Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eindhoven verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Echt intens slechte sfeer, rumoerig, chaotisch en onrustig. Enige focus die ze hebben is de drank. Nee voor mij nooit meer, wat een fabriek zeg.

3,5
  2. Afgelopen week voor de tweede keer gegeten bij Lounge 8. Het enige wat leuk is bij Lounge 8, is de sfeer. Enig nadeel is dat de muziek eentonig is en dat het zo donker is, dat ik met mijn licht van de telefoon moest kijken wat ik kon bestelen. Wanneer het rustig is, is het eten lekker, maar wanneer het drukker wordt, wordt het eten afgeraffeld.

De service in het restaurant is echt dramatisch. Bij binnenkomst stonden er drie personeelsleden te praten met elkaar. Niet echt een goede uitstraling bij binnenkomst. Daarna zie je het personeel niet aan je tafel verschijnen. Onze kaart lag duidelijk in het zicht, zodat deze meegenomen kon worden, maar personeel kijkt er niet naar. Na zeven medewerkers voorbij zien lopen hebben we zelf toch maar kaart aan een medewerker gegeven. Wanneer je drinken op is, komen 4 verschillende medewerkers in 5 minuten vragen of je nog wat wilt drinken. Oftewel: de organisatie van het personeel is een grote chaos.

Ik ga voortaan niet meer naar Lounge 8, want dat is het geld me niet meer waard!

3. Wij zijn na een dagje shoppen gaan eten bij lounge 8. Er was veel keus in gerechten en ze waren allemaal heerlijk. De sfeer is super alleen jammer van de lounge muziek, een beetje eentonig verder is alles top! De wc's zijn in verhouding met het prachtige restaurant aan vernieuwing toe.

4. Je komt alleen bij lounge 8 voor het interieur. Gereserveerd maar het restaurant was onze reservering kwijt, ook van de gasten na ons. Na eventjes wachten toch nog een plek gekregen. Het eten is niks speciaals, standaard all-you-can-eat sushi met een beetje afhaal chinees. Bediening komt binnen vijf minuten meerdere malen aan je tafel vragen of je nog meer te drinken wil terwijl je glas nog vol is. Leuke plek voor als je je hip wil voelen, het eten is het niet echt waard.

5,1
  5. Hippe tent wat betreft interieur, wordt bepaalde sfeer neergezet. Muziek te hard en eentonig. Het was er te donker zodat je je gerechten niet goed kon bekijken. Eten teleurstellend. Dikke gefrituurde oliebol deeg, verpeste vlees. Mist de puurheid van producten. Heeft iets weg van een vreetschuur. Bediening ronduit slecht, geen uitleg, 1.5 uur over 1e ronde en daarna tafel in no-time vol zetten..

4,1
  6. Heb al verschillende keren gegeten bij Lounge 8 in Eindhoven, zowel in het weekend als op een doordeweekse dag. Vind het eten erg lekker, het personeel héél erg vriendelijk en de sfeer relaxed! Het kan inderdaad wat rumoerig zijn, maar wat wil je in zo'n grote zaak. Ik vind het écht een aanrader!!!

7. Wij zijn met 3 vriendinnen op een vrijdagavond in november 2013 bij Lounge 8 wezen eten. De inrichting is mooi en heeft geen all you can eat uitstraling. De sfeer is echter wel wat minder. Het is rumoerig en het eten wordt opgehaald en neergezet zonder bijna iets te zeggen. Ook werd steeds dezelfde muziek gedraaid. Een soort drukke lounge muziek welke de sfeer niet omhoog haalde. Op zich 'hippe' muziek maar niet voor daar. Het eten was wel erg lekker! En we hebben een supergezellige avond gehad. Ik zou er alleen niet voor een romantisch etentje naartoe gaan. Maar zeker leuk voor met een groep vriendinnen of met z'n 2tjes na een dagje stad om snel een hapje te eten.

