Op dit adres zit nu: Le Cozy

Restaurant Spoon in Eindhoven

Parkeergelegenheid voor de deur.

• OV

1531963605 81

1. Luc Lentjes

2. Remko

3. Jolanda van Rooij

We hebben vanavond gegeten bij Spoon, met zijn vieren. Ik adviseer anderen goed na te denken als je de curry met lam wil bestellen, dit is het nekdeel van het lam, zo werd ons toegelicht. Bijkomstigheid is dat dit deel van het lam veel vet heeft, vrijwel ieder stukje vlees was een combi van veel vet en weinig vlees. Er werd ons aangegeven dat dit bij dit gerecht hoorde, een erg on-smakelijk gerecht als je niet van vet houdt. Toch een gerecht van circa Euro 20, prijs kwaliteit is niet oke.

3,2
  4. Ik vond het zó ontzettend sfeerloos. Trage bediening. We werden bovendien met 10 mensen, waaronder gasten uit het buitenland, helemaal achterin gezet in het pikkedonker! Het eten was ook niet zo geweldig. Voor de prijs verwacht je véél meer..... Mij zien ze er niet meer.

5. Op basis van de vele goede recensies, hebben we hier gisteren gegeten. Het was goed weer, dus we zaten op het terras. Bediening was vriendelijk en het eten oké. We hadden twee gangen (voor- en hoofdgerecht) waarbij ik als hoofdgerecht tonijn had besteld: medium gebakken. Tenminste, dat zou het moeten zijn. Het stuk tonijn was erg dik en was bijna rauw. Alleen de randjes waren een klein beetje gebakken. Het was evengoed lekker, dus heb er niks over gezegd. Ook vond ik de groenten, op de peultjes na, niet bij tonijn passen. Hoe dan ook, ik verwacht niet dat ik ooit nog bij Spoon ga eten.

6. Afgelopen vrijdag voor het eerst bij Spoon gegeten. Na een heerlijke amuse en voorgerecht gehad te hebben, hebben we toch een uur op ons hoofdgerecht moeten wachten. Op zich zaten we gezellig te kletsen en ook het hoofdgerecht was echt smullen. Helaas waren we niet zo enthousiast over de bediening. Niet vriendelijk, lang laten wachten zodat je zelf maar naar de bar loopt (zo'n 3x), geen bestek aanbieden want er liggen al stokjes dus daar moesten we zelf ook weer om vragen. Erg jammer want verder was het een topavond en hebben we heerlijk gegeten.

7. Na een lekker dag winkelen hadden wij via eet.nu gezocht naar een vooral glutenvrij restaurant. Eerst kregen wij de naam van de restaurant daarnaast maar die waren bomvol. Dus weer gekeken en jullie waren de volgende. Godzijdank! De bediening was heel hulpzaam en ik heb nooit zo lekker gegeten, voor eerst Tonijn Steak met Cassave friet & groenten gegeten. Ik ben verkocht. Ik kom zeker terug met mijn man. Bedankt voor het heerlijk eten. Ik verheug mij al op de volgende keer!

8. H.Rekmans

Helemaal top, terwijl het geen toprestaurant is ...ik bedoel het heeft geen ster, maar voor een wokrestaurant zou Michelen dit restaurant er één mogen geven .
    We hebben een beetje van elkaars gerechten geproefd..uit nieuwsgierigheid.. dus een beetje mix van smaken.
    We waren het eens dat de gerechten niet voor elkaar onderdoen daar alles zeer vakkundig wordt klaargemaakt én opgediend.

Enige minpuntje vonden we dat er weinig aan akoestiek is gedacht..dat maakt de ruimte rumoerig; inrichting is functioneel maar beetje sfeerloos maar goed, het was nou ook daardoor niet ongezellig.

Zeker voor herhaling vatbaar!

9. Zaterdag 31 maart met z'n tweetjes hier gegeten. In 1 woord GEWELDIG! Het eten was echt super goed. Ik heb de tonijntartaar vooraf genomen en mijn vriend de oosterse carpaccio... Beide waren echt overheerlijk! Als hoofd had ik de spicy beef en mijn vriend de ribeye. Het was echt goed en voldoende, meer dan verwacht! Na het lezen van de recensies moest ik de cheesecake nemen... We zijn beide niet echt van de toetjes maar het was inderdaad erg lekker. Bediening was goed, ze waren er altijd snel bij en heb geen in keer hoeven seinen voor drinken want ze waren mij steeds voor! Zeker voor herhalingvatbaar!!
    Enig minpuntje is dat je een beetje dicht op elkaar zit maar op zich heb je daar niet zo'n last van.

10. anna 1009 punten

Gister met 4 personen gaan eten bij Spoon, en dit was zeker voor herhaling vatbaar!
    Van de amuse tot het nagerecht was het eten echt geweldig! En het nagerecht, de homemade cheesecake moet ik echt even apart benoemen, niemand heeft daar iets te veel over gezegd, dit is echt een must!
    Het was een gezellige avond met een leuke bediening, heerlijk eten en lekkere wijn!

11. Erg lekker gegeten, verrassende keuken met een leuke kaart. Ook nog een goede locatie en leuke sfeer. De bediening was redelijk maar slecht in vergelijking tot de rest van het restaurant. 3x de ober moeten seinen voor service, wat een beetje jammer was.

12. Heb hier onlangs gegeten, heerlijk. Vooral de gerookte eend en Otak Otak waren erg verassend en smaakvol. De sfeer en service was prettig, werden snel en vriendelijk geholpen. Het eten is wat prijzig maar je krijgt zeker waar voor je geld!

