Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eindhoven verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten! Authentieke gerechten , mooi opgediend, hartelijk en gastvrij personeel. Gezellige en sfeervolle inrichting. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Zeker komen wij terug!

2. Een pluim voor de bediening van Bamiyan: we werden enthousiast verwelkomd en de gerechten werden met liefde opgediend en uitgebreid uitgelegd. Ook een pluim voor de keuken: met zorg bereid voedsel, verfijnd gekruid en heerlijk van smaak. Een aanrader dus!

3. Vorige week gaan eten. Echt te weinig eten voor het geld. De sfeer is dan nog wel oké maar dit is niets bijzonders en zeker geen aanrader. Het personeel was arrogant en niet behulpzaam. De vaste klanten kregen een voorkeursbehandeling, wat ik ook echt slecht vind als ze nieuwe klanten willen hebben. Jammer dat Eindhoven geen goed restaurant rijker is. Ik ga hier niet meer heen.

2,1
  4. De prijs kwaliteit was goed. Daar is alles mee gezegd. Onpersoonlijk, geen aardig personeel en het eten was matig. Ik kom hier niet meer terug.

4,7
  5. Steakhouse Eindhoven

Gisteren heerlijk gegeten bij Rodeo. Zaak zat helemaal vol, de bediening had het aardig onder controle. Kaart, opname drankjes, bezorgen eten was allemaal netjes geregeld en op tijd. Niet te snel, niet te langzaam. Ze hadden alleen iets vaker om drankjes mogen komen.

Kwaliteit van het vlees is verrukkelijk! Ook voor onze kinderen (3 en 2 jaar) was alle aandacht. Ranja met een rietje was geen enkel probleem.

Enige minpuntje was dat de serveerster er nog een nagerecht uit probeerde te slepen via onze 3-jarige "wil jij een ijsje?". Vond dat persoonlijk niet zo netjes aangezien we al aangegeven hadden geen nagerecht te doen.

Hoe dan ook, een heerlijke avond gehad met super eten! Ons zie je hier zeker nog een keer terug.

6. Internationaal Eindhoven

Uitstekende prijs - kwaliteitverhouding en wat het uitstekend maakt is de variatie in aanbod.
    Ook het variende seizoensaanbod maakt dit restaurant tot een uitstekende keuze voor een avondje uit. Personeel is vriendelijk.
    Komend weekend maar weer eens reserveren, maar dan met vrienden.

7. Chinees-Indisch Eindhoven

Wij halen meestal af bij de Chinees. Het eten is er prima, alleen het telefonisch bestellen is niet optimaal! Je krijgt een door schakel systeem wat niet eens werkt.. niet echt handig

6,7
  8. Afgelopen week hier met een groep gegeten en dat is prima bevallen. We hadden een soort proeverij in 4 gangen en die waren allemaal lekker. We startte met een goede carpaccio. Daarna scampi's in pernodsaus. De sate van varkenshaas die volgde was ook erg lekker. Het laatste gerecht was Maastrichts zuurvlees en dat heb ik in Maastricht zelden beter gegeten.

Complimenten voor de mooie presentatie en de leuke sfeer. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Het was erg gezellig. Graag tot een volgende keer.

9. Vanavond met zijn tweeën gaan eten hier. Het eten vond ik erg lekker! De gerechten zijn net wat aparter dan wat je normaliter bij een tapasbar eet, ook de porties waren groter. Heerlijke coquilles, eend en ibericovarken met kersen. Het toetje met pistache vond ik echt verrukkelijk!

De bediening vonden we erg vriendelijk, en er zaten een aantal echte Spaanse dames bij. Wat we iets minder vonden was de herrie, we konden elkaar af en toe niet verstaan. We hadden een tafeltje in het midden en zaten te ver van elkaar. En ik vond het al met al best prijzig, we moesten €95 betalen voor twee personen.

10. Chinees-Indisch Eindhoven

Sylvia

11. Chinees-Indisch Eindhoven

Vanavond heb ik er gegeten en het was heel lekker. Gezellige sfeer. Rustig en ontspannen. Schoon en verzorgd restaurant. Vriendelijik en attent personeel (op een plezierige en niet opdringerige manier). Kortom, fijne avond gehad.

12. Edwin van Dijck

13. Gister wezen eten via groupon. Op een vrijdagavond zou je verwachten dat een restaurant vol zit.. Nou, nee dus. Er waren nog 2 andere tafeltjes bezet. We hadden pasta besteld en dat kwam pas na 3 kwartier. Het was weinig, niet mooi gepresenteerd en bovendien niet echt smakelijk.
    Ik vond het interieur van het restaurant ook verschrikkelijk.
    Kortom, absoluut geen aanrader.

1,7
  14. D. Van Rijen

Gisteren gegeten bij dit restaurant. Uitstekende service, zeer klantvriendelijk, erg schoon en, het allerbelangrijkste, heerlijke gerechten!!

