La Gitana in Eindhoven

La vida es una fiesta!

centrum eindhoven, P1 heuvelgallerie, P1 hooghuis, P1 Bergstraat, P1 Stadhuisplein, Brandweer, Paradijslaan

Hola Amigos!
Tapas zijn kleine Spaanse hapjes die van vroeger uit in de cafés bij een borrel werden geserveerd. Sinds 1988 is het bij ons mogelijk authentieke Spaanse tapas te bestellen in onze Tapasbar, af te halen als borrelhapje voor thuis en om te laten cateren in Spaans ceramiek. Wij hopen u spoedig te kunnen begroeten in onze Tapasbar.
La vida es una fiesta!

• All-inclusive

• Rookruimte

1419364049 44
1488419711 78
1491181937 78

1. Eten is goed, maar drank erg duur. Het tabletsysteem werkt absoluut niet waardoor constant verkeerde gerechten werden geleverd, hele rondes met bestellingen 'verdwenen' en ook na herhaaldelijk vragen gewoon niet meer kwamen. Dit gebeurde bij iedereen die zat te eten, waar de sfeer er niet echt beter op maakte.
    Ook werden de hapjes maar lukraak bezorgd waardoor we niet met zijn vieren tegelijk maar constant afzonderlijk van elkaar zaten te eten.
    Al met al voor ons dus niet voor herhaling vatbaar! Erg jammer want het eten is wel lekker!

2. Op hun website communiceren ze € 26.50 per persoon, na reservering verandert de prijs naar € 28.50 per persoon, met als reactie, excuus dit moeten we nog op de website aanpassen. Jammer maar overeenkomst al gesloten.

3. Bij elke ronde vergaten ze de helft van de bestelling en als je drinken bestelde duurde het 20 minuten voordat je het kreeg (ook moest je ze nog 3x herinneren dat je drinken had besteld) slechte bediening, het eten kwam laat, geen aanrader

4. Lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Kom ik zeker nog eens terug.

5. Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel!

6. Tineke

Heerlijk gegeten. Fijne, aardige bediening

7. Very lame! Let us start with the bread which they say is "from the house" but it is the kind of bread you would give to the pigeons because they are definitely few days old. They are very slow and that is not good in a restauant where you can only order two tapas per round and you only have two hours. Tapas are normally small, so if you wait 20-30 mins every time, it is not worth it. When they serve the food, aside from taking forever, it was given one by one but not directly after each order. The service was really bad specially from the lady with the very short hair, she keeps on crossing the row without any order yet, in that sense, very unattentive. Very bad experience and just ruined it all for us when we are celebrating the birthday of my husband. Food is ok, not really special. Some orders did not arrive. We had to complain before everything was given.

8. Kim van Bavel

Super lekker gegeten, alles is goed op smaak en veel keus. Personeel erg vriendelijk, dus zeker voor herhaling vatbaar.

9. Geweldige tapas! Gisteravond wezen eten bij La Gitana, overheerlijke tapas, keuze uit een zeer uitgebreide kaart. Top!!

10. De nieuwe '100 tapas' menukaart staat vol met lekkere authentieke en moderne Spaanse tapas gerechten. Snelle en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

11. 100 Tapas voor een scherpe prijs! Authentieke tapas allemaal orginele smaken, vriendelijke en snelle service in een spaanse ambiance, heerlijke gin tonics.

12. Met 4 personen geweldig gegeten. Het 100 tapas concept is echt een verbetering tov van het oude menu. We gaan hier nu zeker vaker eten!

13. Leuke tapas bar met een goede sfeer. Op de nieuwe kaart die ze hebben staan 100 tapas dus genoeg keus uit traditionele en vernieuwende tapas. De tapas waren erg lekker en goed op smaak, de bediening was ook snel en vriendelijk. Wat ons betreft dus echt een aanrader, we gaan zeker nog een keer terug.

14. Wij zijn hier op 16-1-2016 geweest. Absoluut een afrader. Niet vers. Lidl kwaliteit. Onduidelijk menu. Krappe zitplaatsen. Chagrijnige serveerster. Op diverse sites staat 14,50€, het kost 23,50.

