Mt. Everest in Eindhoven

Vrij parkeren in de buurt, met name na 18 uur (vrijdag 21 uur) en achter de Aldi en Albert Heijn aan de Hoogstraat. Betaald parkeren: Deken van Somerenstraat/Edenstraat.

• OV

Lijn 19 vanaf het station, elk kwartier. Na 19 uur en in het weekend elk half uur. Uitstappen Heilig Hartkerk. Busrit duurt ongeveer tien minuten, bushalte praktisch voor de deur.

Mt. Everest laten bezorgen?

Online eten bestellen

1307752085 75
1474193061 79
1693194346 78
1701954397 78

1. Het eten is super lekker en de prijs kwaliteit is uitstekend.

2. Geert Rutten

Ordered a Veg Thali which should contain "Papadum, Onion Bhaji, Palak Paneer, Mix Veg Curry, Dal, Basmati rice, Raita, Koffie/Thee of Ijs"

No papadum, onion bhaji nor koffie or thee

Food is tasty

3. Wij kwamen naar dit restaurant met een cadeau code (Groupon, AH actie). De man van de bediening begreep niet wat wij hiermee bedoelde waardoor wij 4 maal hebben uitgelegd wat de bedoeling was (van hun eigen actie). Uiteindelijk kon het toch geregeld worden. De bediening was erg traag en alles duurde erg lang. Het eten zag er lekker uit maar viel erg tegen. De smaken paste helemaal niet bij elkaar. Hiernaast was het eten of te sterk gekruid, te droog of onvoldoende gekruid. De wijn viel tevens tegen en de koffie was gewoon echt vies. Voor ons een echte tegenvaller dus.

4. AR Routella
    Vertaal van English naar Nederlands

I am from India, love food and know how to respect food. Therefore I get disspointed when a restaurant makes a false claim about its authentic food.
    My advice - if you really want to trash your money and don't care about the food, go for Mt. Everest. But if you do care, better go somewhere else. I will just share my experience. Take whatever you want from it.

Meal
    Ordered Chicken Biryani which is made in a traditional way but what we got was rice mixed with spices. As a biryani lover, I would say that it was just rice+spice and not biryani. Don't talk about chicken in it. I was searching for it!!
    Ordered Garlic Nan, again a traditional Indian bread which is prepared fresh and then baked in clay oven with garlic+butter mix applied on it. What we got was pita bread from the shelf, warmed in oven. Forget about garlic, it din't even have butter!!
    Ordered Paneer(Cottage Cheese) Curry - The paneer slices are supposed to be an inch long and wide so that the curry gets the juices from paneer while cooking. Dissapointing that paneer pieces were very small and added later which resulted in the curry not having any flavour of paneer.

Potion -
    We spent 87 Euros for three people. Their potion of 20 Euro Curry is enough only for one people. Generally this should be big enough for two people with something still remaining.

Customer Service/Commitment -
    When we complained, they admitted/claimed that their main chef is on vacation. They were sorry and agreed to deliver the food in the properly prepared way. That delivery never happened.

5. Heerlijk smaakvol eten, vriendelijke bediening. Voelt als thuis. Geweldige prijs-kwaliteit.

6. Drukbezocht familie restaurant net buiten het centrum, met Indiase Bengaalse Buthanese keuken. Bijzonder smaakvol gekruid, ook met zoete curries en vlees van de grillplaat. Zeker een keer weer terug.

7. Eenvoudig restaurant; sober ingericht. Het restaurant ligt wat afgelegen, net buiten het centrum. Hier hebben we goed gegeten voor een schappelijke prijs. Geen luxe, maar beslist een voldoende verzorgde maaltijd: ruim voldoende eten op je bord én een erg vriendelijke bediening. Het eten is lekker en goed klaargemaakt. Erg attent: de kok komt aan je tafel voor een praatje en om te informeren hoe het eten is bevallen.
    Zeker in combinatie met de prijs is dit restaurant een bezoekje waard. We gaan hier beslist nog een keer eten.