15. Helaas niet meer zoals het was. Pizza Ananas: ananas uit blik, in grote ringen op de pizza, 2 plakken vierkante ham die zo uit een pakje kwamen. Van de pizza Campagnola was de salami taai en smaakloos.
    Bodems waren wel lekker dun. Service was snel maar onpersoonlijk.

1,5
  16. Chinees-Indisch Eindhoven

We hebben afgehaald. Het eten was lekker, alleen de kip saté en de babi panghang waren droog.. dat was wel jammer.

17. Op aanraden van een collega ben ik samen met mijn vriendin naar Yakitori geweest. We hadden een actie folder meegekregen zodat we all in konden eten voor 24,50. De sushi was ook nog is vers en lekker. Ik vond de prijs kwaliteit verhouding echt goed. Sushi was volgens mij vers en werd ter plekke gemaakt.

18. Grappig dat ik hier verhalen lees die mijn verhaal bevestigen.

Vrijdag avond gereserveerd voor Zondag onder vermelding van social deal. Aangezien wij problemen hadden (en nog steeds hebben) met ons internet/tv/netwerk konden we niet printen. Gelukkig staat op de website van SD dat je de code ook op de smartphone mag meenemen, dit hebben we al diverse malen eerder gedaan en er is nog nooit een probleem geweest. Dit dan ook gedaan, rustig de man verteld dat we het op onze smartphone hadden waarna we direct een snauw kregen met "Nee, mag niet"...
    Ik ben sowieso al niet gediend van onbeschoft gedrag, maar toch met goede zin gevraagd wat het probleem was en geprobeerd uit te leggen. De man bleef volhouden dat we niet mochten eten en dat we weg moesten en pas terug mochten komen als we geprint hadden. Aangezien ik erg geïrriteerd was en niet wilde dat het escaleerde zei ik tegen mijn vriendin dat ik er geen zin meer in had en dat we wel ergens anders gingen eten, in zo'n schuur hoeft het van mij niet eens.
    Mijn vriendin heeft geprobeerd te sussen maar de man bleef chagerijnig en boos doen en we kregen een preek dat SD geen scanner had geleverd en dat wij "goedkoop" waren en dat dit "onder de kostprijs" was en dat hij dan zelf ook nog moest printen! Och, och, als dat het probleem is "dan betalen we toch een euro voor het printen". De man was erg boos kon je merken en door al zijn gejammer, en gevloek heen kon ik opmaken dat ik moest meelopen om te printen. Vervolgens daar strikte instructies gehad hoe en wat ik moest aanklikken (want ja.. ik werk nooit met computers..). Vervolgens geprint, naar een tafel in de hoek gebracht waar de rest van de "social-dealers" zat en nog een hoop chagrijnige blikken toegeworpen gekregen.
    Het eten was prima te doen, maar ik ga er nooit meer eten. Het personeel is onbeschoft, het is veel te druk waardoor er hele lange wachtrijen ontstaan en er wordt niet meer personeel ingezet in dat geval en we moesten zo lang op ons laatste drankje wachten dat we hem geannuleerd hebben omdat we inmiddels al klaar met eten waren.

Al met al is het geen aanrader. Zeker als ik lees dat anderen soortgelijke ervaringen hebben gehad.. Niet doen..

2,9
  19. Vorige week hier voor het eerst gegeten na veel positieve verhalen te hebben gehoord. Persoonlijk vond ik het de slechtste sushi die ik ooit heb gehad. De sushi's zelf gingen nog wel, maar al wat gefrituurd was, was zo vet dat het aan het papiertje zat geplakt.

20. Wij vonden het een regelrechte tegenvaller... er is veel keuze in gerechten, maar de smaak is vlak en bijna alles is droog, niet lekker op smaak gebracht. De service was niet optimaal. We moesten vrij lang wachten en ik heb een paar keer moeten vragen naar het drankje dat ik al even geleden besteld had. De serveersters letten niet goed op of ze geroepen worden en bij het afrekenen met pin rondde ze het bedrag voor het gemak naar boven af.
    Kortom; eens maar nooit weer!

21. Het eten is niet het beste. Maar is echt niet zo slecht als wat de meeste recensies zeggen. De visboer kwam vis brengen, we zagen de chefkok meteen de vis klaarmaken. Verser dan dit kan echt niet. De service daar is vele malen beter dan alle andere all you can eat restaurants. We gaan daar zeker terug!!

22. Lounge 8 ziet er top uit van binnen! Echt super modern ingericht, wat dat betreft echt een pluspunt.

Ik ben bij vele sushi restaurants geweest en deze was toch écht wel beneden pijl. Het slechtste sushi restaurant waar ik ooit heb gegeten. De beef is smakeloos, dit geld overigens voor al het eten. De sushi smaakt niet, en lijkt niet vers te zijn. Kwaliteit supermarkt sushi, echt zonde want het ziet er zo leuk uit van binnen!