15. Bediening en service was prima maar het eten was niet echt zoals Tapas in Spanje. Het eten zelf was prima maar voor de Spanje ervaring moet je verder kijken. Deed beetje denken aan de Cubanita keten. Ook was er geen lijst met keuze uit Spaanse biertjes of wijnen. Er was slechts huiswijn en zoete sangria met ananas.

16. Met mijn lieve moeder gegeten vanavond, erg vriendelijk personeel (knappe serveerster) en erg lekker eten!!

17. Prijs en kwaliteit zijn echt prima. Zeker verbeterd vanaf de laatste keer dat wij geweest zijn. De bediening is vriendelijk. Het enige vervelende is als er grote groepen zitten, die zijn luidruchtig in de relatief kleine zaak en gaat ten koste van de mensen die ook met elkaar willen kletsen maar er bijna niet boven uit komen. Tip; zet ze beneden in de kelder, vooral vrijgezelle feesten. Nogmaals bediening en eten is top. En ze doen er nooit moeilijk, dat vind ik een groot pluspunt!

18. Op vakantie en onderweg is het fijn dat eet.nu bestaat, want je kunt snel zien waar het eten prima is. Toevallig waren we bij de grote kerk en Tapas leek ons wel wat op deze warme zomer avond. Wat hebben we lekker gegeten. Zoveel verschillende smaken en dat wil zeggen dat de kos hun werk goed doen. De bediening lot en "open" in de benadering van de gasten. De Sangria zag er prachtig uit. Er wordt gewerkt met verse kruiden, waaronder lavas. Klein en fijn gesneden aanwezig. Heerlijk gegeten.

19. tom

20. Charlot

Vandaag weer gegeten bij La Gitana! Totaal dit restaurant al 7x bezocht en ik vind het eten steeds maar lekkerder worden! Aardige bediening en de gerechtjes komen lekker op tijd, niet te snel, precies goed! Leuk service en je zit een in leuke ruimte. Leuk restaurant om zo eens lekker en leuk te eten voor een lage prijs!

21. Laatst met drie vriendinnen tapa's gegeten.

We waren vroeg dus de eerste rondes volgden elkaar snel op maar je kan je eigen tempo makkelijk aanhouden. Aan het eind van de avond was het er helemaal vol en duurde de rondes wat langer, wat logisch is natuurlijk.

Eten is echt erg lekker! Je weet dat je naar een all you can eat concept gaat dus verwacht je ook niet het allerbeste/creatiefste.
    Sangria is een aanrader ;)

Bedienend personeel is vriendelijk, goed opgeleid, werken erg hard. Door de drukte krijg je weinig persoonlijke aandacht en moet je soms wel even je hand omhoog steken als je nog wat eten of drinken wil bestellen.

22. Gegeten met een vriendin. 2 jaar geleden een keer geweest, eten was geweldig. Dus we dachten we gaan er weer heen. Eten vond ik vreselijk. Garnalen cocktail bah, saus smaakt naar dressing uit de supermarkt. Vond het erg erg vies. Heel jammer!!

23. Judith R

Regelmatig kom ik vanuit Roermond eten bij La Gitana. Heerlijk en zeer scherp geprijsd! Het eten is lekker vers en altijd goed op smaak. De bediening is vriendelijk en het is gezellig zitten in de locatie op de kerkstraat.

24. We hebben heerlijk gegeten bij La Gitana, alle gerechten op de nieuwe kaart zijn heerlijk en je kan er zeer gevarieerd eten. De service was goed en de bediening was erg gastvriendelijk. Kortom het was een hele gezellige avond in een top restaurant!

25. Gisteravond met 6 personen bij La Gitana in de Kerkstraat gegeten. Het eten was op zich best smakelijk, vooral de warme gerechten. Echter de bediening was erg slecht.

Na de eerste ronde konden we een half uur wachten op drank en eten. Daarna werd het nog erger; drie kwartier. De laatste ronde de deserts hebben we maar gelaten voor wat het was, aangezien we nog aansluitend naar de bioscoop gingen. Één meisje probeerde nog haar best te doen, de andere twee waren zo onverschillig en hadden er echt geen zin in.

