Uitzonderingen

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1419184693 91
1426701977 92
1434219261 92
1509392097 89

1. Helen beeley

Heerlijk gegeten! Altijd goed hier.

2. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Het eten is erg lekker en de service is super vriendelijk. Tot de volgende keer!

3. Gezellig en goed eten. Aan de opmaak van de borden was zorg besteed en het personeel attent.

De sfeer was rustig, wat we wilde.
    Een aanrader.

4. Het restaurant gevonden op internet en gekozen op basis van de recensies. Klein restaurant met een leuke uitstraling. Gelukkig niet zo'n trendy en kolossaal restaurant. Super vriendelijke gastvrouw. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Gratis wat brood met kruidenboter.
    Wij komen zeker terug als we in Eindhoven zijn.

5. Silvia & Claudia Pouwels

Heerlijk gegeten bij Il Ristoro!
    Erg gezellig en knus familie restaurant in Eindhoven. Wij hadden vooraf antipasti met verschillende vlees- en kaassoorten en heerlijk zelfgebakken brood. Daarna kwam de pizza en deze was ook perfect, lekker krokante bodem en goed belegd. Huiswijn is ook prima, zeker gezien de prijs/kwaliteit. Wij komen snel weer terug!

6. Wilma Dubach

Zeer lekker eten en een goede gevarieerde kaart.

7. Familie van bakel

Heerlijk gegeten zoals altijd. Geweldig gastvrij ontvangen.
    We komen snel weer terug.

8. Van Grinsven

Zoals altijd bij dit lieve restaurant, was mijn ervaring, goed eten en fijne bediening. Mijn gasten waren ook enthousiast.

9. Inge de Nier

Leuk, klein restaurantje met heerlijke gerechten. De gastvrouw is heel hartelijk. Het eten is fantastisch en niet duur.

10. Frits Duijts

In een woord een geweldig betaalbaar restaurant. Een aanrader.

11. Lekker gegeten bij Ristoro. Het personeel is vriendelijk. En dat allemaal voor een mooie prijs!

Ga zo door!

gr

12. Florence Janssen

We hebben weer heerlijk gegeten bij Il Ristoro Italiano. De gastvrijheid is op zijn Italiaans en ook het eten is in de beste Italiaanse traditie. Kortom zeker voor herhaling vatbaar!

13. Het eten was erg lekker.
    Goede bediening
    We werden snel geholpen.
    We komen zeker een keer terug!

14. Erg gezellig restaurantje, flexibel met de tafeltjes als je reserveert, lekker gegeten, en prima prijsje.

15. Lekker gegeten. Ruimte is wat klein, waardoor je al snel bij de toiletdeur of keukendeur zit.

16. Via deliveroo besteld. Goede pasta en pizza en snel bezorgd.

17. Met ons 5-en heerlijk gegeten. Bijzonder aardige bediening.

18. Leuke bediening, lekker eten

19. Heel lekker pizza gegeten met mijn gezin. Knapperige bodem. Erg aardige Italiaanse bediening ook.

20. Heerlijk gegeten. Restaurant verdient meer gasten !

21. Alles perfect zoals altijd! :)

22. Gulay cangal

It was very good food. We had a wonderful evening. Thank you very much

23. Sabine Haasbeek

Goede service, lekker eten kortom helemaal top!
    We komen graag weer terug als we in Eindhoven zijn.

24. Heerlijk gegeten en goede bediening. Dit was onze tweede keer hier en zeker niet de laatste.

25. Familie Leermakers + Pieter Scheepens

We hebben wederom heerlijk gegeten, lekker dichtbij, goede sfeer en kwaliteit-/prijsverhouding is dik in orde! Enige nadeel was dat het redelijk lang duurde tussen de gerechten, maar dat kwam waarschijnlijk omdat alle tafels bezet waren, maar dat is wat ons betreft ook een goed teken.

We gaan zeker vaker een bezoekje brengen!

26. peter levens

Erg lekker gegeten. De bediening heel vriendelijk. Zeker kom ik daar weer vlug terug.