We waren met 4 man uit eten, en vonden het alle 4 niet lekker.

2,8
  23. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij het a la carte restaurant op de eerste verdieping. Voor een romantisch, sfeervol diner zit je hier goed. De ober vertelde me dat de kaart onlangs is vernieuwd en op zijn aanraden hebben we gekozen voor het verrassingsmenu. Het eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk. Kortom hier ga ik vaker komen!

24. Ook ik heb afgelopen week 5 vouchers gekocht bij Socialdeal. Ik belde ze van te voren op om te reserveren. Er werd mij aan de telefoon duidelijk gemaakt dat ik ook voor mijn zusje van 6 jaar een voucher nodig had van € 12,75. Ik vroeg ze hoe dit mogelijk was als het normale tarief gewoon 9 euro is voor kinderen onder de 11. Ik kreeg hierop een hele brutale en lompe opmerking van iemand met een leidinggevende functie. Deze meneer zegt aan de telefoon: ‘’ja jullie zijn altijd op meer korting uit en voor deze prijs kan je in de supermarkt niet eens deze ingrediënten kopen’’. Na nog 10 minuten aan de telefoon met deze meneer krijg ik alleen te horen dat de samenwerking met Socialdeal niet goed is verlopen. Ik heb hem meerdere malen verteld dat ik niet begreep wat hij nou bedoelde en hoe het nou kan dat er voor kinderen met socialdeal meer betaald moest worden. Aan de andere kant van de lijn hoor ik deze meneer een beetje flauw lachen en wederom benoemen dat mensen altijd meer korting willen. Het normale tarief is 20 euro in het weekend en doordeweeks 18 euro. Via Socialdeal is het normale tarief 25 euro en daar doen ze dan 50% vanaf. Socialdeal schiet hier helaas ook deels in tekort. Ik heb het gevoel dat Socialdeal de prijzen nu bewust hoger maken zodat ze meer ‘’korting’’ kunnen geven, wat het voor de koper natuurlijk alleen maar aantrekkelijker maakt. Het is voor iedereen te adviseren om eerst de website van desbetreffende verkoper te bekijken, voordat je de deal koopt. Overigens was het eten redelijk, maar de klantvriendelijkheid scoort naar mijn mening een dikke onvoldoende.

25. Sobere, sjieke inrichting, zonder "standaard" chinese versiering.
    Maar het eten, en daar kom je voor: buitengewoon, verfijnde smaak; Top !!!!

26. Heerlijke broodjes! Snelle service en aardig personeel.
    Prijs is alleen wat aan de hoge kant maar het is meer dan waard. Ik neem altijd de grande Italia op een bruin broodje.

27. Vandaag gegeten bij Lounge 8. Erg betreurenswaardig wat betreft het eten. Smaakloos en soms leek het wel of het al een paar dagen in de koelkast had gestaan. Inrichting is trendy en kan ermee door.

2,9
  28. Wij zijn nadat we een paar jaar niet meer geweest waren omdat de kwaliteit en de service schrikbarend achteruit was gegaan wellicht omdat er meer concurrentie was gekomen toch maar weer eens naar het Wokparadijs in Eindhoven geweest. Vorige week via een social deal 5 vouchers besteld. Deze kosten nu 12,75 en was volgens de reclame 50% korting voor 2 uur onbeperkt en zonder drank (beetje raar als op de site 20 euro staat voor 2 uur). Nu bij binnenkomst al meteen duidelijk dat de service nog niet veel verbeterd was want wij moesten voor onze 2 jarige kleindochter gewoon mee betalen want dat kon niet anders bij social deal. Na mijn opmerking dat dit ruim betaald was voor 4 steeltjes friet en 2 kipnuggets zou men wel iets tegemoet komen, nou op de rekening hadden ze 25 % korting gegeven op de prijs van 12,75 en dat kwam neer op 9 euro die betaald moest worden, blijf het vreemd vinden als er normaal 9 euro betaald moet worden voor kinderen vanaf 4 jaar maar goed het assortiment was ook minder en de vriendelijkheid dus ook. Ik hoop dat ze het nog een tijdje volhouden maar wij en waarschijnlijk ook een aantal van onze vrienden gaan ons daar niet meer laten zien en gaan maar weer naar de concurrent die begrijpt hoe je klanten moet binden. Vind het toch jammer want een paar jaar geleden waren wij echt super enthousiast.

29. Bekend van de lekkere hapjes op de markt, en vandaag dan met mijn vrouw en 2 vrienden in het restaurant gegeten. Het was zeer geslaagd! De bediening was goed en heel vriendelijk, gaf goede uitleg en advies over de gerechten, en vertelde enthousiast over de Afghaanse cultuur. En het eten... het eten was echt super!!

Een aanrader!

30. henk heezemans

Is een fijn restaurant waar je rustig kan eten. De gastvrouw komt bij elk gerecht uitleggen wat het is. Heb er fijn en goed gegeten, dus een dikke 10. Aanrader.