El Patio Andaluz in Eindhoven

1319738480 77
1391442053 83

1. Jack Custers

2. Theo

3. Lekkere gerechtjes, goede bediening. Een uitstekende gastheer, altijd lachen en veel gezelligheid. We gaan hier zekers terugkomen.

4. Martin

5. Pim Naafs

6. Lory Chambone

Heerlijk gegeten.
    Vriendelijke bediening.
    Goede sfeer.

7. Elewoud

Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer. Top ga zekers vaker.

8. nic

9. Ben net thuis en MOEST een review geven.

Geweldig goed gegeten, gekozen voor drie gangen menu wat hartstikke goed geprijsd is.

Echt een super aanrader en ik kom hier zeker vaker terug.

Waarom een 9,5. Darmkanaal garnalen waren er niet uit bij de mixed vis en daar ben ik zelf niet zo handig in.

Maar voor de rest top, top en nog eens top.

10. Jessica

Wederom heerlijk gegeten! Een avond el patio staat gelijk aan een gegarandeerd succes. We hebben heerlijk op het terras genoten van de verschillende tapas gerechtjes

11. Heerlijk, gastvrij en warm.

12. Heel erg lekker en zeer gastvrij!

13. Marion Rekers

Al vaker geweest. Altijd lekker eten en van goede kwaliteit. Super vriendelijke bediening. Kortom een echte aanrader.

14. Arianne vrielink

Vréselijk… 19.00 Uur gereserveerd, niet door gekomen. We moesten aan de bar wachten. Daarna aangebrande garnalen, en geen personeel om volgende ronde te bestellen. Laatste keer!

15. Nicole van den Boomen

We hebben met de familie en vrienden heerlijk gegeten. We hebben genoten van de heerlijke paella en van de super gezellige bediening. Ik was jarig en had geen nagerecht besteld, ze kwamen tòch met een ijsje aan met sterretjes. We hopen hier zéker vaker te komen, Top restaurant!

16. Ingrid van Lanen

17. men. 13111 punten

Mooi gezellig restaurant.
    Leuk personeel.
    Erg lekker eten.
    Wij lieten ons verrassen door de eigenaar, die zelf 2 fatsoenlijke gangen creëerden.
    Het was zeker genoeg.
    De toetjes en drankjes waren perfect.
    Komen zeker nog eens terug.
    Hier smaakt het op zijn spaans.

18. Vrolijke bediening! Heerlijke gerechten en een mooi restaurant. Kortom voor herhaling vatbaar en ik ga dit restaurant bij iedereen aanbevelen!!

19. Echt super gegeten en echt gezellige sfeer... Ik kom zeker vaker terug

20. Lekker gegeten,vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.

21. Josje Witkamp

Gister (27-2-2016) heb ik mijn verjaardag mogen vieren met meer dan 50 vrienden, familie en collega's. De bediening was ronduit gastvrij, vriendelijk en warm. Het eten was geweldig qua smaak, hoeveelheid, en moment van opdienen. Ik had geen betere gelegenheid kunnen kiezen dan El Patio Andaluz! Ze dachten mee, niets was te veel en wat heeft iedereen genoten. In één woord geweldig. Veel gasten hebben al aangegeven zeker terug te komen.

22. Erg lekker gegeten, porties waren iets groter dan tapas maar kleiner dan een normaal hoofdgerecht, waardoor je ze samen kunt delen. Soep deel je niet zo snel, dus dat had iets minder gemogen misschien. Sfeer en bediening was top!

23. Lekker gegeten, biefstukjes in knoflooksaus is een aanrader. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Gaan hier zeker nog een keer eten.

24. Gisteren hier gegeten super tapas en top bediening.

25. Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij El Patio Andaluz. Vlotte bediening, en vriendelijk personeel. Prijs/kwakiteit is goed, zoals ook de sfeer. Wij komen hier graag terug.

