RESTAURANT BOON; EEN BEGRIP IN EINDHOVEN
CULINAIR HOOGSTAND ALLROUND RESTAURANT IN HARTJE LICHTSTAD
In januari 2002 opende Corinne Wouterse (samen met Jos van den Heuvel) de deuren van Boon Restaurant aan de Willemstraat in Eindhoven. Een aanwinst, want met de komst van Boon werd het gat tussen eetcafés en toprestaurants definitief gedicht: topkoks zorgen voor een internationaal karakter, maar staan ook garant voor enkele oer-Hollandse gerechten; de professionele bediening is gastvrij en tot in de puntjes verzorgd, maar wel op een ongedwongen manier.

restaurant-boon-corinne-wouterse-team
CORINNE WOUTERSE EN HAAR TEAM
De ervaring van Corinne en haar team is onmiskenbaar: meer dan tien jaar runde zij reeds eetcafé De Groot aan het Wilhelminaplein; destijds in de wijde omtrek van Eindhoven geroemd om zijn creatieve keuken en amicale ambiance.

Met Boon ging zij nog een stapje verder. Boon is gevestigd in een statig herenhuis midden in het centrum van Eindhoven.

restaurant-boon-pand

PRACHTIG PAND, SFEERVOLLE AMBIANCE
Het onderkomen is een mengeling van industrieel design en klassieke huiskamersfeer en biedt plaats voor 80 gasten. De unieke, overkoepelde serre is bij uitstek geschikt voor grotere groepen, terwijl het kamer-en-suitegedeelte juist weer een waarborg is voor de intimiteit van een diner voor twee.

4. Betalen American Express pin Visa Master Card

1283199564 68
1318019209 67
1376051951 66
1497920709 84

1. Mooi restaurant met gezellige tuin. Vriendelijke en spontane bediening. De gerechten zijn echt overheerlijk. Verschillende combinaties met wijnarrangement zijn mogelijk. Wij zijn op onze laatste avond nog eens teruggegaan wegens het rustige kader, de mooie muziek op de achtergrond en om ons te laten verrassen door de chef. De keuze lag bij hem, het was top!
    Als we teruggaan naar Eindhoven is dit een plaats die erbij hoort.

2. Super lekker eten, presentatie geweldig, fijne sfeer en goede bediening. Wat wil je nog meer ! Zeer de moeite waard !!!

3. fam van Haaren

Heerlijk eten, wel erg druk en daardoor lawaaierig. Dat is ruimschoots goedgemaakt door de verrassing van het personeel! Heel erg gewaardeerd en we komen zeker terug!

4. Douwe de Vries

Heerlijk gegeten in dit pareltje van een restaurant. Altijd verrassende combinaties van ingrediënten op de kaart, dat op de één of andere manier toch geweldig met elkaar combineren. Bedankt voor de heerlijke avond!

5. Jackeline

Topavond gehad met de meiden van kantoor, heerlijk in de watten gelegd door de dames, zij wisten het goed te brengen. Eten was heeeeerlijk, de koks hebben ons echt verrast! Voor herhaling vatbaar!

6. Gisteravond met 7 personen wezen eten bij Boon. We hebben een fantastische avond gehad. Het eten was uitstekend, de sfeer in het restaurant prima en de bediening was uitermate vriendelijk. Ook de prijs/kwaliteit verhouding was meer dan in orde. Echt een aanrader.

7. jo 23 punten

Lekker eten… service prima Een aanrader.

8. Marloes

Het eten was heerlijk en de bediening sympathiek. De sfeer was okee, maar kan nog iets beter door de ruimte wat minder te laten galmen, stoelen met een zachte zitting te gebruiken en het licht iets aan te passen. De ervaring van het smaakvolle eten komt dan nog iets meer tot zijn recht.

9. Claudia van de Weijer

Heerlijk gegeten bij Boon! Verrassende combinaties. Leuke sfeer met erg leuk personeel. Gaan zeker nog eens terug. Top!

