Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eindhoven verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. s van veen

Heel erg slecht! Een waardeloze bediening, met een zeer arrogante houding. Het eten smaakte oke, maar staat totaal niet in verhouding met de prijs. Vies bestek, glazen met een dikke laag lipstick van een vorige bezoeker, jakkes bah! Geen idee waar ze het bedienend personeel vandaan halen, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt, zo ontzettend slecht. Kortom een echte afrader!

3,4
  2. Kaya Der Beer

Erg genoten gisteren bij mangiare ! De pizza was super , en de bediening stond als een huis ! Kan zien dat t een echt team is ! Kom zeker snel terug ! Wereld Zaak !!

3. Ben hier met een groep geweest eten. We hadden allemaal pizza besteld. (dus waarschijnlijk niet hun echte specialiteiten) De pizza was niet speciaal en aan de dure kant. We hadden wel een erg goed voorgerecht gegeten. (iets met brood) Het was wel tamelijk rumoerig.

6,5
  4. Erg lekker eten, wel rumoerige omgeving. Met allergie niet gaan eten! Bij reservering en bestelling doorgegeven dat ik een melkallergie had, hier zou rekening mee worden gehouden. Bij eerste gang (diverse anti pasti) netjes vermeld welke ik niet mocht. Daarna geen vermelding meer en dus alles gegeten. Als dessert kreeg ik tiramisu, na navraag bleek dat men dacht dat een melkallergie inhoud dat je wel kaas, room, yoghurt etc. mag eten! Erg lekker eten maar niet geschikt voor mensen met een allergie... helaas...

5. sandor damen

Het is net alsof je in italie bent.

En daar een heerlijke pizza zit te eten.

Kortom de lekkerste pizza van eindhoven uit de houtoven.

6. Als je bij mangiare binnen komt loopt het water je al in de mond; het ruikt altijd naar goed Italiaans eten. Een modern restaurant waar mensen ook graag gezien worden. Hier moet je een keer gegeten hebben.

7. Heerlijk gegeten wederom, altijd druk en gezellig! Goede prijskwaliteit, en een prachtige tuin achterin de zaak!

Zeker reserveren want anders geen plaats vrees ik! Personeel erg aardig en weten t zeker te brengen!

8. Onbekend

Prijs kwaliteit is prima. Goed eten, goede wijn. Mooie zaak, prima bediening. Zien en gezien worden is alleen op vrijdag aan de orde. Goed adresje, zeker voor lunch! Fijne tuin aan de achterkant. Niks mis mee, gewoon zelf een keer proberen en zelf oordelen!

9. Mooi interieur, goede kaart met ruime keuze, lekkere wijn en goed eten. Heb genoten van mijn lunch met een aantal vriendinnen maar ik snap wel wat mensen bedoelen met 'gezien en gezien worden'. Als je dit even vergeet is het een super leuk restaurant met lekker eten en een goede sfeer.

10. Vriendelijk en attent personeel, heerlijk eten, leuk relaxed publiek. Wel te luidruchtig voor een intiem diner a deux.

11. Zou een leuk restaurant kunnen zijn want het eten is lekker maar het publiek is walgelijk, de eigenares een snob, het personeel idem dito en de prijzen slaan nergens op!

Beetje jammer.... ik ga liever ergens anders eten.

12. Hier moet je beslist heen als je meer geld dan smaak hebt (op ieder gebied)! Wil je 'zien en gezien worden'... ga dan naar Mangiare?!

5,5
  13. jasmijn

Eten smerig en duur voor wat het is.

Had een pasta met ricotta en pancetta besteld maar eerlijk gezegd denk ik dat ze de pancetta vergeten waren.

Mijn moeder had een pizza met kip op die erg zuur smaakte.

Kreeg ook nog eens een vies glas met lippenstift erop ook erg luidruchtig kortom geen aanrader.

1,5
  14. Vrijdagavond gegeten bij Mangiare. Erg luidruchtig, een gesprek voeren nauwelijks mogelijk. De tafels erg dicht bij elkaar. Enorm druk, er was zelfs geen menukaart meer vrij.

Na 3x vragen uiteindelijk een 2de glas wijn gekregen, na 20 minuten.

De pizza was smakelijk. Niet voor herhaling vatbaar.

15. Marcel Smits

Zit nu bij Mangiare Buiten onder de warmtelamp. Heerlijke pasta, 'n goeie Valpolicella en prima bediening!

