Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eindhoven verdeeld zijn.

1. Christy bloks

Wij komen hier al jaren goede service.
    Het eten is altijd zo lekker.

2. Verwachting Van Woensel Wereldkeukens
    "Onze ervaren keukenbrigade uit alle hoeken van de wereld zet iedere dag het beste voor u op tafel. Dat kan alleen dankzij het verwerken van dagverse producten en gekwalificeerde medewerkers, die alles in het werk zullen stellen om u een onvergetelijk rondje langs alle wereldkeukens te laten maken. We zien u namelijk graag nog eens terug."

ECHT NIET!!
    Wat een ongemanierde staff als je een onvolkomenheid onder de aandacht brengt.
    Iedereen heeft er schuld aan behalve zijzelf.

3. Slecht!
    Super lang moeten wachten op 2 frietjes en 2 snacks (45 min) in de zaak afhaal dus, eten was ook nog eens koud, speciaal saus zonder uitjes?
    De zaak gaat echt achteruit!
    Voor ons nooit meer!

3,6
  4. Joana Teixeira

Vertaal van English naar Nederlands

Great food, great atmosphere and amazing service!

5. Wij wilde voor we naar de film gingen nog ergens gaan eten wat niet al te duur en goed te bereiken was.
    Bij aankomst was er al zo iets van, zo wel erg druk, maar ja dat kan gebeuren.
    Toen we zaten moest mijn vrouw naar de wc en dat ging niet wegens de trappen daar en toen mochten we uiteindelijk na wat gezucht naar de wc op de begane grond.
    Door waar wij neer gezet werden hadden we de vraag gesteld of we aub ergens op een wat rustiger plekje mochten zitten want we zaten in het looppad van de gasten en bij de tafel waar alle afwas werd neer gedumpt en het personeel alleen maar stonden te kletsen en zelfs ruzie aan het maken.
    Maar ergens anders ging niet zeiden ze. Toen kwamen er andere mensen aan een hoge tafel zitten en die vroegen ook of ze ergens anders mochten zitten en die werden gelijk naar een tafeltje achteraf gezet waar het een stuk rustiger was ;(. Wij vonden de service ook erg slecht en zullen er dus ook nooit meer naar toe gaan.
    Erg jammer want wat prijs betreft was het goed en het eten was ook zeker niet verkeerd, maar de service mogen ze zeker nog heel veel aan doen.

1,5
  6. Richard Hirtum

7. Wij zijn met 5 personen gaan eten bij Mojo. 1 persoon is allergisch voor knoflook zij kreeg een aparte code om daarop te bestellen vervolgens krijgt ze een gerecht wij denken al dat er knoflook in zit en ja er zat knoflook in vervolgens gingen ze een nieuwe halen we vroegen de saus apart we vragen weer is dat geen knoflook saus weet de serveerster dat niet en ja hoor het is een knoflook saus. Vervolgens vragen we naar de manager en vervolgens komt die alleen maar met smoesjes. Nog nooit meegemaakt dat er geen excuses komt en kijken hoe je dit kan oplossen. Kortom beter kan je hier niet gaan eten!!!

8. Op alle fronten verdienen zij een dikke 10.
    Geweldig aardig personeel.
    Super lekker gegeten.
    En ook de sfeer is prima.
    Ons zien ze heel gauw weer terug.

9. Restaurant heeft niet echt een griekse uitstraling, lijkt meer op een seafood restaurant. Het eten was niet echt smaakvol en op de plek waar we zaten was het erg koud. Prijs aan hoge kant. Ik ga hier niet mee naar terug.

3,6
  10. Ad Teuwens

Mooie opgemaakte bordjes met een heerlijke perfecte kwaliteit eten.
    Snelle service gewoon geweldig.
    Wij komen terug.

11. Eerlijk vers eten voor een prima prijs.

• Eindcijfer 8,6
  12. Joyce coppens

Super leuk enthousiast jong team. We eten er regelmatig, leuke variabele keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Lekker vers en bediening met een lach! Een echte aanrader!😄

13. Met vriendin die ik al ken vanaf kleuterschool tijd ga ik hier elke maand eten op een zondag om 18 uur… beide drukke leven zo dit is leuke afspraak om bij te kletsen.

Sfeer is goed zeer gast vrije ontvangst… eten steeds wat anders van de menu kaart.
    Zeer aan te bevelen mocht je in de buurt zijn reserveren vooraf is zeer gewenst… kom hier dan eten…

14. Nederlands Eindhoven

Normaal vinden wij het eten bij Mood heerlijk en kwamen we er met plezier, echter kwam daar een abrupt einde aan na vrijdagavond. Voor ons echt geen Mood meer, zonde van ons geld.

Eenmaal aangekomen zag het er na de verbouwing echt heel mooi uit, maar dat was het eigenlijk ook wel. Het was er koud binnen en het eten was niet meer wat het was. De coquilles die normaal zo heerlijk waren, daar zat echt bijna geen smaak aan. Lagen in een of andere dressing wat wel een goedkope sladressing leek, echt ontzettend zonde. De sushi was ook niet lekker, geen smaak en bij de surf en turf rol lag was het vlees zo taai als iets. Ik kreeg het met moeite gekauwd. De zalm in de Mood rol was ook niet vers. Het enige lekkere waren de oesters, deze waren top.