26. Heerlijk gegeten, precies als in Spanje. Top personeel, heel vriendelijk, hier gaan we zeker nog een keer terug.

27. We zijn met een groep van 11 mensen wezen eten in El Patio Andaluz. De sfeer is heerlijk ontspannen. De bediening super vriendelijk en rustige Spaanse muziek op de achtergrond. We hadden één menu voor de hele groep, door de restauranthouder samengesteld. Er waren zo verschrikkelijk veel verschillende hapjes en alles was even lekker. Er waren een paar moeilijke eters bij, maar ook voor hen was er voldoende keus. Hartelijke dank, jullie hebben een heerlijke avond voor ons verzorgd.

28. Na meer dan tien jaar en vele bezoekjes wil ik graag kwijt dat El Patio een toptent is, met top tapas en een top bediening! Hulde aan dit Spaanse eetparadijs in hartje Oudwoensel!

29. Afgelopen week daar gegeten, super goed bevallen!! Eten heerlijk en heel vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

2 vorige recensies
  30. jvroom

31. Afgelopen woensdag daar heerlijk wezen eten.
    We hadden ons laten verrassen met een heerlijk tapas menu!
    Alles klopte, super vriendelijke bediening, heerlijk eten en een heel gezellig sfeertje!
    Echt een aanrader!

32. Voor zaterdag 16 februari 2013 hier voor het eerst gereserveerd op aanraden van een paar collega's. Geen hartelijke binnenkomst. Om half 6 waren mijn vriend en ik de enigen in de zaak en zat het personeel aan de bar te eten. Er werd ons gezegd een tafeltje uit te zoeken voor 2 personen en dat ze over 5 minuten terug zouden komen om onze bestelling op te nemen (nadat ze klaar waren met eten). Op de vraag of wij een mandje brood wilden zeiden wij "ja" waarna we het zo'n 20 minuten later pas kregen. Mensen die ondertussen binnenkwamen kregen het eerder? Ok, was nog geen ramp maar ik had toen al zo'n voorgevoel.... Op de kaart staan voornamelijk tapasgerechten, hoofdgerechten zijn beperkt, ik geloof dat je keuze hebt uit 5 a 6 gerechten. Als voorgerecht namen wij mosselen en biefstukjes met champignons. Ik vond het erg karig, 8 mosselen en 8 minuscule stukjes vlees. Beiden namen wij als hoofdgerecht de garnalen in knoflookolie. Op de kaart staat dat bij hoofdgerechten frietjes, aardappeltjes en groenten wordt geserveerd. "Groenten" vond ik nogal overdreven aangezien we beiden 1 plakje courgette, 1 reepje paprika en 1 plakje broccoli kregen. We kregen ook maar 1 bakje friet voor met z'n twee die overigens niet te eten was, de helft hebben wij laten liggen omdat dit totaal bruin en aangebrand was. Garnalen kreeg je trouwens maar 5. Al met al vond ik het eten niet slecht, maar ik vond het zo weinig en daarom ook te prijzig. Wij zijn met honger weggegaan en hebben gewoon ergens anders nog wat gegeten. Geen aanrader en ik kom zeker niet terug!

33. Paul van Rixtel

34. Gister super gezellige avond gehad! Bediening heel erg vriendelijk, eten was goed. Zeker een aanrader! Ons zie je snel weer terug!

35. Erg lekker gegeten. Helaas was de reactie van een personeelslid op een vraag over de rekening minder plezierig. En zacht uitgedrukt erg onbeschoft. Door deze reactie zullen ze mij hier zeker niet meer terug zien. Ondanks dat ik erg heb genoten van het eten.

Gr Coen

36. anna

37. Veel keuze aan lekkere tapas. De inrichting van het restaurant doet een beetje goedkoop aan naar mijn mening.

38. Gisteren met mijn vriendin voor het eerst daar gaan eten. Mooi ingericht, gezellig en warm sfeertje. Bediening was heel vriendelijk en spontaan. We hebben ons laten verrassen door te vragen om wat willekeurig aan tapas op tafel neer te zetten. Bij elk gerecht vertelden ze ook wat het was en telkens kwamen ze ook vragen of alles naar wens was. Er zaten ook veel Spanjaarden te eten en dat zegt ook al genoeg. We hadden graag wat langer willen blijven, maar moesten de film van 22:00 uur nog zien te halen. Kortom: het is zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen!

