RESTAURANT BOON; EEN BEGRIP IN EINDHOVEN
CULINAIR HOOGSTAND ALLROUND RESTAURANT IN HARTJE LICHTSTAD
In januari 2002 opende Corinne Wouterse (samen met Jos van den Heuvel) de deuren van Boon Restaurant aan de Willemstraat in Eindhoven. Een aanwinst, want met de komst van Boon werd het gat tussen eetcafés en toprestaurants definitief gedicht: topkoks zorgen voor een internationaal karakter, maar staan ook garant voor enkele oer-Hollandse gerechten; de professionele bediening is gastvrij en tot in de puntjes verzorgd, maar wel op een ongedwongen manier.

restaurant-boon-corinne-wouterse-team
CORINNE WOUTERSE EN HAAR TEAM
De ervaring van Corinne en haar team is onmiskenbaar: meer dan tien jaar runde zij reeds eetcafé De Groot aan het Wilhelminaplein; destijds in de wijde omtrek van Eindhoven geroemd om zijn creatieve keuken en amicale ambiance.

Met Boon ging zij nog een stapje verder. Boon is gevestigd in een statig herenhuis midden in het centrum van Eindhoven.

restaurant-boon-pand

PRACHTIG PAND, SFEERVOLLE AMBIANCE
Het onderkomen is een mengeling van industrieel design en klassieke huiskamersfeer en biedt plaats voor 80 gasten. De unieke, overkoepelde serre is bij uitstek geschikt voor grotere groepen, terwijl het kamer-en-suitegedeelte juist weer een waarborg is voor de intimiteit van een diner voor twee.

4. Betalen American Express pin Visa Master Card

1322095543 73
1419964957 64
1432198634 67

1. John van Haandel

Leuk restaurant. Rondje menukaart is een aanrader.

2. Super lekker gegeten.
    De biefstuk was precies goed. Heerlijk.

3. Heel lekker gegeten! Rondje menukaart is echt een aanrader! Prima service in een gezellige sfeer.

4. Stephanie Wannin

Mama en ik zijn gisteren super lekker komen eten! Ik had een weekendje Eindhoven geboekt voor mijn mama als verrassing. Ik zocht namelijk ook een goed restaurant omdat wij heel graag gaan eten! En dit heeft zeker meer dan alle verwachtingen omver geblazen! Het is jammer dat we van West-Vlaanderen zijn en dat het enkele uren rijden is, maar als we ooit terugkomen naar Eindhoven passeren we hier zeker terug!!!
    Echt een hele sterke aanrader is het rondje menukaart. Je proef ongeveer ‘alles’ wat op de menu kaart staat maar in een tapas vorm! Zo leer je ook dingen eten die je misschien nooit durft bestellen.
    Met de aangepaste wijnen erbij is dit TOP! Ook heb je een bobarrangement, waar je ook zeker meer dan voldoende wijn krijgt!
    Het personeel was keer op keer vriendelijk, ze hebben een goeie kennis van wat ze serveren, zowel van wijn als wat er op je bord ligt.
    Als ik één nadeel zou moeten geven is het de akoestiek. Het kan er wel soms luid aan toe gaan, waardoor je de persoon aan jouw tafel niet goed hoort. Maar dit was ZEKER geen groot minpunt van onze avond.

Als afsluiter zou ik zeggen iedereen die naar Eindhoven gaat of er niet ver vandaan is, ga naar Restaurant Boon!!!

5. Van den Ingh

Gezellige avond gehad, erg vriendelijke bediening, eten was ook heerlijk

6. Heerlijk gegeten een 6 keuze verassingsmenu! Mooie hoeveelheden en allemaal bijzonder van smaak. Om de drie maanden een nieuwe kaart met steeds weer lekkere gerechten.

