1183420905 92
1488199369 89
1522063643 89
1657520738 89

1. Thomas Willeke

Die beste Pizzeria in den Niederlanden!!!

2. wendy van samang

Werkelijk de beste lekkerste pizza die je in eindhoven kunt vinden, ik kom er al tig tal jaren, en geen enkele pizza waar dan ook is te evenaren met die van Mario.

3. Eveline

Zeker de aller lekkerste pizza's van Eindhoven en omstreken! De prijs / kwaliteit verhouding is zeer goed. De kok en bediening zijn zeer vriendelijk en alles wordt vers gemaakt. Het eten wordt snel bereid, zeker een aanrader!!

4. De lekkerste pizza's die ik ooit gegeten heb! Een 11 ! Ook nog eens heel goedkoop en een vriendelijke bediening. Heerlijk!

5. Ilse en Paul

Altijd heerlijk eten bij Milano, Pizza en Pasta worden vers bereidt met goede ingredienten. De eigenaar is trots op de zaak en maakt alles zelf!

De prijzen zijn iets omhoog gegaan maar zelfs dan is het nog steeds lekker goedkoop om eens wat te halen. Het interieur is sober en niet heel groot maar de gezelligheid en het goede eten zorgen ervoor dat het niet opvalt.

Een enorm dikke voldoende van ons en we gaan er zeker vaak terug!

6. Op zoek naar een goed restaurant om leuk te eten met mijn ouders uitgekomen bij Pizzeria Milano. Bij binnenkomst was het rustig, maar het liep snel vol. Zeer attente bediening, echt ontzettend aardig. We namen alle vier een pizza, stuk voor stuk erg smakelijk. Vooraf een heerlijk frisse salade. Uiteindelijk de rekening, voor 55 euro met 4 personen gegeten met voor- en hoofdgerecht, een halve liter wijn en 2 maal frisdrank. Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs! Echt een aanrader!

7. Bianca schmeitz

Misschien wat bevooroordeeld aangezien wij bij de eigenaren in de buurt wonen en deze ook al wat langer kennen maar buiten dat, geweldige pasta's en pizza's worden hier gemaakt door Mario! Als we bij vrienden in Heeze gaan eten moeten we zelfs de pizza's van hier meenemen omdat die het allerlekkerst zijn, vooral de Calzone en de Quattro Fromaggi.
    De entourage is misschien wat sober maar functioneel en je gaat er gemakkelijk met kinderen uit eten.
    De vriendelijke en persoonlijke service maakt hierop heel veel goed.
    De kinderen zijn helemaal weg van Mario en kijken graag hoe hij de pizza's maakt.
    De prijs vindt ik naar verhouding prima, maar een paar euro meer dan een taaie diepvriespizza van zijn buurman, nou dan weet ik het wel!

8. Deze Italiaan kan zo lekker koken. Maar als je er binnenloopt is het interieur erg kaal en niet echt gezellig ingericht. In die zin is het meer ingericht als afhaalpizza maar dat mag de pret niet drukken. Ontzettend jammer dat op zijn menukaart alleen pizza en pasta prijkt, maar jongens dit moet je geproefd hebben! Werkelijk heerlijk! Op maandag en dinsdag kent hij zelfs nog aantrekkelijkere prijzen, je kunt dan voor 6 euro pizza/pasta eten.

9. Erg lekkere pizza!!
    Super vriendelijk personeel en compliment voor Mario!
    Ook de kinderen vonden het leuk, en de prijs is gewoon spotgoedkoop!
    Oke , het is 2 euro duurder geworden maar kom op zeg 7 euro voor een pizza is toch niet veel? En zeker niet als je goed behandeld wordt!

