Grand Café Plein 4 in Eindhoven

Plein 4 ligt op 100 meter van het station, dus parkeerplek genoeg in buurt!

100 meter naast Centraal Station Eindhoven gelegen

di lunch 11:00 - 16:00 diner 17:00 - 00:00

1402000949 76
1420525925 69
1491979403 79

1. Jammer, dat we met 4 personen binnen een half uur weer buiten stonden. We hadden een voorafje en alle 4 een hoofdmenu. Het eten was lekker.

2. Ashish 93 punten

The interior design of Plein 4 is among the best I've seen. Tables are packed a touch too tight, but there's enough distance to keep your conversations private. The staff is very friendly and helpful, and ensured that we were not left wanting. Food is not the best, but is definitely what you'd expect at this price point. The bar is well stocked, and you will not be left wanting.

3. Wij kwamen er maandagavond binnen om nog een lekker flesje wijn te doen en wat te eten. Er was een bingoavond aan de gang en wij namen plaats op de hoek van de bar. Na dik 10 minuten gewacht te hebben op contact met het personeel zijn we maar gegaan. Helaas...

4. claudia

5. Gisteren met veel plezier bij Plein 4 gegeten. Genoten van de overheerlijke daghap voor maar € 7,50! Een tent met goed eten voor een zeer schappelijke prijs. Hier krijg je absoluut waar voor je geld!

6. Liza van Calis

7. Regelmatig langsgekomen om wat te drinken. Goede wijnen en cocktails. Ideaal voor een drankje voor de film (bioscoop ertegenover). Redelijk geprijsd. Gezellig en sfeervol ingericht. Vriendelijke, vlotte bediening.

8. Plein 4 ziet er heel verzorgd uit, zowel binnen als buiten. We hadden het geluk dat we lekker buiten konden zitten onder de parasol tijdens de regen. De service is top; alles wordt continue in de gaten gehouden en het personeel doet dit met een glimlach. Je voelt je hier welkom! Het eten is van prima kwaliteit en er is meer dan genoeg keuze.
    Kortom, we hebben hier top gegeten en genoten van de vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug!

9. Peter van der meiden

Zeer leuke tent, lekker eten, zeer lekkere hapjes en goede hamburgers. Echt lekker eten en waar voor je geld. Het personeel is erg vriendelijk, de sfeer van de tent is ook erg leuk

10. Laura

11. Remko

12. dorien van limpt

Overheerlijke saté lunchplankjes. Goede sfeer. Prijs kwaliteit goed. Voor ieder wat wils.

13. Gemengd voorgerecht is heerlijk, bijna een maaltijd op zich. Ook de lunchplankjes zijn geweldig lekker voor een kleine prijs.

14. Christa vd boomen

Ontzettende goede sfeer, en fijn personeel dat spontaan is en hun best doen om de gasten een fijne dag/avond te bezorgen! Eten is uitstekend en erg gevarieerd!
    Top!!

15. Chris Breuer

Heerlijk eten tijdens een heerlijke avond. Daarna ging we naadloos over in een borrel en een dansje op de goede muziek!

16. Hele gezellige avond gehad! Personeel is vriendelijk en we werden snel geholpen. Steak van de week gekozen op aanraden van de bediening en was blij verrast met dit malse stuk vlees. Hier kom ik zeker terug!

17. Inge

19. Stinkerd

We hebben hier nu meerdere keren gegeten, zowel lunch als diner. Allebei zijn super! De kaart is voor ons zeker uitgebreid genoeg en elke keuze is tot nu toe heel goed bevallen. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima in orde! De hippe opstelling van de tafels bevalt ons goed. Wij houden ervan om tussen de drukte te zitten, maar ook voor een rustig plekje kun je hier goed terecht. Al met al een echte aanrader! Ons ziens ze zeker terug!

20. Rien Hochstenbach

De sfeer is ok, een mooie menukaart (voor elk wat wils), maar waardeloze service; erg jammer! Om 19.00 uur binnenkomen, om 19.07 iets bestellen en het dan niet krijgen omdat het volgens de keuken maar tot 19.00 uur besteld mag worden omdat het een actie betreft. Zonde.

21. Mevr. de Jong

1 punt
  22. Door de positieve reviews zijn we hier zelf eens gaan eten en waren aangenaam verrast! De sfeer binnen is heel gemoedelijk. Moderne, gezellige inrichting.
    Ze hebben een uitgebreide kaart, waar zowel vlees, vis en vegetarisch wordt aangeboden. De borden waren mooi opgemaakt en alle 3 de gangen waren even lekker! De bediening was vriendelijk en snel. Ze kwamen 2x vragen of alles naar wens was. Erg goede prijs/kwaliteitverhouding naar mijn mening.
    Zeker een aanrader!

