Publiek Food & Drinks in Eindhoven

Internationale gerechten geserveerd in hartje Eindhoven!

Publiek Food & Drinks, het meest gevarieerde café op de Markt in Eindhoven.

Bij Publiek Food & Drinks hanteren wij een internationaal georiënteerde en verrassende kaart. De gerechten worden door de Chef samengesteld van verse en seizoensgebonden producten, en dat voor een aantrekkelijke prijs! U kunt bij ons terecht voor ontbijt, lunch en diner.

Uniek bij Publiek Food & Drinks zijn de tapasplanken om te delen. Deze internationale, goedgevulde planken zorgen ervoor dat u zich in Mexico, Italië of New York waant.

Lekker speciaal bier drinken kan natuurlijk ook, wij schenken maar liefst 50 bieren op fles en 4 van de tap, waaronder seizoensbieren en Eindhovense bieren. Naast deze uitgebreide bierkaart bieden wij ook nog heerlijke en populaire aperitief cocktails, waaronder bijvoorbeeld een Aperol Spritz, Martini Bellini, of verscheidene Gin Tonics.

Publiek Food & Drinks is ook de ideale plek om te reserveren voor groepen. Op onze eerste verdieping kunt u terecht als groep om te dineren of borrelen, wij maken de menu’s op maat naar uw wensen. Neem contact met ons op voor meer informatie voor groepen!

Reserveer nu en kom genieten van onze heerlijke gerechten en dranken.

5. Betalen Master Card Visa pin

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1306209281 72
1320141303 64
1361937371 70
1491969583 83
1519833628 77

1. Eten was lekker en zeker voor zo'n drukke locatie van goede kwaliteit. Wij zaten op het terras en de sfeer hier was erg goed, binnen was leeg door het goede weer maar zag er ook erg leuk uit. Ontzettend leuke obers en vriendelijke, snelle service.

2. Meerdere dingen gingen mis bij ons aan tafel, werd helaas niet echt iets mee gedaan, geen sorry niks. Veder was t eten prima en was er buiten een gezellige sfeer.

3. Eten was lekker en prijs-kwaliteit goed. Service was alleen erg onvriendelijk, en je moest lang wachten of erg goed je best doen voor je kon bestellen of betalen.

4. Aria 272 punten

Eten prima, sfeer ook, maar de service kan zeker vele malen beter! Waarom jonge meiden inzetten die niet vriendelijk zijn? Zullen vast "goedkoop" zijn, maar train ze dan op het stukje vriendelijk zijn. Wij zijn vriendelijk gebleven ondanks dat er het een en ander mis ging en de medewerkers eigenlijk best onaardig deden. Het was schijnbaar druk, tja dat heb je nu eenmaal soms dat is nog geen reden om te gaan chagrijnen. We gaven een kleine fooi nou we gingen maar snel weg want de jonge bediende leek nog chagrijniger te worden. Uiteraard werden we geen gedag gezegd. Beetje jammer voor zo'n mooie zaak.

5. Prima gegeten bij een gezellige zaak.

6. Het was heel gezellig en het eten was van goede kwaliteit.

7. Super tentje! Heerlijk gegeten en super sfeer!

8. Super lekker gegeten en heel vriendelijk personeel. Ik ga hier zeker nog eens terug!

9. We worden er altijd leuk ontvangen en personeel is attent. Gezellig eetcafe. Eten is prima, zeker gezien de prijs.

10. Leuke gezellige tent maar matige kwaliteit.
    Saté helemaal doorgebakken.
    Prijs is prima, maar als de kwaliteit niet goed is dan is altijd te duur.

11. Helaas hebben we er niet kunnen eten. Het restaurant was gesloten en heeft dit ons niet laten weten. We hadden een aantal dagen van te voren nog telefonisch contact gehad, aangezien we een half uurtje later wilde komen, ook toen heeft het restaurant niet aangegeven dat ze dan gesloten zouden zijn. Jammer, wat een slechte service!

12. Carolien Klink

We hebben heerlijk gegeten en het was super gezellig met een zeer goede serveerster👍

13. Vriendelijke bediening. Leuke ambiance

14. Inge Klein

Zeer lekker gegeten in een leuke ambiance met een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

15. Het was lekker en gezellig.

16. Lekker eten voor een goede prijs! Aangenaam verrast door de ambiance en kwaliteit. Ook de bediening aan tafel was gezellig en goed. Leuk voor een avondje met vrienden, collega's.