10. super goede italiaan! heerlijk eten en word allemaal vers gemaakt. fijn is dat je het kan zien hoe het gemaakt word, je kijkt zo op de keuken. ik vind de sfeer erg gezellig, hoeft voor mij niet te chic te zijn. vooral met kinderen niet! en de bediening is goed en vriendelijk. als wij lekkere pizza willen eten gaan wij speciaal naar eindhoven. (vanuit tilburg)

11. Harm Peters

Het eten & drinken is van topkwaliteit, nog nooit zulke lekkere pizza's gehad als bij Milano. De prijzen zijn inderdaad gestegen maar, ik vroeg me altijd al af hoe de eigenaar zo een hoge kwaliteit kon leveren voor die lage prijs. Als je slechts vijf euro kwijt wilt aan een pizza, zul je toch in de vriezer van de supermarkt gaan kijken. Je mist dan wel de service en smaak.

De sfeer is ook zeer goed, er wordt vrijwel altijd Italiaanse muziek afgespeeld, variërend van de bekende klassiekers tot modernere nummers.

Al met al, een goede Italiaan!

12. Ik vind het geen gezellig restaurant, totaal niet. Daar zouden ze wat aan moeten doen, dan zouden er wel veel meer klanten komen.

Het eten smaakt erg goed, dat is gewoon waar.

Maar eerst vond ik het nog interessant toen was op de pizza dag een pizza 5 euro. Opeens hadden ze er 2 euro bovenop gezet. Dus voortaan 7 euro per pizza.

Vanaf toen ben ik er nooit meer geweest, Ik vind de prijsverhoging van 2 euro teveel. Niet meer intereassant.

13. Heerlijke pizza's en pasta's, een superbediening in een gastvrije omgeving.

14. De beste pizzeria van Eindhoven! Topservice van Mario en kunt bij hem zelf zeggen wat je op de pizza wil hebben als je niets op de kaart ziet waar je zin in hebt.

15. Regelmatig kom ik hier eten als ik 's avonds moet (over)werken. De ruimte is vooral praktisch ingericht maar het eten overtreft de entourage en hier is het toch uiteindelijk (vooral) om te doen. Pizza en pasta op maandag/dinsdag tegen een zeer vriendelijk (7 euro!) prijsje. Heerlijk, eerlijk en zeer smaakvol bereid door de eigenaar himself. Vraag me vaak af wat hij nog meer voor lekkers kan bereiden dan alleen pizza en pasta. Maar voorlopig kan ik hier zeker nog vaak lekker eten.

16. We gaan regelmatig voor de afhaal bij Milano! Zowel de pizza's als pasta's zijn erg goed! Onze toppers zijn de pizza Prosciutto en de pizza Milano! Zeker proberen!

17. Bestelling wordt snel opgenomen. Lekker knus Italiaans sfeertje. Heerlijk gegeten!

18. Het eten is prima! Sfeer is simpel.

Eten is perfect, eigenaar maakt alles vers! Zeker een aanrader.

19. Wij (NXT Generation) waren er gisteren gaan eten. We hebben er een traditie van gemaakt om na elke wedstrijd daar te gaan eten, omdat het daar zo gezellig en lekker is. We hebben heel erg lekker gegeten, en ook iedereen was weer eens heel erg aardig!

20. p. de vries

Mario en zijn personeel zijn ongelooflijk aardig, het eten is eenvoudig maar altijd vers klaargemaakt. De smaak is prima!

21. Een leuk en gezellige huiselijke Italiaanse sfeer die er huist, leuke en vriendelijke eigenaar en bediening. Prijs kwaliteit verhouding is goed, ook het aanbod.

22. Gisteren ben ik weer eens gaan eten bij Milano, naar mijn mening de beste die er in Eindhoven te vinden is. De bediening was erg goed (en vriendelijk) en ik hoefde niet erg lang te wachten op mijn pizza. Het is een klein restaurant maar wel is het erg mooi en sfeervol ingericht. Dit restaurant is dan ook voor meer dan een keer de moeite waard.

