Op dit adres zit nu: Oranje Chicken

1 positieve stem1 negatieve stem

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Ik heb ondertussen een paar keer hier gegeten en ben zeer tevreden. Ik heb er altijd lekker gegeten en de bediening was goed. Vooral de kofte en falafel zijn erg lekker. Het echtpaar dat deze zaak draait, is heel vriendelijk.

2. Felfela is een grillroom die nu omgedoopt is tot Habibi, wegens perikelen met de gemeente Eindhoven. De grillroom ligt tegenover het beursgebouw in Eindhoven in de doorloop van de Piazza onder het spoor, en heeft dus vooral toevallige passanten als klant. De eigenaar lijkt dit te beseffen, en doet dan ook op geen enkele manier aan klantenbinding.

Zijn onbeschofte houding is werkelijk ongelofelijk, het eten wordt nog net niet op tafel gesmeten. Bij de vraag naar lamsvlees, snauwt hij ons toe dat die op is, om vervolgens weer in zijn telefoon te duiken. Dan maar kalkoen, die wat droog is uitgevallen. Zijn dreigende en geïrriteerde blik dwingt je tot snel dooreten en opzouten, alsof het eten gratis wordt aangeboden.

Onbegrijpelijk dat iemand op deze manier een zaak kan runnen. Geen aanrader en nooit meer terug!