Bezorgrestaurants in de buurt van McDonald's

1. Over deze McDonald's heb ik in principe dezelfde mening als over McDonald's in het algemeen, maar wel met een losstaande opmerking die me van belang leek. Ik was hier namelijk een maand of twee geleden met een vriend toen we even naar Eindhoven wilden gaan, waarna we besloten voor ons vertrek nog eerst langs de McDonald's te gaan. Toen we binnenkwamen was het vrij rustig, dus we waren gewoon even aan de kassa aan het wachten, toen er plotseling twee personen binnen kwamen die ofwel zwaar hadden gedronken, ofwel een bepaald soort drugs hadden gebruikt. Deze jongens waren nogal luidruchtig, zagen er ook uit als drugsverslaafden, en gingen tegen willekeurige bezoekers praten, en niet op een leuke manier. Toen de bediening daar dan eindelijk achter was (dat ging al veel te traag) bleven ze wat mij betreft veel te beleefd tegen deze personen. Ze lieten ze gewoon in de zaak blijven, een bestelling doen en daarna alles opeten aan een tafeltje in het gebouw.

Ik vind het prima dat ze zich netjes bleven gedragen tegen deze personen, maar ik vind het heel slecht dat ze niet opkomen voor hun overige klanten. Wij hadden er last van, en heel veel andere bezoekers van deze McD. Het feit dat deze personen zich graag wilden misdragen en zwaar onder invloed waren, leek mij een prima reden om ze meteen het gebouw uit te zetten. Ik zou ze dus willen aanraden om dit de volgende keer wel te doen, want ik kom bij deze vestiging in ieder geval zeker nooit meer terug. Erg jammer, maar ik ben erg ontevreden.