Indonesia laten bezorgen?

1519125996 66
1643519594 73
1700932024 62

1. Wolters

Vandaag afgehaald op de markt in Veldhoven City Centrum. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik zo slecht heb gegeten. Geen smaak, en al zeker geen Indische smaak. Het eten heeft ook geen kleur, en er is geen passie terug te vinden voor de Indische keuken.
    De groenten waren totaal niet gaar. Alles werd in een bak gepropt, smaken door elkaar gelopen. En dan die uitgebluste houding van de verkoper. Voor ons nooit meer Indonesië op de markt.

1,7
  2. Voor de zoveelste keer op de markt in Blerick bij hun eten gehaald. En ook nu weer heel lekker en voldoende voor 2x eten. En dat voor een erg vriendelijke prijs.. zeker een aanrader.

3. Vandaag in blerick eten gehaald, tjonge wat is dat lekker. Mie, nasi, rendang, groentes, babi ketjap.
    Heerlijk en ook nog over voor morgen.

4. Diverse soorten gerechten gehaald op de markt in Hengelo. Super goed, heerlijk eten. Een hele vriendelijke man die mij hiep.

5. Vandaag op de markt een paar bakken gehaald.
    Superlekker… en zweet op t voorhoofd van de duivelse kip.
    Aardige rustige man ook.

6. Vorige week donderdag op de markt voor de eerste keer eten gehaald, Indonesische. Nooit meer wat is dat slecht, eieren half gekookt, groenten niet gaar brokken vet tussen het stoofvlees. Maar wel de hoofd vragen. Waardeloos.

1,9
  7. Ik bel altijd een uur van te voren en dan staat het altijd netjes klaar. Heerlijke mini maaltijden pak ik altijd in oisterwijk. Echte aanraders..

8. Anja verschuren

Heerlijk gegeten van het buffet. Vriendelijke bediening en dit voor weinig geld

9. Haal altijd op de markt in Geldrop.
    Het eten is goed.
    Alleen de verkoper is niet zon prettige man.
    Als hij er is loop ik altijd door.
    En gaat mijn eetlust snel over

10. Petra van Oers

11. llewis 1652 punten

Gemiddelde kwaliteit eten, dat helaas uit de magnetron komt. En wat een dramatische service. Toen ik aan het meisje achter de balie aangaf dat het terrastafeltje vies was, gaf zij mij een doekje met het verzoek zelf aan de slag te gaan! Niets mis mee, maar niet in een restaurant! Toen ik haar geen fooi gaf, reageerde ze teleurgesteld. Volgende keer maar een ander restaurant zoeken.

5,5
  12. Teleurstellende ervaring vergeleken met andere Indonesische restaurants. Alhoewel dit echt meer op Nederland aangepaste Indisch eten was. Maar goed ik verder wel een goede avond gehad. Maar kan allemaal beter.

6,1
  13. Vanavond gaan eten bij Indonesia.

Lekker gegeten totdat de ober bier gooide over ons eten en schoot van mijn vriend. Ons plezier in eten was eigenlijk over. Toen we compensatie vroegen voor het ongemak kregen we een biertje gratis. Voor het eten waar bier over was gekomen kregen we maar enkele nieuwe gerechten terug. We waren al voor 75% klaar met eten.

Toen we de rekening vroegen kregen we 8 euro korting voor het ongemak wat we hadden geleden. Ons inziens was dit te weinig voor hetgeen er was gebeurd.

14. Mijn vriend en ik hebben via socialdeal gegeten bij Indonesia en waren aangenaam verrast. Loempie, soep sate rijsttafel en een dessert na. Heerlijk! De service was ook goed. We kregen uitleg over de gerechten en kregen het overgebleven eten zelfs in bakjes mee naar huis. We komen zeker nog eens eten!!

15. Wij hebben een maaltijd van de markt gehaald. De dame en heer achter de kraam waren heel behulpzaam en door hen hebben we een goeie keuze gemaakt. Uiteindelijk hadden we voor € 8,50 een bak bami en nasi, en een bak met verschillende gerechten: 2 kip, 2 rund, 2 groente en ei. Seroendeng, atjar en kroepoek erbij en we hadden voor 2 volwassenen en een kind van 2,5 ruim genoeg. Alles was heel smakelijk en goed bereid. Jammer dat we niet vaker in de buurt van deze markt zijn, anders zou het iedere donderdag Indonesisch eten worden bij ons thuis.

16. Anita 107 punten

Personeel was vriendelijk en behulpzaam (misschien geleerd van de recensies hier). Tafels waren mooi gedekt, linnen loper en servet.

We hadden het lopend buffet. Netjes een uitleg gehad bij de gerechten! Bami, nasi en witte rijst waren goed te eten. Gebakken banaan was nog hard, gemeld bij de bediening, helaas niks aan gedaan. De rest van de gerechten waren niet echt bijzonder.

6,1
  17. Trees 13561 punten

Gisteren met een grote groep daar geweest. We hadden het lopend buffet, er was veel en het was goed. Als we de namen van de gerechten wisten schreef ik ze op maar beter is om het zelf te proberen.

