Vanaf Station Eindhoven lijn 13, 18, 401 of 402 naar het PSV Philips stadion. Dan is het nog 5 minuten lopen.

Lijn 16 stopt voor de deur.

Bezorgrestaurants in de buurt van Kyoto

1320140524 82
1520735136 83
1555320413 86

1. De Opschepper

2. Super verste sushi !! Beter dan thuisbezorgd sushi. Service is heel alert en bewust op de omgeving en de eten is heerlijk. Prijs eten en kwaliteit mag zeker voor gevraagd worden met een excellente sushichef.

3. Jack Custers

4. Ik was altijd helemaal lyrisch over Kyoto en vond dat een vd beste restaurants voor sushi in Nederland. Totdat we naar Japan op vakantie gingen. En daarna weer hier gingen eten. Wat een gigantisch verschil met het echte Japan! Een vergelijk met Japan is niet helemaal eerlijk omdat je de verse vis hier nooit hebt zoals daar en de koks daar een heel leven studeren op sushi (zeggen ze zelf ook) maar toch wat tips.

Sushirollen zijn soms echt te koud hier, dat is jammer want gaat ten koste van je smaakbeleving. Het wordt van tevoren bereid maar moet wel echt op temperatuur komen voor je serveert. Voorheen had ik dit nooit door behalve als het echt ijskoud was (dat is hier niet) maar als je de smaakbeleving van Japan nu kent proef je snel verschillen.
    Smaken zijn (daardoor) soms wat vlak en verder is de gyoza echt te droog met een te harde buitenkant, hier mag veel meer smaak in. Deze viel me echt tegen want weet hoe die smaakt overal in Japan en deze staat los van versheid vis of een vooraf koude voorbereiding.

5. Martin

6. Ontzettend traag. Ondanks meerdere keren gevraagd waarom het lang duurde werd er niks gebracht. Ons zien ze niet meer terug.

7. Pim Naafs

8. Vandaag weer sushi besteld, beste van Eindhoven! En goede service!

9. We hebben met 6 liefhebbers van sushi HEERLIJK gegeten gisteravond. Zeker een aanrader. Wij gaan er zeker nog eens naar toe.

10. Esther Hoyer

Kyoto is zoals altijd heerlijk was langgeleden dat we hier gegeten hadden maar het menu blijft hetzelfde dat is wel jammer er is geen vernieuwing.

11. Jane Moné

Wij komen afwisselend met grote en kleine gezelschappen graag bij Kyoto in Eindhoven eten. Heerlijke en verse sushi, veel variatie en verse tonijn/oesters/sint jakobsschelpen. Wij komen nogal eens in andere sushi-restaurants in het oosten van het land, waaronder Zwolle en Apeldoorn, waar ongetwijfeld ook goede sushi wordt geserveerd. Maar voor ons is Kyoto het beste sushi-adres!

12. We hadden gehoord dat dit het beste sushi restaurant in Eindhoven was. Nou, geen woord teveel gezegd.
    Fenomenaal gegeten.
    Sushi zoals sushi hoort te smaken.
    Een zeer intense smaakbeleving.
    Snelle en vriendelijke bediening.
    Een absolute aanrader.

13. In 1 woord, “heerlijk”!

14. Heerlijke sushi gegeten op advies van de gastheer die suggesties hiervoor deed. Fijne ervaring het vaak grootschalige All you van Eatconcept los te laten. De sushi zag er ook supermooi uit. We gaan zeker nog eens terug.

15. Voor het eerst op aanraden bij Kyoto in Eindhoven gaan eten.
    Veel sushi gegeten de laatste 10 jaar, maar nog nooit zo'n lekkere op als vandaag.
    Een echte aanrader

16. Tom bijl

De reservering klopte, de bediening is oplettend en vriendelijk, het eten is heel goed, we hadden een fijne avond

17. Beste sushi!!
    Nergens anders zo lekker en vers zoals bij Kyoto. Al vaak ergens anders gegeten, maar als je eenmaal de sushi van Kyoto gegeten hebt dan smaakt hij nergens meer zo lekker.
    Wij komen hier regelmatig!