7. Goed eten, zeer goede bediening, mooie locatie.

8. J. Entius

Afgelopen zaterdag gegeten bij Boon. Was een zeer goede ervaring met naast lekker eten een vriendelijke en attente bediening.
    1 tip. Zorg voor een taxi als je het wijnarrangement bij het verrassingsmenu neemt😀

9. Super genoten van het restaurantweek menu, Top!
    Heerlijke smaken en goed op elkaar af gestemd, in combinatie met het bijpassend wijn arrangement.
    Iedere gang was een nieuwe smaak explosie.

10. Kirsten Stolk

Een tijd niet geweest bij dit restaurant. Altijd heel tevreden geweest, maar wat een tegenvaller was het nu. Beperkte kaart en het eten vond ik niet Boon waardig. Een stuk minder keuze en wat mij betreft kwaliteit. Bediening deed wat het moest doen, maar wat een chagerijnig hoofd zeg. Straalde geen enkele warmte of gezelligheid uit. Geen enkele moeite om even uit te leggen wat er werd geserveerd. Absoluut een onprettige ervaring daarmee. Pluspunt: wijn was goed, en een fijne inrichting.

11. Op een maandagavond met z’n zessen hier heerlijk gegeten. Kwaliteit is top. Het duurde redelijk lang voordat hoofdgerecht geserveerd werd. Erg lekkere witte (huis)wijn.

12. Wat een leuk pand en strak & gezellig interieur! Voor het eerst ceviche gegeten, echt heerlijk. Vriendelijke bediening met een Brabantse gezellige touch. Tip voor grote eters om er frietjes als side dish bij te nemen ;-)

13. Top restaurant, gezellige ontspannen sfeer, personeel weet wat gastvrijheid is.

14. Eten was uitstekend. Bediening was uitstekend. Jammer dat we 1,5 uur moesten wachten op het voorgerecht en dan nogmaals 1,5 uur op het hoofdgerecht moesten wachten. De grote hoge ruimte is niet fijn, alles galmt en je kunt elkaar heel moeilijk verstaan.

15. Heerlijk gegeten in de tuin. Zeer goede prijs-/kwaliteitverhouding. De bediening was ontzettend vriendelijk. Komen zeker nog eens terug.

16. We hebben met zijn vieren een top avond gehad, heerlijk gegeten, gedronken, gelachen. De bediening was alert, zorgzaam en attent. Echt heel fijn, De rekening was heel vriendelijk. We komen snel weer.

17. Rondje door de menukaart was erg lekker en precies de goede hoeveelheid en combinatie.
    Je moet er wel de tijd voor nemen.
    De bediening is hartelijk en goed. De chef komt zelf aan tafel om de gerechten toe te lichten, verstaanbaar zelfs! Dat is niet altijd zo in restaurants
    Een aanrader als je een avond gezellig en lekker wil tafelen!

18. Claire beauty salon CCBella

Heerlijk gegeten mooie smaakvolle gerechten. Fijne ambiance. En de prijzen zijn mooi voor de heerlijke gerechten.

19. Johan Kersten

Heel sfeervol top bediening en super lekker zeker niet de laatste keer geweest, en nog betaalbaar ook een aanrader helemaal TOP.

20. Heerlijk eten, elke keer verrassend en geweldig personeel!

21. Erg lekker gegeten in een hele gezellige tuin. Toen het een beetje frisser werd kregen we dekentjes aangeboden. Heel behulpzame bediening. De gerechten waren heel verrassend, bijzonder en heel smaakvol. Zeker een aanrader.

22. Geweldig zo een lekker eten, top bediening en prima sfeer. Een heerlijk avondje uit in het voor ons meest favoriete restaurant in Eindhoven!
    Een aanrader!

23. Heel gezellig. We waren 100% gast. Dank jullie wel voor deze onvergetelijke avond.

24. Top restaurant. Reken op ca. €50 3 gangen/3 glazen wijn p.p.
    Dan heb je sterrenrestaurant niveau voor een mooie prijs in mijn ogen.
    Top team met oog voor echte service.

