ma Gesloten

1404619630 78
1613820186 84
1701904631 83

1. Allard van Haaften

Het eten is geweldig, maar alles er omheen is zeker voor grote verbetering vatbaar.
    Uren moeten wachten op het eten zonder te overdrijven waarbij ook nog eens niets op het juiste moment of gelijktijdig geserveerd werd. Een van ons kreeg vlees terwijl vis besteld was... en een groep die werkelijk alles bij elkaar schreeuwde door het restaurant lijken ze prima te vinden. Voor ons niet weer.

6,7
  2. Dit was het meest bizarre etentje dat we ooit meemaakten. We dachten dat ieder moment Wendy van Dijk tevoorschijn zou komen. Twee serveersters die als een kip zonder kop rondrenden overal ontevreden mensen die net als wij uren op hun eten moesten wachten. We kregen 4x een verkeerd gerecht op onze tafel Met roepen door de zaak konden we die slijten aan onze lotgenoten en moesten wij iets anders gaan bestellen omdat onze stoofpotjes na 3 uur wachten nog eens 45 minuten wachttijd zouden kosten. Maar geen toetje meer besteld. Na 4 uur rekenden we af. Het eten was lekker maar met gasten ga ik daar niet meer heen.

3. Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten. Gastvrij. Prachtige opmaak. Heerlijke gerechten. Avondvullend. Hier mag je zonder haast Genieten met een hoofdletter!

4. We eten hier regelmatig en zijn steeds weer verrast door het heerlijke eten wat ons wordt voorgezet door de voortreffelijke kok.
    We trekken er de hele avond voor uit en met een heerlijke fles wijn erbij kan onze avond niet meer stuk!!

5. Irene Bijsterveld

Vanavond heerlijk gegeten bij Ege. Heerlijke gerechten! Prachtig opgemaakte borden. Topkwaliteit met een gastvrije ontvangst. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Hartelijk dank voor de fijne en zeer smakelijke avond.

6. Ben en Marlion van der Zwet

Super verrassend weer.... zonder al te veel sausjes etc. eerlijk eten.

7. Ilona en Frans

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Ege.
    Het restaurant straalt zoveel sfeer en gezelligheid uit dat je je er wel thuis moet voelen.
    Al jaren komen wij met enige regelmaat hier en zullen dat naar wij hopen, nog jaren doen.
    Dank je wel.

8. Adrie van Maurik

Dit restaurant is een top restaurant. Het eten en drinken is van zeldzame kwaliteit. De prijs/kwaliteit verhouding is ok.
    Het personeel doet zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken.
    Kortom: een echte aanrader!

9. sandra theijssen

Wij komen hier al jaren met zeer tevredenheid is 1 van ons favoriete restaurantjes vind het eten geweldig en bediening super vriendelijk . Ooit duurt het wat langer maar dat is overal weleens en niet storend onder het genot van een drankje

10. Patrick de Lepper

Wij komen vaak naar dit restaurant... heerlijk eten in een gezellige sfeer. Vriendelijke bediening die echt trots zijn op wat ze op tafel zetten. Het duurt inderdaad lang voordat je de gerechten krijgt, maar dat staat ook aangegeven in de menukaart.

Dit blijft onze favoriete restaurant

11. DN 44 punten

Cola komt uit een 2 liter fles, 2e cola besteld maar nooit gehad. Borden zijn heel mooi opgemaakt, maar het eten is niet bijzonder. Als je geen Turks eten gewend bent, is het vast lekker, maar het is echt niet zoals het hoort. Alle tafels vol en maar 1 bediener.
    We kwamen om 20:30 en om 21:25 kregen we de 'amuse' champignons met kaas. Na 15 minuten brood en nog 15 minuten later eindelijk het hoofdgerecht. De adana kebab is geen adana kebab, maar gewoon een gegrilde lange gehaktbal. Zou ook pide, rijst of bulgur bij moeten? Schaaltje groenten vooraf met bloemkool en broccoli etc was ook een vreemde combinatie.
    Ik had echt meer verwacht, vooral na de goede recensies hier.