10. Marianne Smeets

Wij hebben een heerlijke avonden gehad. Heerlijk gegeten in een fantastische ambiance met ontzettend aardig personeel. Het enige -puntje is, de porties zijn nogal groot. Wij komen terug!

11. Rob en Ingrid

Heerlijke avond. Eten heerlijk en prachtige mensen die er werken met passie voor hun vak…

12. D van der Linden

Heerlijk gegeten, het zag er ook prachtig uit. Vriendelijke bediening.

13. Gezellig uitziend restaurant. Mooi hoge vertrekken maar èrg lawaaiig. Zeer goede bediening. Eten redelijk.

14. B. Elinger

De gerechten waren overheerlijk en een feest voor het oog bovendien. En de bediening was ontzettend vriendelijk. Het is ook nog eens een ideaal restaurant voor een diner voor twee. Je zit er heerlijk apart zonder buren naast je. En de prijzen, die zijn vriendelijk voor wat je geserveerd krijgt. Echt een topavond gehad.

15. We hebben hier heerlijk gegeten. De gerechten zijn apart en het wordt erg mooi opgediend. De bijpassende wijnen smaken ook erg goed.
    Dit restaurant is een aanrader.

16. Heerlijk gegeten voor een mooie prijs en de service was erg vriendelijk, snel en dacht mee door wat extra tijd voor te stellen toen de wijn (wij hadden een arrangement) van onze eerste gang nog niet op was. Heel fijn! Zeker een aanrader.

17. Miranda Harbers

Fantastisch gegeten, vriendelijk personeel en de sfeer was goed.

18. We komen al jaren bij Boon om verjaardagen te vieren of, zoals deze keer, om onze pas overleden moeder te gedenken. We laten het aan de kok over om een passend menu te serveren en kunnen al genietend van het eten en drinken herinneringen delen.

19. Lilian van Dinther

Heerlijk gegeten tijdens eerste kerstdag, mooie ruimte en gezellig personeel, wij komen zeker terug.

20. In principe prima.
    Leuke vriendelijke bediening.
    Eten was goed maar alle warme gerechten hadden echt wel wat warmer gemogen.
    Natuurlijk is het prettig als de gerechten niet te snel na elkaar geserveerd worden, maar in dit geval duurde het soms wel lang. Voor een kerstavond had de tafel aankleding wel wat sfeervoller gemogen.
    Al met al, zeker niet slecht. Alleen hier en daar wat verbeterpuntjes.
    Bediening zeker zeer vriendelijk.

21. Raymond en Sindy

Wij hebben heerlijk gegeten, het was super! Een gezellig avondje uit!

22. Bart Schipperheijn

Heerlijk gegeten, top sfeer en gezellig en vriendelijk personeel.

23. Frans en Jacqueline

Lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening, rustig restaurant, geen storend lawaai van andere gasten. Kortom een gezellig avondje uit.

24. Jolanda sanders

Zoals alle keren dat ik geweest ben, super lekker eten, goede bediening en een goede sfeer!!

25. Ada en Nico

Ondanks dat het niet druk was in het restaurant hebben wij genoten van een heerlijk drie gangenmenu met een bijpassend wijnarrangement en een gezellige avond gehad.

26. will Kroot

Lekker gegeten, maar helaas duurde het veel te lang en hadden diverse gerechten niet meer. Communicatie tussen keuken en service was zeer slecht, waardoor we pas bij het uitserveren hoorden dat ze een gerecht wat besteld was er niet meer was. Dit in combinatie met het zeer lange wachten drukte de sfeer ernstig.

27. Erg lekker gegeten met prima service in een gezellige sfeer.

28. Heerlijk gegeten en goede wijnen gedronken! Personeel was vriendelijk en gezellig.

29. Akoestiek was vreselijk doordat er tegelijkertijd een grote groep was. Dat betekende ook dat het lang duurde voordat je eten op het bord lag.
    Was wel heerlijk. Raar is wanneer je alleen een voor- of nagerecht (+hoofdgerecht) neemt er een 3-gangenmenu wordt gerekend!