23. Na zoveel lofzang op deze site moest ik het gewoon zelf ervaren dus bestelde ik een pizza en ging hem zelf afhalen. (Milano bezorgd niet) Het grappige is dat ik Milano achteraf kende want in het voorbijgaan had ik er al eens naar binnen gekeken. Niet het soort zaak waar ik op impuls binnen zou stappen. Toen ik mijn pizza kwam halen bleek hij verbrand en moest ik wachten op een nieuwe. De smaak van de pizza maakte veel goed. Geen 9 of zelfs een 10 zoals sommige mensen op deze site cijfers geven, dat is zwaar overdreven. Maar de pizza is echt lekker en ruim boven het gemiddelde van wat er in Eindhoven te koop is. De moeite van het proberen waard.

24. Heerlijke pizza's en pasta's. Aanrader is de pasticcio! Echter is de prijs een paar maanden geleden wel verhoogd waardoor ik ze nu behoorlijk duur vindt.

Op een pizzadag of pastadag betaal je 7 euro. Dat vind ik geen korting!

Ook vind ik het restaurant niet heel sfeervol. Maar een perfecte pizzeria om een maaltijd af te halen!

25. Sinds ik deze lekkere pasta's en pizza's geproefd heb is er toch nooit een restaurant zal zijn die dit kan overtreffen.

Ondanks dat de eigenaar alles zelf ik de keuken doet hoef je meestal niet lang te wachten voordat het op tafel staat.

De eigenaar/chef is heel aardig en enthousiast, het ziet er netjes uit, er staat altijd gezellige muziek op, dus er hangt een perfecte sfeer.

Eten van zo'n kwaliteit die ook nog niet eens veel kosten is toch een zeer goede prijs/kwaliteit.

26. Peter & Ciska

Onze favoriet op de kaart is de spaghetti Bolognese en de pizza Quatro Formaggio!

De pizza's van Milano zijn de enige pizza's die ik ook 's morgens nog lekker vind! (mocht ik die 's avonds niet op krijgen)

De gezelligheid van de eigenaar, die zelf het eten bereid, en het personeel die het mag opdienen zijn super!

Wij voelen ons goed thuis in het restaurant, waar de kwaliteit hoog zijn en de prijs nog eerlijk is!

27. Lekkere pizza's. Als ik pizza in eindhoven haal haal ik het hier.

Het is echter geen restaurant om gezellig uit eten te gaan.

28. Milano heeft pizza zoals je ze ook krijgt in Italië. Dunne bodem.
    Goede service en prijs/kwaliteit verhouding is goed.
    Genoeg keuze in beleg en als je iets anders wilt kan het ook!
    De pasta's zijn heerlijk romig en de papa-broodjes moet je hebben geproefd!

29. Super lekkere pizza's! Ik kan nooit kiezen, want ze zijn gewoon allemaal lekker, en niemand zal moeilijk doen als je er iets extra's bij wil hebben of misschien wil je er wel iets af.

Het leveren van kwaliteit staat in dit restaurant zeker bovenaan.

30. Hier worden de lekkerste pizza's en pasta's gemaakt! En de service kan niet beter!

31. Hier eet ik al jaren mijn pizza's en pasta's.. Smaakt gewoon altijd heerlijk.. Prijs / kwaliteit-verhouding niets over te klagen.. Voor kwaliteit moet betaald worden.

32. Wij zijn er al vaak geweest en het smaakt heerlijk, ook de pasta's. Echter zijn de prijzen een tijdje geleden verhoogd waardoor het geen goede prijs-kwaliteit verhouding meer is. Voor een lasagne 10 euro betalen gaat mij te ver.

33. Zeer smakelijke pizza, goeie pasta. Niet duur. Ik hoef nergens anders meer pizza. (Behalve misschien in Italië dan..)

34. goeie pizza : )

35. yoli & paul

italiaans zoals het hoort !

36. Safia en Danny

Zeer goed restaurant, vriendelijke baas en bediening. Kei goeie pizza's en verse ingredienten!

37. Het is een lekker restaurant waar je de beste pizzas kunt eten.

38. Heerlijke pizza's bij Milano. Een persoonlijke warme sfeer en goede bediening.

39. sandra en hans

Wij halen onze pastas altijd bij milano. Heerlijk goed gevuld, en zeker genoeg. Ook zeer vriendelijk.