Conclusie: we gaan hier nooit meer heen

26. Gezellig restaurant met authentieke tapas. Vlotte en vriendelijke bediening. Wisselende weektapas en pintxos bovenop de uitgebreide kaart. Ruime keuze in wijn en bier, ook San Miguel! Naar mijn mening het leukste tapas restaurant van Eindhoven. Voor een klein bedrag, gezellig en goed uit eten, ga naar La Gitana

27. Inmiddels vaste klant, lekker eten voor een hele leuke prijs. Voor de zoveelste keer wezen eten bij La Gitana en wederom super vriendelijke geholpen door de bediening. Zij vragen netjes of je alles begrepen hebt en zijn ondanks de drukte snel en vriendelijk. Eten smaakt goed en door het all-you-can-eatmenu hoeft niemand met honger naar huis. Een aanrader voor iedereen!

28. Voor de 2e keer in 3 maanden gegeten. Sommige mensen kunnen wel echt zeuren. Alles is vers en met passie bereid. Alleen de gehaktbal in tomatensaus proeft bizar. Bediening was goed. Ondanks het druk was op vrijdag avond kwamen we niks te kort. Toppie, gaan in de vakantie met de kids terug.

29. William Doyle

I was disappointed with my experience at this particular restaurant, I was expecting a flavoursome meal and ended up with a bland, effortless all-you-eat buffet. All the better options on the menu have an additional euro added onto the all you can eat menu, I had a salad that had so much vinegar on it that I could not eat it. Also you were only allowed one dessert from the menu, which kind of defeats the object of paying for all-you-can-eat. Service was ok, but I would not recommend this restaurant.

2,1
  30. Prijs kwaliteitsverhouding nog nergens tegengekomen in Nederland. Originele Spaanse tapas, bar vol pinxos en seizoenstapas. Ben blij dat deze zaak er zit in Eindhoven, stukje van mijn vaderland in Nederland.

31. Wederom heerlijk gegeten, ongelofelijk enkele reacties hieronder, je kunt in deze tapasbar onbeperkt dineren voor 14,50 p.p. !! Voor sommige is het nooit niet genoeg, alleen maar verse producten, perfecte prijs/kwaliteitsverhouding.

32. De meest slechte eetvaring. Werden in de kelder gedumpt. Spaanse gehaktballetjes zijn gewoon de unox ballen in tomaten saus uit blik... Niets is vers gemaakt, maar kant en klare opgewarmde hap. Wijn uit een jusglas.

Alleen de jongen beneden wist goed te bedienen... De dames daar hebben nog nooit gehoord van service met een glimlach.

Bar slechte tent en wij raden dit niemand aan.

33. Niet super enthousiast over alle tapa's. Zitten lekkeren tussen, maar ook mindere keuzes. Prijs/kwaliteit is wel in orde. Overall middelmaat.

34. Niet aan te raden. Alles dezelfde smaak en niet lekker. Prima gegeten maar niet voor herhaling vatbaar. Eten werd op tafel gesmeten. Ze vragen niet netjes welk gerechtje je hebt. Heel slordig.

35. Fam van Broekhoven

Zeer eenvoudige tapas kaart. Warme gerechten waren veelal koud. Erg rommelig tijdens het serveren. Geen aanrader.

1,3
  36. Hele leuke avond gehad. Het was erg druk maar ondanks dat was de bediening netjes en snel. Lekker gegeten en veel kunnen proberen, we hebben 6 rondes gehad.

37. Hebben vanavond voor het eerst tapas gegeten. Het was heerlijk. Op ma-do voor 14,50pp onbeperkt Tapas(binnen 2uur) is goed te doen. Enige min puntje vonden wij dat wij om 17.00 hadden gereserveerd en het toen nog niet druk was wel even duurde voor de eerste portie werd geserveerd.

TiP: bij dit soort restaurant moet je op een brief je aangeven welke gerechten je wilt bestellen. Vul direct wanneer het eerste briefje is opgehaald de 2de vast in. Deze word nl pas opgehaald als de vorige bestelling op is.

38. Wij zijn met drie personen gaan eten bij la gitana. Het was onbeperkt tapas eten voor een bepaald bedrag. De tapas waren lekker, de bediening aardig en snel.
    Zeker als je kijkt naar de prijs, die erg laag is, is dit een leuk tentje om even gezellig wat tapas te eten.