30. Eten vol verrassingen, aanvankelijk konden we, 6 man, ook met elkaar in gesprek. Naarmate het drukker werd, ging het steeds minder. Daar lijden veel restaurants aan tegenwoordig. Ik mis de oude bristo of Italiaanse tent met veel chiantiflessen. Het was waarschijnlijk meer koetswerk, maar dempte de omgevingsgeluiden prima, zodat je je tafelgenoten beter kon verstaan. Attent, het vuurwerk bij het toetje vanwege mijn verjaardag. Prima personeel.

31. Lekker gegeten in een sfeervolle ambiance.

32. Heerlijk driegangen keuzemenu gegeten met bijpassend wijn(bob) arrangement. Nooit eerder geweest - mooie zaak, goede sfeer, lekkere gerechten, vriendelijke en kundige bediening. Soms wat lang wachten, maar het zat ook behoorlijk vol. Goed teken lijkt me!

33. Al vaker hier gegeten, het eten was weer super lekker. Mooie presentatie op de borden. Huiswijn ook erg lekker. We komen zeker weer terug.

34. Tijdje niet gegeten, omdat kaart beetje hetzelfde bleef. Nu een voor mij nieuwe kaart en dus weer uitgeprobeerd. We werden heel vriendelijk geholpen en hebben echt lekker gegeten. Toen we na afloop de chefs hadden bedankt voor het lekkere eten kregen we zelfs nog een stukje warme brownie met witte chocolademousse te proeven. Dit omdat we hadden aangegeven het jammer te vinden deze niet op de menukaart terug vinden maar wel voorbij zagen komen bij het 'proeverijmenu'.
    Was een fijne avond.

35. Ineke Snel

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening: aanrader!

36. Erg lekker gegeten. Geen gebrek aan creativiteit bij de gerechten en mooi op smaak. Goede wijn. Voor herhaling vatbaar.

37. John van Haandel

Lekker gegeten. Goede service en vriendelijke bediening. Adres om te onthouden.

38. Heerlijk gegeten bij passende wijnen waren prima en een goede sfeer. Komen zeker nog een keer terug !

39. Al de zoveelste keer geweest, het is en blijft altijd puur genieten. De nieuwe koks zijn echt geweldig.

40. Maija franswa

Lekker en prettig. Voor herhaling vatbaar!!

41. RPB 11 punten

Mooi restaurant, was erg leeg toen wij er waren. Eten is prima, leuke gerechten, mooi opgemaakt, maar laat tussen de gangen lang op zich wachten. Bijbehorende wijnarrangement was aan de zuinige kant waarbij de wijn soms veel later kwam dan het gerecht (terwijl de bediening vrij luid achter in de zaak aan het praten was). Zou wijnarrangement volgende keer overslaan, te karig (al probeerden ze dat, ik denk standaard, met een grapje over het volle (kleine) glas bij het dessert, te compenseren).

42. Derk de Jonge

Geweldig eten!! Aanrader voor iedereen die Eindhoven bezoekt...

43. We mochten buiten zitten maar daar stonden witte partytenten. Niet echt sfeervol. Eten was goed maar niet heel veel. 4 stukjes brood vooraf voor 4 personen en een klein schaaltje aardappelen en salade. Karig.

Bediening liet ons eerst 10 minuten zitten zonder aandacht en de serveerster die we daarna kregen was een beetje raar. Praatte tegen ons alsof we kinderen van 4 waren..... " en dan ga ik nu een lekker wijntje voor jullie inschenken".

Al met al een krappe voldoende.