17. Bernard van S

Lekker avondje op het terras gehangen met wat vrienden, vlotte bediening, leuke, goede speciaal biertjes, vooral de lokale, prima eten voor die prijs! Topavond gehad.

18. De vrouwen zijn gaan shoppen en de mannen hebben zich gesetteld op het terras bij Publiek voor een biertje. Ruime keuze uit speciaal biertjes die door de ober vakkundig uitgelegd werd. Nadat de vrouwen aangeschoven waren hebben we met zijn allen een 3 gangen diner gehad. Zeer smakelijk, zag er oogstrelend uit en toen wij de bon kregen viel ons direct de prijs van het eten op. Zeker niet duur voor wat je voorgeschoteld krijgt! Fantastische ervaring, mooie dag en lekker gegeten en gedronken. Komen zeker terug binnenkort.

19. Suzanne

Leuk aangekleed terras en uitgebreide menukaart. Zeer attente en vriendelijke bediening. We konden niet kiezen maar we werden goed geholpen bij onze keuze. Bij onze eerste bestelling werd er netjes gezegd dat dit waarschijnlijk te veel zou zijn omdat de porties best groot waren. Erg eerlijk. Daarna hebben we twee planken besteld om te delen. Allemaal kleine gerechtjes, alles lekker en precies genoeg. Al bij al een hele goede ervaring. Wij hebben een nieuw terrasje in Eindhoven gevonden

20. Ik heb fantastisch goed gegeten met een aantal vrienden. Het eten was erg lekker, en met name waren de pasta's erg goed. Zeker waard om terug te komen!

21. Ober erg onbeschoft loopt tijdens het opnemen van de drankjes al weg, hierna lang moeten wachten tot er überhaupt iemand kwam. Besloten om ergens anders te eten aangezien bediening toch geen oog voor ons had. Tijdens afrekenen ook geen woord van de ober maar wel al 10 cent fooi rekenen. Wij gaan er in iedere geval niet meer heen!

22. Elly kouwenberg

Een gezellige sfeer. Helaas was om 20.30 u op zaterdagavond niet meer alles verkrijgbaar. Het eten zag er niet alleen heel smakelijk uit, maar dat was het ook.
    Prettige prijzen ook!

23. We hebben lekker gegeten. De bediening was erg vriendelijk. De service was prima en de prijs/kwaliteit was goed.

24. Ton Smits

Boven verwachting, deze kwaliteit had ik niet verwacht. Daarnaast pleeg ik normaal meer de zeer rustige restaurants te bezoeken, maar toch alle lof voor Publiek.

25. Super lekker gegeten met vrienden
    Voor ons een dikke 10/10 voor zowel gerechten als bediening

26. Afgelopen vrijdag met vrienden komen dineren. Erg vriendelijk welkom geheten door het jonge, maar erg vriendelijk personeel. Ook de inrichting laat je meteen thuis voelen in een erg warme sfeer. Voor een eetcafé had ik niet zo'n hele hoge verwachtingen, maar het was van erg hoge kwaliteit! De 'steak van de week' was perfect op smaak en precies goed gebakken. De hamburgers schijnen ook zeer goed te zijn. Ondanks dat we niet uit de buurt komen, is dit zeker nog een bezoekje waard.

27. Gerardus van der Weide

Heerlijk gegeten bij Publiek in Eindhoven. Leuk sfeervol; een geheel eigen stijl. Als voorafje de geitenkaasrolletjes met appelstroop. Heerlijk. Als hoofdgerecht de biefstuk met kaassaus. Medium is hier ook medium. Geen nagerecht, maar een heerlijke espresso. Leuke en vlotte bediening. Hier kom ik zeker nog eens terug.

28. Adjan van der Sanden

Vandaag bij het Publiek in Eindhoven op de markt 2 kroketten met brood besteld! Nog nooit zo een slechte keuze gemaakt in mijn leven! kleine vettige kroketten met 6 kilo brood!!! Niet te doen, waar heeft deze kok zijn inspiratie opgedaan om zoveel oud brood bij 2 vettige kroketten te serveren!!!