8. Ik ben meerder malen bij Lounge 8 wezen eten (4 keer, verdeeld over 2 jaar) Je kunt dus wel stellen dat zij een kans hebben gehad op verbetering. De eerste keer was het eten goed, de porties waren goed en de sushi's vers. De service liet wat te wensen over. Maar ach ze waren destijds net geopend, wellicht hadden ze nog opstartproblemen.
    Echter, bijna 2 jaar later is het er niet beter op geworden. Je word ergens in een hoekje geplaatst om vervolgens zelf je kaart af te moeten geven, omdat het personeel je niet ziet. De porties zijn kleiner geworden en de sushi's zijn van supermarkt kwaliteit. De toetjes zijn helemaal waardeloos. Spuitbus slagroom (niet eens vers), crème brulee was gewoon gele vla en het vers fruit bestond alleen uit appel.
    Het personeel mag wel eens wat vriendelijker zijn. Toen we na het eten wat feedback gaven, werd er vooral verdedigd. Volgens haar waren wij de eerste die er iets van zeiden...vreemd als ik de recensies lees.
    Kortom, er valt nog veel te verbeteren. Wij gaan in ieder geval niet meer terug naar lounge 8.

9. Ik snap niet waarom mensen zo klagen over het eten drinken en service en ook prijs kwaliteit. Als je ergens gezellig culinair wil genieten ga dan lekker naar de Griek die 4 tafels heeft en iedereen even veel aandacht kan geven omdat iedereen 3 a 4 borden maximaal besteld.

Ik heb me laten vertellen dat bij een vol restaurant lounge8 wel 280 mensen binnen heeft zitten dan gaat er wel eens wat fout, ook als er 15 personeel rond loopt. Gauw uitgerekend is dat 18 a 19 personen per personeelslid dat er rondloopt, dat is best behoorlijk als je het mij vraagt !

Het restaurant is mooi, het personeel is erg aardig. Heb een leuk gesprek met 1 van de jongens daar gehad, vriendelijke jongen en legde uit waardoor dingen verkeerd gaan en was best begrijpelijk. Het eten was heerlijk, personeel aardig, sfeer prima en 23,80 voor 20 bordjes eten is ook niet erg prijzig.

10. De oude discotheek Hollywood is omgetoverd tot een zeer sfeervol restaurant, groot, rumoerig maar gezellig en ondanks de afmetingen van een "eetfabriek" redelijk intiem. Kwaliteit van het eten is van redelijk maar niet overtuigend niveau, waarbij wel meteen aangetekend moet worden dat enkele "succesgerechten"(bitterbal van eend, gamba-lolly) al vrij snel weer van de kaart zijn verdwenen. Bij navraag bleek: omdat deze handmatig werden vervaardigd en te bewerkelijk waren? (volgens ons is toch alles handwerk in een sushi-restaurant?) Het is duidelijk dat men hier "gaat" voor de kwantiteit en niet voor de kwaliteit. De snelheid van de bediening is een crime.
    Flauwekul-verhalen van "het is zondag en erg druk" gaan er bij ons niet in. Als je weet dat het druk wordt, regel je maar meer personeel, lijkt ons niet zo'n hele vreemde gedachtengang. De formule bij Lounge 8: 2,5 uur onbeperkt eten voor 1 vast bedrag (5 ronden van max. 5 gerechten p.p.) zou normaliter voldoende moeten zijn. Echter als je vanaf binnenkomst tot je 1e gerechtjes 45 min. moet wachten, begint het toch al krap aan te worden.
    Ook de volgende rondes laten lang op zich wachten waarbij je je in allerlei bochten moet wringen om de aandacht van het bedienend personeel te trekken om je bestelling door te geven. Bij iedere ronde ontbreken er enkele bestelde gerechtjes en/of worden er gerechten geserveerd die niet besteld zijn. Indien er een tafel vrijkomt, wordt deze meteen, gewapend met een emmer sop & doeken schoongemaakt en wordt mise & place gemaakt voor de volgende dag. Niet echt sfeervol als er halverwege je diner aan de tafel naast je met zeepsop wordt gespetterd, voordeel was wel dat we alle 3 tot de conclusie kwamen dat de tafels/tafelranden niet goed gereinigd worden.
    Gaat er dan niets goed? Jazeker wel, het opnemen & uitserveren van de consumpties, dat gaat supersnel: daar valt de winst natuurlijk te halen bij een all-you-can-eat formule. (Het mag niet meer, maar ik doe het toch nog even: colaatje fl. 5,20 - litertje platwater bijna fl. 13,50 & een bodempje "hoofdpijn-wijn" 8 gulden en 50 cent!). Over smaken & prijzen valt niet te twisten dus ik raad je aan: Eindhoven telt "ontelbare" sushi-gelegenheden, ga daar eens aan het smullen en vergelijk zelf!!