44. Gisteren aten we bij Boon, voordat we naar het concert van Guus gingen. Lang wachten, zeer kleine porsies, vanuit de bediening een drukkende sfeer.
    Nadat we feedback hadden gegeven hebben twee dames echt hun best gedaan het ons naar de zin te maken en te zorgen dat we eten kregen, door alles maar direct uit te vragen in de hoop dat we dan het eten kregen.
    Als je zulke aantallen gasten niet aankan, neem dan minder reserveringen aan en zorg voor goede kwaliteit van eten en dat je personeel op een goede manier haar werk kan doen

45. Gaby de Block

Op zaterdag voorafgaand aan het concert van Guus gegeten met 6 personen. Het was een vast menu maar dat is begrijpelijk op zo'n dag. Was geen probleem om voor mijn zwangere vriendin wat gerechten te wisselen. Hele gezellige en vriendelijke bediening en om alvast in de stemming te komen werd Guus opgezet! Top begin van onze avond!

46. Wij aten er tijdens het concert van Guus Meewis. Het restaurant bleek alleen het Guus menu te serveren en dat gaf wat problemen ivm allergieën etc. Uiteindelijk gekozen om een voorafje te laten serveren met extra sla. We moesten hier dik 1,5 uur! op wachten en misten bijna het begin van het concert terwijl wij toch om 18.oo uur aan tafel gingen. Overigens hadden andere gasten hier ook last van. We kregen water en een wijntje ter compensatie voor het oponthoud. De kwaliteit van het geserveerde (zalmtartaar met sla) was oke, niet super maar acceptabel. De koffie was niet echt lekker. Waarschijnlijk is de kwaliteit en wachttijd beter wanneer je niet komt op een avond wanneer Guus optreedt. Aan de bediening ligt het iig niet, deze was super vriendelijk en liep werkelijk het vuur uit hun sloffen.

47. Nelleke

Heerlijk gegeten in de tuin van het 6-gangen Rondje Menukaart.Goede sfeer en vriendelijk personeel.

48. Avondje zonder kids

Gekozen voor het 6-gangen kennismaking met de kaart menu. Heerlijk genoten en niet alleen van het eten, vooral ook van de sfeer en het zeer vriendelijke, gezellige personeel. Complimenten voor de service!
    Perfecte wijn. Het eten is mooi opgemaakt, smaakvol en perfect van garing. Het had meer mogen zijn (zo lekker dus!) maar we zijn goed gevuld naar huis gegaan. We kunnen niet wachten tot het weer wat warmer wordt om deze avond dan nog eens lekker in de tuin te herhalen. Geen twijfel over mogelijk, bij restaurant Boon heb je altijd een avond heerlijk genieten!

49. Willem bv Engelsbergen

Wat een fijn restaurant. Asperges geweldig.
    We komen terug om alle seizoenen mee te pikken.

50. Het was jaren geleden dat ik bij Boon was maar ik ga zeker snel terug. We aten het 6-gangenmenu met bijpassend wijnarrangement. Een aanrader omdat je diverse keuzes uit het menu kunt proeven. Het eten is van zeer goede kwaliteit, mooi opgemaakte borden. De wijnen zijn goed bijpassend en het personeel is uitermate vriendelijk en attent.

51. Erg lekker gegeten met zijn tweetjes. Gekozen voor vier gangen. Bijzondere combinaties van smaken, mooie presentatie, fijne sfeer, we werden bijvoorbeeld verwend met wat extra zelfgemaakte piccalilly en verse friet om te "sneukelen". Onmogelijk om te kiezen wat het lekkerst was, echt alles was heerlijk. Plusje voor de alcoholvrije prosecco, ook het wijnarrangement was prima!

52. We komen al heel vaak bij restaurant Boon. Toch maar een keer een recensie schrijven. Het eten is echt altijd heerlijk. De wijnen passen er ook altijd goed bij. Daarbij is het personeel heel erg vriendelijk en wij vinden het een heel mooi restaurant. Wat willen we nog meer... Zeker dus niet de laatste keer dat we gegaan zijn.

53. Prima restaurant met goede prijs kwaliteit verhouding.

54. Eten bij Boon is een feestje. Zeer mooi opgemaakte borden met heerlijke gerechten in een prachtig oud herenpand. Eigenaresse en personeel hebben hart voor het vak en dat merk je aan alles. Een aanrader!

55. Frank Rodrigues

Uitstekend restaurant, top locatie.