8. Vertaal van English naar Nederlands

Delicious cuisine, enjoyed friendly environment.

9. Ria de Kruijf

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gedateerde inrichting maar wel met damsten tafellinnen en mooi bestek en servies. Jammer van de AH theezakjes. Een aanrader!

10. Vertaal van English naar Nederlands

Absolutely the best food I had in years :D You really taste what you are eating. Combined with the friendly service and calm atmosphere, we had a splendid dinner. I will definitely go there more often!

11. Vertaal van English naar Nederlands

Delicious eaten! Everything is freshly prepared. Nice service,another come back with friends.

12. Gereserveerd op 06-10-2014 voor 07-11-2014 om 18.30. Ter plekke bleek de reservering niet goed `doorgekomen` te zijn en werd ons (4 personen) verzocht de zaak te verlaten.
    Ik kan op de mobiele telefoon aantonen dat we gereserveerd hebben. Dit is schandelijk!!!!!!!

13. M. Moniruzzaman

Excellent Indian food taste and service.

14. Hans

15. De gerechten waren prima, mild gekruid was ook mild. Bediening vriendelijk bescheiden. Kok komt na koken inderdaad vragen of alles naar wens is geweest. Een min punt is de koffie/cappuccino dat was zo bagger dat ik die niet eens heb op gedronken. Neem volgende keer thee na! Bij binnenkomst ruikt het niet fris, muffig oud. Sfeer is zoals in indiaase restaurantjes is, van ondergeschikt belang.

16. Voor het eerst in dit restaurant gegeten. Mijn ervaring is dat de gerechten heerlijk zijn. Indien je van pittig houdt dan moet je niet met medium beginnen. De bediening is voortreffelijk en vriendelijk zelfs de kok kwam nog informeren of alles naar wens was. Een aanrader dus.

17. Heerlijk gegeten bij deze zeer vriendelijke mensen die zich erg bescheiden opstellen.
    Entourage is niet speciaal maar de keuken is meer dan prima.
    Wij gaan hier zeker terug,

18. Hale 81 punten

Wederom een meer dan hartelijke ontvangst. Deze keer niet gekozen van de Menu kaart, de chef heeft zelf het menu samengesteld en kan niet anders stellen dan absoluut TOP. Wereldwijd en te Nederland in vele Indiase restaurants de maaltijd mogen nuttigen, mijn regelmatige terugkeer hier spreekt voor zich.

19. Bas 862 punten

Onlangs een bezoek gebracht aan dit restaurant, we hadden zin in Indiaas eten en door de hoge beoordeling voor Mt. Everest op deze site.

Op basis van mijn ervaring is deze beoordeling echter wel wat aan de hoge kant. Het eten is vrij standaard. Het is op zich gewoon goed, maar het is niets speciaals waarvoor ik nog eens terug zou willen gaan. Zover ik het kan beoordelen de standaard gerechten die in het westen te krijgen zijn, en niet meer dan dat. Ondanks dat ik van scherp eten houd, heb ik voor een medium gerecht gekozen omdat ik het restaurant niet kende en me dat dus een prima startpunt leek. Een ieder die dezelfde mening als mij is toegedaan, kies gerust voor een hete variant.

De bediening is verlegen.. Dus vriendelijk, maar ook weer weinig extra's om het verblijf meer waard te maken. Al met al goed gegeten voor een behoorlijke prijs. Maar niet goed genoeg om op mijn lijstje met favoriete restaurants te komen.

20. Ook met de bekende bon gegeten. Voor die prijs oké, maar niet bijzonder. Vond het een soort Indiaas maar dan minder gekruid en verfijnd. Inrichting eg eenvoudig, bediening heel aardig, maar alles verliep ontzettend traag. Bij binnenkomst minuten wachten, wachten op menukaart, wachten op bestelling, wachten op eten, afruimen, etc. Maar zoals gezegd erg vriendelijk. Heerlijk zelfgemaakt ijs zoals op bon vermeld stond was het beslist niet, gewoon een goedkope bak vanille-ijs. Niks Nepalees of Indiaas aan. Waar de hoge beoordelingen vandaan komen snap ik echt ook niet, tenzij van de heel vriendelijke maar verlegen bediening.