11. Het ziet er mooi uit binnen, maar dat was het ook. Het personeel loopt als een kip zonder kop rond en zet overal van alles op tafel, ook wat je niet besteld hebt. Als je aan je toetje zit komen ze gerust nog paar keer voorgerechten brengen. Heb er me er nu 2x mee naartoe laten nemen maar voor mij komt er geen 3e keer meer.

3,1
  12. Lekker gegeten met zijn tweetjes. Veel keuze en een gezellige sfeer.

13. Jacqueline

Wij waren met een grote groep op zaterdagavond, het eten vond ik lekker. Maar de bediening waardeloos. Veel te weinig personeel. De bar stond ramvol met lege glazen, onze tafels vol met lege schaaltjes. Ik snap niet waarom je die niet meeneemt als je volle schaaltjes brengt, kleine moeite lijkt me. Van alles wat ik besteld had, heb ik de helft niet gehad. Is niet heel erg iedereen pakte maar wat er voorhanden was, en het was allemaal lekker. Maar goed dat is niet de opzet. Na de toetjes kwamen nog wat warme gerechten, 2 rondes daarvoor al besteld. Sorry maar die hoeven we dan niet meer. Zonde !
    Verder leuke zaak, het wordt tijd dat de baas gewoon eens wat meer mensen op de vloer zet. En die ook Nederlands verstaan.

5,7
  14. Heerlijk eten, gaat wel regelmatig mis met de drankjes.

15. Gisteren met een gezelschap van 6 personen gegeten bij Lounge 8, wat een teleurstelling..
    Geweldige aankleding, chique gezellig helemaal af. Hiermee is dan ook meteen het beste benoemd (geen opbouwende kritiek hier)
    De service; waar-de-loos. Er lopen tig mannetjes rond en voorbij maar als je er eentje nodig hebt kijken ze over je heen. Wanneer je vraagt of er ook andere wasabi is, word je dom aangekeken en krijg je een 'nee', er word niet doorgevraagd, terwijl ik zou willen weten wáárom gasten hierom vragen. Bij deze: De wasabi was alles behalve pittig, smaakte naar tandpasta.
    Na 40 minuten kregen wij ons eerste gerechtje. 1 gerechtje, 10 minuten later kregen wij een 2e bordje.. En zo ging het eerste uur. Niet leuk als je met zessen bent want dan is 1 gerechtje hap slik weg.
    Bij ronde 3 kregen we ineens heel de tafel volgestouwd, want ineens waren er ook allemaal gerechtjes klaar van ronde 1 en ronde 2. Sommige warme gerechtjes waren koud en de sushi bevat minimale vulling en wel heel veel rijst.
    Dan de drank, DRIE keer een bestelling anders gekregen dan besteld.
    Bij het afrekenen hadden ze voor het gemak nog een persoon extra op de rekening gezet.. Je moet dus ook nog eens erg opletten wanneer je om de rekening vraagt.
    Bij thuiskomst kwam ik erachter dat ik iets vergeten was (Een nieuw speakertje met toebehoren in een doosje). Meteen belde ik op om te vragen of deze gevonden was, ik was namelijk 20 minuten daarvoor vertrokken. De reactie? 'Ja een speaker, die hebben we gevonden. Die heeft mijn collega net in de kliko gegooid'.. Sorry hoor maar als een gast iets vergeet dan leg je dat toch even apart? Echt kansloos.

2,6
  16. Lounge 8 ziet er top uit van binnen! Echt super modern ingericht, wat dat betreft echt een pluspunt.

Ik ben bij vele sushi restaurants geweest en deze was toch écht wel beneden pijl. Het slechtste sushi restaurant waar ik ooit heb gegeten. De beef is smakeloos, dit geld overigens voor al het eten. De sushi smaakt niet, en lijkt niet vers te zijn. Kwaliteit supermarkt sushi, echt zonde want het ziet er zo leuk uit van binnen!

We waren met 4 man uit eten, en vonden het alle 4 niet lekker.

2,8
  17. Vandaag gegeten bij Lounge 8. Erg betreurenswaardig wat betreft het eten. Smaakloos en soms leek het wel of het al een paar dagen in de koelkast had gestaan. Inrichting is trendy en kan ermee door.

