Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eindhoven verdeeld zijn.

1. Constance

Van het begin af aan kom ik al bij deze fijne Griek op de kruisstraat Eindhoven. Kwaliteit nog altijd hetzelfde als 30 jaar geleden. Top. Bedankt ook namens mijn vriendinnen.

2. Met kerst zijn wij met heel de familie daar voor de eerste keer gaan eten. Het was slecht, heel slecht en onhygiënisch. Alles met je handen pakken, aangebrand eten aan de onderkant, wafels die je kon eten met kersen niet opgegeten omdat ze keihard waren. De soep was ook niet te eten en de eieren waren groen aan de onderkant; het leek op poedersoep. Het was héél druk in de tent en daar hebben we veel geld voor betaald. Nooit meer.

3. Hans&Jolanda van Vegten

Bijzonder fijne avond gehad. Een mooi samengesteld 4 gangen menu, goede prijs kwaliteit verhouding. Buitengewoon goede bediening, nemen de tijd om de gerechten en wijnen toe te lichten. Dit is alles in een zeer persoonlijke sfeer. Vakmanschap van de keuken en bediening van de buitencategorie!

4. Maria

5. Roland xxx

Restaurant heeft erg ingeleverd op prijskwaliteitsverhouding. Twee hoofdgerechtjes en twee drankjes bijna €70 afgetikt. Jammer dat ook dit restaurant zijn prijzen zo drastisch verhoogd heeft dat er geen enkele verhouding meer staat tot de kwaliteit en de service die geboden wordt. Wij zijn geen cheap skates, maar dit gaat nergens meer over. Hoe lang zullen de prijzen blijven stijgen? Dit was voorheen hier prima in verhouding. Wij komen er nooit meer terug.

6. Voor mij opnieuw een hele fijne ervaring: wat een heerlijk vegetarisch dagmenu zojuist gegeten! Ik was echt verrast, schrijf zelden recensies maar voelde nu wel de beweging daartoe omdat het met zorg bereid is, leuke smaakcombi en origineel recept. Akoestiek zou voor mij iets beter mogen maar kan ook liggen aan de plek van ons tafeltje. Ik kom graag een keer terug!

7. We stonden voor een gesloten restaurant terwijl ze zelf de reservering hebben aangenomen.

8. Nederlands Eindhoven

De sushi boot is heerlijk. Voor ons reden om er speciaal voor naar Eindhoven te rijden om deze af te halen. Wij dus eerst bestellen via whatsapp. Precies zoals aangegeven staat op het takeaway-menu. Na 3 kwartier wachten worden de vinkjes van het bericht eindelijk blauw. En vervolgens krijgen we geen enkele reactie. We hebben minstens 10x gebeld, maar het restaurant is telefonisch niet bereikbaar op het genoemde nummer. Daarna nog berichten verstuurd of de bestelling goed is doorgekomen en hoe laat we het kunnen komen ophalen, maar deze berichten zijn zelfs niet gelezen. Na ruim 5 kwartier wachten hebben we de hoop maar opgegeven. Zo slecht. Gelukkig zijn er alternatieven waarbij je wel netjes reactie krijgt en te woord gestaan wordt.

9. Het eten is super lekker en de prijs kwaliteit is uitstekend.

10. Mieke meijs

Heel druk, mijn man en ik hadden koude hamburgers met heel veel saus, tafel was vies en personeel niet vriendelijk.

2,4
  11. Goed gegeten super bediening.

12. Heerlijk eten, leuke gezellige bediening!! Aanrader!!

13. Lekker eten, gezellige sfeer en snelle service voor het feit dat het super druk was!

14. Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten met 4 personen.
    Geweldige lekkere voorgerechten op mooie opgemaakte borden.
    Ook de hoofdgerechten zijn fantastisch lekker gezellig en vriendelijk personeel in een mooie rustige ambiance.
    Ga zo door, Wij komen terug.

15. Op het eerste oog redelijk, maar nadat we besteld hadden en om ons heen keken, zagen we dat het er erg vies was, bestek was vuil, ok kan gebeuren, maar toen we het eten serveert kregen, kommetje waar mosterd en mayonaise in zat was gewoon vies op de mayo zaten ingedroogde gele knobbels op de friet zwarte spikkels en je proefde dat het in oud vet was gebakken, nee deze zaak geen aanrader. "Eigenaar" op aangesproken maar hij gaf geen reactie. Rob Geus wordt er niet blij van.