29. De sfeer deed een beetje oud en gedateerd aan. Kan ook als sfeervol ervaren worden. Lekker een aantal speciaalbiertjes gedronken. Het eten was lekker en goed, niet speciaal en redelijk betaalbaar voor wat er geserveerd werd. Bediening had wat adequater gemogen. Regelmatig checken of alles nog in orde was en we iets nodig hadden gebeurde niet en we moesten daardoor enkele malen vragen om een drankje, dat viel ons op.

30. Rob Janssen

Na mijn jubileum feestje eind 2014 ook een afdelingsfeestje (groep +/- 25 personen) bij Publiek gehouden. Het walking diner op de bovenverdieping was wederom voortreffelijk en de bediening zeer vriendelijk en alert!

31. Lekker gegeten. Prima bediening. Keuze genoeg. Gezellige informele sfeer.

32. We hebben een heerlijke avond gehad. Leuke ambiance en vriendelijk personeel. Ik kom zeker weer terug!

33. Goede sfeer, niet opdringerig maar lekker relaxed. Het eten was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

34. Kristel van Nunen

Ontzettend goede service en vriendelijk personeel. Voor een eetcafé enorm goed eten leuk opgediend, en zeer smaakvol.

35. t. van den Hork

Lekker gegeten in een prettige sfeervolle ambiance.

36. Tom

37. Heerlijk gegeten in een relaxte ongedwongen sfeer.

38. Helma Schuurmans

Voor een goede prijs, super lekker gegeten. Vriendelijke bediening.

39. Pauline

Wij (een stel van 19/20) zochten via eet.nu een restaurantje/eetcafe waar je redelijk goedkoop kon eten en reserveerde online. Dat was een hele goeie keus! Heerlijk gegeten! En dat voor een aangename prijs. De bediening was heel erg vriendelijk, erg persoonlijk en het eten kwam mooi optijd terwijl het hele restaurant vol zat. Publiek is zeker een aanrader!

40. Patricia van Zandvoort

Heerlijk gegeten en gedronken!! Goede sfeer en heel vriendelijk personeel!

41. Lekker buiten op het terras gegeten. Vooral de carpaccio is een aanrader!! We hadden een tafel binnen maar het personeel zorgde er voor dat er vrijwel meteen een tafel buiten gereserveerd voor ons werd. Het was erg druk en soms kregen we een bestelling voor een andere tafel maar de rekening klopte en die viel ook reuze mee!

43. Jaap 1205 punten

in de kerstvakantie via de recensies op deze site hier terecht gekomen.

Wat direct opvalt als je binnenkomt is de gezellige sfeer, donker houten meubels, ouderwetse kleedjes op tafel en oude lampenkappen. Het is enigszins donker door de beperkte verlichting wat de sfeer compleet maakt.

Eerst op verkenning voor een kopje koffie terwijl de dames gaan shoppen, prima cappuccino (goed warm en smaakvol), espresso had iets meer pit mogen hebben.

Jongedame en heer zeer vriendelijk en terwijl ik krant lees (van de dag ervoor) krijg ik na een poosje de nieuwe krant aangereikt (toen ik kwam waren ze net open).

Door deze goede ervaring hier met het hele gezin neergestreken voor de lunch. Smakelijke hamburgers (aanrader is hamburger Publiek, erg lekker) met prima friet. Puntje van kritiek zou de salade kunnen zijn, die niet veel dressing/smaak meekrijgt. Broodje met geitenkaas en soep smaken ook prima.

Al met al een sfeervol eetcafé, gastvrije bediening, prima gerechten voor een normale prijs.

44. Een gezellig oudbollig eetcafe. Klein cafeetje met aardig personeel. Lekkere en goed betaalbare hamburgers. Heb er een paar keer gegeten en is goed voor herhaling vatbaar. Lekkere hamburger, groente en frietjes en een speciaal biertje van de tap er bij...

45. Met zijn vieren een ouderwets leuke avond gehad. Goed gegeten, erg lekkere beenhammetje, lekker gedronken en de rekening viel reuze mee. Het is geen sterrenzaak maar zeker een aanrader voor een leuke avond voor onder de 25,- euro p.p.