25. Gloudemans

Vriendelijke bediening, en geen tijdsdruk. Ondanks het feit dat Dit de laatste avond was voor de vakantie!

26. Lekker gegeten (frietjes smaakten iets minder).
    Mooi opgemaakte borden.
    Hele attente gezellige bediening!

27. Guy Dumoulin

Heerlijk gegeten in de tuin van restaurant Boon. Goede bediening, lekker en mooi opgediend eten en een relaxte sfeer. Aanrader in Eindhoven tegen een goede prijs!

28. C Beekd

Een parel in de binnenstad. Zeker ook met mooi weer dan zit je in een knusse binnentuin. Het eten is top alles vers en zelfgemaakt.

29. Heerlijk gegeten in rustige sfeervolle tuin. Menu gekozen met verschillende voor- hoofd en nagerechten. Lekkere en verrassende combinaties. Zeker een aanrader.

30. Carolien

Heerlijk gegeten en zakelijk dingen kunnen bespreken. Lekker in de tuin gezeten. Een echte aanrader. Heel vriendelijke mensen, goede service en een niet te versmaden witte huiswijn.
    Lekkere en creatieve gerechtjes.

31. Ernesto

Rustig buiten gegeten. Leuke kaart, eenvoudige gerechten maar erg goed bereid.

32. Albert Dubbeld

Een hele fijne gemoedelijke sfeer. Informeel. Met kwaliteit van de producten. En net even wat anders. Het personeel heeft passie en verstand van de producten.
    Was een prettig bezoek.

33. Prima gegeten op vrijdagavond. Mijn vrouw en ik kozen het 3 gangenmenu. Elke gang, de borden leef, dus dat zegt genoeg. Het eten is niet alleen lekker en wordt ook leuk gepresenteerd. De bediening is heel erg vriendelijk. Twee aardige dames hebben ons goed verzorgd. Het restaurant is mooi en de sfeer is goed. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader!

34. Heerlijke avond gehad. Verrassingsdiner met wijnarrangement. De laatste verrassing was erg leuk.

35. Erg lekker allemaal. Prettige bediening. Mooie tijd tussen de gerechten door.
    Een echte aanrader!

36. Melanie Geurtsen

Wij hebben onlangs voorafgaand aan een concert van Guus Meeuwis bij Restaurant Boon gegeten. We hadden de mazzel dat het mooi weer was en we buiten hebben kunnen eten. Er was een aangepast Guus Meeuwis menu en daar stonden prima gerechten op die ons ook goed gesmaakt hebben. Verder vonden wij de mensen van de bediening erg vriendelijk.
    Kunnen we al reserveren voor volgend jaar? :-)

37. W.M. Renders

Leuke ervaring. We hebben genoten van het eten en de sfeer.

38. Dierking

Restaurant Boon is zeer gezellig, een zeer goede bediening. Ik vind de sfeer echt of dat je thuis bent.
    Franse keuken prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Ik raat iedereen aan om daar te gaan eten.
    Voor jong en oud> voor kinderen hebben ze een tiener menu > was top mijn kinderen vonden het erg lekker. 👍🏻👍🏻👍🏻

39. Mooi restaurant met gezellige tuin. Vriendelijke en spontane bediening. De gerechten zijn echt overheerlijk. Verschillende combinaties met wijnarrangement zijn mogelijk. Wij zijn op onze laatste avond nog eens teruggegaan wegens het rustige kader, de mooie muziek op de achtergrond en om ons te laten verrassen door de chef. De keuze lag bij hem, het was top!
    Als we teruggaan naar Eindhoven is dit een plaats die erbij hoort.

40. Super lekker eten, presentatie geweldig, fijne sfeer en goede bediening. Wat wil je nog meer ! Zeer de moeite waard !!!