Enigste minpuntje: de OK knopje van het pinapparaat deed het niet zo goed. Dat komt doordat die te vaak gebruikt was en er zou een nieuwe komen ;-)

39. Gisteren een tafel gereserveerd voor andere. Op eerste kerst dag nog een tafeltje vrij voor 2 personen.
    Vandaag de reactie gehoord.
    Lekker gegeten, gezellig druk, en a la carte voor een nette prijs.

40. Mies Matheeuwsen groep van het tennis Kersttoernooi

Zoals altijd geweldig ontvangst,lekker ongedwongen sfeertje
    zoals wij dat altijd doen een paar glaasjes drinken voor we aan tafel gaan.laten ons dan altijd even adviseren,en dan worden er de lekkerste dingen op tafel gezet.Als wij dan heel goed ons best hebben gedaan om het op te krijgen.
    komt meestal de eigenaar nog even vragen of alles naar wens is geweest,dan is het laatste kopje koffie voor hem rekening.Weer bedankt voor de geweldige avond.
    De mensen van het Kersttoernooi TEN

41. Erg lekkere tappas en hele goede vriendelijke bediening.
    De laatste jaren mijn favoriete restaurant.

42. Altijd een gezellige sfeer. Personeel super vriendelijk
    Eten uitstekend. De beste sangria van Eindhoven.

43. Gezellig ingericht Spaans restaurant met de beste aioli die je in Eindhoven kunt vinden. De gerechten zijn goed maar niet memorabel.

44. Mijn vrouw en ik hebben hier al vaker heel goed gegeten. De bediening is altijd prettig en vrolijk maar vooral correct. De prijs kwaliteit-verhouding is goed en zeker het 3-gangen menu van € 19,50 biedt in verhouding voldoende keuze voor een goede maaltijd. Dit restaurant is zeker een aanrader, goede sfeer. Authentieke aankleding, meer dan voldoende (gratis) parkeergelegenheid recht voor de deur!

45. Meerdere keren gegeten. Altijd vrolijke bediening. Prijs kwaliteit-verhouding is goed. Niet heel goedkoop maar zeker je geld wel waard. Bediening kent het menu goed en daarbij ook de uitleg. Heerlijk dat versgebakken stokbroodje met die alioli......Blijven hier nog vaak terugkomen!

46. Erwin 190 punten

Vooral de sfeer van dit restaurant sprak ons aan. Zuiderlijk en romantisch. Geen tapas gegeten maar van de kaart. Erg goede lamsrack. De Spaanse wijnkenner vind zeker iets op de wijnkaart! Het ontvangst vd Spaanse eigenaar was helemaal OK, de verdere bediening alleen door studenten: jong en weinig ervaren. Verder zaten er twee grotere groepen wat de sfeer ietwat drukte.

47. Nu voor de 2e keer gegeten, 1e keer a la carte, laatste keer gewoon tapasmix gevraagd. Prima voor grote gezelschappen. Verrassend lekker!

48. Ik vind het eten bij El Patio over het algemeen wel lekker, maar de prijzen zijn redelijk hoog, zeker in vergelijking met andere tapas restaurants.

49. Sven Langeberg

El Patio Andaluz is een geweldig restaurant!

De locatie is alleen niet heel erg duidelijk, het zit namelijk boven de Blokker aan de Woenselse markt, maar als je eenmaal boven bent waan je je in het Zuiden van Spanje!

De hele zaak hangt vol met authentieke tegeltjes, en het eten wordt allemaal vers bereid. (zeggen ze)

De bediening is bijzonder vriendelijk en je merkt dat de eigenaar een echte Spanjaard is, het accent zit er nog steeds in!

Ik heb er verschillende tapas gegeten, en hoewel ze net iets duurder zijn dan in de binnenstad, zijn de porties ook twee keer zo groot!

Mijn vriendin had een "solomillo" besteld, en dit was een van de mooist bereide stukken vlees die ik ooit gezien had!

Crema Catalana als dessert natuurlijk, altijd erg lekker, maar ik kreeg het niet op.

Overall: goed gegeten, grote porties, redelijke prijzen en echt Spaans!

50. El patio Andaluz, un restaurante fantastico!!! Geweldig ga er gewoon eten een dikke 10!!!