27. Lekker!! Ons favoriet italiaan in Eindhoven!! Vriendelijk personeel, heerlijke gerechten. Echt een aanrader.

28. Hebben al meerdere malen gegeten bij IL Ristoro Italiano en nimmer teleurgesteld. Ook nu wederom lekker gegeten, waarbij keuze zoals vaker op één van de gerechten is gevallen die op de borden staan die aan de muur hangen. TIP: huiswijn, een Montepulciano is erg lekker. Bediening is prima, vaak niet Nederlands wat overigens geen probleem is. Kan Engels praten of beetje Italiaans zoals wij kunnen. Gastvrouw is altijd geïnteresseerd in haar gasten en komt altijd praatje maken. Gastheer staat in de keuken zijn best te doen. Dus wil je lekker Italiaans eten, reserveer dan hier een tafel. Buon appetito!

29. C. V. Rossum

Prima restaurant. Leuke bediening. Top!

30. Heerlijk gegeten met hele vriendelijke bediening. Porties waren groot. We vonden het een beetje fris binnen maar dit weerhoudt ons er niet van om een keer terug te komen!

31. Wederom heerlijk gegeten samen met mijn partner. Top!

32. Ruud Linssen

Lekker gegeten voor een redelijke prijs. Zelfs de vegetarische lasagne was heerlijk. Er wordt duidelijk goed en met aandacht gekookt. Bediening was top.

33. Heel lekker gegeten voor een redelijke prijs met uitstekende en charmante service.

34. Very nice Italian food. We'll definitely be back.

35. Gezellige ambiance, en een uitgebreide traditioneel Italiaanse kaart. Het bestelde gerecht bleek helaas erg zout, maar de eigenaar pakte dit goed op door het gerecht aan te passen. Niet de beste Italiaan waar ik geweest ben, maar zeker een herkansing waard. Vriendelijke bediening.

36. Uitstekende kok in een Italiaanse sfeer. Zeer vriendelijke gastvrouw en ook erg enthousiast. Het eten was erg lekker. Gekozen voor een van de suggesties. Prachtig opgemaakte borden en een goede kwaliteit van het eten.
    Hier voor eerste keer geweest maar zeker niet voor de laatste keer.

37. Super leuk en gezellig eettentje. We waren met ons gezin (4 kids) en we kregen echt de indruk in Italië te zijn. De bediening was goed en heel erg vriendelijk. Het eten was ook goed. Achteraf viel de rekening mee, zeker gezien de de kwaliteit. Een echte aanrader!

38. hans van de ven

We zijn hier voor de eerste keer geweest en dat is zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. En met een zeer vriendelijke bediening met een Italiaans tintje.

Alleen moesten we op het hoofdgerecht wel wat lang wachten. Maar al met al een prima ervaring en voor ons hoort IL Ristoro tot de top van de Italiaanse restaurants in de regio Eindhoven.

39. Dierick

Beste Italiaanse keuken, super gewoon en niet duur. Vanuit België, hadden we hier maar zo'n restaurant.

40. Als we het restaurant niet via internet gevonden en gereserveerd hadden, waren we hier niet naar binnen gelopen. Nodigde van buiten niet echt uit. Echter heerlijk gegeten, mooi interieur, goede bediening en airco met het warme weer. Jammer dat we de enige eters waren.

41. Het was geweldig! Niet alleen top service maar ook zeer gastvrij, én bijzonder heerlijk gegeten! We komen zeker terug! Complimenten, een dikke 10.

42. Heel lekker gegeten. Prijs/kwaliteit is prima. Heel vriendelijke bediening.

43. Top restaurant. Was enorm lekker. Wij komen hier zeker terug!

45. M. Kuijpers

Lekker eten, uitgebreide kaart voor ieder wat wils. Super vriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar!

46. Elif Senturk

47. We waren voor een nachtje in Eindhoven en van te voren op internet al gezocht naar een leuk en gezellig restaurant in de buurt. Naar aanleiding van de positieve reactie's zijn we naar Il Ristoro Italiano gegaan. We hadden niet gereserveerd en zagen de bui al hangen toen we naar binnen gingen... Maar er was nog een tafeltje voor 4 volwassenen en een 3 jarige vrij! De eigenaar was zo vriendelijk en grapte tegen de kleine man. Het eten was heerlijk en dat allemaal voor een leuke prijs! We zijn zo gastvrij ontvangen dat we er niet over twijfelen er nog eens vanuit midden Limburg naartoe te rijden.
    Bedankt voor de leuke avond!!