18. Linda B

Wat is er aan de hand bij Indonesia thuisbezorgen? Bestelling was niet goed (4 pers ipv 6 pers) en ze houden voet bij stuk dat het wel wel goed was. Volgens de kok zijn 750 G bakken afgeleverd. Weegschaal liegt echter niet... Foto hiervan deden ze niets mee.

Voor ruim 90,- eten besteld, voor iets meer dan 60,- gekregen. Jammer, want het smaakt altijd prima.

19. Leuke entourage en mooi gekleed personeel, maar sommige dingen kunnen wat meer aandacht krijgen zoals een onderkant van de lamp die stuk is, de wat kleverige tafels en een CV die we niet hoger konden (laten) zetten. Het tochtte iets. Tafel wel mooi opgedekt met lopers en linnen servetten.

Een suggestie voor het openingsdrankje kende de serveerster niet. Wij hebben met 4 man een menu 35,- pp van de kaart genomen. Leuke, lekkere cocktail van het menu en een heel mooi opgemaakt begin-satay schoteltje met drie verschillende satay's. Daarna kwamen alle gerechten op tafel. Goede gerechten, genoeg voor het aantal personen en verschillende smaken. Tussendoor mogen ze wel iets vaker komen vragen voor drankjes.

Drankenkaart is basic, daar mag best een lekkere Tokay-Pinot-gris bij gezet worden, wat erg lekker is bij Indisch eten! Idem voor ananassap en mangosap.... Toetje en koffie moesten we zelf om vragen, dat is een beetje jammer, maar de smaak was wel weer goed.

20. jvroom

21. We zijn er geweest via SocialDeals. We vonden het prima eten. De sfeer en het personeel was okay.

22. Ook het buffet genomen, met een bon, maar voor de originele prijs is het ook niet slecht. Vond een paar gerechten heerlijk, zoals de saté, daar proefde je echt de grillsmaak aan. Andere gerechten een beetje flauw. Bij Indonesisch eten verwacht ik toch een paar echt hete gerechten, of op z'n minst een lekkere zelf gemaakte sambal als bijgerecht. We kregen overigens wel een hele lekkere sambal graits erbij toen we er om vroegen. Bediening mag iets vriendelijker en kan inderdaad wel eens een rondje lopen om te vrange of het smaakt en of er nog drinken gebracht kan worden. Een leuke drankkaart heb ik ook niet gezien, stimuleert wel tot extra bestellen. Voorgerecht en toetje waren lekker. Buffet zou een beetje uitgebreider mogen met een soepje erbij. In het algemeen: niet goed, niet slecht. Om een keer een lekker bordje Indonesisch te eten geen verkeerde keuze, maar dat komt ook omdat het aanbod in Eindhoven op dit gebied beperkt is.

6,3
  23. Het restaurant oogt aan de buitenkant niet echt uitnodigend. Eenmaal binnen krijg je al een benauwde indruk omdat men op een klein oppervlak zoveel
    mogelijk mensen wil laten eten. Wij maakten gebruik van het buffet. Ons viel als eerste de half volle en lege schalen op en het sumiere aanbod van gerechten. Na meerdere keren het personeel op de half volle en lege schalen geattendeerd te hebben werd er eindelijk iets ondernomen. Harde, aan elkaar klevende, brokken rijst, kleffe bami (werd vanuit een fabrieksverpakking aangevuld. Hoe durven ze!), zachte niet beetgare groenten, zachte emping, aangebrande saté weggemoffeld door satésaus, galia meloen blokjes waar nog een stuk harde schil aan zat. Dat men dit eten durft aan te bieden! Het personeel, bestaande uit een man en vrouw, is niet erg enthousiast in de bediening. Je moet zelf vragen om drinken (terwijl ze juist daaraan kunnen verdienen!) en om vuile borden weg te halen. Waar men wel snel in is, is het brengen van de rekening! We hebben nog nooit zo snel een restaurant verlaten!!

3,1
  24. Ik ben 21 nov. Jl op woensdagavond een hapje gaan eten bij dit restaurant en ik moet zeggen dat het mijn vrouw en ik erg is bevallen. We werden uiterst vriendelijk bediend door een dame en jongeheer! De sfeer was uitstekend! Ons zie je zeker terug!

25. Donderdag23-3-2012 geweest voor de lunch
    Opmaak van de borden goed, bami en nasi goed, smaak goed.
    We hadden 3 soorten sateh met verschillende sauzen. Het vlees was een ramp 10% vlees 90% vet.
    Als je dit dan meldt is de opmerking :ik zai het doorgeven
    maar daar doen ze dus niks mee
    Nooit meer naar Indonesia!!!!!!!!!

1,7
  26. L&G 256 punten

Gebruik gemaakt van het buffet.
    Toen we voor begin van de buffettijd aankwamen stond het eten al in de au bain-marie bakken.
    Hierdoor kregen we de indruk dat het eten van het buffet in deze bakken wordt opgewarmd i.p.v. dat het vers uit de keuken komt.
    Bij de rundvleesgerechten kwamen we verschillende stukjes vlees tegen met veel vet.
    Smaak van het eten was goed.
    Om het buffet compleet te maken zou een kip en garnaal gerecht wenselijk zijn.

