Op dit adres zit nu: Shoga

Bezorgrestaurants in de buurt van Flora

3. Betalen Visa

1460119563 56
1474193476 56
1498119127 56
1512193040 52

1. Sara Nguyen

De vorige keer dat ik hier kwam eten zag het er nog uit als een snackbar met een klein restaurantgedeelte achterin. Ook ging er toen wat mis bij verschillende rondes.
    Gisteren ben ik er weer geweest en het ziet er nu een stukken beter uit! Het ademt nu echt een restaurant sfeer uit, bestellingen worden snel gemaakt en geleverd. Het personeel is met sprongen beter geworden, alleen....veel grill gerechten zijn overduidelijk niet vers. Garnalen in chilisaus opgewarmd in de magnetron, evenals de witvis in knoflooksaus. Nu nog het eten verbeteren en dan krijgt het restaurant vijf sterren van mij!

2. Ik ging er eten met een vriendin, het duurde 40 minuten voordat we een gerecht hadden gekregen. Daarnaast hadden we beiden een tomatensoep en kwam er maar eentje op tafel. De bestellingen kwamen niet allemaal binnen en als we dit zeiden tegen het personeel was het antwoord; 'erg vervelend'. Het is sfeerloos en zeker geen aanrader, het eten heeft de textuur van rubber en is niet altijd lekker.

3. Positief:
    - Lekkere Japanse thee gehad.
    - Bolletje ijs na, keuze uit 3 smaken.
    - Goedkoop, omdat we een social deal hadden (maar toch zonde geld achteraf).
    - Aardige bediening, goede service.
    - We konden de reservering zonder problemen kort vooraf nog een uur vervroegen.
    - De gerechten lieten niet lang op zich wachten. Na 1,5 uur stonden we weer buiten, 2,5 ronde gegeten. Toen hadden we er geen trek meer in.

Negatief:
    - We zaten naast een lekkend aquarium met donker groen water (slootwater??) en visjes erin. Omdat we zelf thuis veel aquaria hebben, was dat nogal schokkend.
    - Kwaliteit van het eten was niet goed. Sushi erg nat en weinig smaak en de warme hapjes kip, beef, champignons erg taai. Met de textuur van rubber.
    - Het welkomstdrankje stelde weinig voor, 7up?
    - Er zaten mensen van het kamp naast ons met een peuter die allang in bed had moeten liggen en dat dan ook duidelijk liet blijken, erg zielig en irritant.
    - De menukaart zonder plaatjes had weinig keuze, ca. 25 gerechten waaronder ook friet en frikandellen op de menukaart staan. Niet classy!

Kortom, slechtste Japanse ervaring tot nu toe, niet voor herhaling vatbaar!

4. Via Social Deal hier terecht gekomen. Veel negatieve reviews gelezen dus de verwachting was niet hoog. Maar, heb goed gegeten. Was rustig (waarschijnlijk i.v.m. carnaval) en we hoefden niet lang te wachten. Per gang (en dat zijn er 6) mag je per persoon 5 gerechtjes bestellen. Dat is behoorlijk veel. Begonnen met de soep, die was wat dun maar verder oké. Op de rest niets aan te merken, behalve dan dat 1 saté een beetje lauw was. Rest was helemaal goed. De bestellingen kwamen niet altijd helemaal goed door, tot 2 x toe ontbrak er wat maar als we dat zeiden werd het ook meteen opgelost. Bediening was erg vriendelijk en netjes verzorgd. Tot slot nog een bol ijs gekregen terwijl dit niet op de deal stond. Kortom, prima.

5. Wij zijn met z'n drieën bij Flora geweest op een dinsdagavond (via socialdeal). De sushi was lekker, maar duurde langer dan het warme eten om op tafel te krijgen.. De Temaki zalm was heerlijk! De zalmsalade was vreselijk, die had droge zalmsnippers. Het warme eten was lauw zodra het op tafel kwam. Lekker zwarte bonenijs.

Het was koud in het restaurent, met een sjaal om gezeten!
    Het personeel wat er die avond liep had weinig tot geen horeca ervaring (hoe ze hun dienblad vasthielden, wat ze vroegen/zeiden aan tafel). De sfeer was vreselijk, friettent achtig. Er staat in de andere ruimte een koelkast met led-strips erin. elke keer als die koelkast open ging werden wij even vanuit onze ooghoek verblind.