13. Cynthia

14. Ron en Svana

Hebben al een jaar geleden met mijn Ijslandse vrouw (zomer 2009) en het jaar erop met de dochter (2010) en nu ook in 2011 uitermate genoten van het eten. Een vrij goede sushi, een geweldige lamsfilet, en een bijna perfecte runderfilet.

Goede wijn erbij, sfeer uitstekend, zeer vriendelijke bediening. Naderhand uitgebreid buiten op het terras zitten keuvelen met vrienden en ook Dominique kwam er nog even bij. Geweldige plek om even lekker relaxed te kunnen eten, borrelen en na te buurten. Vooral de gezelligheid en de inrichting, kunnen anderen nog veel van leren.
    Reden voor ons om weer naar Nederland te verhuizen?
    Ron en Svana uit Reykjavik, IJsland

15. We hebben zeer lekker gegeten. De service was top! Het eten is iets duurder dan een gemiddeld eetcafe maar is het zeker waard! Aanrader!

16. frank leo pam en wolter

Eten was erg goed..
    Muziek mocht wat zachter.
    Anders misschien een Mozart pianoconcert..
    Vis salade was erg lekker.
    Stokjes zijn wat onhandig...

17. Laatst weer heerlijk gegeten bij Spoon. De sushi en sashimi daar is echt een aanrader! Jammer alleen dat de zalm en tonijn sashimi zo groot gesneden zijn. De hoofdgerechten (tonijn steak en ossenhaasreepjes) waren weer heerlijk. De gastvrouw van Spoon is erg aardig en oplettend. Van dat laatste zouden sommige meiden in de bediening nog wat kunnen leren.

Al met al super gegeten en we komen zeer zeker vaker langs!

18. Eigenlijk ging alles fout. Airco stuk, hoofdgerecht vertraagd en incompleet. Maar als alles fout gaat, weet je meteen waar je aan toe bent. We werden super geholpen en alles werd ruimschoots goedgemaakt. De bediening is erg vriendelijk en het eten van opmerkelijke klasse. Wij komen zeker terug.

19. Echt super lekker eten, en vriendelijke bediening, mooi restaurant met een nog mooiere kaart! Perfect!

20. We gaan meerdere keren per jaar eten bij Spoon en het is altijd feest! Het eten is echt van top kwaliteit voor een prima prijs. Cheesecake is idd een aanrader, evenals de spicy shrimps. Maar eigenlijk kan je gerust alles bestellen. HEERLIJK!

21. Tijd geleden met een vriendin van me hier gegeten, op haar aanraden. O.a. Tonijn genomen. Uiteraard als dessert de veelgeroemde cheesecake genomen. Het was idd zo heerlijk als werd verteld!

Zeker een aanrader dus.

22. Net met 2-en gaan eten, was erg goed, we kunnen niet anders zeggen. Prima voorgerecht en nog smaakvollere hoofdgerechten. Door de verse en niet vette produkten hebben we lekker gegeten en niet zo'n ''vol'' gevoel.
    Vriendelijke bediening, prettige temperatuur binnen en goede prijs kwaliteit verhouding. Aan te raden, wij gaan zeker terug een volgende keer.

23. Al vaak terug geweest naar Spoon en kan niet anders zeggen dan dat het elke keer super is geweest. Ongedwongen sfeer, vriendelijke en behulpzame bediening, uitstekende gerechten en een mooie locatie.

24. Een goed restaurant maar niet zo goed als alle ervaringen lijken te zeggen. Wij hadden op zich lekkere soep als starter maar die was niet voldoende warm. Hetzelfde bleek ook voor het hoofdgerecht, dat was lekker maar ook dat werd niet voldoende warm geserveerd. Misschien omdat het te druk was. Men bleek alleen rijst bij te serveren, dus geen gebakken aardappels, een misser m.i.. Bij geserveerde groenten, vooral peultjes, niet echt lekker. De sfeer is wel goed te noemen. Zitmeubilair niet prettig, drie uur op een bank gezeten zonder fatsoenlijk rugkussen en dat voor een restaurant waar je toch voor twee personen 100 Euro kwijt bent. Misschien ben ik kritisch, maar dat mag ook wel voor zo'n bedrag.

25. Vandaag gegeten samen met mijn vriend. Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer. Komen hier zeker nog een keer eten!

26. THAHANKSTER

Dit restaurant is een geweldig restaurant. De bediening is prettig, het eten is erg lekker en de ambiance is ook ronduit prima. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Dit restaurant staat in mijn top 5 aller tijden tot nu toe.

27. Ondanks de drukte in Eindhoven (Guus Meeuwis zong in het stadion de sterren naar beneden), was het restaurant maar half gevuld. Vriendelijk personeel en een uitgebreide kaart. Voor de prijs kwaliteit verhouding een aanrader.

Wij waren verbaasd dat er relatief weinig mensen zaten te eten.

28. Meisje uit Eindhoven

Heerlijk eten! Verse producten, alles smaakt perfect in balans.

Verder goede service en vriendelijk personeel. Je jas wordt netjes aangenomen als je binnenkomt.

Vooraf een amuse, als je aangeeft dat je vegetarisch bent komen ze speciaal vegetarische amuses brengen. Ik had per ongeluk een tussengerecht gekozen als hoofdgerecht, maar dit was geen probleem. Ik kreeg netjes de keus uit een paar bijgerechten.

+ Vette aanrader: Cheesecake! Damn, nergens zo'n lekkere cheesecake gehad, ik kon alleen nog maar met een big smile voor me uit staren..

29. anoniem