijn!! Bediening echter als slecht ervaren (onpersoonlijk en ongeinteresseerd), was zeer jammer

71. Ik vond het eten echt heel erg goed, mals vlees. Maar je betaald er ook wel voor. De bediening mag met de rekening vragen, wel iets beter.

72. Heidi van Lankveld

Afzetters! Tapas 4 mozzarella sticks voor 4 euro. Voorgerecht mozzarella sticks zou een grotere maaltijd zijn en daarom 6,75 euro kosten. In werkelijkheid heb ik nu 2,75 euro betaald voor 1 stick meer! En denk maar niet dat het personeel je dan redelijk beantwoord. Je krijgt het antwoord: 'daar ga ik niet over.'
    Het eten is heerlijk, maar ik kom er niet meer terug vanaf vandaag.