2,9
  18. Na lang aandringen van vrienden zijn we afgelopen week bij Lounge 8 gaan eten. Bij binnenkomst vol verwachting. Aankleding en afwerking best prima! Hoewel ik wel meteen zo'n vreetschuur idee kreeg toen er een groep naast ons zat met stapels borden op tafel.
    Na opname van ons 1e drankje kregen we netjes uitleg over het concept. Daarna onze eerste bestelling doorgegeven. Helaas duurde dit erg lang. Denk dat we wel 40 minuten hebben gewacht op de eerste gerechten. Ik geef toe dat het wat drukker was maar 40 minuten is toch echt te lang. Maar goed, het gaat uiteindelijk om de gezelligheid en de kwaliteit van het eten.
    Gelukkig was het de gezelligheid die de avond heeft gered want ik kom daar nooit meer!! Porties matig, versheid trek ik in twijfel, dosering en variatie was beneden de maat! Misschien ligt het aan onze eerdere ervaringen met sushi en de kwaliteit daarvan.
    We hadden beter moeten weten. Bij All you can eat moet je niks bijzonders verwachten. Zie het als maagvulling met een Aziatisch tintje.
    Volgende keer toch maar weer naar de friettent.

2,9
  19. Thimpe Beune

Al enkele keren bij dit restaurant wezen eten. Het personeel is erg vriendelijk en attent. Bordjes worden redelijk snel opgehaald en ook het bestellen duurt nooit erg lang ook al moet je de obers soms toch even attent op je maken.
    Ben al bij verschillende andere sushi restaurants wezen eten maar hier was het toch echt het lekkerst. De sushi smaakt geweldig.
    Het restaurant ziet er inderdaad erg chic uit. Het restaurant heeft ook kleinere eetruimtes met japanse deuren die erg goed bij de sfeer passen.
    Heb enkele vrienden meegenomen naar dit restaurant die ook allemaal uiterst tevreden waren.
    Kortom, zeker aan te raden!

20. s. bastings

3 keer ben ik bij dit restaurant uit eten geweest en de kwaliteit holt achteruit. De eerste keer was de bediening al ronduit slecht maar het eten erg lekker dus vandaar dat er nog 2 bezoeken volgden maar de 3e keer is helaas de laatste geweest. Waarom?
    - 2 van de 3 keer telefonisch gereserveerd en niemand die van de reservering afwist
    - bediening heeft geen ervaring en komt soms heel onhandig over (op de vraag of er 2 lege glazen van tafel konden worden meegenomen reageerde de ober 'nee dat kan ik niet want mijn dienblad is heel glad')
    - Heel vaak verkeerde bestellingen gekregen om vervolgens met je 'buurtafel' constateren dat zij jou eten gekregen hebben.
    - Het duurt erg lang voordat de lijst met ingevulde bestelling wordt opgehaald.
    - Eendenborst filet was de eerste keer nog herkenbaar als zodanig, 3e keer ondefinieerbaar friemeltje op een bordje
    - bitterbal van eend en gambalolly die eerste keer erg lekker waren en er mooi uitzagen zagen er de laatste keer verre van appetijtelijk uit en leken veel te kort gefrituurd.

Het restaurant ziet er idd wel heel mooi uit dus erg jammer dat er niet ook geïnvesteerd wordt in bekwaam personeel en een constante kwaliteit van het eten, de eerste keer was het eten echt top namelijk!

kortom voor ons tijd om uit te gaan kijken naar een ander restaurant helaas!

2,3
  21. Faa

Als liefhebber van Japans eten ben ik een keer op vakantie gegaan naar Japan. Daar heb ik vele restaurants geprobeerd en de smaak daar was onvergetelijk.

In mijn zoektocht naar deze zelfde smaken ben ik beland bij Lounge 8. Eenmaal binnen in Lounge8 is het ruim en zeer mooi ingedeeld met o.a. aparte ruimtes welke kunnen worden afgesteld naar uw eigen wensen (meer of minder contact met de 'buitenwereld'). Ook is er een prachtige inkeping in het restaurant waar verscheidene tafeltjes zitten. Het restaurant is zeer mooi afgewerkt en een feest voor het oog.

Het eten smaakte prima, er was o.a. de standaard sushi maar ook eten van de bakplaat. De wasabi was thuisgemaakt en dat proefde ik, het is zacht en smeuig en niet te overheersend van smaak, zoals een echte Japanse wasabi. Als echte klapper op de vuurpijl werd ons aangeraden om hun speciale sushis te proberen. Deze is zeker aan te raden voor anderen, nog nergens heb ik in NL zo'n sushi gegeten.