21. Ik heb hier via de Groupon gegeten.Een 10 gangen deal met 4 personen.

Moet wel erbij zeggen dat ze het geen 10 gangen mogen noemen.
    Het waren er eigenlijk maar 4, waarbij de 3e een uitgebreide hoofdgerecht-gang was.
    Zie foto. Die was lekker.

Over het algemeen was het best lekker.
    Alleen, het nagerecht (ijs) was wel erg simpel voor een restaurant. (zonde, dat haalt het gemiddelde omlaag)

Bediening was vriendelijk. Ik ben wel een beetje verbaasd over de andere, erg hoge recensies.

22. Wij hebben in dit restaurant gegeten met een Groupon-voucher. Werden heel vriendelijk ontvangen en kregen eerst papadum- daarna 4 voorgerechtjes en 4 hoofdgerechten en ook nog een ijsje of koffie na. Het was een prima manier om met dit restaurant kennis te maken. Het was heerlijk! en ook de wijn was ok.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

23. Wij hebben hier heerlijk gegeten! Dit restaurant is zijn hoge cijfer meer dan waard. Supervriendelijke mensen, sfeervol en knus restaurant (met genoeg privacy om lekker bij te kletsen) en geweldig eten. Wij gaan zeker vaker, om al die lekkere dingen van de kaart uit te kunnen proberen. Het enige verbeterpunt is, wat ons betreft, de naan, die hebben we wel eens lekkerder gehad. Maar de rest van het eten maakte het meer dan goed!

24. Met een grote groep gegeten bij dit prachtige restaurant. De ambiance was heel mooi, toch heb ik voor de sfeer een 8 gegeven want als de deur open ging trok de koude lucht naar binnen. Bovendien was het bij de toiletten ijskoud, er stond geen verwarming aan. Toen ik naar huis ging, vroeg de eigenaar naar mijn ervaring en vertelde ik over de temperatuur bij de toiletten, blijkbaar waren ze vergeten om de verwarming aan te zetten, dus ik ga er vanuit dat het op andere dagen beter is.

Het eten, en ook de drankjes waren heerlijk. We hadden een totaalmenu omdat we met zoveel mensen waren. We kregen twee voorgerechten, een soepje en bijzonder brood met sausjes. Daarna werden er talloze hoofdgerechten geserveerd, we konden opscheppen wat we wilden. En het was allemaal even lekker en ook niet te pittig. Tijdens de maaltijd kwam de kok informeren wat we er van vonden, op een aardige manier en iedereen was zeer tevreden.
    Het personeel was vriendelijk, alleen moesten we lang op onze koffie wachten, terwijl sommige mensen naar huis wilden.

25. Wij gingen hier eten met een Groupon bon, dus voor 14,50 per persoon. Tien gangen.
    Voor die prijs kon het al niet meer stuk, maar het eten was werkelijk waar verrukkelijk en oogde en proefde vers. De kok kwam na afloop zichzelf ook nog even voorstellen en een praatje maken.
    De inrichting was eenvoudig, en er was niet echt luchtafvoer (vrij heet binnen) en dat zou dan ook een verbeterpuntje zijn.

26. Hele lieve mensen die erg goed hun best doen om jou je helemaal thuis te laten voelen. Heerlijk gegeten, zeker een aanrader!!

27. Ontzettend vriendelijke en lieve mensen, lekker eten en goede wijn, inrichting is eenvoudig maar met veel liefde ingericht, en dat is in Nepal niet veel anders. Hele leuke avond gehad!