46. Rita Folker

Eten was prima, personeel erg vriendelijk. Prijs/kwaliteit goed. Ik ga er zeker nog wel een keer terug.

47. Fam. Verhoef

Wij hebben met 4 personen heerlijk gegeten bij Publiek in Eindhoven. De saté was prima gemarineerd en de saus was eveneens erg lekker. De kogelbiefstuk was goed en de gebakken aardappelen waren erg lekker. Het vriendelijke personeel deed erg hun best om het ons naar de zin te maken en het mooie weer was bonus.

48. Lilian Moors

Jo en ik hebben afgelopen donderdag een heerlijke lunch gehad bij Publiek. Wij zijn samen aan het lijnen en dan kan ik de tosti zalm écht aanbevelen. Jammer dat het weer niet zo mee zat want er waaide een frisse wind waardoor de terrasklanten weer snel naar binnen wilden. Fantastisch om te zien hoe het team hier professioneel op inspeelde. Je voelde je echt gast.

Wij zaten heerlijk onder de warme lampen en hebben ons lekker laten verwennen door een zeer vriendelijke dame. Het was goed vertoeven bij Publiek!

Een échte aanrader.

49. Heerlijk gegeten en een leuke sfeer en bediening. En voor de prijs hoef je het niet te laten.

50. Els en Gerard

Weer heerlijk gegeten. De biefstuk medium zoals medium moet zijn. Ontzettend vriendelijke dames die zichtbaar plezier in hun werk hebben. Espresso en cappuccino van Italiaanse topkwaliteit. Leuk eetcafe waar het naar het schijnt in het weekend tot in de late uurtjes gezellig is. 'T zal wel. Wat ons betreft; 't was niet de eerste keer en zeker niet de laatste.

51. Begonnen met een drankje aan de bar! De sfeer is meer dan gezellig! Met name door het ongedwongen en servicegerichte personeel dat er werkt en door de leuke aankleding. Daarna plaats genomen op een leuk plekje aan het raam om een hapje te eten! Heerlijke carpaccio en daarna echt zin in (bleek later..) de beste saté van Eindhoven. Ik ga hier zeker vaker heen! Mooi plekje!

52. Afgelopen week hier met een groep gegeten en dat is prima bevallen. We hadden een soort proeverij in 4 gangen en die waren allemaal lekker. We startte met een goede carpaccio. Daarna scampi's in pernodsaus. De sate van varkenshaas die volgde was ook erg lekker. Het laatste gerecht was Maastrichts zuurvlees en dat heb ik in Maastricht zelden beter gegeten.

Complimenten voor de mooie presentatie en de leuke sfeer. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Het was erg gezellig. Graag tot een volgende keer.

53. We hadden van vrienden gehoord dat je hier lekker kon eten. Op een donderdag samen met mijn vriendin naar Publiek gegaan. Erg leuk ingericht en gezellig cafe. De kaart was niet super uitgebreid maar wel; divers. We hebben allebei lekker gegeten en zijn de hele avond gebleven. Ze deden hier aan biermenu en voor € 8,50 hebben we 3 speciaal bier gedronken. Voor 40 euro hebben we met zijn twee lekker gegeten en gedronken. Dit doen we vaker

54. Dit eetcafe ligt een beetje uit de drukte op de markt. Vaak zijn we hier voorbij gelopen en gisteren toch maar eens naar binnen gestapt. Leuk tentje, niet te druk en erg sfeervol. Huisgemaakte loempia's als voorgerecht en asperges gegeten. Beide erg lekker en goed gepresenteerd. Gezellige en persoonlijke bediening. Echt een leuk avondje voor weinig geld.

55. Een gezellig oud bruin cafe. De kaart was erg verrassend voor een cafe op de markt. We hebben lamsrack en zalmlasagna gegeten. Waren beide erg lekker, ook het grand dessert wat we groot genoeg was voor twee beviel erg goed. Vriendelijke en behulpzame bediening en lekkere wijnen. Echt een leuk tentje om te eten. Aanrader!!