56. We hebben voor het 6-gangen (ik weet niet wat ik moet kiezen) menu gekozen en hebben geen enkel minpunt kunnen ontdekken. Niet in de smaak, in de presentatie als de bediening.

Ik zal Boon zeker aan anderen aanbevelen.

57. hans willems

Zoals altijd weer een lekker menu en altijd weer iets nieuws.

58. Restaurant Boon stond hoog op mijn wensenlijst om een keer uit te proberen. Geweldig lekker gegeten. zeer prettige sfeer en goede bediening. Prima combinatie van wijn en gerechten. Vooral het dessert was genieten.
    Wij konden geen minpunt ontdekken.

59. Danielle van Geffen

Heerlijk gegeten in een mooi restaurant. Wij vonden het jammer dat er geen uitleg was bij het wijnarrangement, wij hadden graag de flessen gezien i.p.v. een gevuld glas. Verder was het eten erg lekker, voor herhaling vatbaar!

60. Leuk restaurant met spontaan personeel, goede prijs kwaliteit verhouding. Een echte aanrader, dank je wel voor de fijne, gezellige avond die jullie ons bezorgd hebben.

61. Gisteravond gezellig gegeten bij Boon. Het was de eerste keer en ik moet zeggen dat t in één woord geweldig was. Omdat ik nooit kan kiezen lieten we het aan de kok over om ons te verrassen, wat hem goed is gelukt. Elk gerechtje was een feestje om te zien maar zeker om te eten. Een aanrader dus, zeker ook door het professionele personeel wat heel gezellig was maar ook zeker alles over het eten wist. Mijn complimenten dus. Ik kom zeker nog eens terug.

62. Ongedwongen sfeer. Heerlijk gegeten 3 gangenmenu. Biefstuk was voortreffelijk. Toetje ook erg lekker, had qua hoeveelheid iets meer mogen zijn. Spijt dat we hier niet vaker hebben gegeten. Gaan we zeker in de toekomst doen!

63. Heerlijk gegeten. Culinair hoogstandje.

64. Lekker gegeten, prettige bediening

65. Pieter van der Putten

Heerlijk gegeten met het verrassende zes gangen menu en de bijpassende wijn.
    Een gezellige ambiance en een goede niet te formele bediening.
    We komen graag nog eens terug.

66. Gezellig restaurant in een mooi oud pand. Goede sfeer, prettige bediening. Het eten was super, maar het duurde wel wat lang voor we het voorgerecht en daarna het hoofdgerecht geserveerd kregen. De vegetarische gerechten waren een positieve verrassing!

67. Wij hebben een heerlijke avond bij dit restaurant gehad. Mooie zaak, met vriendelijke, ongedwongen bediening. Wij namen een 4 gangen menu voor € 34,- en dat was zijn geld meer dan waard! Echt heerlijk gegeten, met name de bisque is formidabel. Kortom, een aanrader!

68. Chris Baeten

Subtiele, fijne gerechten aan een bijzonder goede prijs/kwalteitsverhouding. Een aanrader !

69. Fijne zaak met vriendelijk personeel. Lekker eten.

70. Reis door het menu gegeten met een wijn bob-arrangement. Super lekker. Echt genieten. We komen zeker terug

71. Betsie van Breemen

Wat hebben wij heerlijk gegeten. Het was gezellig en de gastvrouwen deden weer hun uiterste best om het ons naar de zin te maken. De locatie doet huiselijk aan en de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Wij zullen zeker nog eens terugkomen om hier weer een gezellige avond door te brengen.

72. Great place! Night out with the girls

73. Afgelopen zaterdag weer lekker gegeten bij Boon. Nieuwe kaart met o.a. wildgerechten. Prijs / kwaliteit verhouding uitstekend. Bediening persoonlijk. Gezellige sfeer.
    Twee minpuntjes: niet veel keus in de open wijnen. Na 2 x vragen kwam er pas een karaf water op tafel.