48. Gerwin

49. Heerlijk gegeten in het restaurant, vanuit Apeldoorn gekomen maar ben zeer tevreden. Vriendelijke service met Italiaanse woorden waardoor je in een goede sfeer zit en zeer vriendelijk. Het eten was uitmuntend, niets over te klagen. Daarna kwam dessert, heerlijk! We zaten zeer vlakbij de deur van de keuken (klapdeuren) maar haast geen geluid gehoord!

Zeker voor herhaling vatbaar, wat ook zeker gaat gebeuren. Mijn complimenten!

50. Top!! Helemaal vanuit Deventer daar gaan eten, was heerlijk. Alleen jammer dat de melkschuim van de cappuccino niet zo goed was. Voor de rest, top!

51. C.Chamboné

Gisteren hebben we onze verjaardag gevierd met de kinderen in dit gezellige restaurant waar je heerlijk en gezellig kunt eten. Goede kok, leuke en goede bediening en dit alles voor een schappelijke prijs. Met een van mijn dochters heb ik al vaker hier gegeten met 2 vrienden van ons. Ook toen was het top! We komen zeker terug.
    C.chamboné, A.v. Erp, A.v.Erp en I.v.Erp.

52. jeroen

53. Peter Neijts

Gezellig en intiem Italiaans restaurantje! Het eten was goed bereid en erg lekker. Goede bediening en een redelijke prijs.
    Een aanrader, ik ga er zeker nog eens genieten van het eten en de sfeer!

54. Dieneke Slaat

We hebben heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Super vriendelijke bediening! Gewoon goed en gezellig!

55. Met z'n tweeën voor de eerste keer hier geweest: Heerlijk gegeten in dit knusse italiaanse restaurant. We hebben ons laten leiden door de vele positieve recensies en daar voegen wij er gewoon één aan toe. Gerechten waren allemaal zeer verzorgd, zeer vers en smakelijk. Top. Opvolging van de gerechten behoorlijk snel. Tafeltjes zijn erg klein en dicht op elkaar maar dat past perfect in deze italiaanse sfeer. Aanrader!

56. We hadden gereserveerd voor 5 personen, maar kwamen met 6. Geen enkel probleem: zeer vriendelijk werd dit probleempje opgelost. Het was druk in het restaurant, dus het duurde wel even voordat het eten op tafel kwam, maar het was het wachten waard: heerlijk gegeten.
    De kok gebruikt alleen maar verse producten en dat proef je.Voor ons mag de kok iets meer kruiden gebruiken, met name meer knoflook. De knoflook hebben wij er apart bij besteld en die stond ook niet op de rekening. We hadden allemaal een pizza besteld en ook het dessert viel niet tegen: de coupe Hawai bestond uit verse ananas.
    De kok en zijn vrouw zijn Italianen. Het zijn gastvrije mensen, erg vriendelijk en zorgen dat je niets tekort komt. Het restaurant is wat klein, wat het ook heel knus maakt en het ziet er proper uit. Wij hebben genoten en komen zeker terug. Echt een aanrader!

57. Mona de Heus

We hebben echt heerlijk gegeten. De service kon niet beter. Echt een aanrader.

58. Stef

59. Gezellig en knus restaurant. Met vriendelijke bediening en goede service. We hadden 5 verschillende hoofdgerechten en ze smaakten allemaal fantastisch!!! Een echte aanrader!!

60. Afgelopen zaterdag met 5 man gegeten. Waren er voor de eerste keer. Prima restaurant, leuke bediening en vooral lekker eten. Ons zien ze hier zeker nog terug.

61. Wat een fijn restaurant is dit! We hebben heerlijk gegeten, de bediening is enorm vriendelijk, ook voor kinderen. Het is gezellig en knus ingericht. Een prima restaurant voor een ontspannen avond uit!

62. Gisteren voor het eerst wezen eten bij Il Ristoro op de kruisstraat. Heb de specialiteit 'Ossenhaas met buffelmozzarella' gegeten, het was met een woord verrukkelijk! De sfeer was super en de service ook; je wordt bediend door enthousiaste Italianen! Echt een aanrader dus!!