56. Ad verhoeven

Gingen hier voor een kleine lunch, met vier personen. Twee maal uitsmijter en twee maal kroket met brood. De eieren hadden te lang gebakken waardoor de dooier hard was en het brood was droog. Kroketten waren nog bevrren en moesten dus op nieuw. Resultaat de dames waren al uit gegeten toen onze eigenlijk warme kroketten kwamen. Niet echt gezellig. Het eind bedrag over de veertig euro, geen enkele compensatie. Ons zien ze hier niet meer terug.

57. Wij gingen voor de niçoise voor €12.50, wat voor die prijs verwachtingen schept.

Maar vriendin kreeg eerst haar maissoepje die volgens haar redelijk smaakte.

Hierna werden de salades geserveerd. Nou ja, een diep bord verschilende soorten droge sla, een verdwaalde olijf, 2 reepjes aardappel met schil, een enkel boontje en een plak uitgedroogd tonijn er boven op.

Hapje van de aardappel genomen die smakeloos was.

Er zat totaal geen dressing over de droge sla bladeren.

Dus vroeg ik een beetje dressing voor de sla.

Terwijl dat ik wachtte op de dressing nam ik een hapje van de tonijnmoot, die was zo droog en smakeloos dat ik het bord in zijn geheel heb terug gegeven aan de aardige bediening.

Maar goed men had gevraagd of ik wat anders wilde eten. Erg aardig, maar als je basis salade niet kan maken dan houdt het voor mij op.

Heren koks, tip beetje aandacht aan je product.

Voor ons was het de eerste en laatste keer.

58. Ouderwets gezellig klein eetcafe op de markt in Eindhoven. Heel erg sfeervol door de leuke inrichting en gezellige schilderijtjes aan de muur. Het eten is precies wat je van een eetcafe mag verwachten. Geen culinaire hoogvlieger, maar voor een lekkere hap prima te doen. Biefstukje of sate met friet en salade. Simpel, maar goed. Op vrijdag en zaterdagavond wordt het omgeturnd van eetcafe naar bar/dancing waar de muziek van heden en verleden voorbij komen. Eetcafe Publiek voor een gezellige avond.

59. Na een leuke dag in Eindhoven besloten we hier bij Publiek op de markt wat te gaan eten.
    Helaas was dit ook de laatste keer.

Mijn ouders en ik hebben daar de Toscaans gekruide varkenshaasmedaillons omwikkeld met spek geserveerd met bospaddenstoelensaus besteld.

Maar helaas was de varkenshaas erg droog en hebben we het terug gegeven.
    Waarna de bediening beweerde dat de kok het nog na gekeken heeft en dat het goed was terwijl het erg droog was!

Daarna maar een schnitzel besteld waar weinig fout aan kan gaan, maar ook deze keuze beviel niet.
    Deze smaakte erg zuur en was omgekruld omdat die waarschijnlijk gewoon in frituurvet gebakken was!

Heel erg jammer allemaal. We hebben dit aangegeven maar ook de service was ver te zoeken!
    Ze kunnen dan ook niet met klachten omgaan!

Dit was dan ook de eerste en de laatste keer bij Publiek.

60. Gister gezellig wezen lunchen, hele gezellige en leuke sfeer.

Goede en vrolijke bediening, en uiteraard was het eten ook zeer goed.

Een aanrader voor als je gezellig wilt lunchen in hartje centrum van Eindhoven.

61. Met zijn drieën voor het eerst een hapje gegeten, en een goede keuze.

Ik nam zelf een boerenomelet met ham, spek en groenten en hij smaakte prima. Voldoende ingredienten op heerlijk brood.

Mijn ega nam een salade van gerookte eendenborst. Prima gevuld met gemarineerde sinasappel, bospaddenstoelen en port stroop. Lekker aangevuld met o.a komkommer. Ik mocht een stukje eendenborst proeven en dat smaakte naar meer. Mijn vrouw was ook zeer te spreken over het lekkere brood.

Mijn jongste zoon nam 2 kwekkeboomkroketten met brood en mosterd. Dat ziet er dan toch even beter als een broodje kroket.

Alle drie de gerechten mooi aangekleed en alle drie gingen we voldaan verder.

We werden vriendelijk en attent geholpen en prima achtergrondmuziek, beetje lounge, jazz etc.

Voor € 30,00 gegeten en gedronken (2 tomatensap met tabasco, 2 x ijsthee met citroen ). Keurig.