28. Weinig verstand van Indiaas eten, dus kan ik alleen maar zeggen dat het smaakvol is en met liefde bereid. Leuk om te zitten maar met 2 kamerschermen op minder drukke dagen zou de zaak wat verkleind kunnen worden en daardoor wat intiemer. De trotse bediening is prima.

29. Benjamin Muis

Enige tijd geleden heeft Mount Everest voor ons een maaltijd voor ruim 100 personen verzorgd. Na lange tijd in Nepal te hebben gewoond bracht dit de smaak en sfeer van die tijd weer helemaal terug. Goed gedaan!

30. Altijd lekker eten bij dit restaurant. Momenteel ben ik zwanger en qua eten werd er speciaal rekening met mij gehouden. De kok maakte speciaal voor mij een Korma klaar omdat dit beter is voor zwangere vrouwen. Ook niet spicy e.d. Hij kwam zelfs helemaal persoonlijk uitleg geven. Dat is ook zo leuk aan dit restaurant; de personal touch. Altijd vriendelijk en de tijd nemen om een praatje met je maken. Mijn vriend is al meerdere malen in India en Nepal geweest, ikzelf 1x (lang) in India en daarnaast zijn we ook samen in Nepal geweest. De gerechten in dit restaurant zijn identiek. Iedere keer weer als we hier geweest zijn wanen we ons weer ver weg. Heerlijk! We komen zeker nog vaak terug!!! De kok is ook bereid om gerechten die niet op de kaart staan klaar te maken. Zo had mijn vriend een keer trek in dal bhat, maar kon het niet vinden op het menu. Hij vroeg ernaar en hij kreeg het. Super goede service! Echt een aanrader om hier te gaan eten!

31. Zo na vele keren te hebben gegeten bij restaurant Mt. Everest, lees ik eens de recenties. Zeker 90% van de reacties zijn waar en ik heb dezelfde ervaring. Dan de verhalen van niet vers en en niet goed, maar we vertellen het niet want dat helpt toch niet, is één van de domste opmerkingen die ik hier heb gelezen. Als horecaman, is dit de grootste dooddoener en grootste belediging die je maar kunt maken naar de kok toe. iedereen maakt wel eens een foutje. En die zijn er om goed gemaakt te worden. Ik weet zeker dat er iets anders op tafel komt, wanneer iets niet naar de zin is. Maar geef een kok ook de kans om iets te verbeteren, niet zomaar klachten spuien, die niet meer verholpen kunnen worden. Daarom is het zo'n mooi vak, je mag klaar staan voor gasten, die een leuke avond willen hebben.

Tal, Purnima en de rest, zet hem op het gaat steeds beter.

Henk

32. Aan de vele andere recensies te zien valt onze een beetje uit de toon. Wij waren niet zo tevreden.

We hadden de mt. Everst special menu aangezien we weinig gerechten zagen die echt apart waren, het meest is toch standaard Indiaas.

Van de gerechten waren niet alle goed klaargemaakt. Met name de kip op steenplaat was niet gaar en de kip (kipkarbonade) niet goed schoongemaakt. Het overige was smaakvol, maar de rijst was niet warm genoeg en de salade sloeg nergens op, garnering in een schaaltje.

Een aanrader zijn de nan, zeer vers en geurig en dit maakte veel goed. Het toetje, een soort ijs van mango en cocos was heerlijk.

De bediening was aangenaam en het restaurant zag er verder goed uit.

Aangezien veel anderen erg tevreden waren gaan we het toch nog een tweede keer proberen. Mischien hebben we dan meer geluk.

6,3
  33. Wat hebben wij heerlijk gegeten op de verjaardag van Ad. Het was voor ons topklasse. Het menu van Sweet Deal hield onder meer in: een verrukkelijk stukje kip tandoori, lamsvlees in kokos en kerriesaus, pittige spinazie, doperwtjes met aardappelen, frisse salade en natuurlijk de overheerlijke rijst. Ijs na en nog iets vooraf maar ik weet niet meer precies wat.
    Hulde aan de kok en aan de gastvrouw!Wij komen zeker terug.