18. Ik kom hier al jaren en vondt het altijd top. Echter de laatste keren duurt het zo ontiegelijk lang eer je je eten op tafel krijgt. 50 min toen ik mijn eerste maki rol bediend kreeg. Als je er wat van zegt reageert de oudere vrouw in de bediening zeer onvriendelijk en groet op het einde niet eens als je weggaat. Jammer Kyoto maar jullie gaan achteruit.

19. Heerlijk eten in een gezellige setting. Duurde wel wat lang voor het eten geserveerd werd en zaten lang met lege glazen.

20. Heb hier gisteren alleen gegeten, super vriendelijke bediening, goede kaart en goede uitleg. Het eten (Sushi mix 15 st en yakitori en overige) was super lekker en zacht van smaak, met liefde klaar gemaakt. Zeker een goede aanrader voor de Sushi kenners. Niet veel duurder dan Al you can eat, maar kwalitatief beter. Enjoy your dinner!

21. Marieke

Afgelopen vrijdag voor het eerst hier gegeten. Zou het liefst zaterdag weer zijn gegaan. Heerlijke sushi, prettige sfeer en vriendelijke bediening! Ik kom zeker nog eens terug.

22. Louis Verschuur

Lekker gegeten zeker een aanrader. Wel in de wat hogere prijklasse.

23. Na de hoge verwachtingen vanwege lovende recensies, hebben we besloten om hier te gaan eten. Mijn vriendin koos voor Sushi, welke smaakvol was. Ik ging voor de beef teryjaki. Dit was echter zeer weinig en qua smaak alles behalve bijzonder. Ook de prijs was dit totaal niet waard. Bij afrekenen bleek ook dat ze voor een glas wijn meer in rekening brachten dan op de kaart stond. Na dit aangegeven te hebben werd hier verschrikkelijk nonchalant op gereageerd. Mede hierdoor blijven we hier voortaan weg.

24. Ferry de Oud

Ik heb zo veel sushi in mijn leven gehad, van Amsterdam tot New York. Maar heb nog nooit betere sushi gehad dan bij Kyoto in ons eigen Eindhoven. Alles is super vers, erg lekker op smaak en divers. Dit is een a la carte restaurant en dat betekent ook een a la carte prijs ;-)

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Soms kan de bediening wel wat sneller. Maar aan de andere kant, het is niet all you can eet fast food sushi. Reserveren in het weekend is wel een must.

25. Wat een gezellig afscheidsetentje had moeten zijn is ontaard in een gefrustreerd onverzadigd gevoel... Met 5 personen aan tafel en na echt heel lang wachten 1 sushi-rol 9 stukjes voorgezet krijgen weer 20 tot 30 minuten wachten tot er weer 1 rol met 9 stukjes gebracht werd .. Zo 2 uur en 45 minuten verder voordat we alles wat we besteld hadden ook gekregen hebben.. Na herhaaldelijk vragen... terwijl er tafeltjes om ons heen later binnengekomen en eerder en sneller het eten hadden?? Het eten is echt lekker maar voor ons niet meer uitnodigend om nog eens terug te gaan!! Erg jammer de nasmaak voor ons is niet fijn en blijft hangen!

26. Rinus Meijer

27. jim 10 punten

Het eten, en daar draait het uiteindelijk om, is perfect. Ik heb sushi gegeten over de hele wereld en dit is de beste!

28. De beste, meest verse en allerlekkerste Sushi in Eindhoven. Dan moet je bij Kyoto zijn. Iets duurder, maar dat is het dubbel en dwars waard. Ze hebben de zaak onlangs uitgebouwd, maar ik ben meer een voorstander van afhalen.

29. daisy

30. Yvonne

31. Sandra Janss

32. Super lekker sushi, vriendelijke personeel, gezellige sfeer eten erg lekker!

33. Beetje krap restaurantje, maar zeker een van de beste plekken in Eindhoven voor sushi.

34. Lekker gegeten, vriendelijk personeel en vooral de pruimenwijn was erg lekker.

Alleen de aankleding kan beter. Ook zou het fijner zijn als de afhalers niet het restaurant in hoeven.

Over het algemeen een goed restaurant.