27. Ik heb hier al zo vaak en lekker gegeten dat een woordje van waardering op z'n plaats is. Ik heb tot op heden alleen het buffet genomen. De samenstelling is gebaseerd op de meest gangbare gerechten: nasi goreng, sateh, sambal goreng boontjes, s.g. telor, gago gado, etc. De smaak is uitstekend en beslist authentiek. Daarin overtreft Indonesia beslist een aantal (vaak duurdere) Indonesische specialiteiten restaurants waar ik gegeten heb. Daarom mijn hoge prijs/kwaliteit oordeel. Er lijkt bewust gekozen om de maaltijd niet "heet" te maken. Om sambal moet wel gevraagd worden. Dat brengt mij bij de service. Het personeel mag zich iets actiever opstellen in het nalopen van de tafels, het vragen of alles naar wens is en vragen of er nog iets kan worden uitgelegd. Dit laatste zullen nieuwe gasten zeker op prijs stellen.
    Indonesia is een restaurant waar je al voor een kleine prijs heerlijk kunt eten. Beslist een reden om die wenteltrap eens te beklimmen. Oh ja, er is ook een lift!

28. Als je het restaurant van buiten ziet liggen loop je hier niet snel naar binnen. Ik heb hier jarenlang in de buurt gewoond en dagelijks langs het restaurant gelopen zonder naar binnen te gaan. Ik heb daar eenmaal een sate schotel gegeten en eenmaal een mix. Ze hebben ook buffet, maar dat lijkt me minder.

29. Rik 367 punten

Je gaat er niet zo snel naar binnen omdat je vanaf beneden geen zicht hebt op het restaurant. Toch maar geprobeerd. We hebben hier geen spijt van gekregen. Het eten is fantastisch en de bediening is lekker losjes zonder poespas.

Kortom...een aanrader voor een ieder die van Indisch eten houdt. Komen hier zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.

30. Tijdens een weekendje weg hier gegeten. A la carte. Geweldig lekker. Maar in buffet zaten bijna hetzelfde voor helft van het geld. Maar dat is een leer voor de volgende keer.

Bediening ook zeer vriendelijk en correct. Een aanrader.

31. Richard R.

Een jaar of tien/dertien geleden kwam ik daar voor het eerst met mijn vrouw. Wij eten daar a la carte omdat wij niet in de rij willen staan voor het eten, of van tafel moeten. Ik heb toen geroepen, na eerdere ervaringen bij andere gelijkwaardige restaurants, hier eet je je vingers, bestek en de tafel mee op. Zo lekker, goede bediening, leuk contact met de mensen en de eigenaar. Sinds de eerste keer komen wij daar ca. vijf keer per jaar. En tussendoor nog wel eens wat afhalen bij de kraam op de weekmarkt te Veldhoven.

Ze mogen (moeten!) blijven!

32. Jan 24 punten

Eten was ok, long ton (plakkerige blokjes rijst) dreef in vocht en was niet te eten. Het personeel was erg druk met elkaar aan het praten en besteedde weinig aandacht aan de gasten. Voetbal was kennelijk belangrijker! De ober vroeg of alles had gesmaakt waarop wij eerlijk hebben geantwoord, waarop de ober vervolgens even met zn vork in de rijst prikte en wegliep. Verder niets, geen geste oid. Waarom vraag je het dan!?!?!?

33. We hadden het buffet genomen, eten was prima.

Maar er mag wel met meer enthousiasme bediend worden. Bediening hing zelf de hele tijd verveeld achter de bar. Jammer.

6,5
  34. Het eten was goed, maar de bediening: dramatisch (en dat is nog zacht uitgedrukt).

Had een buffet genomen, maar ze keken je echt weg. Om 21.15 gaven ze pas aan dat het buffet tot 22u was. Toen ik om 21.55 een fris bestelde, weigerde ze in eerste instantie. (Terwijl je 25 euro betaalt, incl drank). Na enig gemopper kreeg ik dan eindelijk mijn frisdrank. Hygiene ook slecht. Er werd niet afgeruimd, resultaat --> een berg van 10 vuile borden voor je neus terwijl je je dessert zit te eten.

Nogmaals, het eten is niet slecht, maar als ze je dan toch het gevoel geven dat je niet welkom bent, dan besteed ik mijn geld liever ergens anders!

5,9
  35. Het eten is er erg lekker!

Kortom, mij zien ze er iedere week...

36. Met 2 collega's dit restaurant bezocht.

Twijfelachtige kwaliteit, uitgedroogde sate en veel te weinig voor 3 personen.

Kortom, ons zien ze er niet terug.

2,9
  37. Het buffet zou ik niet aanraden. Losse gerechten van de kaart zijn wel oké.

38. de ex kok

Geen echte aanrader. Zelf twee maal geweest en heel slecht.

Tweede keer lopend buffet gedaan, geen kraak of smaak zat er aan.

4,9