34. frank en conny

Heerlijk gegeten, niet te heet, gastvrijheid top en betaalbaar.

Gaan dus, spannende keuken echt een belevenis.

35. annerie mikkers

We werden heel gastvrij ontvangen.De bediening was superaardig en we hebben heerlijk gegeten.We kregen het niet op helaas.

36. marian

37. hebben hier al n paar keer gegeten en iedere keer weet de eigenaar ons weer we te verrassen met n nieuw culinair hoogstandje,ik heb al verschillende Indiase restaurants bezocht in Eindhoven maar deze was echt de beste en lekkerste,de bediening was erg vriendelijk (niet van dat gemaakte) en humoristisch, de sfeer was heel fijn en huiselijk en het eten was minstens zo lekker als in andere Aziatische landen waar ik in het verleden ben geweest

Dit restaurant is echt een aanrader
    We gaan volgende week zeker weer!

38. Johan, Miriam, Pepijn Ruchika

Wij hebben afgelopen weekend gegeten met onze kinderen in restaurant Mt Everest in Eindhoven en voelden ons weer even in Nepal (onze dochter is in Nepal geboren). Naast dat het eten heel lekker is en authentiek zijn de eigenaar en zijn vrouw enorm vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader om er te gaan eten, ook met kinderen! Doen!

39. Super lekker authentiek restaurant! ik ben zelf 2x in Nepal geweest. Alle herinneringen van het land komen naar boven. Het eten is heel lekker en authentiek. Als iemand friet, mayo en gehaktballen lust, dan moet ie lekker thuis blijven of naar Mc Donalds gaan.. Cultuur- en reisliefhebbers zullen zich in dit fijne, aangename, lekkere en vriendelijke restaurant thuis voelen!! Namaste!
    Michal

40. Inmiddels hebben wij hier al verschillende keren gegeten, en telkens gaan we heerlijk voldaan naar huis. De kok en zijn vrouw zijn gastvrij en vriendelijk, en het eten is heerlijk. De kok is altijd bereid om iets naar smaak te maken, en doet zijn best om zijn klanten een lekkere maaltijd te bieden. We zijn al diverse keren in India en Nepal geweest, en het eten bij Mt. Everest is voor ons een leuke en lekkere manier om herinneringen op te halen :-) (zonder de delhi-belly!)
    De prijs-kwaliteit-verhouding is bijzonder goed.
    Kortom, wij zijn tevreden en terugkerende klanten: Mt. Everest is een absolute aanrader!

41. Afgelopen maandag met 6 man daar gegeten. Dezelfde mensen waar ik ook mee op vakantie naar Nepal ben geweest. Het eten smaakte uitstekend! Enkele van de recepten gaven me hetzelfde gevoel wat ik in Nepal ook heb ervaren (en dan heb ik het niet over de buikpijn ;) ). Veel van de schaaltjes hadden een inhoud die ik herkende van de vakantie. Groetes met curry, verschillende soorten vlees (mals, niet wat ik bij de andere recensies lees) in kruidenjus.

Hoewel ze niet het merk bier "Mt Everest" hadden, smaakte het merk "Cobra" bijna hetzelfde.

Het eten is niet te pittig hoewel ik het idee heb dat ze dat met plezier voor je maken als je er om vraagt.

De bediening is zeer vriendelijk en de prijs is zeer goed.

Kortom, ik kan het iedereen aanraden er een keer te gaan eten.

42. Gerrit+Wil

Zeer gastvrij. Leuke ervaring om kennis te maken met de Indiase keuken. Vooral Lam Do-Piaza en Chicken Korma vielen in de smaak!

Ook is er aandacht voor kleine kinderen: er is een kindermenu en papier + kleurpotloden om ze bezig te houden.

Aanbevolen!

