Het Cruydenhuisch in Eindhoven

Welkom bij het Cruydenhuisch

De essentiële voorwaarden voor een gezond leven zijn: gezond eten, bewegen en sociale contacten.
Het Cruydenhuisch wil daar graag een actieve bijdrage aan leveren voor de inwoners van Eindhoven en Stratum in het bijzonder. Het Cruydenhuisch is het sociale restaurant van Stratum en Eindhoven.
Het gezonde en lekkere eten wordt bereidt door talentvolle medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt en/of met een beperking.

​Tevens organiseren we in de naastgelegen Buurtinfowinkel en in het restaurant diverse sociale activiteiten zoals boeklezingen, spelletjesavonden, rikken en speciale thema-middagen en avonden.

In samenwerking met sportleraren bieden we 'sportmaat' programma's aan samen te sporten en te bewegen.

1. Jules 799 punten

Eigenlijk gewoon slecht gegeten, op de garnalen in knoflook na. Panga was heel flauw, falaffelburger smaakte absoluut niet naar falafel en de salades waren smakeloos. Jammer van dit sympathieke initiatief, de uitvoering is echt onder de maat. De bediening is overigens prima, maar dat compenseert niet de kwaliteit van het eten.

2. Henk Nihot

Het begon al dat de prijzen duurder waren als op de site en verder was het zeer matig allemaal, o.a 4 steeltje(halfgare) aardappel of friet, we weten het niet, het vlees was doorbakken terwijl we echt speciaal gevraagd hadden om rauw en de Panna Cotta mag die naam absoluut niet hebben(echt een drama!).