74. Heerlijk gegeten. Echt een aanrader, wij komen zeker terug.

75. roy kraaijenoord

Donderdag 24 november 2016 met twee kennissen gegeten bij Restaurant Boon.

Sfeervol restaurant met ongedwongen sfeer. Voldoende afstand tussen de tafels. De drie gangen waren van prima kwaliteit, fantasievol opgediend en smaakvol. Geen muziek wat rust creëert.

De bediening was accuraat en vriendelijk. De open wijnenkeuze misschien niet heel spannend, maar wel van goede kwaliteit en op de juiste temperatuur. Als er een iets grotere groep eet hindert dit de overige gasten minimaal. De prijs/kwaliteitsverhouding prima.

Kortom een aanrader.

76. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding.
    We hebben met z'n 5en lekker gegeten, voor- en hoofdgerechten (vlees en vis) waren heerlijk, de smaak van de toetjes viel ons een beetje tegen, maar we hebben alles opgegeten, het was zeker niet slecht! Alles werd heel mooi opgediend.
    De bediening is heel vriendelijk, de sfeer is heel prettig, niet te stijf, niet te ongedwongen...

Zeker een aanrader!

77. Afgelopen zaterdagavond een heerlijke avond gehad met z'n zessen. We hadden gekozen voor een 3-gangen menu. Een mooie tafel, het eten was geweldig, de bediening fantastisch en persoonlijk en voldoende tijd tussen de gerechten. Wij hebben die avond genoten, waarvoor dank!

78. Op zaterdagavond heerlijk gegeten met mijn partner. Wij hebben gekozen voor een 3-gangen menu. Alle gerechten waren zeer smaakvol en de opmaak zag er zeer goed uit. Over de bediening niets dan lof.
    Kortom. Wij komen terug.

79. Prima gegeten, goede prijs/kwaliteitverhouding. Lekker wijnarrangement.
    Vriendelijk personeel en mooie locatie in een gezellig deel van het Centrum van Eindhoven.

80. Gisteravond met mijn vriend gegeten. Personeel was super aardig en je kon merken dat ze echt plezier in hun werk hebben. Goed afgestemde porties, met voldoende tijd tussen de gerechten. Echt een aanrader!

81. Het eten was heerlijk. Alleen na een uur en 3 kwartier nog maar 2 kleine voorgerechtjes gehad. Bediening pakte dit wel goed op. Mooi ingericht restaurant op een beetje vreemde locatie.

82. We vonden de entourage erg gezellig. Een prachtig pand. De bediening was erg professioneel. Bijzonder aardige en belangstellende dames. Prijs/ kwaliteit van de gerechten vonden we minder. De voorgerechten werden prachtig geserveerd. De smaakpapillen werden ruimschoots aan het werk gezet. Mijn partner nam makreel en ik gerookte eendenborst.
    Helaas een paar opgerolde stukjes eendenborst. Zucht...jammer. De sla was slechts een beetje op smaak. De hoofdgerechten. Hertenbiefstuk met wildzwijnpotje en de kabeljauw...tja. Mijn partner en ik hadden, op de courgetterolletjes na, hierbij dezelfde groenten, die ook doorgekookt waren. Spruitjes bij de kabeljauw...oeps. Verder vonden we de keuze in wijnen minimaal. Zo verlieten we het pand toch enigszins teleurgesteld...

83. Een avond met 4 ex-collega's, prima ontvangst door de gastvrouw. Diverse wijnen werden aangeboden om een keuze te maken. Een goed 3 gangenmenu en lekker nagetafeld. Prima service en vriendelijk personeel een echte aanrader om gezellig te zitten.

84. Het eten was ontzettend lekker. Zeker voor herhaling vatbaar. Geweldig aardige bediening. Echt een aanrader !!!!

85. Gisteravond met mijn 2 zoons (19 en 23jr) heerlijk gegeten en bijgepraat bij Boon. Wij hebben gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. En dat was een schot in de roos, gecombineerd met een perfecte bediening. Heerlijk ontspannen, dus een 12 zou terecht zijn, maar het gaat maar tot 10! Aanrader

86. Vis en vlees waren heel lekker. De groenten erbij qua smaak heel innovatief en interessant. Wijn prima. In totaal een heel leuke ervaring.