3,2
  12. Met 5 personen gegeten. Het eten was verrukkelijk, veel verse knapperige groenten erbij geserveerd. We hadden voor-, hoofd- en nagerecht. Er was 1 minpunt; we kwamen 18.15 uur binnen, en kregen 20.30 uur pas ons hoofdgerecht. De sfeer werd daar niet prettiger van. Hun excuus was dat het druk was, en veel mensen een voorgerecht hadden besteld. We zagen steeds meer geïrriteerde gezichten. Volgens mij doe je echt iets niet goed met zulke lange wachttijden.

13. Nou buitengewoon, prima bediening, keurig, voorgerecht van het huis, tapas en een mooi brood, daarna de grote opgemaakte borden waren een plaatje en ook nog eens overheerlijk, zelden zo mooi opgemaakte borden gezien! En nog ruim groenten erbij geserveerd. Heerlijk Heerlijk

14. wil

15. Nico Vendrig

Eten prima. Bediening slecht. Geen voorgerecht, snelheid bestelling-serveren 4x hoofdgerecht zeer slecht: ruim 2 uur moeten wachten. De keuken is niet toegerust om bij volle bezetting restaurant snel de gerechten te bereiden en uit te serveren.

Probleem wordt m.i. veroorzaakt door de zeer uitgebreide kaart in voorgerechten, hoofdgerechten (vlees, vis, vegetarisch) en nagerechten bij een te geringe bezetting keuken, wijze van werken?? Tip: kaart inperken en dan b.v. na 4 maanden nieuwe kaart. Of minder tafeltjes? Kakefonie bij alle drukte.

Met onze ervaring van gisteren 28 februari 2015 komen wij niet meer terug.

5,9
  16. Gerwin

17. Hier heb je echt een super ervaring. Echt avondvullend eten. Heel gezellig. Alles wordt vers klaargemaakt en is uitstekend van smaak. Ook heel goede Turkse wijn.
    De bediening is heel vriendelijk en attent. De prijs is ook erg redelijk zeker gezien de kwaliteit van het eten.

18. Iedere avond bomvol, zegt genoeg. Goede sfeer, heerlijk authentiek Turks eten. Ege blijft voor ons, zeker nu met volledig vernieuwde uiterlijk, een van de beste restaurants van Eindhoven.

19. Gisteren met 10 personen gegeten in dit restaurant. We hebben heerlijk gegeten, maar 2 uur voor een simpel starter moeten wachten, en 30 min voor een karaf water. Na 4 uur hebben wij alleen een starter en hoofdgerecht gehad! Wij waren €450 kwijt voor 10 personen, 2 gangen, met wijn, bier en frisdranken.

5,9
  20. anna 1009 punten

Gisteren met 4 personen gegeten in dit restaurant. We hebben echt heerlijk gegeten! Je krijgt al behoorlijk wat van het huis, zoals brood, champignons met kaas en olijven.
    De voorgerecht waren zo lekker, je proeft dat het vers berreid is. De tijd tussen de gerechten is inderdaad lang, maar totaal niet storend vonden wij, zo heb je een avondvullend programma, en kan je de gangen een beetje laten zakken. Van de hoofdgerechten sprong de mijne er echt uit, dat was lamshaas met vruchten, noten en honing, dat gaan we zeker nog een x eten. Wij waren €190 kwijt voor 4 personen, 3 gangen.

21. Geweldige avond gehad gisteren! Met vijf personen konden voor- en nagerecht als verrassing kiezen. Alles was echt heerlijk!! Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zit best wat tijd, maar dat staat ook in de menukaart en ik vond dit juist heel prettig omdat je anders veel te vol zit en je zo ook een avondvullend programma hebt. We hebben van half acht tot half twaalf genoten van alle gerechten. Ik ga hier zeker weer eens terug!