1,9
  16. Nathalie

17. Joyce Bronnenberg

Nooit meer, ten eerste moesten we bij de verwarming gaan zitten. Want daar was het warm voor onze kleine! Nou deze stond uit, wat van gezegd is hij wel aangezet. Het eten: frieten waren gebakken in oud frituurvet, mosterd stond het water op, mayonaise aangekoekt, eierschaal in de sla.

1,8
  18. Bij binnenkomst in dit mooie sfeervolle restaurant werden we heel vriendelijk ontvangen. Het eten was zeer goed en de bediening super vriendelijk. Kortom een echte aanrader.

19. We moesten heel lang wachten voor ons drinken en dat er iemand kwam voor nog wat te bestellen.

20. Marijke de Kip

Geweldig personeel, eten kwaliteit top.
    En goede uitleg over je eten, als je eens iets anders wilt wordt er goed meegedacht.
    En een schoonrestaurant, wordt netjes bij gehouden.

Voor mijn gewoon TOP.

21. Martijn Janssen

22. Carol arnoldussen

Niet voor herhaling vatbaar!
    No, won't go there again!

23. Tegenwoordig is dit restaurant niet meer wat het ooit was. De sushi is ronduit slecht. De sushi rollen zijn veel te hard in elkaar gedrukt en de kwaliteit is niet meer wat het was. De sfeer is weg en de gasten naast ons vonden het geen probleem om een lijntje coke op te snuiven.

Deze zaak het is het geld niet waard. Mij zie je hier niet meer.

24. Jos Paeshuijse

Afgelopen donderdag gegeten bij F&S met mijn afdeling.
    De sfeer was prima, we zaten met 13 personen gescheiden van de rest van het restaurant. Natuurlijk was de bediening zeer gastvrij en vriendelijk en de gerechten (weer) heerlijk. Tafel vol mezze: vlees en vega, dus voor ieder wat wils. Dat vonden (gelukkig) ook alle collega's.
    Wat mij betreft is F&S echt een aanrader voor een ieder die lekker wil eten en de "all you can eat sushi" beu is. Top!

25. Eunice Clevis

Helaas. Prijs kwaliteit niet in verhouding.
    Lauw. Zout. Of juist smaakloos.
    Opties kaart afgeplakt, waardoor keuze zeer beperkt werd. Online gehele kaart nog wel te zien.
    50 euro pp. Teveel voor hetgeen wij hebben genuttigd.

2,9
  26. Vandaag kerstdiner gehad bij lightcity food.
    Heerlijk gegeten. Alle gerechten meer dan voldoende.
    Zeer goed gepresenteerd.
    Zeker voor herhaling vatbaar!!

27. Kerst avond een heerlijk geroezemoes klinkt het door het restaurant.
    Bediening en eten waren prima in verhouding met de prijs kwaliteit verhouding.
    Wij komen graag terug.

28. Eten heel erg lekker. Mijn man is Grieks en hij vond het één van de beste Griekse restaurants! Service ook goed, ze zijn erg vriendelijk!

29. Gisteren heerlijke grote Kapsalon gegeten. Van alle Shoarma's die ik had in NL sinds 1985, in de top 3

30. Vriendelijk meiden achter de bar. Bij binnenkomst konden we elkaar niet goed verstaan. De muziek, hardrock, stond te hard. Het is een eetgelegenheid tot 2100 en daarna als mensen klaar zijn kun je de muziek wat harder zetten. Na vraag is de muziek zachter gezet. Ik kom hier al jaren en het is altijd goed, creativiteit ten top en alles tot in de puntjes smaakvol. Nu was niks lekker. Het eten ook laten staan. Aangegeven dat het niet lekker was. Daarna niks meer gehoord of gezegd. Koffie besteld en bij de rekening alles moeten betalen. Hahaha wat een blamage. Heel jammer. Ik heb jaren in de horeca gewerkt en als de gast het niet lekker vond dan werd daar iets aan gedaan of ze kregen een drankje van de zaak en werd het eten van de rekening afgehaald. Ik baal hiervan.