43. Om het onszelf gemakkelijk te maken, hebben we een afhaalmaaltijd gehaald: heerlijk, apart, smakelijk. Ook voor vegetariers is er volop keus.

De gastvrijheid straalt van de mensen af.

Kortom: volgende keer gaan we eten in het restaurant, alhoewel deze afhaalmaaltijd een aanrader is!

44. Lei Haanraats

Het eten en drinken was goed. De hoeveelheid eten op je bord ook. Ook kwa warmte en smaak. 1 man personeel meer zou geen kwaad kunnen. Zo was het voor herhaling vatbaar. Zeker voor de prijs van alles.

45. Marc 85 punten

Omdat wij ieder restaurant in Eindhoven proberen ook hier maar neergestreken.

Toen we binnen kwamen waren we verrast: Leuke sfeer, tafellinnen iet wat nerveuze, maar leuke bediening. Dus een goede start. Dit was dan ook meteen het enige wat goed was.

We bestelde een curry en ik wilde van alles wat proberen dus heb ik de vleesschoten besteld. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten. Het vlees wat droog, had te lang op gestaan en de verschillende soorten vlees smaakten door de marinade allemaal hetzelfde. De zeer kleine salade was niet vers en ongewassen. Ik heb dan ook letterlijk 4 happen genomen en het laten staan.

De curry van mijn vriendin was redelijk. En ik heb daarvan meegegeten, wat de portie was genoeg voor twee.

We hebben hier niets van gezegd omdat dit naar mijn mening geen zin heeft. Het eten is niet vers, dus opnieuw bereiden is dan niet mogelijk. De rekening was toch 45 euro.

Mijn tip aan de eigenaar: zet geen 50 verschillende gerechten op de kaart maar een stuk of 10. Dan kun je vers inkopen en denk ik dat je een leuk restaurant hebt in Eindhoven, nu is dat zeker niet het geval.

2,5
  46. Kees en Karin

We waren verrast bij ons eerste bezoek aan "Mount Everest". Bediening: bijzonder gastvrije ontvangst, vervolgens bescheiden en vriendelijk op de achtergrond aanwezig, maar alert om direct aan wensen tegemoet te komen. Een gezellig sfeervol restaurant. Het eten zag er bijzonder aantrekkelijk uit en was ook bijzonder lekker. Tenslotte bleek de prijs verrassend laag. Leuk was ook de enthousiaste uitleg over het voedsel door de kok.

47. Vanavond hier heerlijk gegeten! Puur, heerlijk eten en onzettend gastvrij. Je proeft dat het eten zelf gemaakt is en écht zoals het in india ook smaakt (uit ervaring).

Misschien ziet het interieur er minder hip uit dan de restaurants in de Dommelstraat, maar uiteindelijk draait het om het eten toch?! Zeker een aanrader.

48. Zeer goede kwaliteit van eten. Bediening is vriendelijk en gastvrij. We komen graag nog eens terug, want de menukaart is lang!

49. Dinsdagavond gegeten bij Mt. Everest en het was geweldig. De bediening was zeer profesioneel door voornamelijk een Nederlandse garcon. Die man heeft veel ervaring opgedaan in o.a. Sterrenrestaurants en dat is aan alles te merken. Het interieur is nogal wat veranderd de laatste weken en de website van het restaurant dient daarom echt aangepast te worden. Als je van Indiaas eten houdt, moet je dit echt een keer ervaren.

Zelfs de eigenaar - kok komt in de loop van de avond in het restaurant vragen of alles naar wens is.

Helemaal top dus en voor herhaling vatbaar.

50. Te kleine porties, er mag best meer dan 1 ons kipfilet in een chicken curry. Witte wijn was lauw, gerechten ook. Bediening onhandig en onprofessioneel. Lang wachten. Mevrouw kende duidelijk haar eigen menukaart niet, alles moest gespeld worden en nóg ging het fout. Lieve mensen maar te ergerlijk om terug te komen. 1 + punt: het eten op zich was goed.