16. Rob

Prima gegeten in dit populaire restaurant. Hele goede carpaccio (wel enigszins overprijsd met 17 euro) en ook een prima stuk roodbaars, met een wat karig garnituur. Lekker levendige sfeer, vriendelijke bediening en gewoon goed eten, niets meer en niets minder.

17. Martijn

18. Ben afgelopen vrijdag geweest. Heel gezellig en lekker gegeten! Ik vind dat de prijzen echt wel meevallen. Het personeel was aardig en dacht mee. Gezellig tentje, lekker eten en druk..

Zou wel even reserveren. En als je niet van knoflook houdt, dan moet je er niet heen gaan.

19. Vandaag hebben we er voor de zoveelste keer super lekker gegeten voor een hele redelijke prijs! De bediening is altijd zeer vrolijk en vriendelijk voor iedereen. Als je met een slecht humeur binnen komt ga je met een goed humeur weer naar huis! En de sfeer is gezellig! Complimenten aan het personeel!

En, wij raden dit restaurant zeker aan!

20. Werkelijk prima gegeten met vier personen waaronder twee kinderen (8&10j). Dat kan soms lastig zijn maar ging hier prima, zeker voor een zaterdag avond. Alle lof voor het personeel wat goed reageerde op onze vragen (bijv hoofdgerecht van de kinderen brengen samen met ons voorgerecht etc.). Al met al een prima avondje.

21. Gisteren de zoveelste teleurstelling bij Mangiare. Over het eten niets dan goeds, maar de service is werkelijk beneden alle peil.

Terras voor en achter waren bezet, maar binnen waren alle tafeltjes nog vrij. Wij, 4 personen, werden vriendelijk ontvangen en konden een tafeltje kiezen volgens een medewerkster. Voor de zekerheid vroeg ze nog even haar collega of het kon. We werden direct afgeserveerd; we wilden binnen zitten? Kon niet, ze zaten vol!

Enkele maanden geleden hadden we met vieren gereserveerd en werden na de 2e gang verzocht aan een ander tafeltje te gaan zitten en het dessert en de koffie werden er doorgejaagd. Ongevraagd kwam de rekening en de opmerking dat de volgende shift eraan kwam!

En nog iets langer geleden hadden we met twee personen gereserveerd, werden we 2 keer aan een ander tafeltje gezet en kregen we het dessert aan de bar geserveerd.

22. Dit was eens, maar nooit meer! Wij wilden jus d'orange bestellen, maar "dat serveren wij alleen overdag". Hoezo, alleen overdag? Verder twee keer drinken besteld waar we twee keer om moesten vragen (sorry, vergeten te brengen), de decafe koffie was "helaas op" (koffie op?) en ook bleek er geen Tia Maria te zijn. De spaghetti met gamba's smaakte goed, maar dat mag ook wel voor 19,75. Kortom, een hippe tent waar je komt om gezien te worden maar veel te duur voor wat je krijgt. Ons zie je hier niet meer terug!

23. Geweldige zaak, heerlijke pizza, leuk personeel, in een woord super!

24. Anne

De service van dit restaurant is werkelijk zeer slecht. Chagerijnige bediening, niet normaal. Verder is het eten redelijk lekker, maar dat mag ook wel als een simpele pizza al 17,50 kost....

Niet doen zou ik zeggen, je kunt voor je geld wel wat beters krijgen....

6,1
  25. familie stevens/van der laar

Nu is het Trattoria en Pizzeria Mangiare geworden

Wij hebben onze ogen uitgekeken, echt top en mooi.

Zeker de steenoven op houtskool, dat vind je nergens in Eindhoven, vroeger wel bij Romanga op het Stratumseind bij het bruggetje!

Dus dat is dubbelop top!

Nog een verrassing, de tuin is goed aangepakt en zeer sfeervol met veel groen en zelfs 2 grote sinaasappelbomen zeg. En grappig dat fiatje 500 aan de muur, ook met kunst zelfs!

Wij hebben genoten en de bediening van het vrij jong en mooi personeel was vriendelijk en klasse *****.

26. Wat een gave zaak! De steenoven is een echte eye catcher naast de enorme tuin! Uniek in het centrum.

Personeel is erg vriendelijk, en gastvrij, zoals 't hoort.

Mij zie je er vaker.