De service was nergens over te klagen, dus in mijn ogen verdient dat gewoon een 8.

Al met al een goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

22. A Bosmans

Zeer mooie lokatie. Prijs kwaliteit is prima. Mooie aanwinst dommelstraat Eindhoven. Vriendelijk personeel. Echte aanrader.

23. Vandaag was dan eindelijk Lounge 8 aan de beurt. Wij eten graag en regelmatig sushi, dus lounge 8 mocht niet ontbreken. Het was erg druk op het terras, blijkbaar is het een populair restaurant of er waren gewoon veel vakantiegangers. Voor het eten hoef je hier absoluut niet te komen. De sushi heeft te weinig smaak, daarnaast moet je voor sashimi standaard bijbetalen. De tempura garnalen zijn taai, zitten in slecht beslag. Overige producten zijn van voldoende kwaliteit, maar absoluut niet tong strelend. Het personeel is chaotisch en maakt om de haverklap fouten. Verkeerde bestellingen, niet enthousiast, slechte uitleg, vergeet drankjes op te nemen. Jammer, een eenmalige ervaring!

24. Pas geleden wezen eten. Hele onervaren bediening, drankjes duurde heel lang en eten kwam koud aan. Sushi was slecht, rijstbal was enorm groot. De bediening zag ons niet eens zitten. We moesten hele tijd zwaaien met onze bestelformulier. Enige pluspunt: mooi restaurant.

25. Betsie van Lierop

Afgelopen zaterdag geweest, we zaten in die zij hokjes met speakers boven ons hoofd. Ik wil niet flauw doen maar de muziek stond loeihard, de mensen aan het tafeltje langs ons dachten er precies hetzelfde over, meerdere malen werd beloofd dat de muziek zachter gezet zou worden maar is niet gebeurd, en erg jammer zonder leesbril is de kaart niet te lezen. Ik vind dit twee hele grote nadelen, maar het eten smaakte lekker en er werd inderdaad constant iets vergeten, en nog iets 1 wijn besteld daarna over gegaan op fris, er zat belachelijk weinig wijn in voor 3.75 per glas. Daar trap ik dus echt niet in, dan drink ik thuis nog wel een wijntje !

26. We zijn nu voor de tweede keer geweest en tevens voor de laatste keer. Eten is matig. Het restaurant ziet er mooi uit maar de bediening is waardeloos en onkundig. De chagrijnige ontvangst had beter achterwege kunnen blijven. We kregen met ons vieren een enorme tafel. Door het rumoer konden we elkaar nauwelijks verstaan. Ik had gevraagd of een een andere tafel mochten maar dat kon niet, terwijl er gewoon de hele avond nog andere geschikte tafels vrij waren. Om de haverklap kwam er iemand vragen of we iets wilden drinken, terwijl we nog volle glazen op de tafel hadden. Zeer irritant.
    Door de schemerige verlichting is helaas de kaart nauwelijks leesbaar. Gelukkig konden we het licht van onze mobiel gebruiken om iets te kunnen lezen.

4,5
  27. Eten op zich niet verkeerd, maar de houding van het personeel maakt het toch wat minder. Het was geen drukke avond, maar de bestelde drank kwam pas naar een kwartier door, en de tweede ronde werd ook vrij laat doorgegeven. Toen was de 2,5 uur alweer voorbij.

28. Ik ben hier geweest toen ze net open waren en toen vond ik zowel het eten als de bediening waardeloos!
    Ik had besloten om ze nog een kans te geven, dus ben er in april nog een keer geweest, maar ik moest helaas constateren dat er in de tussentijd helemaal niets veranderd is! De bediening is totaal niet klantvriendelijk. Bij binnenkomst hebben we zeker 10 minuten staan wachten voordat we opgemerkt werden, terwijl we toch echt gereserveerd hadden. Als je de kaart hebt ingevuld, duurt het zeker 10 minuten voordat iemand het opmerkt en dan moet je er ook nog elke keer mee zwaaien, anders zien ze het helemaal niet. Ik merkte op dat andere tafels bij ons in de buurt hetzelfde probleem hadden. De sushi was wel 'oke', maar zeker niet speciaal. Verder ziet het er wel netjes uit binnen, maar het was erg koud en de muziek was vreselijk eentonig!