41. fam van Haaren

Heerlijk eten, wel erg druk en daardoor lawaaierig. Dat is ruimschoots goedgemaakt door de verrassing van het personeel! Heel erg gewaardeerd en we komen zeker terug!

42. Douwe de Vries

Heerlijk gegeten in dit pareltje van een restaurant. Altijd verrassende combinaties van ingrediënten op de kaart, dat op de één of andere manier toch geweldig met elkaar combineren. Bedankt voor de heerlijke avond!

43. Jackeline

Topavond gehad met de meiden van kantoor, heerlijk in de watten gelegd door de dames, zij wisten het goed te brengen. Eten was heeeeerlijk, de koks hebben ons echt verrast! Voor herhaling vatbaar!

44. Gisteravond met 7 personen wezen eten bij Boon. We hebben een fantastische avond gehad. Het eten was uitstekend, de sfeer in het restaurant prima en de bediening was uitermate vriendelijk. Ook de prijs/kwaliteit verhouding was meer dan in orde. Echt een aanrader.

45. jo 23 punten

Lekker eten… service prima Een aanrader.

46. Marloes

Het eten was heerlijk en de bediening sympathiek. De sfeer was okee, maar kan nog iets beter door de ruimte wat minder te laten galmen, stoelen met een zachte zitting te gebruiken en het licht iets aan te passen. De ervaring van het smaakvolle eten komt dan nog iets meer tot zijn recht.

47. Claudia van de Weijer

Heerlijk gegeten bij Boon! Verrassende combinaties. Leuke sfeer met erg leuk personeel. Gaan zeker nog eens terug. Top!

48. Marianne Smeets

Wij hebben een heerlijke avonden gehad. Heerlijk gegeten in een fantastische ambiance met ontzettend aardig personeel. Het enige -puntje is, de porties zijn nogal groot. Wij komen terug!

49. Rob en Ingrid

Heerlijke avond. Eten heerlijk en prachtige mensen die er werken met passie voor hun vak…

50. D van der Linden

Heerlijk gegeten, het zag er ook prachtig uit. Vriendelijke bediening.

51. Gezellig uitziend restaurant. Mooi hoge vertrekken maar èrg lawaaiig. Zeer goede bediening. Eten redelijk.

52. B. Elinger

De gerechten waren overheerlijk en een feest voor het oog bovendien. En de bediening was ontzettend vriendelijk. Het is ook nog eens een ideaal restaurant voor een diner voor twee. Je zit er heerlijk apart zonder buren naast je. En de prijzen, die zijn vriendelijk voor wat je geserveerd krijgt. Echt een topavond gehad.

53. We hebben hier heerlijk gegeten. De gerechten zijn apart en het wordt erg mooi opgediend. De bijpassende wijnen smaken ook erg goed.
    Dit restaurant is een aanrader.

54. Heerlijk gegeten voor een mooie prijs en de service was erg vriendelijk, snel en dacht mee door wat extra tijd voor te stellen toen de wijn (wij hadden een arrangement) van onze eerste gang nog niet op was. Heel fijn! Zeker een aanrader.

55. Miranda Harbers

Fantastisch gegeten, vriendelijk personeel en de sfeer was goed.

56. We komen al jaren bij Boon om verjaardagen te vieren of, zoals deze keer, om onze pas overleden moeder te gedenken. We laten het aan de kok over om een passend menu te serveren en kunnen al genietend van het eten en drinken herinneringen delen.

57. Lilian van Dinther

Heerlijk gegeten tijdens eerste kerstdag, mooie ruimte en gezellig personeel, wij komen zeker terug.

58. In principe prima.
    Leuke vriendelijke bediening.
    Eten was goed maar alle warme gerechten hadden echt wel wat warmer gemogen.
    Natuurlijk is het prettig als de gerechten niet te snel na elkaar geserveerd worden, maar in dit geval duurde het soms wel lang. Voor een kerstavond had de tafel aankleding wel wat sfeervoller gemogen.
    Al met al, zeker niet slecht. Alleen hier en daar wat verbeterpuntjes.
    Bediening zeker zeer vriendelijk.

