Publiek Food & Drinks in Eindhoven

Internationale gerechten geserveerd in hartje Eindhoven!

Eten & drinken 8,2

• do 09:30 - 02:00
  • vr 09:30 - 03:00
  • za 09:30 - 03:00
  • zo 09:30 - 23:00

Publiek Food & Drinks, het meest gevarieerde café op de Markt in Eindhoven.

Bij Publiek Food & Drinks hanteren wij een internationaal georiënteerde en verrassende kaart. De gerechten worden door de Chef samengesteld van verse en seizoensgebonden producten, en dat voor een aantrekkelijke prijs! U kunt bij ons terecht voor ontbijt, lunch en diner.

Uniek bij Publiek Food & Drinks zijn de tapasplanken om te delen. Deze internationale, goedgevulde planken zorgen ervoor dat u zich in Mexico, Italië of New York waant.

Lekker speciaal bier drinken kan natuurlijk ook, wij schenken maar liefst 50 bieren op fles en 4 van de tap, waaronder seizoensbieren en Eindhovense bieren. Naast deze uitgebreide bierkaart bieden wij ook nog heerlijke en populaire aperitief cocktails, waaronder bijvoorbeeld een Aperol Spritz, Martini Bellini, of verscheidene Gin Tonics.

Publiek Food & Drinks is ook de ideale plek om te reserveren voor groepen. Op onze eerste verdieping kunt u terecht als groep om te dineren of borrelen, wij maken de menu’s op maat naar uw wensen. Neem contact met ons op voor meer informatie voor groepen!

Reserveer nu en kom genieten van onze heerlijke gerechten en dranken.

Diëten Vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Publiek Food & Drinks in EindhovenFoto van Publiek Food & Drinks in EindhovenFoto van Publiek Food & Drinks in EindhovenFoto van Publiek Food & Drinks in EindhovenFoto van Publiek Food & Drinks in EindhovenFoto van Publiek Food & Drinks in EindhovenFoto van Publiek Food & Drinks in EindhovenFoto van Publiek Food & Drinks in EindhovenFoto van Publiek Food & Drinks in Eindhoven

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Rustig, gezellig, hip, huiselijk, kindvriendelijk, klassiek, nostalgisch en romantisch
Voorzieningen
Wi-Fi en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
Betalen
Master Card Visa pin