4,9
  29. Wat een mooie zaak! Ziet er echt heel leuk en gezellig uit!
    We werden vriendelijk ontvangen en naar de tafel begeleid. De sushi smaakte over het algemeen prima en we werden vlot en goed geholpen. We zaten alleen in zo'n kamertje aan de zijmuur waardoor een van ons de hele tijd de gerechtjes aan moest pakken omdat de bediening niet bij de tafel kan. Maar we hebben een leuke avond gehad en prima gegeten en gedronken, dus we komen zeker nog een keer terug!

30. Carla

Dit restaurant is geen aanrader, de bediening is waardeloos. Totaal geen interesse in de gasten, je wordt zelfs genegeerd. We hadden om 20.00 uur gereserveerd en om 20.15 uur stonden we nog bij de ingang te wachten op "onze" gereserveerdë tafel. Het restaurant ziet er leuk uit, maar als je met z'n tweeen bent, wil je graag een twee-persoonstafel en niet bij een groep van tien personen aan een lange tafel geplaatst worden.
    Het eten is ok, niets bijzonders.

31. Het is een mooi restaurant, overigens wel veel te donker naar mijn mening. Ik had er moeite mee om te lezen wat er op de kaart stond. Drankjes duurde erg lang, na 30 minuten heb ik gewoon gevraagd waar het bleef. Tafel langs ons had hetzelfde probleem. Bediening is niet erg oplettend en onprofessioneel. Alles duurde lang. Het eten vond ik ook niet geweldig, het was erg gewoontjes en sommige gerechten waren ronduit vies. Dus hier kom ik nooit meer.

3,1
  32. Ik ben hier laatst gaan eten met mijn nicht. We wilden een keer wat anders proberen dan de Soho. De Soho waren we al gewend, is lekker, leuk en een redelijke prijs. Ik hoorde overigens wel over Lounge 8 dat de gerechten niet vers zouden zijn maar naar mijn mening viel dat wel mee. Alles was lekker, ze hadden ijsjes en salades. Iets wat de Soho niet heeft. Ook het personeel was erg aardig. Ik ben zelf Chinees en kon het wel goed met ze vinden. Verder was het wel een beetje wisselvallig wanneer ze het menu weer kwamen ophalen, soms duurde het lang en soms komen ze het meteen ophalen. Je kan natuurlijk gewoon een bediende roepen en het menu geven. Ik ging op een zaterdagavond dus het kan zijn dat dat misschien de reden was dat het lang duurde. Al met al ben ik zeer tevreden over dit restaurant.

33. Vanavond bij lounge 8 gegeten, wat een mooie zaak! Vriendelijk personeel, de lekkerste sushi die ik ooit heb gehad! Kom zeker wel terug.

34. Janneke

Afgelopen donderdag heb ik hier samen met een vriendin gegeten. We mochten zelf een tafeltje uitkiezen, dus hebben we gezellig aan de rand bij de haard gezeten. De bediening was heel vriendelijk en het eten kwam bij ons snel. Wij hebben hier echt heel lekker gegeten en gezellig gezeten!
    Als opmerking heb ik het meisje dat de kaarten terug komt brengen als je iets hebt besteld. Ze was onhandig, wilde de kaart steeds terug stoppen in de houder waardoor ze dus over ons heen ging buigen. Leg het gewoon op tafel meid, het is storend als je zit te eten als er dan iemand tussen je door komt.

35. kim

Met 3 personen wezen eten bij lounge 8 en gekozen voor het all in menu van 23.80 in principe niet duur voor een all in principe. Maar sommige gerechten waren lekker en sommige waren minder. Het enige mindere wat ik kan benoemen is dat het in de 'kamertjes' aan de zijkant erg donker is en dat de kaart bijna niet te lezen valt. Ik zou er een paar spotjes monteren en dan is het perfect!
    Het eten is voor een groot deel erg lekker maar het personeel laat wel veel steekjes vallen. Veel bestellingen kloppen maar voor de helft en een deel komt bijv. pas een half uur later, dat is erg verwarrend voor hun zelf maar ook voor de gasten. Ze waren de gember en de wassabi vergeten. Voor de rest een erg gezellig en lekker restaurant en vriendelijk, duidelijk personeel :)

36. We hadden veel positieve reacties gehoord, dus hadden misschien ook wel iets te hoge verwachtingen van dit restaurant. We hadden gereserveerd op een maandagavond en werden na tien minuten van de ene collega naar de andere gestuurd te worden, geplaatst in een verlaten hoekje. Het uitzicht was een dode plant, elektriciteitsdraden en de achterkant van een bankstel. Jammer. Na twee uur hadden we gang 2 bijna bij elkaar gekregen, na wat navraag over gerechten die we wel besteld hadden en niet gekregen. De bediening was niet echt allert. Hoe later het werd, hoe minder aandacht we kregen. Erg jammer vond ik het, want we hadden door de goede verhalen een ander beeld.. Niet voor herhaling vatbaar helaas..