23. Plein 4 is een leuke locatie om te eten. Mijn vriendin en ik zaten buiten. We werden snel en vriendelijk geholpen. De tomatensoep was lekker, maar ik vond 't nogal een grote kom.
    Ik had als hoofdgerecht de couscousmaaltijdsalade. Deze werd op een warm bord geserveerd. Het lamsvlees was net gaar. Er zouden zongedroogde tomaten in zitten, deze heb ik niet kunnen vinden. Er zaten maar liefst 1,5 cashewnoot in. Ik vond het gerecht maar matig. Mijn vriendin had een lamsspies. Hier waren enkele stukken vlees helemaal niet gaar.
    Toen we hier wat van zeiden kregen we een kop koffie gratis.
    We hadden hierbij de 'koffie-compleet'bij genomen, drie verschillende soorten mini-gebak. Dit was maakte de eten weer helemaal goed! Dit was echt lekker!
    Maar helaas, Plein 4 ziet ons hier niet meer terug.

24. Hoewel we prima en enthousiast werden ontvangen waren we na het eten minder goed gestemd.
    Met de mond nog vol werden onze borden weggehaald, zonder te wachten op onze reactie. Paar tellen later werd ook ons servet letterlijk van onze schoot getrokken met als reden: die hebben jullie toch niet meer nodig. Dit terwijl ik de dessertkaart nog in de handen had.
    Het eten was prima, leuke inrichting maar niet voor herhaling vatbaar.

25. Waardeloos!! Gezellige ontvangst, eerst wat hapjes besteld daarna hoofdgerechten. We waren met 4 personen en hadden voor 1 persoon de sashimi mix besteld, blijkbaar was er de sushi mix verstaan voor 2 personen en die kregen we dan ook! Na een aantal happen te hebben genomen vroegen we aan de serveerster of de bestelling wel klopte. Ze gaf toe dat het fout was en zou het terug draaien. Blijkbaar had ze overleg gepleegd met de leiding en die vond dat er teveel happen waren gegeten en dat we voor de 2-persoons sushi moesten betalen terwijl ze toegaven dat het verkeerd uitgeserveerd was.
    De "leiding" ging alleen maar in discussie en weigerde er ook maar iets aan te doen! We moesten het volledige bedrag betalen zonder maar een vorm van excuses te geven!
    Ik heb nog nooit zo iets arrogants en waardeloos meegemaakt, ga er nooit meer eten!

26. Jarmillo

Toprestaurant! Sfeervol. Mooie locatie. Mooie inrichting! Het eten was echt heel goed! Vooral de Black Angus was super! Echt een aanrader!

27. Laar Valk

28. Manuela

Gezellige inrichting maar op sommige plaatsen wel een beetje erg donker. De all in one hamburger was oké maar niet bijzonder. Daardoor was de prijs in verhouding te hoog.

29. Pas geleden hier gegeten. De kipsaté was heerlijk! Erg leuke en gezellige sfeer, vriendelijk personeel, die ook een goede service verlenen. Prijs/kwaliteit staat zeker netjes in verhouding, al met al een aanrader waar ik zeker terug ga komen.

30. Sanne Elias

31. Geweldig lekker gegeten, goede, gezellige bediening, erg sfeervolle locatie!!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

32. Jordi Valk

1 punt
  33. Christine

Even snel een hapje eten bij plein 4

De bediening werd verzorgd door een enthousiaste, vriendelijke jongen.

De oosterse groenten met gegrilde kip was helaas niet te eten. Ik kreeg een vol diep bord half rauwe sperziebonen met hier en daar taugé met een beetje ketjap en een droog klein stukje kip er boven op.

Tip: ga naar een willekeurige supermarkt en kijk naar oosterse wok groenten, misschien doen jullie hier wat inspiratie op.

Jammer. De lokatie is top, de bediening vriendelijk, het eten heel slecht.

34. Na een zoektocht naar een eetgelegenheid zijn we terecht gekomen bij Plein 4. Hele mooi inrichting, vriendelijk personeel wat bereid was om zelf nog wat te leren.
    Het eten was heerlijk. We zijn geen grote eters, dus de porties waren groot genoeg. De angus bief was heerlijk en smolt op je tong. De ingrediënten die gebruikt zijn waren eerlijk. Citroen taart als nagerecht heerlijk fris van smaak.
    Al met al: prima sfeer, mooie locatie, niet te duur.

35. Wij hebben uitermate genoten van onze geweldige lunch hier, de sfeer was geweldig
    en het eten zeer goed! Boven op het balkon naast de mooi gedocoreerde trap heb je mooi
    uitzicht over de hele zaak. Het personeel was zeer gastvrij en kwam gemotiveerd over.
    De tonijn was meer dan lekker en de aangerade wijn was passend.
    al om al een top zaak!