35. Voor de 5de keer daar gegeten, en voor de 5de keer weer overheerlijk. Ze praten gewoon goed verstaanbaar Nederlands, ziet er netjes uit, en gezellig.

Ook verschillende keren afgehaald, is net zo heerlijk als daar eten.

36. Ruben R 168 punten

Op tijd reserveren en extra vragen of er dan ook ECHT plek is.

Ze gaan er soms van uit dat mensen maar 1 uurtje komen en de tafel daarna voor iemand anders reserveren. Dit kan en mag natuurlijk niet. Zo komen andere voor verrassingen te staan.

Maar verder is het echt super hier! Ruime keuze aan gerechten en erg vriendelijk personeel! Heerlijke en goed gevulde/belegde sushi en grote stukken sashimi.

Specialiteit van het huis is gewoon "HEERLIJK" een echte aanrader dus! Prijs kwaliteit is gewoon en kom hier dan ook zeker terug.

37. Al weer voor de derde keer gegeten hier.

Wederom ongelooflijk lekker, alles supervers.

Weer zeker voor herhaling vatbaar.

38. Zeer slechte ervaring, wij kwamen meerdere malen per week bij dit restaurant, want het eten en bediening is gewoon goed, echter gisteren voor de tweede keer in korte tijd meegemaakt dat ondanks onze reservering, er geen plaats is.

Gewoon geen tafel vrijhouden vind ik misdadig, zeker omdat ze weten dat we in België wonen en 60km komen rijden om hier te komen.

Kortom, ons zien ze daar niet meer.

39. Vandaag weer eens sushi gehaald. Wederom super lekker. Konstant uitstekende kwaliteit en heerlijk vers. Prijs/kwaliteit top. Ook de bediening is altijd vriendelijk. Kortom een aanrader.

40. Ik heb vandaag voor het eerst Sushi gehaald, die ik in het zonnetje heb opgegeten. Het was de lekkerste Sushi die ik tot nu toe heb gegeten. Zelf nog lekkerder dan de 'Beste Sushi van Amsterdam' volgens mijn vriendin uit A'dam Zuid. Een aanrader dus.

41. Vrijdag 9 april gegeten bij Kyoto. Super verse sushi en sashimi! De vleespasteitjes en tempura garnalen/groenten vooraf waren ook heerlijk! Absoluut een aanwinst voor Eindhoven. Bediening spreekt gewoon Nederlands, geen probleem.

42. Ook ik heb het verrassingsmenu genomen en vond de sushi en sashimi uitmuntend! De warme gerechten waren goed maar niet heel bijzonder. Vooral de sushi met tempura garnaal erin is super! Bediening was goed en sprak goed Nederlands. Fijne, intieme sfeer.

43. hans gerritse

Heerlijk gegeten hier. Sushi was geweldig, maar de rest was ook lekker in het verrassingsmenu. Ook de sake en de wijn waren prima. De mensen zijn goed te verstaan en communiceren ook okay.
    Nette tent!

Hans.

44. Dat was smullen geblazen!

Heerlijke sushi, wij bestelden het verrassingsmenu en het was een ware verrassing. De temperatuur in het restaurant was ook aangenaam. Voor herhaling vatbaar dus.

45. Wij zijn er nu 2 keer gaan eten en beide keren waren echt super. Heerlijk verse sushi en sashimi. Maar ook de niet sushi eter kan hier prima terecht. De gerechten van de teppan yaki plaat zijn super. Een aanrader dus!

46. Geen goed restaurant.

Is een oud huis waarin ze de huiskamer hebben omgebouwd tot eetschuur.

Klein en muf binnen. Personeel spreekt nauwelijks Nederlands, dus je moet bijna met gebarentaal duidelijk maken wat je wil bestellen. Karige porties en echt niet lekker.

Niet voor herhaling vatbaar.

47. Voor mijn werk reis ik veel en probeer in ieder land sushi te eten.

Heb er dus nogal wat geproefd. Echter de beste sushi (met gebakken krokante garnaal erin) die ik ooit gehad heb vond ik dus hier. 1 km van mijn huis bij deze sushi-kunstenaar. Absolute top!