37. Ik heb hier gegeten toen deze net geopend was.
    Echt gaaf ingericht. Goede service, lekkere sushi en zelfs nog lekkere specials.
    De meest goed bevallen special was de eenden-bitterbal.

38. Vrijdag eerste keer geweest. Leuk ingericht, goede service en lekkere suhshi en andere dingen. Al veel sushi overal gegeten maar deze is het beste. Komen zeker nog vaker.

39. Laatst weer heerlijk gegeten in dit fantastische restaurant!
    Ze hebben duidelijk geluisterd naar de feedback van de bezoekers en op de bediening heb ik echt niks meer aan te merken, in tegendeel!
    Ook de kwaliteit van het eten lijkt erop vooruit te gaan. Mooier opgemaakt, fijnere porties en een frissere smaak.

Om een lang verhaal kort te maken: Ik ben hier nu al 5 keer geweest, en het blijft toch wel de lekkerste sushi die ik tot nu toe heb gegeten! Daarnaast is de sfeer ook erg prettig.

40. Mooi restaurant maar service laat erg te wensen over. Eten is van redelijke kwaliteit en mooi opgemaakt.

Bij aankomst bijna 10 min gewacht tot jas werd aangenomen en we naar onze tafel werden verwezen.We hadden netjes een tafeltje gereserveerd voor 2 en werden helaas weggestopt in een hoekje. Na vraag om andere tafel was het enige antwoord nee.
    Het eten gaat in 5 ronden waar je 2,5 hr de tijd voor hebt, maar na 4 rondes en veel wachten was de tijd voorbij. Hier werd overigens niet moeilijk over gedaan.
    Het eten wordt mooi opgemaakt maar zonder enige liefde op je tafeltje gedeponeerd. Het is 1 groot ren en vlieg werk voor het personeel waardoor je als gast niet echt het gevoel krijgt dat je op de eerste plaats staat. Bij het verlaten weer 10 min staan wachten voor ontvangst van de jassen.. Misschien een grotere zaklamp kopen..

Al met al leuk bedacht concept maar de organisatie is momenteel niet op orde van dit (grote) mooie restaurant. Wellicht proberen we het over een half jaar nog eens...

41. De sushi is echt helemaal niet lekker. De rijst is erg klef en er zit geen smaak aan. De aardappelkoekjes kwamen uit de diepvries en aan de beef zat erg veel vet. Ook kregen we een paar keer niet wat we besteld hadden. Het restaurant ziet er wel mooi en gezellig uit. Wel is het heel groot met veel personeel waardoor het een grote chaos is.

42. Lounge 8 is zelf een heel mooi chique restaurant met een gezellige sfeer vooral bij de open haard, maar de kwaliteit van het eten had ik beter verwacht. De sushi's zijn heel erg klein daar word je na 3 rondes niet vol van, en daarvoor is de prijs erg hoog. De bediening zou beter geschoold moeten worden ze lopen er heel losjes bij en maken hartstikke veel fouten. Dat is geen fooi waard. Jammer, want het is er best gezellig.

5,9
  43. Het eten was zo'n beetje het enige wat wel deugde aan dit restaurant. Daar hoef je het niet voor te laten. Voor de rest: Het was er pikkedonker, erg leuk bij het heel klein geprinte menu-kaartje. We kregen tot drie keer toe eerst ons dessert aangeboden, terwijl we onze voorgerechten (Letterlijk!) meerdere keren aan onze neus voorbij zagen gaan. Toen we dan eindelijk voorgerecht kregen, ging dat zo chaotisch dat mijn vriendin en ik een soort pingpongspelletje moesten spelen. Dan ik weer wat eten, dan zij weer. Niet echt gezellig zo. Dan heb ik nog niet eens verteld dat we vijf minuten hebben moeten wachten totdat we gewoon bestek kregen. Gezien de gerechten die we hadden gekozen toch best een vereiste.