22. Afgelopen zaterdag een zeer teleurstellend restaurantbezoek gehad bij dit 'restaurant'. Alles wat mis kon gaan, ging mis.

Allereerst werd ons gevraagd wat we wilden drinken. Na de bestelling te hebben doorgegeven hadden we een kwartier later nog steeds geen drankjes. Een andere serveerster vroeg vervolgens wat we wilden drinken. Hierna volgde dan eindelijk de drankjes. We hebben toen meteen onze voor- en hoofdgerechten doorgegeven aan de bediening.

Na een poos wachten werd er een bakje met champignons en kaas op tafel neergezet. Zonder toelichting! We dachten dat dit misschien een verkeerd bezorgd voorgerecht was. Nadat de serveerster ook na 10 min nog steeds niet was teruggekomen (met de toelichting/andere voorgerechten(?) etc) besloten om zelf maar naar de bar te lopen en navraag te doen. Het bleek van het huis te zijn en we moesten er nog brood en saus bij krijgen (deze kwamen er meteen aan werd ons gezegd!). Uiteraard een aardige geste, echter waren de champignons inmiddels koud. Omdat het brood niet werd bezorgd, besloten we na 15 minuten wachten om zelf maar om het brood te vragen, ook omdat we de voorgerechten nog niet hadden gekregen en wel honger begonnen te krijgen. Vervolgens kregen we het brood en saus.. en meteen de voorgerechten.

Althans, bijna alle voorgerechten. Een van ons had nog geen voorgerecht ontvangen. We besloten uiteraard te wachten met eten totdat de ander ook zijn voorgerecht geserveerd kreeg. Op een gegeven moment besloten we om toch maar alvast te gaan eten en met elkaar te delen want het duurde (wederom) wel erg lang. Op een gegeven moment wederom naar de bar gelopen om te vragen waar het andere voorgerecht bleef. Dit werd afgeschoven op de keuken waar blijkbaar wat mis ging en de serveerster beloofde er zorg voor te dragen dat 'dit goed zou worden gemaakt middels een verrassing!'. Hier konden we (toen nog..) mee leven. Immers, in elke keuken kan wat mis gaan. Vanaf dat moment kon het wachten weer beginnen. Dit keer echter wel heel lang. Inmiddels had onze tafelgenoot na ruim 2 uur aan tafel gezeten te hebben nog geen gerecht geserveerd gekregen. Schandalig!

We stonden op het punt om op te stappen en de hoofdgerechten te annuleren. Want inmiddels zaten we al bijna 2,5 uur met alleen een voorgerechtje. We zagen dat er ook nauwelijks eten werd uitgeserveerd (en dat de bediening alleen oog had voor andere mensen in de zaal en de helft van de tijd achter de bar stond te praten). We besloten daarom om nogmaals naar de bar te lopen en navraag te doen. Als dit namelijk nog lang ging duren, dan hielden we het voor gezien en gingen we thuis nog wel even een boterham eten. We kregen de mededeling dat het er nu wel echt aan kwam. Niet veel later kregen we een bijgerecht. Aardappeltjes uit de oven.

Na 10 minuten kregen we dan eindelijk de hoofdgerechten. De aardappels waren ondertussen alweer koud. Genieten van de gerechten zat er niet meer in. Op de eerste plaats vanwege de zeer teleurstellende gang van zaken. Daarnaast waren de gerechten ook niet van een hoog niveau. De lamshaas met zuidvruchtensaus, was vooral een lamshaas met honing en gedroogde vruchten. Mierzoet! Voor het uitserveren van de hoofdgerechten waren onze drankjes al op, maar er werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken (voor bij het hoofdgerecht). Tijdens het hoofdgerecht besloten we ook om dat maar niet meer te vragen.

Na het hoofdgerecht hebben we meteen de rekening gevraagd. Toen we vroegen of dit de normale gang van zaken was in dit restaurant kregen we een 'kan gebeuren' te horen. Als 'tegemoetkoming' was het voorgerecht van onze tafelgenoot niet op de rekening gezet… goh, die heeft ie ook niet gekregen! Dit was het absolute dieptepunt. Gastvrijheid kennen ze hier niet.