36. Etienne Vd Elzen

37. Zondagavond heerlijk gegeten bij plein 4. Nog nooit eerder hier gegeten.. Bij binnenkomst moest ik denken aan een stationshal. Groot en ruim! We werden aan een tafeltje langs de bar en de trap gezet.. Achteraf hadden we liever boven gezeten. Af en toe kwam er een vreemd luchtje voorbij.. Zo'n lucht wat na het stappen hangt van bier enzo. En op de plek waar wij zaten tochtte het ook een beetje.. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. Buiten een verwarmt terras waar je een sigaretje kon roken.. De carpaccio was groot en erg lekker maar had ook niet anders verwacht met de prijs.. Daarna nog de champignons op en mijn vriend een tomatensoep! Ook deze waren heerlijk! Als hoofdgerecht had ik de zalm! De sausjes gaven een verrassende smaak erg lekker! Mijn vriend had de steak die erg mals en goed van smaak was.. Mij kan je s'nachts wakker maken voor een creme brule.. Maar hier mag je mij laten slapen.. De creme brule was te warm waardoor het te dun was, en er zaten wat dikke stukjes tussen alsof de room doorgekookt is. De gebrande suiker was wel lekker krokant.. In combinatie van met het bolletje ijs was het redelijk.. Ondanks dat zal ik nog eens terug komen..

38. Afgelopen weekend's avonds gegeten bij Plein 4. Het begon dat we 15 minuten op ons drinken moesten wachten. Daarna kwam eerst het voorgerecht (carpaccio), dat half ontdooit en half bevroren was. Na 3x vragen waar ons vooraf bestelde brood bleef kwam dat aan het einde van het voorgerecht eindelijk. Het hoofdgerecht was lauw/koud en er zaten veel zenen in de angus steak. Hierover een klacht doorgegeven en deze werd netjes vervangen door een nieuwe steak. Hierna 20 minuten moeten wachten op ons drankje en na 2x vragen kwam deze eindelijk. Het nagerecht liet 50 minuten op zich wachten. Wij hebben nog nooit zoiets meegemaakt en zeker niet dat er geen boeh of bah vanuit het personeel hierover kwam bij het melden van dit alles. Voor ons was dit de eerste en laatste keer dat wij hier kwamen en wij gaan dit restaurant ook zeker niet aanraden bij anderen (eerder afraden).

Helaas een slecht restaurant! Sfeer is wel heel leuk.

39. Heerlijk gelunched zondagmiddag. De service was uitstekend, meteen bij binnenkomst zeer vriendelijk bejegend en we mochten zelf een plekje zoeken. Onze serveerster was heel enthousiast en attent. Eten was goed, vond alleen de prijs/kwaliteit wat hoog.

40. Vorige week voor het eerst hier gaan eten. Zaak ziet er zeer netjes uit!
    Wat te drinken besteld, dit duurde bijna 15 minuten voordat het geserveerd werd. Vervolgens wat te eten besteld. Na 40 minuten toch maar eens gevraagd hoe lang het moet duren voordat een hamburger en een bordje pasta met kip klaar zijn. Uiteindelijk kwam ons eten. De burger was op zich prima, de randen waren iets te hard gebakken waardoor deze een bittere smaak gaven. De pasta was smaakloos en heel erg vet.

We hebben dit ook allemaal aangegeven bij het bedienend personeel. ZIj hebben het hopelijk doorgegeven aan de keuken.

We zullen het binnenkort nog eens gaan proberen want de zaak is wel super qua locatie, alleen hoop ik dat deze foutjes niet nogmaals gebeuren.

41. Met 2 mensen lekker borrel doen, top! Alleen jammer.....als het tegen sluitings tijd is....en je hebt net nog een fles besteldt, wat je niet mag meenemenen.....begint een heel ontvriendelijke uitsmijter jou eruit te gooien! Dus de vraag is.....wat voor beleid heb je ? Ik zeg succes. Maar denk na.... ik werk zelf in een hoogstand restaurant, mijn gasten hebt nooit te maken met bruut geweld en zeker nooit met klerekasten die te veel van zichzelfd denken!gast is koning!

42. De eerste recensie dan...

We werden bij de deur vriendelijk welkom geheten en we namen plaats aan een tafeltje op het Balkon. Vandaar hadden we een mooi overzicht over het restaurant. Er hangt een heerlijke warme sfeer en er is veel aandacht geschonken aan het design.

Het eten wordt lekker heet opgediend en is goed van portie en smaak en er worden lekkere wijntjes geschonken...en geen half glas zoals je dat zo vaak ziet. De service is vriendelijk en het lijkt er op dat het personeel er al langer staat. Prima!

De prijs / kwaliteit is dik in orde en is concurrerend aan de prijzen en kwaliteit bij gelegenheden in de omgeving.

Conclusie: Een zeer sfeervol uitgaansgelegenheid om een hapje te eten en ideaal om daarna te blijven loungen onder het genot van live muziek en / of vooraf aan de film. Je loopt zo het Pathé in....

Aandachtspunt: Bij de deur zien wij heel veel mensen binnen komen maar die lopen direct weer naar buiten wanneer daar niemand staat om de mensen te begroeten? .....en het herentoilet op het balkon valt ook helemaal uit de toon wat betreft design en ambiance.