87. Lekker buiten in de erg sfeervolle tuin gegeten. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Wijn gelijk uit de fles in het glas, zonder dat we gevraagd werden voor te proeven. Niet eerder meegemaakt. Geen wijnkenners. Doorloop in gangen kon sneller, maar we hadden geen haast. Geen spannende kaart, maar eten was lekker al was de saus bij de zwaardvis echt te zout. Prijs/kwaliteit prima.

88. saskia boevé

Voor de wedstrijd Nederland-Griekenland (dramatisch!) bij Boon gegeten. Lekker buiten kunnen zitten op het met veel groen omgeven terras aan de achterkant van het restaurant. Bediening vlot en vriendelijk. Voorgerecht carpaccio zou iets meer carpaccio mogen hebben, zwaardvis was uitstekend. De bietjes erbij ook, al vond ik het zelf een bijzondere combinatie! Dessert was van alles wat, mooi gepresenteerd, zou iets meer fruit op mogen en iets minder bavarois. Al met al heerlijk buiten gegeten in een sfeervol restaurant.

89. Mooie nieuwe kaart, leuke combinaties. Gastvrije bediening in een heerlijke binnentuin. Prima prijsstelling.

90. Alle ingrediënten om een etentje te laten slagen waren aanwezig. Mooi weer, buiten in de leuke tuin, hele prettige bediening en heerlijk ,smaakvol eten.

91. MKanters

Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Klantgerichte bediening! Leuke tuin.

92. M. Van Doorn

Bediening wist niet te vertellen wat voor gerechten ze aan ons serveerden. Wij deden rondje menukaart. Een van de gerechten was compleet mislukt. Volgens bediening kon dat komen omdat wij saffraan niet kende??Omgeving was te koud, veel last van rookruimte en de stank daarvan, vreemde half dode boom voor ons tafeltje en rekening die niet klopte. Compleet mislukte avond.

93. Er lekker menu gehad. Alle gerechten waren heerlijk en mooi opgemaakt.
    We hebben en gezellige avond met lekker eten gehad. Niet de eerste keer dat we hier aten en ook niet de laatste keer.

94. We hadden een 6-gangen zomermenu; een heerlijke en gezellige avond bij Boon. Zeker voor herhaling vatbaar!

95. Eline Quist

Heerlijk gegeten. De tijd tussen de gangen was precies goed. Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

96. René de Beer

Gewoon heerlijk gegeten.

97. We hebben heerlijk gegeten bij Boon. Alle gerechten waren ook echte kunstwerkjes qua aanzicht. De bediening was gezellig en correct. Een echte aanrader!! Wat moet een sterrenrestaurant je nog meer bieden?

98. Alweer even geleden dat we daar gegeten hebben, parkeren is wat gedoe, maar hebben fijne avond gehad.

Een proeverij van 6 gangen en wijn arrangement bob. Heerlijke gerechtjes, een plaatje en streling op de tong. Dit keer vond ik de chocolade fudge nog lekkerder en de knolselderij gratin fantastisch en sappig.
    Kaasplankje was eenvoudig, geen uitgesproken kazen daar had ik iets meer van verwacht, het werd geserveerd met zomer truffel honing dat is wel weer mooi.

Buitenterras bekeken, dit viel niet tegen, lijkt een aanrader bij schemerige avonden

99. Gisteren heerlijk genoten van een 6 hangen rondje van de kaart voor €22.50! Prima afgestemd op mijn zwangerschap! Top!

100. Ankie de Brouwer

Het was weer een uitstekend begin van onze avond Guus. Vorig jaar bij jullie geweest en het sprak voor zich dat we weer bij jullie zouden beginnen. Leuk Guus menu. Maar belangrijkste, zeer vriendelijk geholpen en erg lekker. Volgend jaar weer.

Volgende pagina