Bij binnenkomst zou je een welkomstdrankje krijgen (non-alcoholisch was dit gewoon sprite..). We hebben feedback gegeven en daar stonden ze wel open voor, dat was wel netjes. Je kunt naast de deur parkeren wat erg handig is.

6. Ik kwam terecht bij Flora met een actie vanuit Social Deal. In het restaurant zelf hanteren ze een lijst (pas op: zonder plaatjes) met gerechtjes. Je mag vijf keer per ronde iets aankruisen en je hebt in totaal 6 rondes. Helaas duurde het bezorgen van die gerechtjes zolang dat we al bij de derde ronde aan het aankruisen waren terwijl het eten van de eerste ronde nog niet was bezorgd. Ook hebben we uiteindelijk niet alles gekregen wat we hadden besteld.

Van de sushi uit de eerste ronde ben ik uiteindelijk goed misselijk geworden. Daardoor kon ik mijn eten van de derde ronde niet meer opeten. Dat vond ik zelf heel zonde, dus ik excuseerde me bij de bediening dat ik misselijk was en dus niets meer kon eten. Hierop kreeg ik een vrij botte reactie: "Dat komt ervan als je teveel besteld". Jammer, want ik ben er vrij zeker van dat ik het had op kunnen eten als ik niet misselijk was geworden.

Al met al heb ik dus niet zo'n goede ervaring hier gehad, en ik denk ook niet dat ik nog terug kom of het aanraadt bij vrienden.

7. Uitgenodigd door onze dochter lekker sushi eten. Helaas was dit niet het geval. Je mag 6x bestellen maar na 4x waren er al 3uur verstreken. Toen hadden wij het wel gehad. 2 meisjes van de bediening waren heel vriendelijk. De 3e sprak niet goed Nederlands en had daarbij afgebrokkelde nagellak waarbij zij met het brengen van het eten met der duim in het eten zat. Walgelijk. Denk dat ze eerst is met z'n alle een cursus serveren moeten gaan volgen want ze hebben er geen kaas van gegeten.

8. Via Socialdeal prima gegeten voor zacht prijsje. Warme gerechten vond ik beter dan de Sushi. Het duurde lang voordat de gerechten geserveerd waren, er leek weinig personeel rond te lopen. Over 4 rondes (van de 6) bijna 3 uur gedaan. Doordat het veel kleine hapjes zijn heb je wel veel keuze.

9. Sushifreak

Wij hadden via socialdeal een voucher gekocht. Veel recensies gelezen voordat we gingen en ik had al geen zin meer om te gaan maar toch doorgezet gelukkig!

Het eten was echt lekker! Niet het allerlekkerst wat ik tot nu toe heb gegeten, maar gewoon lekker genoeg om een keer terug te komen. Enige minpunt is dat het ijskoud was waar wij zaten.

Zeker voor herhaling vatbaar. Zie foto's

10. We hebben er op 20 november gegeten. De sushi en wokgerechten waren heerlijk. De frituur garnalen vonden wij minder. Met uitleveren van gerechten ging het eea mis maar voor de rest alles prima.

11. Wij hebben heerlijk gegeten bij Sushiflora. De bediening was goed en we kregens ons eten ook snel. Onze kinderen konden lekker spelen. Wij komen gauw weer eens terug!

12. Super vriendelijk personeel. Altijd een lach. Verse sushi die elke keer werd klaargemaakt na een bestelling. Heel veel eten voor heel weinig geld. Heel gezellig.

13. Er klopt niets van wat er allemaal aan negativiteit geschreven wordt. We zijn met een groep van 8 personen geweest en hebben gewoon goed gegeten. Het eten was goed warm wat warm moest en zijn en goed koud wat koud moest zijn. De bediening was gewoon goed en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

14. Enkele weken terug gegeten bij Flora.

Ondanks dat je voor weinig mag eten, is het eigenlijk niet netjes om te klagen. Maar het gebakken eten smaakte naar oude olie.. Sushi is plakkerig, en je moet bijna smeken voor andere gerechten die uit stonden gestald.. Tot wij het hoorden van een andere klant wisten wij niet dat je erom moest vragen.. En als wij iets bestelden duurde het erg lang voordat die kwam..

Zeker niet voor herhaling vatbaar..