Dit restaurant heeft, voor ons, om onbegrijpelijke reden zo'n hoge IENS klassering. De eigenaar is ronduit onbeleefd. De bediening snapt niet wat bedienen inhoudt. Het decor is achterhaald. Het eten niet bijzonder en de keuken tergend langzaam. We gingen ontgoocheld weg!

1,4
  23. Het heeft een uitstraling van een eetcafé. Eten op zich prima, echter aan de dure kant. Grootste probleem hier is dat het personeel het niet kan bijbenen. We hebben ongeveer 2 uur moeten wachten op de voorgerechten en vonden dat echt onacceptabel. Na een opmerking hierover kwam het hoofdgerecht wat sneller. Een nagerecht durfden we om deze reden niet meer te riskeren.

24. Hale 81 punten

Dit restaurant was, is en blijft bijzonder, de kleine setting en het wars zijn van trendsetting; gewoon een eerlijke authentieke Turkse keuken neerzetten in 'n achteraf "steegje" en simpelweg iedere avond bomvol ! Men staat met groepjes in de rij om plaats te mogen nemen in 'n gezien de aanloop behoorlijk krappe ruimte. Eindhoven doen zonder Ege met zijn meer dan hartelijke crew te bezoeken is geen optie. Wederom genoten van Desti Kebabi ! Mijn gasten bij herhaling verrukt. Jazeker wel, tot de volgende keer maar weer !

25. Behoort absoluut tot mijn favorieten. Het eten is vers bereid, heerlijk gekruid en bovenal met liefde bereid. Het ademt de sfeer van een gastvrij eethuis, klein en gezellig. Toch zou een lik verf en een 'koudegordijn' bij de ingang, en een meer persoonlijke bediening (tenzij de eigenaar zelf naar voren komt) de sfeer kunnen verhogen. Een aanrader voor wie van lekker eten houdt én de tijd ervoor neemt. Wel reserveren.

26. In feite een eetcafé voor de mensen met een niet al te hoog budget inclusief mijzelf. Maar wel één met een hart voor de zaak. Ik heb er twee keer gegeten. Kwaliteit was goed. Voorgerecht van het huis, lekker! Hoeveelheid zit dik snor. Prijs niet al te hoog. Gezellige night out, maar ga echt geen culinaire hoogstandjes verwachten. Gewoon veel eten voor een niet al te hoge prijs in een eetcafé setting.

27. Ali Chousein

Excellent Turkish restaurant. Very good food (their quality would be competitive even in Turkey), excellent service for average prices. If you're going more than 2 people try making a reservation at least 10 days in advance, because they are usually fully booked, but they DO deserve their popularity.

28. (H)eerlijk eten. Met passie bereid. Duidelijk "slow" cooking. Dus neem de tijd om hiervan te genieten. Heb vanavond ontdekt dat je ook buiten de kaart kunt bestellen.

29. Geweldig goed restaurant. Keuken is voortreffelijk!!!
    Alleen moet je veel geduld hebben.
    Dat vonden wij erg jammer!!

30. Wij waren afgekomen op de positieve recensies en wanneer je dan voor het restaurantje staat, slaat de twijfel een beetje toe. Het ziet er erg eenvoudig uit, maar we hebben toch de stap genomen om er te gaan eten.

Het was al met al een leuke ervaring, waarbij de volgende zaken opvielen:

- verlegen personeel(met het hart op de juiste plaats)
    - voorafjes van het huis!! (top)
    - simpele/betaalbare gerechten met goede smaak
    - simpel terrasje+interieur

Kortom een leuk restaurant, maar zeker geen 10...

31. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Overduidelijk vers en zonder toevoegingen. De wat langere wachttijd meer dan waard. Een aanrader!