63. Gisterenavond heerlijk gegeten in deze voortreffelijke ristorante. De pizza, welke ik altijd bestel, die met de vis erop, was uitstekend. Een tongstrelende Italiaanse lekkernij. Op dit moment, het is 8 uur, had ik graag de rest van mijn pizza willen opeten. Want ze zijn wel heel groot om in je eentje op te eten. In mijn gedachten ga ik vast bedenken wel ik volgende keer ga bestellen, want lekkerder dan hier ken ik ze niet in Eindhoven e.o. Denk dat ik hier een michelinster moet gaan toekennen voor de lekkerste pizza.

Groet
    Justin

64. Kwamen hier altijd. Heerlijk Italiaans eten, maar na wisseling van de kok werd het eten slechter. Vandaag nogmaals een kans gegeven en een pizza quatro fomaggi besteld. Bij thuiskomst bij het openen van de pizzadoos blijft de gehele bovenkant van de pizza aan de deksel plakken, is de pizza koud en is de hele pizzabodem nat en week. Heb de pizza weggegooid. Slechtste pizza die ik ooit heb gehad. Erg jammer want het restaurant en de kwaliteit was vroeger top. Voor ons geen Il Ristoro meer helaas.

65. Geweldig prettig en goed gegeten in dit typisch Italiaanse familierestaurant met een kok (de eigenaar) uit Sardinië in de keuken en zijn vrouw en dochters in de bediening. Mooie kaart en de carpaccio die niet op de kaart staat werd gewoon geregeld...Echt top, hier gaan we vaker komen.

66. Eten zoals je het in Italie ook zou doen, pure, verse gerechten en een zeer vriendelijke bediening, op een amicale manier, dus ook met een grapje. Prima huiswijntje ook, alles sowieso netjes geprijsd. Niet onbelangrijk: een italiaans restaurant hoort goede koffie te serveren, en die hebben ze hier! We komen hier zeker terug!

67. Woensdag (12-06-2013) super lekker gegeten met zijn tweeën. Het eten was echt perfect, niks op aan te merken. De bediening was snel en heel vriendelijk. Bij andere restaurants ben ik het gewend om altijd lang te moeten wachten en hier kwamen ze elke keer zowat gelijk naar ons toe als we iets wouden bestellen of vragen. We komen zeker terug.

68. Onze 2e keer bij deze pizzeria en nog altijd lekker eten, lekkere wijn, top bediening en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

69. Jan en corrie

Lekker gegeten en goede en vriendelijke bediening, komen zeker een keer terug.

70. Het eten was perfect zo vers en goed bereid kom je zelden tegen bij een Pizzeria. De wijn was heerlijk, de service goed en met de koks kan je goed lachen. Een top avond gehad met m'n vrouwtje, kom hier zeker terug.

71. Super lekker gegeten! Gezellige leuke eigenaar. En een goede sfeer en prijs kwaliteit verhouding.

72. Zeer leuk en zeer goed restaurant met top prijs kwaliteits verhouding.
    Nieuwe eigenaar duidelijk merkbaar!
    Lieve spontane mensen en goede gastheer( vrouw).
    Ga zo door!!
    Werkelijk aan te bevelen !
    Waar kan je met 2 personen lekker eten met wijn voor nog geen € 50,00??
    Hier dus!!

73. We hadden dit restaurant van deze site gehaald. Het is een leuk en gezellig restaurant met een trotse en vriendelijke eigenaar. Het eten was goed en goed betaalbaar.

74. Lekker eten, lekkere wijn, vriendelijke bediening en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
    Een verbeterpuntje is de uitstraling van het restaurant, vooral naar buiten toe. Het lijkt een goedkope pizzeria/friture dus je loopt het snel voorbij.... maar ik nu niet meer!

75. Ook het interieur is flink verbeterd. Het eten is heerlijk vers en echt Italiaans. Nergens zulke lekkere tiramisu gegeten en ook de pasta's zijn aan te bevelen. Wil je op safe spelen, kies dan het menu van de dag. Warm aanbevolen!

76. Jose en Erik Alberts

Wat een lekker eten in een prettige sfeer. Op donderdag begon de Siciliaanse bediende gitaar te spelen. We hebben genoten van alles daar en prijs/kwaliteit is perfect, dus een wederbezoek meer dan waard.