Service heb ik 3 sterren gegeven voor het Hollandse meisje die als bediening werkte, zij was de enige postieve aan dat etentje.. en ook de enige die wat service gaf en vriendelijk was.

15. Vandaag gegeten bij Flora. Helaas was dit niet voor herhaling vatbaar. We hadden een social deal bij. Voor 13 euro mag je eigenlijk niet klagen maar het is zo dramatisch dat je geen keus hebt.

Het eten: veelal smaakloos (sushirijst), te zout (wokgerechten), de friet was erg vettig en rook naar oud frituurvet. De rosti rondjes waren drooggebakken en vet. Geen aardappel meer te zien alleen korsten... hoe durf je dit op te dienen? De service: er was een serveerster die het wel begreep hoe je klanten hoort te bedienen. De rest vergat ons, bestellingen klopten niet, wij (maar ook de serveerster die het wel goed deed) moesten meerdere malen aan de rest vragen of we nog drinken mochten of zelfs de eindrekening. Verder konden we vooral veel en lang wachten. Het lekkerst was het ijsje met chocoladesaus en slagroom! De 13 euro die wij p.p. hebben betaald is duur zat en wij hebben geen fooi gegeven. Puur uit principe. Ik ben blij dat ik hier ben geweest zodat ik andere sushi-zaken beter waardeer. Hier kom ik in ieder geval niet meer terug. Na de 2e ronde ben ik gestopt met eten (behalve het toetje dan... die kan je moeilijk verprutsen).

Als je geen sushi kan maken en zelfs geen friet kan bakken hoe moet het dan met je zaak... sorry hoor. De eigenaar zou zich moeten schamen.

16. Kaartje via sociaal deal gekocht. Het was slechter dan verwacht. Het eten lijkt niet vers. Sushhirijst was niet goed, maar juist erg kleverig. Het eten was niet goed op smaak. Het eten van de grill/wok was behoorlijk zout. Sommige bestellingen hebben we niet gekregen. Daar komt nog bij dat we lang op ons drinken moesten wachten. Het is niet voor herhaling vatbaar. Over het algemeen is het onvoldoende en kan deze zaak niet tippen aan de andere sushirestaurants van Eindhoven.

17. Gisteravond bij Flora gegeten was erg lekker en zeker voor het geld dat we betaald hebben met wowdeal. De bediening was super vriendelijk. De beoordelingen op deze site gaan echt nergens over echt niet waar.

18. Vanavond gegeten bij Flora! Door de slechte recensies waren we eerlijk gezegd wat huiverig maar we hebben heerlijk gegeten! De bediening was super vriendelijk! We hebben een gezellig avondje uit gehad!
    Het is jammer dat als je van buiten naar binnen kijkt het restaurant er niet aantrekkelijk uitziet... Maar als je doorloopt naar achter kom je in het gedeelte waar het er beter uitziet en ze hebben er ook nog een leuke speel/klim/ballenbak!
    Kortom een prima restaurant! We hadden een wowdeal en de prijs kwaliteit was helemaal top!
    Even het voorste gedeelte aanpakken... Likje verf, lampjes op dimstand en de grote lichtbak vooraan weghalen en het is een prima restaurant hoor! En dat ze een open keuken hebben wil ook wel wat zeggen! Bedankt voor de leuke en lekkere avond. 😊

19. Ontevreden gast Flora Sushi&Grill

Afgelopen zaterdag hebben wij gegeten bij Flora Sushi & Grill. Het was vreselijk. Het duurde 1 uur voordat wij de eerste 3 van de 15 stuks sushi kregen. Deze waren echter maar voor een aantal van ons, dus hebben wij gewacht tot er meer kwam, dit duurde nogmaals 40 minuten. Wat wij kregen durfden we haast niet te eten. De kwaliteit was zeer slecht! Ik heb het meeste weggegooid en toen ik de rekening voor de drankjes betaalde na 3,5 uur met een lege maag, laten weten dat wij het eten zeer slecht vonden.
    Er lag een heel klein jongetje in zijn jas te slapen op de bank bij een van de tafels. Het was het zoontje van een van de mensen daar, iemand heeft zelfs tegen de bediening gezegd dat ze bang was dat hij van de hoge bank zou afrollen. Het was vreselijk zielig. Een hele nare ervaring dus.