32. Ook de catering van Ege is super. Lekker eten. De hoeveelheden zijn vergelijkbaar met de Chinees, dus niet te veel bestellen! Maar erg lekker en prachtig verzorgd.

33. Al vaak terug geweest naar Ege en kan niet anders zeggen dan dat het elke keer super is geweest. Vriendelijke en behulpzame bediening & uitstekende gerechten!

34. Willy Smulders

Het eten is er nog geen enkele keer tegengevallen.

35. Ben hier al een paar keer geweest en telkens is het heerlijk.

Je moet er wel wat wachten, maar als je gewoon met een gezellig groepje bent en je kletst wat, dan zal die tijd snel voorbij gaan, en vooraf krijg je ook nog een enorm turks brood met heerlijke hapjes etc. Het restaurant zelf is klein.

De hoofdgerechten zijn top en vooral de vleesgerechten zijn heerlijk.

Toprestaurant!

36. 1 oktober zijn we hier gaan eten met zijn vieren.
    Leuke sfeer en goede bediening.
    Eten was super, inderdaad begint het al lekker met het Turkse brood en de champignons, heerlijk.
    We hadden een 3 gangen menu, heerlijke salade vooraf en een mals stuk vlees als hoofdgerecht. Echt een aanrader!!
    We komen zeker een keer terug, de menu kaart lokt ons nu al weer.

37. Met enige regelmaat eten we bij Ege. De geur van het brood vooraf is al zalig, de gebakken champignons zo eenvoudig en smaakvol. En dan moet het eigenlijke eten nog beginnen. Tot nog toe is alles zeer smakelijk geweest, vaak om je vingers bij af te likken. Alleen de tonijn is voor ons te gaar, die mag nagenoeg rauw geserveerd worden.

De ege osel of de lamskarbonaadjes zijn zalig, evenals de gambas vooraf. En dan alle extras die Cemil steeds tevoorschijn tovert. Dan weer een nieuw hapje vooraf (gevulde inktvis), of een Turkse champagne toen we iets te vieren hadden. En als je dan echt niets meer denkt op te kunnen, dan komt er steevast nog een lekker toetje uit de keuken.

Ook de verrassingsmenu's zijn zeker aan te raden!

De aandacht is gemeend en zorgzaam. De eenvoudige bediening is tegelijk charmant in deze setting.

Voor ons een toppertje om uit eten te gaan!

38. Timo 62 punten

Een zeer knus en gezellig restaurant.

De bediening is zeer vriendelijk het het eten goed.

Het was een leuke kennismaking met de turkse keuken.

39. Sam 32 punten

The food is classical turk and simple but very tasty.

A huge appetizer is offered at the beginining, nice :)

The portions are very large too... don't order too much.

The service is pleasant and you need to take your time to enjoy...

Finally, the prices are also light ;-)

I would definitively recommand this restaurant!

40. Vanavond weer heerlijk gegeten bij Ege. Je moet daar gezellig de tijd nemen voor het eten. Niet haastje repje....maar genieten van de gastvrijheid die bij Cemil hoog in het vaandel staat. Wij komen er al vanaf het begin en vinden het er heerlijk.

41. We hebben gisteren bij Ege gegeten. Het eten was echt prima, maar niet wereldschokkend. Positieve uitschieters waren het verse brood en het toetje van amandelpasta; erg lekker. Negatieve uitschieter was mijn spies van de mixed grill; sommige stukken waren taai. Dat is niet gek als geen één stuk ongeveer dezelfde grootte heeft; dat krijg je dan nooit gelijkmatig gaar. De bediening is erg aardig en hartelijk maar moeizaam. We hebben er zo'n 3,5/4 uur gezeten voor 3 gangen. Eén spreekt er wel Nederlands maar heel zachtjes waardoor je het af en toe niet verstaat, de ander spreekt alleen Engels. Ook werd bij ons hoofdgerecht de aardappelschotel 5-10 min voor het uitserveren van ons hoofdgerecht op tafel gezet waardoor tegen de tijd dat ons hoofdgerecht op tafel kwam, de aardappelschotel al koud was.