51. Vandaag zijn we voor de eerste keer in specialiteitenrestaurant Mount Everest in de Gestelsestraat geweest. Het restaurant is een familiebedrijf waar wij heel vriendelijk werden ontvangen en geholpen. De afhaalmaaltijden waren heerlijk, ruim voldoende en zeker niet duur. Het is een aanrader voor iedereen die houdt van mild tot heel pittig eten!

Ik wens deze familie veel succes. Wij komen in ieder geval graag terug.

52. Henk 128 punten

Een aanwinst voor Eindhoven en zeker in onze straat.

Eindelijk weer eens een restaurant waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Ik ben al enkele keren in restaurant Mt. Everest geweest en elke keer is het een feest voor de smaakpapillen. Heerlijke curry's en heerlijke kip, lams en vis gerechten. Ik heb er met mijn moeder gegeten, en meneer Tal heeft speciaal voor mijn moeder erg mild gekookt. Ze is nu ook fan van de Indiaase, Nepaleese en Buthaanse keuken. We hebben er met de hele familie, mijn moeders verjaardag gevierd en het was zeker een feest, alles meer dan voldoende en voor ieder wat wils. En wanneer er van iets wat te kort was werd het weer aangebracht.

Een aanrader voor mensen die graag eens oriëntaals willen eten. Voor de prijs hoef je het niet te laten. De huiswijnen zijn heerlijk en ze hebben zelfs enkele soorten bier. Wij hopen dat meer mensen van dit restaurant komen genieten.

En op deze manier wil ik meneer Tal, mevrouw Purnima en hun personeel bedanken voor de vriendelijke gastvrijheid.

53. Afgelopen zaterdag gegeten bij Mount Everest met vrienden. Een van hen komt voor zijn werk regelmatig in India. Hij had dus wel een referentiekader ;-) We vonden het alle vier héérlijk. Zalige curry's, lekkere bijgerechten, een prima witte wijn op de juiste temperatuur. De bediening was zeer correct en heel vriendelijk. De kok kwam na afloop even een praatje maken en wilde heel serieus weten wat wij van de verschillende gerechten vonden. De zaak zat behoorlijk vol. Ook een grote groep Indiërs. Dat leek ons veelzeggend. We gunnen het deze mensen van harte dat het ook door de week lekker vol gaat lopen en dat ze een goede naam gaan opbouwen.

54. Ik heb eten afgehaald. Het was zeer slecht, niet alleen de hoeveelheid, maar zeker ook de kwaliteit. Er waren 2 personen die een hoofdgerecht hadden besteld, maar er was maar voor 1 persoon salade en sausjes bijgedaan. Daarnaast was er een voorgerecht besteld, het was erg taai en helemaal niet lekker.

55. Dit restaurant is een absolute must voor iedereen die van lekker eten houdt. Bijzonder veel keuzes en vooral de bijgerechten vind ik heerlijk, vooral omdat er veel vegetarisch bij zit. De bediening is zo gastvrij, dat maak je maar zelden mee. En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.

Een aanwinst voor Eindhoven en ik raad het iedereen aan.

56. We hebben hier heel lekker gegeten en voor een lage prijs. We bestelden allebei een menu (voorgerecht, hoofdgerecht en koffie). Ieder twee pilsjes en m'n man nog een likeurtje bij de koffie. Totaal €46,-. Hele aardige mensen. Hij staat in de keuken en kwam regelmatig vragen of het naar wens was. (Mijn man had gevraagd of het héél heet (pittig) bereid kon worden). En zij doet de bediening en maakt een nederige buiging als ze iets op tafel neerzet. Wat ik tegen vond vallen is dat er weinig vegetarische rechten op de kaart stonden terwijl ik dat wel verwachtte van een Indiaas restaurant. Wél een enorme grote keuze aan vleesgerechten.