Dan de kou die er binnen was. Wij zaten aan een ronde tafel dichtbij de bar, maar dus ook midden in de tocht. De tussendeur stond open, waardoor er telkens een vlaag koude lucht naar binnen kwam als de deur open ging. Een Nederlands meisje van de bediening heeft toen voor ons de deur gesloten, dit scheelde iets maar het was nog steeds ontzettend koud. Ook kwam er kou vanuit de schuifdeur naar de keuken. Op een gegeven moment zat ik gewoon met jas aan aan tafel waarop mijn vriendin tegen een Aziatische bediende zei dat het is wel echt koud was. De Aziatische bediende keek ons echt met een scheef gezicht aan en zei het is hier helemaal niet koud. Nou pardon, ik heb niet zomaar mijn jas aan in een restaurant! Ook kwam er niemand vragen of ik het koud had, gezien ik mijn jas aanhad of ze iets konden betekenen, echt bagger. Ik ben benieuwd hoe jullie dit gaan doen in de winter, lijkt me niet echt aangenaam om daar in nog meer kou te zitten als afgelopen vrijdag. Dan zit je totaal niet fijn te eten.

Al met al was het voor mij dus echt een verschrikkelijke ervaring die ik niet gewend ben bij Mood. Hopelijk wordt er wel iets met deze recensie gedaan. De kwaliteit is echt zwaar omlaag gegaan, jammer!

ps. Er is niet onder mijn naam gereserveerd, maar onder de naam Steeg. Vrijdag 24-11-2023 om 20:15u.

1,4
  15. Nederlands Eindhoven

Bo Bouwmeester

16. Jacqueline

Een kei gezellige en goed verzorgd 60/80 feestje gehad. Thanks, vriendelijk en attent personeel.

17. Emiel Hennissen

Zwaar teleurgesteld
    We hadden ruim van te voren gereserveerd (2wkn)
    Gisterenavond om 22.00 krijgen we een mailtje dat onze reservering is geannuleerd zonder opgave van reden
    Ik denk dat dit bedrijf te gemakkelijk het geld verdiend en daarom zo met klanten omgaat
    Erg jammer

18. Hanneke Linssen

Zeer goede en plezierige service, fijne sfeer, lekker eten!

19. Lekker gegeten in leuke omgeving. De gerechten zijn wel kleiner geworden in vergelijking met jaren geleden, kwaliteit wel goed. Wel heel jammer dat er tussen de gangen bijna 1 uur tussen zat.

20. Heerlijk gegeten. Gezellige ambiance. Jammer dat de entree buiten flink onder water stond.

21. Linda Wouters

Slecht restaurant. Twee en een half uur zitten wachten op twee gerechtjes (ik had er zelf slechts één gehad) die niet echt bijzonder waren. Zeker niet voor zoveel geld. De review staat gewoon op Google en niet schijnheilig anoniem. Wat doen zij? Ze plaatsen vervolgens op mijn bedrijfspagina met een nepprofiel een negatieve review. Zo krijgen ze dus hun positieve reviews! Knap werk jongens, goede manier om met je klanten om te gaan. Ik doe in ieder geval wel aangifte, want een valse review geven is strafbaar. Mijn review is iig wel echt.

22. Rudie

23. Eten was goed lekker en ruime porties. Bediening snel en goed. Bestellen via tablet even wennen maar gaat goed. Met meerdere mensen wel lastig je hebt maar 1 tablet.

24. Joey ernest

Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel. Hele lieve vrouw aan de balie supervriendelijk. Helemaal een top avond bij de wiro wok.
    Zeker terug te gaan naar deze goede all you can eat gr joey, Mary en ryan.

25. ria de geus hoeppe

Altyd vriendelijk gewoon super.

• Eindcijfer 10
  26. 90 minuten wachten op je bestelling

• Eindcijfer 4,7
    4,7
  27. Het eten is goed, daar valt niets over te zeggen. Het speelparadijs is verre van speelparadijs! Grote zaal met verschillende apparaten waarvan er niet één werkt, met alleen een glijbaan die nog intact is. Je kinderen kunnen zich er helaas nog geen 10 minuten vermaken.

28. Lekker eten, gezellig. Personeel goed.

29. Vooral gyros, octopus en gebakken lamsschenkel zijn heerlijk!

30. Het was de eerste keer dat we hier kwamen eten. En het was niet wat we er van verwacht hadden. De giros zat helemaal geen giros smaak aan, voor een half zakje friet moet je 4 euro betalen. Je hebt niet het idee dat je in een Grieks restaurant zit, geen gezellige Griekse sfeer.
    De tafeltjes zijn heel kaal geen bloemetje, geen peper en zout, en geen bierviltjes. En als je afgerekend hebt kijkt niemand meer naar je om. Geen hartelijk onthaal, ook niet bij het weggaan.