42. Wij zijn hier wezen eten en het was een avondvullend programma. Ten eerste was de reservering niet goed doorgekomen, dus wachten op een tafel. Het duurt allemaal erg lang en ondanks dat de bediening hun best doet (2 man, 8 tafels, hoe druk kun je het hebben) hebben ze duidelijk geen horeca ervaring. We hebben er 4 uur gezeten voor drie gangen. Het eten is niet slecht maar niet hoogstaand. Het is niet heel duur, zeker als de rekening niet klopt (aantal drankjes vergeten).

43. Al jaaaren zijn wij trouwe bezoekers van Ege. Vooral de gastvrijheid en de zorg die aan de gasten en het eten wordt besteed is geweldig!

44. Afgelopen zondag weer gegeten bij Ege. We komen al zeker 10 jaar bij Ege. Elke keer weer is het eten verrukkelijk. Hele goede kwaliteit van de producten en alles wordt met liefde voor het vak klaargemaakt door de eigenaar. Ontzettend gastvrij gelet op de lekkere dingen die je vooraf krijgt van de "zaak". Dat zie je tegenwoordig toch nergens meer dat je zomaar iets krijgt. Wij vinden Ege het beste restaurant van heel Eindhoven.

45. Wat kun je bij Ege toch geweldig lekker eten! Heerlijk. Het is waar dat je vaak lang moet wachten maar de sfeer is prima dus dat is wat mij betreft geen probleem.

Ontzettend lieve mensen die enorm hun best voor je doen.

Helemaal top!

46. alex timmermans

De afgelopen weken regelmatig buitenshuis gegeten. Wederom stak dit restaurant er met kop en schouders bovenuit.

Wat een heerlijke verfijnde keuken en een wat uitermate vriendelijke en bescheiden mensen. Gewoon top!

47. Gisteren met z'n 2en voor onze 26ste trouwdag naar Ege gegaan.

Waar: Je moet geen haast hebben, je krijgt (van de zaak) een Turks brood en een schaaltje met olijven, pepertjes om de tijd te overbruggen.

Waar: Het is een huiskamer restaurant en dus geen dure frivole inrichting.

Waar: De bediening is de Nederlandse taal niet geheel machtig, maar je kunt alle aandacht krijgen die je wilt. Ze zijn vriendelijk, geduldig, attent en trots (terecht) op hun zaak.

Vooral Waar: Het eten was fantastisch - we genoten van de Edge Ozel en van de Kulbasti.

Zeer Waar: De prijs, viel meer dan mee! Waar betaal je in een restaurant nog €1.75 voor een flesje fris en €9.50 voor een 1/2 liter zeer acceptabele huiswijn.

Zeer zeker een aanrader!

48. Lieve mensen,

Wij komen hier al meer dan 10 jaar, eigenlijk vanaf het begin.

Een locatie wat niet gaat voor een prachtig inventaris of duur personeel. De eigenaar staat voor vers en een eerlijk product.

Keer op keer blijft hij ons verrassen zelfs met gerechten die niet op de kaart staan. Dat het niet direct klaar is, tja je wilt toch vers bereid eten. Neem een lekker flesje wijn of een Turks biertje en geniet van de eenvoud en het samen zijn. Doel is lekker eten, en dat doe je hier zeker. Wel tijdig reseveren, er kunnen maximaal 36 mensen binnen en ja hij heeft het gelukkig druk!

Voor ons een beoordeling van een dikke 9!

Ronald, Carine en mijn zoon van 10 jaar Pieter.

49. Heerlijk gegeten maar 1 heel groot minpunt; we hadden om 20.00 uur gereserveerd, met 4 personen. Om 21.30 uur kregen we ons voorgerecht en om 23.15 uur ons hoofdgerecht. Absurd, gelukkig hadden we geen haast en genoeg te kletsen.