59. Raymond en Sindy

Wij hebben heerlijk gegeten, het was super! Een gezellig avondje uit!

60. Bart Schipperheijn

Heerlijk gegeten, top sfeer en gezellig en vriendelijk personeel.

61. Frans en Jacqueline

Lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening, rustig restaurant, geen storend lawaai van andere gasten. Kortom een gezellig avondje uit.

62. Jolanda sanders

Zoals alle keren dat ik geweest ben, super lekker eten, goede bediening en een goede sfeer!!

63. Ada en Nico

Ondanks dat het niet druk was in het restaurant hebben wij genoten van een heerlijk drie gangenmenu met een bijpassend wijnarrangement en een gezellige avond gehad.

64. will Kroot

Lekker gegeten, maar helaas duurde het veel te lang en hadden diverse gerechten niet meer. Communicatie tussen keuken en service was zeer slecht, waardoor we pas bij het uitserveren hoorden dat ze een gerecht wat besteld was er niet meer was. Dit in combinatie met het zeer lange wachten drukte de sfeer ernstig.

65. Heerlijk gegeten en goede wijnen gedronken! Personeel was vriendelijk en gezellig.

66. Akoestiek was vreselijk doordat er tegelijkertijd een grote groep was. Dat betekende ook dat het lang duurde voordat je eten op het bord lag.
    Was wel heerlijk. Raar is wanneer je alleen een voor- of nagerecht (+hoofdgerecht) neemt er een 3-gangenmenu wordt gerekend!

67. Eten vol verrassingen, aanvankelijk konden we, 6 man, ook met elkaar in gesprek. Naarmate het drukker werd, ging het steeds minder. Daar lijden veel restaurants aan tegenwoordig. Ik mis de oude bristo of Italiaanse tent met veel chiantiflessen. Het was waarschijnlijk meer koetswerk, maar dempte de omgevingsgeluiden prima, zodat je je tafelgenoten beter kon verstaan. Attent, het vuurwerk bij het toetje vanwege mijn verjaardag. Prima personeel.

68. Lekker gegeten in een sfeervolle ambiance.

69. Heerlijk driegangen keuzemenu gegeten met bijpassend wijn(bob) arrangement. Nooit eerder geweest - mooie zaak, goede sfeer, lekkere gerechten, vriendelijke en kundige bediening. Soms wat lang wachten, maar het zat ook behoorlijk vol. Goed teken lijkt me!

70. Al vaker hier gegeten, het eten was weer super lekker. Mooie presentatie op de borden. Huiswijn ook erg lekker. We komen zeker weer terug.

71. Tijdje niet gegeten, omdat kaart beetje hetzelfde bleef. Nu een voor mij nieuwe kaart en dus weer uitgeprobeerd. We werden heel vriendelijk geholpen en hebben echt lekker gegeten. Toen we na afloop de chefs hadden bedankt voor het lekkere eten kregen we zelfs nog een stukje warme brownie met witte chocolademousse te proeven. Dit omdat we hadden aangegeven het jammer te vinden deze niet op de menukaart terug vinden maar wel voorbij zagen komen bij het 'proeverijmenu'.
    Was een fijne avond.

72. Ineke Snel

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening: aanrader!

73. Erg lekker gegeten. Geen gebrek aan creativiteit bij de gerechten en mooi op smaak. Goede wijn. Voor herhaling vatbaar.

74. John van Haandel

Lekker gegeten. Goede service en vriendelijke bediening. Adres om te onthouden.

75. Heerlijk gegeten bij passende wijnen waren prima en een goede sfeer. Komen zeker nog een keer terug !

76. Al de zoveelste keer geweest, het is en blijft altijd puur genieten. De nieuwe koks zijn echt geweldig.

77. Maija franswa

Lekker en prettig. Voor herhaling vatbaar!!