57. Gisteren n.a.v. de positieve reacties dit restaurant bezocht. Wat een teleurstelling. We moesten ontzettend lang wachten. Evenals de tafel naast ons, alhoewel die gasten al zeker een kwartier eerder waren gekomen. Heel veel gerechten waren al op terwijl het pas 18.30 uur was. De shish kebab als voorgerecht waren 3 kinderpink grote worstjes, mijn man kreeg er maar 2. Geen saus erbij en niet bijzonder lekker. Madras kip was geen rijke curry maar heel veel uien met een flauwe dunne saus met 30 gram kip. Tandoori tikka kip 5 dunne plakjes kip i.p.v. stukken kip. Het schaaltje groente was ook niet lekker. Al met al een grote teleurstelling en voor ons niet voor herhaling vatbaar. De eigenaar heeft geen horeca ervaring. Hij weet totaal niets over zijn eigen huiswijn.

2,4
  58. Bert Vinken

Voor de 2e keer in korte tijd hier gegeten. Het is ongelooflijk maar nog mogelijk; goed eten en vers bereid voor bijna geen geld. Heerlijk weekmenu en de wijn is ook oke. Ja, de bediening is niet heel professioneel maar wie klaagt daarover? De sfeer is uitstekend en het restaurant is een bezoek meer dan waard.

59. Het eten is net zo lekker als in India of Nepal. We hadden de eer dat we de enige gasten waren (woensdag). De eigenaar en zijn vrouw zijn hartelijke lieve mensen. Zij willen graag ook echt weten hoe het smaakt en doen er alles voor om dit zo goed mogelijk te realiseren. Mijnheer maakt graag een praatje.

Wij hebben er een heel gezellige en smaakvolle avond gehad.

60. Mijn vriendin en ik hebben hier echt heerlijk gegeten. Omdat het zo goed was bevallen, hebben we besloten om de 30e verjaardag van mijn vriendin bij dit restaurant te vieren. En zodat onze familie kon kennismaken met de Nepalese keuken!

We hebben een hele leuke avond gehad, en eten was lekker en echt authentiek Nepalees.

Aanraders: Chiken Tikka Massala en Chicken Tikka.

61. Afgelopen zaterdag met zijn vieren heerlijk gegeten. En alles was even lekker en we hebben een fantastische avond gehad! Hele lieve mensen, zeer vriendelijk en behulpzaam.

Bij ons ging alles prima; niet te langzaam maar ook niet te snel en het eten was gewoon warm en de wijn gewoon koud, dus niets op aan te merken. We gaan zeker nog eens terug.

62. Leuk! Onervaren, dat wel. Ik bestelde groente-momo's, had de mevrouw die ochtend niet gemaakt, alleen lams-momo. Helaas, ik eet geen vlees. Verder was het heel smakelijk en goed verzorgd. Nepalese keuken is beetje 'blend', dus mist een 'bite', maar ik wil ze heel graag het voordeel van de twijfel gunnen. Ik wens ze voorspoed en succes!

63. Nice place and very very good food. Someone is complainng about timing, in reality in all family conducted restaurant the timing is longer because of the fresh serving...

Surely I would recommend it!

64. Bediening was vriendelijk maar men had nog nooit van de gerechten op de kaart gehoord, en ook niet van een karaf water. Kaart was veel te uitgebreid en onlogisch opgebouwd. Eten was lekker maar koud. Tafels werden niet afgeruimd. Wijn (wit) zelfde temperatuur als eten.

Eten was lekker rest was erg slecht op een vriendelijke manier. Ik zou er medelijden mee krijgen ware het niet dat ik geen sympathie kan opbrengen voor zoveel onproffesionaliteit. Je kleine kinderen in de bediening laten werken is niet schattig maar absurd.

65. Het eten was goed en de menu kaart zeer uitgebreid. De bediening was nog een beetje onervaren, maar zeer vriendelijk.

De tafels waren gezellig en verzorgd gedekt.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.