50. Traditionele turkse keuken. Helaas spreekt de bediening geen nederlands waardoor het moeilijk is te communiceren maar buiten dat is het goed. Eten smaakt goed. Bediening mag beter. Helaas niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

51. In 1 woord het beste Turkse restaurant waar ik geweest ben, Ik ben gewend aan de echte Turkse keuken in Turkije ,het "thuis"eten zal ik maar zeggen. E het komt overheen met het eten bij E e ... in 1 woord :(eigenlijk 2)zeer goed!

52. Het is gewoon een geweldig, mooi, leuk, gezellig, lekker restaurant waar met liefde wordt gekookt en geserveerd.

Ik heb er al vaak gegeten en met veel verschillende mensen en de reacties zijn unaniem: in alle opzichten enthousiast.

53. Heerlijk restaurant met echte Turkse gerechten, het ene nog lekkerder dan het andere.

Houd wel rekening met een avondvullend programma, want het gaat niet snel. Ze zouden ook iets vaker mogen vragen of je nog een drankje wilt, maar dat is het enige!

Heel leuk voor een avond uit!

54. De eerste keer gegeten bij Ege, op aanraden van een collega.

Zeker voor herhaling vatbaar. In alle rust kun je genieten van het heerlijke eten zonder iedere keer gestoord te worden door een medewerker die vraagt of alles naar wens is.

Ruime tijd tussen de verschillen gangen.

Super, echt een aanrader en ik ga zeker nog een keer terug.

55. Geweldige ervaring, echt traditionele Turkse keuken en zeker niet duur. Jammer dat de inrichting niet een meer Turkse uitstraling heeft, dit zou de ervaring van het eten nog meer versterken. Wel leuk zijn de Turkse theeketeltjes, de typische Turkse koffiekopjes met een soort mini stolpje.

Bediening spreekt slechts Nederlands maar dat mag de pret niet drukken. Absoluut een aanrader dit kleinschalig restaurant in een oude Eindhovense woonwijk.

56. Hier kun je echt lekker Turks eten! Een absolute aanrader.

Hun "opgeblazen" brood is ook geweldig.

57. Nada 15 punten

Super lekker, vooral als je de Turkse keuken op een andere manier wil ontdekken.

58. Al diverse keren gegeten en binnenkort weer!!!!!!! Een aanrader voor een ieder die heerlijk, gezellig en authentiek wil eten!

59. In een niet al te groot eethuis, heb ik kennis mogen maken met de fantastische kookkunsten van restaurant Ege. Het servies leek van Oma, de schilderijen aan de muur van een creatief familie lid, de bediening door twee jonge vrouwen die helaas niet of nauwelijks de Nederlandse taal beheersen. Wat jammer was, want ik wilde maar vertellen hoe heerlijk ik gegeten had en dat ik hun adres en recenties had ontdekt op deze site. Ze leken het niet echt te begrijpen. Hier ga ik vaker heen!! (wie kan deze in het Turks vertellen hoe geweldig het eten bij hen is en dat er meer mensen zo over denken, dat ze de moeite nemen dit te melden via deze site?)

60. Chris van der Horst

Fantastisch gegeten. Beetje stuurse maar verder wel vriendelijke bediening. Er wordt nog echt met liefde gekookt!

61. Al diverse malen gegeten. Altijd TOP!
    vriendelijke bediening, goede service en waar het om draait: Heerlijk eten.

62. Zeer nette en bescheiden bediening. Dit is een restaurant zoals je ze nog zelden ziet. Zeker een echte aanrader!!!!

63. Gezelig en lekker eten

64. Al een paar keer hier gegeten. Klein restaurantje met niet al te vriendelijke bediening. Het eten is echt heerlijk. Een aanrader!

65. Patrick Maijer

vriendelijke bediening, zeer schappelijke prijs, borden mooi opgemaakt en voortreffelijk gegeten! de echte zuideuropese keuken

66. marion de Soete

Echt een super gezellig en gastvrij restaurantje waar je heerlijk kunt eten!!