78. RPB 11 punten

Mooi restaurant, was erg leeg toen wij er waren. Eten is prima, leuke gerechten, mooi opgemaakt, maar laat tussen de gangen lang op zich wachten. Bijbehorende wijnarrangement was aan de zuinige kant waarbij de wijn soms veel later kwam dan het gerecht (terwijl de bediening vrij luid achter in de zaak aan het praten was). Zou wijnarrangement volgende keer overslaan, te karig (al probeerden ze dat, ik denk standaard, met een grapje over het volle (kleine) glas bij het dessert, te compenseren).

79. Derk de Jonge

Geweldig eten!! Aanrader voor iedereen die Eindhoven bezoekt...

80. We mochten buiten zitten maar daar stonden witte partytenten. Niet echt sfeervol. Eten was goed maar niet heel veel. 4 stukjes brood vooraf voor 4 personen en een klein schaaltje aardappelen en salade. Karig.

Bediening liet ons eerst 10 minuten zitten zonder aandacht en de serveerster die we daarna kregen was een beetje raar. Praatte tegen ons alsof we kinderen van 4 waren..... " en dan ga ik nu een lekker wijntje voor jullie inschenken".

Al met al een krappe voldoende.

81. Gisteren aten we bij Boon, voordat we naar het concert van Guus gingen. Lang wachten, zeer kleine porsies, vanuit de bediening een drukkende sfeer.
    Nadat we feedback hadden gegeven hebben twee dames echt hun best gedaan het ons naar de zin te maken en te zorgen dat we eten kregen, door alles maar direct uit te vragen in de hoop dat we dan het eten kregen.
    Als je zulke aantallen gasten niet aankan, neem dan minder reserveringen aan en zorg voor goede kwaliteit van eten en dat je personeel op een goede manier haar werk kan doen

82. Gaby de Block

Op zaterdag voorafgaand aan het concert van Guus gegeten met 6 personen. Het was een vast menu maar dat is begrijpelijk op zo'n dag. Was geen probleem om voor mijn zwangere vriendin wat gerechten te wisselen. Hele gezellige en vriendelijke bediening en om alvast in de stemming te komen werd Guus opgezet! Top begin van onze avond!

83. Wij aten er tijdens het concert van Guus Meewis. Het restaurant bleek alleen het Guus menu te serveren en dat gaf wat problemen ivm allergieën etc. Uiteindelijk gekozen om een voorafje te laten serveren met extra sla. We moesten hier dik 1,5 uur! op wachten en misten bijna het begin van het concert terwijl wij toch om 18.oo uur aan tafel gingen. Overigens hadden andere gasten hier ook last van. We kregen water en een wijntje ter compensatie voor het oponthoud. De kwaliteit van het geserveerde (zalmtartaar met sla) was oke, niet super maar acceptabel. De koffie was niet echt lekker. Waarschijnlijk is de kwaliteit en wachttijd beter wanneer je niet komt op een avond wanneer Guus optreedt. Aan de bediening ligt het iig niet, deze was super vriendelijk en liep werkelijk het vuur uit hun sloffen.

84. Nelleke

Heerlijk gegeten in de tuin van het 6-gangen Rondje Menukaart.Goede sfeer en vriendelijk personeel.

85. Avondje zonder kids

Gekozen voor het 6-gangen kennismaking met de kaart menu. Heerlijk genoten en niet alleen van het eten, vooral ook van de sfeer en het zeer vriendelijke, gezellige personeel. Complimenten voor de service!
    Perfecte wijn. Het eten is mooi opgemaakt, smaakvol en perfect van garing. Het had meer mogen zijn (zo lekker dus!) maar we zijn goed gevuld naar huis gegaan. We kunnen niet wachten tot het weer wat warmer wordt om deze avond dan nog eens lekker in de tuin te herhalen. Geen twijfel over mogelijk, bij restaurant Boon heb je altijd een avond heerlijk genieten!