27. We komen hier vaker, erg lekker eten en altijd gezellig voor een borrel met tapas. Tot voor kort was de bediening super! Jong maar zeer beleefd en erg professioneel! Nu, de laatste maanden niet meer. Bediening is selectief en professionaliteit is ver te zoeken. Jammer, ergens iets mis gegaan.

28. Mooi restaurant, mooie tuin, erg knus en lekkere muziek op de achtergrond, heeeeerlijke wijn..en de sfeer is gewoon erg gezellig en het personeel is erg goed!

29. Lekker gegeten, leuke bediening, mooie grote tuin, eten super.
    Kortom, als we weer komen winkelen in Eindhoven komen we zeker weer langs!

30. Kom wekelijks bij Mangiare, al een gehele tijd. Het eten is altijd lekker, en het personeel is super!

Kan niet wachten tot de tuin weer opengaat, en de pizzeria ernaast.

Volhouden allemaal, tot deze week dan maar weer!

31. Het eten was goed maar de bediening was erg slecht. Geen interesse of het eten smaakt, gewoon amateurs.

32. Al een aantal keer geweest, blijft een leuke zaak.

Kom er graag en zal er ook nog vaak te vinden zijn.

Dan wel niet om te eten dan wel om een borrel!

Tot snel.

33. Een super leuk restaurant, met prima eten en vriendelijke bediening. Iets wat je niet vaak meer tegenkomt!

Een leuk team van mensen, en dat straalt er vanaf!

Ga hier snel terug!

34. Heb heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteit, mooie uitstraling, en een super mooie ingerichte tuin..

Vaak wezen eten, de meeste personeels leden zijn erg vriendelijk, dus kortom de moeite waard..

35. Gezellig tentje, hip volk en prima eten!

36. Peter va Weert

Op de keuken is niets aan te merken, maar op de bediening des te meer. Zeldzaam slecht gewoon en op het eind bleken de prijzen op de rekening ook nog eens hoger te zijn dan op de kaart. Schande, dit riekt naar regelrechte oplichtersprakrijken!

Deze tent is écht over de top, ons zien ze er niet meer terug.

Jammer voor de chefkok, die gun je echt een betere werkgever.

37. Esther

Hier een keer gelunched.

Hippe tent, lekker broodje, leuke bediening!

38. Nu diverse keren geweest en heerlijk gegeten, goede wijn, leuke bediening, al met al helemaal top. Laatste keer op het terras achter gezeten en heerlijk genoten in het zonnetje.

39. esther

In eerste instantie sprak de hoeveelheid pasta's op de kaart me niet zo aan. Normaal kies ik niet zo snel voor pasta in een restaurant. Maar dit is niet zo maar pasta. Speciaal door de verfijnde ingrediënten, heerlijk. Bediening is echter verschrikkelijk. De dame in kwestie leek het erg vermoeiend te vinden dat we vroegen naar het dagmenu en de verschillende pasta's. Ze straalde vooral uit 'gewoon bestellen en verder niet te veel zeuren'.

Ik vond het vervelend om tijdens een gezellig etentje met een vriendin continu de bediening in de gaten te moeten houden, want vanzelf komt er niemand naar je toe.

We moesten erg lang op de kaart wachten, 3 tafels, die later dan wij kwamen, kregen eerder de kaart, ik moest vragen of ze aub ook mijn tafelgenote iets te drinken wilden aanbieden, na iedere gang weer hopen op blikcontact om de volgende gang te kunnen bestellen etc.. vreselijke bediening!

6,5
  40. M. Kit

I can see that this is super popular restaurant and it is one of the few nice restaurants provide decent lunch menu in Holland.

Food was really nice but very expensive and service was not nice and find it a bit arrogant.

But it is nice to have this kind of restaurant in Eindhoven.

Keep good work.

41. Reactie vaste klant. Met vrienden gegeten (17-02-2009). Genoten van de ouderwetse kwaliteit. Voortreffelijk gegeten en prima bediending.

42. Het is een leuke zaak en het eten is lekker, maar het arrogante personeel verpest alles weer, helaas.

43. Slechte, onklantvriendelijke bediening. Alleen leuk als je het personeel kent. Eten is niet heel bijzonder, maar wel aan de prijs.

44. Top tent...lekker eten, leuk personeel

45. Goede ingredienten, matig bereid. Waarschijnlijk beter om te lunchen. Bediening zeer matig.

3,9

Vorige pagina