Toen we daarna om ons dessert vroegen, werd ons nogal lomp meegedeeld dat we die zelf hadden laten terugbrengen en dat ze ervan uit waren gegaan dat we die dus niet meer wilden. Zucht...

Hoe lekker ik ook (uiteindelijk...) heb gegeten, de volgende keer kies ik een ander adres.

6,7
  44. Josephine

Prima eten, gezellige zitjes.
    Jammer dat het zo donker is dat je de kaart bijna niet kunt lezen.
    Bediening komt alleen aan je tafel als je nadrukkelijk roept.
    Bij iedere ronde bestelling ontbrak wel iets, de witte wijn die we bestelden hebben we na herhaaldelijk vragen niet gekregen. We waren bijna 3 uur kwijt voor 4 rondes sushi.
    Dus volgende keer zaklamp meenemen, want het eten is zo lekker dat ik zeker terugga.

45. Vanavond voor het eerst gegeten, en we waren erg verrast! Al vele all you can eat sushi restaurants gehad, maar deze is tot nu toe toch echt de beste. En eindelijk eens een sushi restaurant met sfeer!! Goede porties, niet te grote sushis en veel keuze. Wij komen hier zeker vaker.

46. Voor de eerste keer bij lounge 8 gegeten en moet zeggen in Nederland heb ik nog nooit zo'n goede service gehad. Ben trots dat we zo'n restaurant in Eindhoven mogen verwelkomen!!!!

47. jeroen ullings/ strictly

Ik was al bekend met het concept van all you can eat sushi vanuit Rotterdam, maar tot Lounge 8 waren dat allemaal slappe aftreksels van het restaurant uit Rotterdam. Helemaal in dit niet Eindhovens aandoend hip interieur. Ook kwalitatief en portiegewijs steekt het voor mij met kop en schouders boven andere sushi restaurants uit.. Prijs/ kwaliteit verhoudings gewijs helemaal. Wedden dat het over een paar maanden iedere avond verplicht reserveren is!! 10 punten en een aanwinst voor eindhoven!

48. Op een zondag avond hier geweest.
    Mijn eerste indruk was erg goed. Mooi interieur en er hangt een goede ambiance. De bediening was beleefd en daar heb ik verder niks op aan te merken.
    Het eten was ook lekker maar niet super bijzonder. Daarom vind ik de prijs/kwaliteit verhouding misschien iets aan de dure kant.
    Al met al genoeg redenen om een keer terug te komen.

49. Deze review is geschreven op basis van 2 bezoeken in de afgelopen maand.
    Ten eerste het goede nieuws: qua interieur is het zeker een van de mooiste restaurants in Eindhoven, ruim opgezet met verschillende zithoekthema’s. Wel jammer dat het licht verder is gedimt tijdens mijn 2de bezoek (waarom mag je je eten niet zien?) Dan de keuken. Kijk je moet in dit segment geen culinaire hoogstandjes verwachten, is een a la carte vaste prijs buffet concept, maar wat je krijgt is gewoon goed klaargemaakt. Sushi van degelijke kwaliteit, grillgerechten ook prima. Ook aan keuze geen gebrek. Al met al gewoon goed.
    Wat is er voor verbetering vatbaar? De bediening. Twee problemen kom ik elke keer tegen. Ten eerste moet je vaak veel te lang wachten totdat je bestelling arriveert. Gezien je zeker wel rond de 4 gangen bestelt kan dit gewoon een te lang avondje worden. Ten tweede wordt er steevast iets gemist tijdens iedere bestelronde. Uiteindelijk is dit geen ramp omdat je het gewoon weer in de volgende gang kunt bestellen – je betaalt tenslotte een vaste prijs – maar erg irritant/onprofessioneel is het wel. Ook heb ik een keer erg lang op mijn rekening moeten wachten en er uiteindelijk zelf achteraan moeten gaan bij de kassa. Wekt allemaal geen vertrouwen op.
    Lounge 8 is pas sinds kort open dus wat aanloopproblemen zijn te verwachten. Maar je hebt uiteindelijk maar een kans om een goede eerste indruk achter te laten. De bediening moet echt beter geschoold worden want in potentie kan dit een favoriete adres voor mij worden als het kom op Japans/Aziatisch eten voor een schappelijke prijs.

Vorige pagina