86. Willem bv Engelsbergen

Wat een fijn restaurant. Asperges geweldig.
    We komen terug om alle seizoenen mee te pikken.

87. Het was jaren geleden dat ik bij Boon was maar ik ga zeker snel terug. We aten het 6-gangenmenu met bijpassend wijnarrangement. Een aanrader omdat je diverse keuzes uit het menu kunt proeven. Het eten is van zeer goede kwaliteit, mooi opgemaakte borden. De wijnen zijn goed bijpassend en het personeel is uitermate vriendelijk en attent.

88. Erg lekker gegeten met zijn tweetjes. Gekozen voor vier gangen. Bijzondere combinaties van smaken, mooie presentatie, fijne sfeer, we werden bijvoorbeeld verwend met wat extra zelfgemaakte piccalilly en verse friet om te "sneukelen". Onmogelijk om te kiezen wat het lekkerst was, echt alles was heerlijk. Plusje voor de alcoholvrije prosecco, ook het wijnarrangement was prima!

89. We komen al heel vaak bij restaurant Boon. Toch maar een keer een recensie schrijven. Het eten is echt altijd heerlijk. De wijnen passen er ook altijd goed bij. Daarbij is het personeel heel erg vriendelijk en wij vinden het een heel mooi restaurant. Wat willen we nog meer... Zeker dus niet de laatste keer dat we gegaan zijn.

90. Prima restaurant met goede prijs kwaliteit verhouding.

91. Eten bij Boon is een feestje. Zeer mooi opgemaakte borden met heerlijke gerechten in een prachtig oud herenpand. Eigenaresse en personeel hebben hart voor het vak en dat merk je aan alles. Een aanrader!

92. Frank Rodrigues

Uitstekend restaurant, top locatie.

93. We hebben voor het 6-gangen (ik weet niet wat ik moet kiezen) menu gekozen en hebben geen enkel minpunt kunnen ontdekken. Niet in de smaak, in de presentatie als de bediening.

Ik zal Boon zeker aan anderen aanbevelen.

94. hans willems

Zoals altijd weer een lekker menu en altijd weer iets nieuws.

95. Restaurant Boon stond hoog op mijn wensenlijst om een keer uit te proberen. Geweldig lekker gegeten. zeer prettige sfeer en goede bediening. Prima combinatie van wijn en gerechten. Vooral het dessert was genieten.
    Wij konden geen minpunt ontdekken.

96. Danielle van Geffen

Heerlijk gegeten in een mooi restaurant. Wij vonden het jammer dat er geen uitleg was bij het wijnarrangement, wij hadden graag de flessen gezien i.p.v. een gevuld glas. Verder was het eten erg lekker, voor herhaling vatbaar!

97. Leuk restaurant met spontaan personeel, goede prijs kwaliteit verhouding. Een echte aanrader, dank je wel voor de fijne, gezellige avond die jullie ons bezorgd hebben.

98. Gisteravond gezellig gegeten bij Boon. Het was de eerste keer en ik moet zeggen dat t in één woord geweldig was. Omdat ik nooit kan kiezen lieten we het aan de kok over om ons te verrassen, wat hem goed is gelukt. Elk gerechtje was een feestje om te zien maar zeker om te eten. Een aanrader dus, zeker ook door het professionele personeel wat heel gezellig was maar ook zeker alles over het eten wist. Mijn complimenten dus. Ik kom zeker nog eens terug.

99. Ongedwongen sfeer. Heerlijk gegeten 3 gangenmenu. Biefstuk was voortreffelijk. Toetje ook erg lekker, had qua hoeveelheid iets meer mogen zijn. Spijt dat we hier niet vaker hebben gegeten. Gaan we zeker in de toekomst doen!

100. Heerlijk gegeten. Culinair hoogstandje.

Volgende pagina